0
powrót
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.11.2006 08:23, RE: bez předmětu
David napisał:
Ja se brutálně rozmlátil ve Favoritu a taky nic. Je to otázka štěstí. Každopádně se říká, že euro Ncap není tak objektivní. Jinak vzhled Renaultu se me libil v 80. letech. Dneska je snaha se odlisit, ktera se dari, bohuzel memu oku se ani trochu nezamlouvá. v Renaultu jsem sem tam jel, co mě vadilo byla nepohodlná, měkká sedadla ve kterých člověka bolí záda. Palubní deska vypadala jak z loganu, ať to byla Thalia nebo Laguna:) čim to asi bude. Frantíci palubky nikdy neuměli. Jinak bylo ve vozech...
"Palubní deska vypadala jak z loganu, ať to byla Thalia nebo Laguna:) čim to asi bude. Frantíci palubky nikdy neuměli"
Tak tato věta vypovída dost o duševním stavu přispěvovatele.
Jestli někdo chce tu esteticky nádhernou palubku z Laguny II srovnávat s Loganem tak to neni co dodat...
A to že něco psali v Německých časopisech no to je taky argument jako blázen. Nestačím se divit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.11.2006 09:28, po dvou letech šel z domu
Hanz napisał:
"Palubní deska vypadala jak z loganu, ať to byla Thalia nebo Laguna:) čim to asi bude. Frantíci palubky nikdy neuměli"
Tak tato věta vypovída dost o duševním stavu přispěvovatele.
Jestli někdo chce tu esteticky nádhernou palubku z Laguny II srovnávat s Loganem tak to neni co dodat...
A to že něco psali v Německých časopisech no to je taky argument jako blázen. Nestačím se divit...
Koupil jsem v roce 2/2003 jednoho z prvních Megane II, po půl roce byla v záruce polovina auta vyměněna ("odstraňování výrobních vad") po dvou letech a 50,- tis km, jsem to neunesl a šel z domu, věčně něco, při pořizovací ceně cca 500,tis Kč je za to pěkná Octava, prodal jsem jej za 260,-tis a to ještě rád. U Renaultu mě už neuvidí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.11.2006 09:37, RE: Kvalita
petr napisał:
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se mě...
Ale aby sme nezavádzali, taký "podobný komplet" kotúč-ložisko je i v P307 a zrejme i C4...a iných. Je treba si vyberať. Ono je totiž možné si tú istú súč. kúpiť aj inde ako v servise Renault a tak je možné ten istý diel v OE kvalite(vhodný do prvovýroby - s atestom) kúpiť i za polovičnú a sem tam i tretinovú cenu. Kladka na rozvody GATES v Renaulte 5.500Sk v ELIT 2800.-Sk. A podobne Ventilované brzd.kotúče LUCASna Megane r.v.2000 v Ren.Servise 5600 a www.faro.sk 2100.-Sk - skoro vždy je i i ná cesta, ak už niečo treba. Hovorím pritom iba o kvalitných ND v OE kvalite.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.11.2006 18:19, RE: po dvou letech šel z domu
Marek napisał:
Koupil jsem v roce 2/2003 jednoho z prvních Megane II, po půl roce byla v záruce polovina auta vyměněna ("odstraňování výrobních vad") po dvou letech a 50,- tis km, jsem to neunesl a šel z domu, věčně něco, při pořizovací ceně cca 500,tis Kč je za to pěkná Octava, prodal jsem jej za 260,-tis a to ještě rád. U Renaultu mě už neuvidí.
Já jezdím megane II. 6/2005. Při koupi mě všichni zrazovali od prvních sérií z roku 2003 a jak je vidět asi na tom něco bude. Jezdím dosud bez jediného problému. Mám 1,6 16V. Jediné na co jsem si déle zvykal byly dlouhé dveře (mám 3dvéř.). ale jinak maximální spokojenost!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.12.2006 09:47, hrůza
Je Prosinec a já od Srpna nejezdim............................
Vlastním Lagunu 1.9 dti .r.v 98 v srpnu přestala startovat. Tak jsem vyměnil svíčky ,baterku a nic .Odtahovkou jsem se dopravil do Znackového servisu kde mně ,,soudruzi z Renaultu řekli: NA TAKLE STARÉ AUTA DIAGNSTIKU NEMÁME,,
Odjel jsem na provaze do jiného servisu Renault. To samé, chteli měnit řídící jednotku ,čerpadlo ,imobilizér a niž by vedeli v čem závada spočívá.
Při předběžné ceně 55 000 za opravu bez dph jsem samozdřejmě odjel.
