anonym napisał:
Prvních 5oo km opatrně do 4 500 ot-min,pak už se nebát a začít mu postupně nakládat,samozřejmě,až když je motor ohřátý,píšu o zážehovým motoru,hlavně si nevychovat lenocha,dnes už jsou části motoru přesně obrobeny,motor nepotřebuje zajíždět 5 000km a víc.Je velký rozdíl mezi svižně zajetým motorem a líným rádoby šetřeným.
Lidi, testovaci auto je od toho aby si zajemce testnul co to umi, nejednou mi predvadel prodejce brzdeni z 150 zaslapnutim naplno a z druhe strany motor do cerveneho protoze proste to auto prodava. To jak si pak zajedete sve je na Vas. Jedinkrat me prodejce mirnil a to pri testu 44 kW fabie a to slovy at to netocim ze nad 3500 otacek se stejne uz nic nedeje...
Btw. porovnavat sousedy je opet nesmysl, testuje to kazdej.
V tech nejmenovanych firmach vyrobcu aut mam spoluzaky z vejsky, maji referenty a vim jakym zpusobem me v tom vozi a auta maji za sebou jen cestu z ubytovny pres ulici do fabry a nebo do kauflandu a pote domu na moravu. Btw. pri posledni schuzce me skretarka vezla 500 metru tam a 500 metru zpet a kdyz jsem se zeptal proc nechodej pesky tak otazka, proc by mela... od toho tu jsou referentska auta, pre aby slouzila...
Btw. v beznem provozu se vam nestava ze nebrzdite pres miru a nebo nedrzite motor v cervenem poli?? Me obcas kdyz specham docela casto...