0
powrót
 

diskuze k tématu: Říman prosazuje dotování nových automobilů

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.02.2009 06:33, Za 10 let staré auto 1 tisíc Euro ?
Už jsem na podobné téma diskutoval a pouze připomínám, že tento nápad není vůbec dobrý, (mj.) protože si nedovedu představit sešrotovat 10 letou Oktávii (nebrat za slovo, je to pouze příklad) v ceně na trhu jistě násobně vyšší, než oněch zmiňovaných 1 tisíc euro. Stačí se podívat, jakou tržní cenu má to které auto ve stáří 10, nebo 11 let. Toto opatření může pomoci pouze majitelům opravdu starých aut (nechci říci pouze vraků) jako ňapř. Škoda 100, 105,120, různé staré Lady apod., kterých je u nás dle statistiky opravdu hodně, v cenách "nula nula nic". Jenže, nedovedu si dost dobře představit, že vlastník těchto "šrotů" pobízen takovým "super kaufem" disponuje dostatečnými prostředky na pořízení nového vozu. Ty staré vraky většinou vlastní staří důchodci, nebo mladí nematní šoféři a pár "fandů!)"- ( bez úrážky a nechytat za slovíčko). A tato skupina asi nemá a nebude mít chuť a možnosti nastartovat "boom" v prodeji nových aut. Tímto považuji ten 1 tisíc Euro (jeho ekvivalent) za "vyhozený peníz".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.02.2009 07:04, Hašek by se divil
Cože, tak já bych měl nechat sešrotovat svýho 11 roků starýho Pašíka, kterej stál 700 litrů za 27 litrů ?!?
" Vy jste ale hlava, pane vachmajstr !"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.02.2009 09:41, RE: Za 10 let staré auto 1 tisíc Euro ?
hmhm napisał:
Už jsem na podobné téma diskutoval a pouze připomínám, že tento nápad není vůbec dobrý, (mj.) protože si nedovedu představit sešrotovat 10 letou Oktávii (nebrat za slovo, je to pouze příklad) v ceně na trhu jistě násobně vyšší, než oněch zmiňovaných 1 tisíc euro. Stačí se podívat, jakou tržní cenu má to které auto ve stáří 10, nebo 11 let. Toto opatření může pomoci pouze majitelům opravdu starých aut (nechci říci pouze vraků) jako ňapř. Škoda 100, 105,120, různé staré Lady apod., kterých je u ...
Přesně tak,už si představuju jak nějaký dědula jde nechat sešrotovat svou stodvacítku (nebrat prosím urážlivě), a koupit si nové auto, jen proto,že dostane 1tis eur šrotovného.To asi moc fungovat nebude.A to,že většina 10-ti letých aut má u nás pořád vyšší hodnotu než 1tis eur,je uplně jasné,takže tam mi ten smysl šrotovného také uniká.Nehledě na to,že nechat sešrotovat auto bude taky asi něco stát,takže tomu člověku asi nezbude celý tisíc eur ale podstatně mín.Já bych se spíš soustředil na plošné snižování daní atd.., to bude mít pozitivní vliv jak na automobilový tak na ostatní průmysly.
Druhá věc je,že automobilová lobby je asi mocná,a taky to nechce zadarmo...stačí se podívat z koho je sestavená komise,která má dopad šrotovného vyhodnocovat-všichni jsou pevně závislí právě na automobilovém průmyslu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.02.2009 10:15, RE: Za 10 let staré auto 1 tisíc Euro ?
labio napisał:
Přesně tak,už si představuju jak nějaký dědula jde nechat sešrotovat svou stodvacítku (nebrat prosím urážlivě), a koupit si nové auto, jen proto,že dostane 1tis eur šrotovného.To asi moc fungovat nebude.A to,že většina 10-ti letých aut má u nás pořád vyšší hodnotu než 1tis eur,je uplně jasné,takže tam mi ten smysl šrotovného také uniká.Nehledě na to,že nechat sešrotovat auto bude taky asi něco stát,takže tomu člověku asi nezbude celý tisíc eur ale podstatně mín.Já bych se spíš soustředil na ploš...
Je to celé samozřejmě nesmysl. Socialistické nápady od rádoby pravicové vlády.
Jsem ale zastáncem pravidla "blbý kdo dává, blbější kdo nebere".
Pokud se ptáš, jestli to někdo využije, pokud tahle debilní kokotina (to není nadávka, to je terminus technikus) projde, půjdu do toho jako první. Jedno z mých aut jsem koupil před cca 3 lety (favorit jako auto do města a tréningový vůz pro maželku) za cca 30 tisíc. Pokud je někdo tak blbej a dá mi třicet tisíc za to, že se o doluhujícího fanouše postará byl bych padlej na hlavu, abych to nevzal a nešel si koupit novou třebas C1. Takhle se dostanu k novému (sic sekundárnímu a volnočasovému) autu za cca 120 tisíc, což by byla před třemi lety nepředstavitelná věc.
Mise splněna, ale na faktu, že je to celé nesmysl, to nic nemění.Pro mě je to jen zpětné nadojení daňově ukradených peněz zpět do mé kapsy. Voličů s nízkými příjmy se celá tahle akce dotkne maximálně tím, že mi vlastně částečně přispějí na to, co bych za rok-dva stejně udělal. Opravdu koncepční, že? Naštěstí 70% obyvatel není schopna v úvaze dojít dále, než že stát je dobrý, protože dává lidem na nová auta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.02.2009 20:41, RE: Za 10 let staré auto 1 tisíc Euro ?
typek napisał:
Je to celé samozřejmě nesmysl. Socialistické nápady od rádoby pravicové vlády.
Jsem ale zastáncem pravidla "blbý kdo dává, blbější kdo nebere".
Pokud se ptáš, jestli to někdo využije, pokud tahle debilní kokotina (to není nadávka, to je terminus technikus) projde, půjdu do toho jako první. Jedno z mých aut jsem koupil před cca 3 lety (favorit jako auto do města a tréningový vůz pro maželku) za cca 30 tisíc. Pokud je někdo tak blbej a dá mi třicet tisíc za to, že se o doluhujícího fanouše postará...
Takhle uvažuju i já... Než přispět "ostatním", to radši hlavně sobě + od ostatních ekonomicky produktivních... Nicméně jako nápad je to krátkozraký, správné kroky jsou uvedeny v posledním odstavci. Jenže to se mělo stát nejpozději tak před 5 lety, dneska je to ne 5 min, ale hodinu po 12....
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.