/chteli se mně jen zbavit/ . Ještě jsem pak navštívil dalších asi 8 různých dílen a elektroservisů kde jsem za rady a různé podivné diagnosttiky zaplatil celkem 17000 tisíc a STÁLE NEJEZDIM........
Lagunu mám dva roky je to pohodlné auto s dobrým výkonem a spotřebou .ALE nesmí se nic stát ,protoře se to nikomu nechce opravovat . Když dáte auto do značkového servisu ,tak měněj a měněj dokud na to nepřídou a vy platíte a platíte .
UZ SI RENAULT NIKDY NEKOUPÍM A NIKOMU HO NEDOPORUČÍM .
NIC NEMÁK PROTI ZNAČCE ALE PROTI SERVISŮM ...................
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.12.2006 17:54, asi ne
Naši mají Clio rv 03 a spokojenost, ale jsou to sváteční jezdci. Několik známých Lagunu II a až na občasné stávky elektroniky, které zase samy zmizí taky pohoda, Lagunu I 98 - tak tam se sype kde co, prý půjde brzo z domu. Sám jsem koupi Megana v kombíku zvažoval, ale článků na netu o závadách a problémovém servisu bylo tolik a kamarádi co dělají do aut mě taky zrazovali. Trochu lituju že nejsou lepší, protože design se mi moc líbí. Nicméně vyhrála Oktávka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.12.2006 20:04,
Už nikdy víc. Já koupil před 2 roky New Megane Gandtour 1.6. Dnes jsem byl na servisní prohlídce po 30000 km. Výměna jen olej a filtry. Design super. Jízdní vlastnosti dobré.Motor na 1.6 vynikající. Výbava velmi dobrá kromě xenonů snad vše. Pořizovací cena 500tis.kč. Po slevě. Ale to dílenské zpracování!!!!!!!! Vše vrže, skřípe, klepe. Sedačka po 15tis.km jezdí sem tam. Dvakrát řešeno v servisu na reklamaci. Pazvuky neodstraněno, sedačka je prý v normě. Takže já už bohužel musím jít do VW nebo Škoda(až půjdu do nového). Jako že jsem nechtěl z principu. Ale ať jedu v jakékoli Škodovce tak tam je klid. A mě už nebaví pořád jezdit s rádiem naplno.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.12.2006 21:51, ford a problémy ????
Riccardo napisał:
To je těžké říct. U každé automobilky se střídají dobré a špatné období, ve kterých produkují lepší nebo horší kvalitu napříč celou modelovou řadou. Třeba Citroen a Peugeot měl černé období, poznamenané mnoha stávkami a sociálními nepokoji a to se odrazilo i ve výrobě. Ale už se pomalu z toho začíná vzpamatovávat. Vždycky je dobré sledovat tyto trendy a "svézt se na vlně" - tj využít momentální dobré konstalace. Bohužel u Renaultu si netroufnu říct, jestli je právě teď na té dobré vlně, ale tuš...
Jezdím novou řadou fordu focus,mondeo,transit a problémy naprosto žádný .Vozy šlapou jak hodinky . Ba naopak renaulty nevím , nevím.....
pokud člověk sleduje motoristické tabulky spolehlivosti jednotlivých značek které provádí renomované německé automobilové agentury , jasně nejlepší jsou značky subaru,toyota,fordy a kupodivu velice dobře si vede i škoda zejména pak fabie. Spolu s chryslery jsou naopak renaulty na posledních příčkách. Moje osobní zkušenost s renaulty je neutrální ani špatná ale ani dobrá , průměrné vozy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.12.2006 17:32, RE: bez předmětu
Hanz napisał:
"Palubní deska vypadala jak z loganu, ať to byla Thalia nebo Laguna:) čim to asi bude. Frantíci palubky nikdy neuměli"
Tak tato věta vypovída dost o duševním stavu přispěvovatele.
Jestli někdo chce tu esteticky nádhernou palubku z Laguny II srovnávat s Loganem tak to neni co dodat...
A to že něco psali v Německých časopisech no to je taky argument jako blázen. Nestačím se divit...
Přesně tak,jestli naopak někdo přístrojovky dělat umí tak jedině francouzi.Na ten příšernej německej konzervatismus a jejich strohost není vůbec nikdo zvědavej.Jedna věc je technika a druhá vzhled a design němcům nikdy nešel od ruky!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.12.2006 22:42, RE: hrůza
Laguna napisał:
Je Prosinec a já od Srpna nejezdim............................
Vlastním Lagunu 1.9 dti .r.v 98 v srpnu přestala startovat. Tak jsem vyměnil svíčky ,baterku a nic .Odtahovkou jsem se dopravil do Znackového servisu kde mně ,,soudruzi z Renaultu řekli: NA TAKLE STARÉ AUTA DIAGNSTIKU NEMÁME,,
Odjel jsem na provaze do jiného servisu Renault. To samé, chteli měnit řídící jednotku ,čerpadlo ,imobilizér a niž by vedeli v čem závada spočívá.
