0
powrót
 

diskuze k tématu: Saab 9-5 SE

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.05.2007 09:32, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ono jaxi nebylo o čem psát... spolehlivost těchcto vozů je na takové úrovni, že recenze s dobrodružnými popisy zážitků ze servisů musíte hledat jinde:)
Ono jaxi nebylo o čem psát... spolehlivost těchcto vozů je na takové úrovni, že recenze s dobrodružnými popisy zážitků ze servisů musíte hledat jinde:)...

No tak to je dobry for uz jenom kvuli tomu, ze recenzujes po 4tis km:) Posledni Saab o kterem se tohle da tvrdit je model 900/9-3- znam jednu ktera ma uz pul milionu a nejzavaznejsi poruchou byla vymena synchronu v prevodovce. Modelem 9-5 se Saab rozloucil s mnoha skalnimi priznivci a bohuzel stale se louci. Saab uz proste neni co byval.
Kdyz uz 9-5 tak od konce roku 2002 i kdyz ani ta nepredstavuje zadny etalon spolehlivosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.05.2007 12:55, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Srabi jsme,protože nejsme chopní odsud vapráskat právě ty vlezprdelní moraváky,který v čechách dobře parazitujou a doma nás pomlouvají.Dále už tě neřeším,je to ztráta času.
Opravdu to nemá cenu řešit, prostě sem se musel reagovat na Váš asertivní příspěvek stejnou měrou. Nemám ve zvyku reagovat na tyhle příspěvky, nic neřeší a navíc jsme tu vesměs anonymně.Byla to chyba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.05.2007 17:54, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Opravdu to nemá cenu řešit, prostě sem se musel reagovat na Váš asertivní příspěvek stejnou měrou. Nemám ve zvyku reagovat na tyhle příspěvky, nic neřeší a navíc jsme tu vesměs anonymně.Byla to chyba.
No, nevím jestli Saab ztrácí své fanoušky. To bych zrovna netrvrdil, jsem z města, kde je vyhlášený ( a taky jeden z mála) servis a autosalon a nemůžou si zrovna stěžovat na nezájem o tyto vozy. Je pravda, že bylo zcela nemístné srovnávat Octávii se Saabem, protože kdo jel v těchto vozech, tak ví, že není co srovnávat. Saab má prostě fantastické motory a jízdní vlastnosti, firma vyrábí letadla a je to prostě vidět i na autech. Znám pár lidí, kteří mají Saaba hodně dlouho a když si koupí nové auto, tak zase Saaba, něco na tom asi bude! Díky za recenzi a na ty trubky urejpaný se vykašli, jsou to lidi, kteří sami nic nenapíšou a čekají až někdo udělá chybu a jdou po něm. Co se týče objektivity recenze po málo ujetých km, tak jen toto: Znám člověka, který má na autě najeto 270 000 km a říká, že to prostě jezdí a není žádný problém. Já bych s tím autem nejel ani na nákup, totálně zničený podvozek, spojka zabírá až opravdu nahoře a motor pracuje na proncipu náhodných výbuchů. Majitel ho však všude chválí, tak co je lepší?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.05.2007 20:32, RE: No
edmund napisał:
tohle je auto. Základním kladem je jistá image značky. Prostě si ho nekoupí mláďák na machrování. Solidnost z něj vyzařuje na km daleko. Prostě jsem konzervativec a tohle je přesně moje krevní skupina.
Je mi 23,chtěl jsem sportáka,ale těd se začínám pokoukávat po něčem jiném,třeba Volvo S40 2.0 T,nebo i sááb by nebyl špatný,chtěl bych nejaké bezpečné,prostorné a né šneka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.05.2007 21:21, RE: bez předmětu
Šakal napisał:
No, nevím jestli Saab ztrácí své fanoušky. To bych zrovna netrvrdil, jsem z města, kde je vyhlášený ( a taky jeden z mála) servis a autosalon a nemůžou si zrovna stěžovat na nezájem o tyto vozy. Je pravda, že bylo zcela nemístné srovnávat Octávii se Saabem, protože kdo jel v těchto vozech, tak ví, že není co srovnávat. Saab má prostě fantastické motory a jízdní vlastnosti, firma vyrábí letadla a je to prostě vidět i na autech. Znám pár lidí, kteří mají Saaba hodně dlouho a když si koupí nové ...
Promin Sakale, ale obhajovat tvrzeni, resp klise cloveka, ktery ma prvniho Saaba a navic s nim najel jen 4tis km neni uplne na miste.
Znam osobne 4 Saabisty a ti kdyz se sejdou tak, se rec toci jenom o autech, do jednoho ti reknou, ze kvalita sla do kytek koncem devadesatych let. Je vseobecne znamym faktem, ze General Motors vs Saab neni uplne sehrana dvojka. GM ukradl spouste majitelu pocit vyjimecnosti, protoze jezdit na podvozku Vectry a s dieselem od Isuzu pod kapotou se pro snoba nehodi..nehlede na ztratu kvality. To, ze delaji letadla je sice prima, ale na co mi je originalni pristrojovka a night panel, kdyz se mi v 60tis rozsype prevodovka?
Saab je proste uz mnohem blize tradicni koncernove splacanine nez byval a zastavat se jeho kvalit jen proto, ze je made in Sweden a ze kdysi delal drzaky je detinske.
Ale drzim majiteli palce a doufam, ze za rok po dalsich 4tisicich kilometrech treba zase neco hezkeho o Saabu napise.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.06.2007 15:19, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Promin Sakale, ale obhajovat tvrzeni, resp klise cloveka, ktery ma prvniho Saaba a navic s nim najel jen 4tis km neni uplne na miste.
Znam osobne 4 Saabisty a ti kdyz se sejdou tak, se rec toci jenom o autech, do jednoho ti reknou, ze kvalita sla do kytek koncem devadesatych let. Je vseobecne znamym faktem, ze General Motors vs Saab neni uplne sehrana dvojka. GM ukradl spouste majitelu pocit vyjimecnosti, protoze jezdit na podvozku Vectry a s dieselem od Isuzu pod kapotou se pro snoba nehodi..ne...
Přesně, já vůbec nachápu ak někdo může s takhle malou zkušeností napsat do plusů že Saab je spolehlivé a trvanlivé auto a podobné.

