0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Safrane

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.03.2007 20:43, 2.2 benzin
Vlastnil jsem Renault Nevada rv.93,2.2 benzin.Přivezl jsem ho ze Švícarska.Auto tehdy mělo najeto 140 000km.Když jsem ho prodával měla najeto přez 800 000 tis km!!!!!!!!!!!!Podotýkám,že spojka,převodovka byli původní.Spojka začala prokluzovat,ale vzhledem ke kilometrům se ani nedivým.Spotřeba 7l/100 km!Motor naprosto bez problémů!!!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 14:53, RE: 2.2 benzin
David napisał:
Vlastnil jsem Renault Nevada rv.93,2.2 benzin.Přivezl jsem ho ze Švícarska.Auto tehdy mělo najeto 140 000km.Když jsem ho prodával měla najeto přez 800 000 tis km!!!!!!!!!!!!Podotýkám,že spojka,převodovka byli původní.Spojka začala prokluzovat,ale vzhledem ke kilometrům se ani nedivým.Spotřeba 7l/100 km!Motor naprosto bez problémů!!!!!!!!!!!!!!
vlastnil jsem R-Safrane 2,2si,rok94.Za asi pet let,co jsem ho mel a najel s nim spousty kilometru si na nej opravdu nemuzu stezovat.Rad na to auto vzpominam-byl to pojizdny obyvak.Dlouhodoba spotreba kolem9 litru.Jedina zavada odesel chladic a lozisko na napinaci kladce,jinak nic..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.06.2007 07:15, Safrane
anonym napisał:
Jsem rad, ze jsem pred 2 lety nekoupil Safrana. Chtel jsem 1997 2.5 20V, protoze byl za 100.000 a v plny palbe. Zlata moje Mazda 626 2.0 16V z 2001 naprosto bez problemu.
Nekdy se ridim podobnymi "recenzemi" jako je tato. Kdyz o tom aute nic nevite, tak se spolehate na autora odbornika. Proto jsem si pro zajimavost precetl o Safranu. Je v podstate krap, ktery nejde provozovat. Tedy podle autora. Takze kdyz jsme to porovnal s mymi zkusenostmi se 4 Safrany 2,2, 3,5, 2x2,5, tak jsem myslel ze ctu o jinem aute anebo autor nema se Safranem zadnou zkusenost, jen predal dal informace z clanku podobne informovaneho autora. Moje Safrany najezdili 2,2 250tkm, 2,5 340tkm a 160tkm. Ty 2,5 porad mam a porad jezdi. Ale co je divne, zadna takova vada se neobjevila. Ty auta jezdi bez problemu, krome spotrebaku jsem nic nemusel resit. A tolik pohodli a prostoru jinde ani za daleko vetsi sumu nedostanete. Takze neverte kdejakemu pisalkovi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.06.2007 22:34, RE: Safrane
anonym napisał:
Nekdy se ridim podobnymi "recenzemi" jako je tato. Kdyz o tom aute nic nevite, tak se spolehate na autora odbornika. Proto jsem si pro zajimavost precetl o Safranu. Je v podstate krap, ktery nejde provozovat. Tedy podle autora. Takze kdyz jsme to porovnal s mymi zkusenostmi se 4 Safrany 2,2, 3,5, 2x2,5, tak jsem myslel ze ctu o jinem aute anebo autor nema se Safranem zadnou zkusenost, jen predal dal informace z clanku podobne informovaneho autora. Moje Safrany najezdili 2,2 250tkm, 2,5 340tkm a ...
Stejný názor - podle té "recenze" žasnu že tehle luxusní vůz jezí. Mám 2.5 - právě tu "katastrofu" . Najeto 190.000 bez jediného problému.
človíčku, človíčku, nepsal jste o trabantu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.11.2007 14:17, RE: Safrane
anonym napisał:
Stejný názor - podle té "recenze" žasnu že tehle luxusní vůz jezí. Mám 2.5 - právě tu "katastrofu" . Najeto 190.000 bez jediného problému.
človíčku, človíčku, nepsal jste o trabantu?
Já mám také ten nešťastný motor od Volva 2.5 pětiválec,má najeto 206 000 km bez šahnutí,za jízdy není slyšet,ve spojení s automatem za 10 000 km mám průměrnou spotřebu 9,3 l / 100 km .Je to naprosto bezproblémový automobil,i na dnešní dobu luxusní,spolehlivý a jízda s ním je příjemná.Pan Vaculík by měl více přemýšlet o tom,co píše.Nevadí mi to a myslím si své,ale ubližuje výrobku,který si to opravdu nezaslouží.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.