Při předběžné ceně 55 000 za opravu bez dph jsem samozdřejmě o...
Musím se připojit. Renault servis-hrůza!!!!!!!! Celá naše rodina jezdila v Renaultech, při běžné kontrole auta mého otce v servisu Renault praskl rozvodový řemen a pak jsme auto neviděli 16 měsíců a stejně jsme opravu museli zaplatit, nebo u mne. Sám jsem si vyměnil napínací kladku a jednu řemenici. Za týden jsem musel do servisu, kde mi sdělili , že je třeba vyměnit všechny kladky na klínóvém řemenu. Po hodinovém dohadování se přiznali, že kladky jsou v pořádku a že si jen špatně rozuměl opravář s technikem. Prima pokus za 20.000,Kč. Tato příhoda je měsíc stará. Kdo chce rozmluvit Renault, ať se přihlásí. O servisu toho mohu doložit a povědět docela hodně, ale to auto jako takové za nic nemůže, bohužel mi ho vždy rozbil někdo jiný. Jo a nové auto jsem koupil Seat Altea- zatím super.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.12.2006 16:57, RENAULT???
Dobrý den, už od 95 roku provozuji nakladni dopravu auty do celkove hmotnosti 7,5 t a jine auto nez renault jsem nemnel vcetne tech osobnich. na Masteru rok výroby 91 jsem najez asi milion km bez vaznejsich problemu, pak mascott od 2001 najel uz 590 tis a pohoda a midluma mam rok a pul a najel jsem uz 313tis km a take pohoda. Pro osobní potrebu a obcas nejakou delsi cestu s jednou paletu mam Kangoo a uz ma 251 tis km a je take bez problemu. Pokud autu date to co potrebuje a jezdite s rozumem tak asi vydrzi. Ale rozhodne nedoporucuju kupovat nejake akční modely, většinou vymetaji sklady a auto poskladaji ze vseho mozneho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.12.2006 21:05, RE: Kvalita
Robb1 napisał:
Ale aby sme nezavádzali, taký "podobný komplet" kotúč-ložisko je i v P307 a zrejme i C4...a iných. Je treba si vyberať. Ono je totiž možné si tú istú súč. kúpiť aj inde ako v servise Renault a tak je možné ten istý diel v OE kvalite(vhodný do prvovýroby - s atestom) kúpiť i za polovičnú a sem tam i tretinovú cenu. Kladka na rozvody GATES v Renaulte 5.500Sk v ELIT 2800.-Sk. A podobne Ventilované brzd.kotúče LUCASna Megane r.v.2000 v Ren.Servise 5600 a www.faro.sk 2100.-Sk - skoro vždy je i i ná...
Jak tady někdo přišel na to, že je potřevba měnit ložisko i s kotoučem a destičkama? )). To úplná kravina. Když nevíte jestli to tak opravdu je, tak to radši nepište. Dneska se ložisko mění i s nábojem, jelikož je jeho součástí (nové konstrukce), v extrémním případě by se to měnilo ještě s těhlicí. Oprava je pak děsně snadná, ale celek těhlice, náboj ložisko stojí třeba i 7000,- Kč, takže nevím, komu ta výhoda slouží. Kotouče a destičky jsou nesmysl.))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.12.2006 12:35, RE: hrůza
Laguna napisał:
Je Prosinec a já od Srpna nejezdim............................
Vlastním Lagunu 1.9 dti .r.v 98 v srpnu přestala startovat. Tak jsem vyměnil svíčky ,baterku a nic .Odtahovkou jsem se dopravil do Znackového servisu kde mně ,,soudruzi z Renaultu řekli: NA TAKLE STARÉ AUTA DIAGNSTIKU NEMÁME,,
Odjel jsem na provaze do jiného servisu Renault. To samé, chteli měnit řídící jednotku ,čerpadlo ,imobilizér a niž by vedeli v čem závada spočívá.
Při předběžné ceně 55 000 za opravu bez dph jsem samozdřejmě o...
No jak ktery servis. znam jich spoustu dobrých jak od renaultu tak i od jinych. ale postup měnění je známý i třeba u BMW. ja si myslim ze si clovek musí servis vybírat. sám dělám u Fordu a taky to neni nic moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.12.2006 15:35, RE: Radši ne
Falco napisał:
Ne že by jsem byl úplným odpůrcem, ale nějak mně design Renaultu nyní neuchvacuje a zvěsti o spolehlivost a nákradních dílech jsou celkem šílené a jak se říká na každém šprochu je pravdy ...., takže pro mě by byl aletrnativní volbou Fiat.