O nějaké nadprůměrné prostornosti 9-5 se taky nedá moc mluvit Třeba ve srovnání se Superbem, je nesmysl takovýhle vůz srovnávat s Octavii, což je menší vůz -to svědčí o nesoudnosti pisatele. 9-5 ka je své škatulce spíš prostorově lehce podprůměrné auto. Což není vada, ale fakt.

Jinak Sabb byl naprůměrně trvanlivé auto v době původních modelů před GM. - ty taky ale neměly bůhvíjaké inovace a to v kombinaci s malým odbytem a velkými ztrátami vedlo k tomu, že skončil pod křídly GM. A i tak se současný evropský odbyt plácá kolem 30-35 tisíc vozů ročně, což je strašlivě málo - na na to, aby se rychle vychytaly mouchy. Trvdit že běžný servis je na podoné úrovni jako šídovky je taky nic neříkající - je jasné že oleje a fiktry stojí stejně. Otázka je co se stane, že se podělá nějaký atypický díl, kde není druhovýroba ani možnost repase.

Jinak SAAB dělající letadla je již dávno jiná firma.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.06.2007 15:24, RE: Saab
anonym napisał:
Cena servisní prohlídky po 80 000 km činila 5000 CZK (+4500 CZK za filtr do klimy) a ceny dílů lze najít třeba na http://ww.saabtuning.cz
Jo, to je úžasný, jinde ten fitr stojí 8 stovek. (značkový)

Jinak těch 5000 je nic neříkajících - podstatné je, co se pot ěch 80 tisících dělalo. A taky kde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.06.2007 15:31, RE: j
anonym napisał:
Ty narážky mnohdy provokují sami majitelé těchto vozítek svojí neobjektivitou a přenášením své milované octavie do úplně jiné třídy.
Že jsem tak smělý - kde tady ty nadšené recenze oktávek, kde je majitelé přenáší do jiné třídy jsou ? Já žádnou nevidím.

Já chápu nadšení majitele z nového ojetého Saaba, který je zákonitě lepší než cokoliv do měl předtím - jinak by přeci nebyl důvod měnit auto. Ale je třeba trošku mít soudnost.

A pokud není, doporučuji tomu pánovi projiždku v BMW 745iL, aby pochopil, že existují i jiné dimenzenež Saab 9-5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.07.2007 18:08, RE: j
anonym napisał:
Že jsem tak smělý - kde tady ty nadšené recenze oktávek, kde je majitelé přenáší do jiné třídy jsou ? Já žádnou nevidím.

Já chápu nadšení majitele z nového ojetého Saaba, který je zákonitě lepší než cokoliv do měl předtím - jinak by přeci nebyl důvod měnit auto. Ale je třeba trošku mít soudnost.

A pokud není, doporučuji tomu pánovi projiždku v BMW 745iL, aby pochopil, že existují i jiné dimenzenež Saab 9-5.
Zase sem píše spousta pitomců, co srovnávají nesrovnatelené. Pán měl Octávku, a tak to srovnává s ní. Superb nelze srovnávat s 95, je to větší auto a o třídu výš!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.11.2007 23:34, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak to jo, nevsiml jsem si toho preklepu, na jednotkach samozrejmne zalezi. Jinak sem z FM , fandim Baniku a Octavku moc nemusim, ikdyz se stim nejede spatne (v praci sme meli 1,6 a 1,9tdi ruznych vykonu). 10 let sem studoval+delal Praze. Na vojne jsem nebyl , kazdopadne BANIK pi*o! bo cechaci sou vesmes srabi a vlezdoprdele od povahy, kdyz uz sme u toho hazeni do jednoho pytle.
Co to sem píšeš za keci. Toto je snad forum o autecha né na urážení. Jsem už rok na škole v Holešově a nezažil jsem větší pitomce než jste vi Balíci.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.