Šakal napisał:
No, nevím jestli Saab ztrácí své fanoušky. To bych zrovna netrvrdil, jsem z města, kde je vyhlášený ( a taky jeden z mála) servis a autosalon a nemůžou si zrovna stěžovat na nezájem o tyto vozy. Je pravda, že bylo zcela nemístné srovnávat Octávii se Saabem, protože kdo jel v těchto vozech, tak ví, že není co srovnávat. Saab má prostě fantastické motory a jízdní vlastnosti, firma vyrábí letadla a je to prostě vidět i na autech. Znám pár lidí, kteří mají Saaba hodně dlouho a když si koupí nové ...
Promin Sakale, ale obhajovat tvrzeni, resp klise cloveka, ktery ma prvniho Saaba a navic s nim najel jen 4tis km neni uplne na miste.
Znam osobne 4 Saabisty a ti kdyz se sejdou tak, se rec toci jenom o autech, do jednoho ti reknou, ze kvalita sla do kytek koncem devadesatych let. Je vseobecne znamym faktem, ze General Motors vs Saab neni uplne sehrana dvojka. GM ukradl spouste majitelu pocit vyjimecnosti, protoze jezdit na podvozku Vectry a s dieselem od Isuzu pod kapotou se pro snoba nehodi..nehlede na ztratu kvality. To, ze delaji letadla je sice prima, ale na co mi je originalni pristrojovka a night panel, kdyz se mi v 60tis rozsype prevodovka?
Saab je proste uz mnohem blize tradicni koncernove splacanine nez byval a zastavat se jeho kvalit jen proto, ze je made in Sweden a ze kdysi delal drzaky je detinske.
Ale drzim majiteli palce a doufam, ze za rok po dalsich 4tisicich kilometrech treba zase neco hezkeho o Saabu napise.