Zdravím. Sám vlastním Megane Coupe s velmi povedeným 1.6 16V motorem, snad výkonově - nikoliv kvalitativně nejlepším ve své době. V garanci jsem ho před uplynutím jednoho roku celý měnil. Jinak s ním žádné problémy nemám, běžné opravy. V zimě nejezdí, ani nekupuju zimní pneu. Je to taková motorka na čtyřech kolech... Co se týče interieru, jak zde někdo popisuje, vrže, škřípe, hrká, to je pravda. Jako u každého auta za podobnou cenu při 100 tis km. Záleží na tom, jak se tomu taky kdo věnuje, zda semtam něco dotáhne, vytěsní a tak. Sám jsem měl i firemní Astru - tedy stejnou třídu auta - a ta byla v tomto ohledu při standardním měkkém podvozku horší ve 30 ti tisících než moje auto se sportovním podvozkem v 75ti tisících. Ztotožňuji se s názorem na novou produkci Renaultu, z drtivé většiny modelů z hlediska jejich karosářských kreací téměř zvracím... Až na vyjímky se nedá nic generalizovat podle značky, záleží kus od kusu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 05.12.2006 21:12, Kavalita renaultu
Renault prožij si své peklo!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 09:20, RE: Radši ne
Falco napisał:
Ne že by jsem byl úplným odpůrcem, ale nějak mně design Renaultu nyní neuchvacuje a zvěsti o spolehlivost a nákradních dílech jsou celkem šílené a jak se říká na každém šprochu je pravdy ...., takže pro mě by byl aletrnativní volbou Fiat.
Renaultů jsem měl několik, a nikdy jsem neměl s žádným větší problém. Opravoval jsem jen věci související s pravidelnou prohlídkou (destičky, filtry, kapaliny, výfuk atd.) Známý si koupil Fiata a byl s ním víc v servisu než doma v garáži. A ceny náhradních dílů jsou srovnatelné s ostatní konkurencí, a dokonce levnější než například u Škodovky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 09:22, RE: bez předmětu
fresh napisał:
v žádném případě nesouhlasím, dle mé zkušenosti je ford velký držák a jedna z mála amerických automobilek vyrábějících kvalitní auta za bezkonkurenční ceny, zkuste třeba srovnat náklady za náhradní díly a opravy u forda a pak u těch slavných francouzů
Ford je jedna z nejhorších značek na našem trhu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 09:27, RE: bez předmětu
kulich napisał:
Už nikdy víc. Já koupil před 2 roky New Megane Gandtour 1.6. Dnes jsem byl na servisní prohlídce po 30000 km. Výměna jen olej a filtry. Design super. Jízdní vlastnosti dobré.Motor na 1.6 vynikající. Výbava velmi dobrá kromě xenonů snad vše. Pořizovací cena 500tis.kč. Po slevě. Ale to dílenské zpracování!!!!!!!! Vše vrže, skřípe, klepe. Sedačka po 15tis.km jezdí sem tam. Dvakrát řešeno v servisu na reklamaci. Pazvuky neodstraněno, sedačka je prý v normě. Takže já už bohužel musím jít do VW nebo Š...
Tou Škodovkou si moc nepomůžeš, málo místa, nepohodlné, hlučné a předražené auto. Prostě křáp
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 13:07, RE: Radši ne
anonym napisał:
Zdravím. Sám vlastním Megane Coupe s velmi povedeným 1.6 16V motorem, snad výkonově - nikoliv kvalitativně nejlepším ve své době. V garanci jsem ho před uplynutím jednoho roku celý měnil. Jinak s ním žádné problémy nemám, běžné opravy. V zimě nejezdí, ani nekupuju zimní pneu. Je to taková motorka na čtyřech kolech... Co se týče interieru, jak zde někdo popisuje, vrže, škřípe, hrká, to je pravda. Jako u každého auta za podobnou cenu při 100 tis km. Záleží na tom, jak se tomu taky kdo věnuje, zda ...
Auta prodávám 15 let a mám pocit podložený mnohými zkušenostmi, že RENAULT - zejména u mladších modelů (po R19) dělá čest svému znaku na kapotě. Jen se na něj podívejte pořádně.... Platí to hlavně o dieslových modelech. Ceny ND a servisu zde byly také popsány. Takže raději něco jiného než RENAULTa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 14:24, RE: Kavalita renaultu
Helmuth napisał:
Renault prožij si své peklo!!!
Helmuth jsi asi dost zakomplexovanej curak vid???
reagować
  1 2 3 ... 13


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.