0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault R21 2.2

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.04.2006 12:41, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Chceš nám namluvit, že za více jak 650 000 km jsi měnil 1x tlumiče, 1x prasklé zadní péro a 2x poslední díl tlumiče. Nenech se vysmát. Ještě jsem ochoten uvěřit, že motor ty km vydržel (s generálkou), ale ostatní bys už měnil ÚPLNĚ VŠECHNO. Ale pobavil jsi mně. Kdyby tohle bylo možné, tak se Renaulty neprodávají po pár letech za cenu šrotu. Brácha jednoho má a je to neskutečný klump. Už nikdy Renaulta, toť jeho motto a takových lidí znám více.
To, že si brácha koupil nějakej krám za dvacet tisíc v hroznym stavu (aby ušetřil) ještě neznamená, že Renaulty jsou šptatný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.04.2006 18:03, RE: Rendlikj
Mike napisał:
To, že si brácha koupil nějakej krám za dvacet tisíc v hroznym stavu (aby ušetřil) ještě neznamená, že Renaulty jsou šptatný.
Přesně tak, koupil nějakej krám - Renault. Má ho už 5 let a dával za něj nějakých 70 litrů (je to 1,9 D). Chtěl ušetřit, já mu říkal přidej pár desítek tisíc a kup si nějaký AUTO. Teď už si snad auto koupí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.05.2006 11:44, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Chceš nám namluvit, že za více jak 650 000 km jsi měnil 1x tlumiče, 1x prasklé zadní péro a 2x poslední díl tlumiče. Nenech se vysmát. Ještě jsem ochoten uvěřit, že motor ty km vydržel (s generálkou), ale ostatní bys už měnil ÚPLNĚ VŠECHNO. Ale pobavil jsi mně. Kdyby tohle bylo možné, tak se Renaulty neprodávají po pár letech za cenu šrotu. Brácha jednoho má a je to neskutečný klump. Už nikdy Renaulta, toť jeho motto a takových lidí znám více.
Tobě nechci namluvit vůbec nic.Jenom opět popíšu situaci. Já jsem pouze přesně popsal stav mého Renaulta, a protože jsem puntičkářská panna tak si piš, že si za vším stojím do poslední tečky. Doplnil bych pouze to,že po celou dobu co Reaulta N. mám jsem nikdy nezůstal nikde stát , a to je to, co od auta požaduji. A ted se vžij do mé situace , kouknu na net a tam někdo nabubřele a sebejistě vykřikuje do světa ,že to , o čem jsem přesvědčen jsou nesmysly, cituji motor to vydrží pouze s generálkou, a ostatní bych měnil úplně všechno.
Pocítíš bezmocnost nad tupou nadutostí některých samozvaných odborníků (kteří sebejistě píší kritiky na auto, které si koupil jeho bratr) .a jejich řidičáky možná ještě nestačily oschnout. Prosím ,příště radši vlastní zkušenosti aby byla diskuze přínosem, ne jen amatérské plkání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.05.2006 14:27, RE: Rendlikj
pavel napisał:
Tobě nechci namluvit vůbec nic.Jenom opět popíšu situaci. Já jsem pouze přesně popsal stav mého Renaulta, a protože jsem puntičkářská panna tak si piš, že si za vším stojím do poslední tečky. Doplnil bych pouze to,že po celou dobu co Reaulta N. mám jsem nikdy nezůstal nikde stát , a to je to, co od auta požaduji. A ted se vžij do mé situace , kouknu na net a tam někdo nabubřele a sebejistě vykřikuje do světa ,že to , o čem jsem přesvědčen jsou nesmysly, cituji motor to vydrží pouze s generálko...
Pěkně napsané!! R 21 sou dobré auta a ten motor v nich opravdu hodně vydrží!! (2.2l benzín) Přeju at ještě dlouho slouží!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.05.2006 14:50, RE: Rendlikj
pavel napisał:
Tobě nechci namluvit vůbec nic.Jenom opět popíšu situaci. Já jsem pouze přesně popsal stav mého Renaulta, a protože jsem puntičkářská panna tak si piš, že si za vším stojím do poslední tečky. Doplnil bych pouze to,že po celou dobu co Reaulta N. mám jsem nikdy nezůstal nikde stát , a to je to, co od auta požaduji. A ted se vžij do mé situace , kouknu na net a tam někdo nabubřele a sebejistě vykřikuje do světa ,že to , o čem jsem přesvědčen jsou nesmysly, cituji motor to vydrží pouze s generálko...
Opět jsi mě pobavil odborníku. To co píšeš by nezvládlo ŽÁDNÉ auto na světě ne jen nejporuchovější vůz Renault. Stačí ty tlumiče- najet na 2 tlumiče 650 000 km je absolutní blbost - to vykládej možná své babičce a né nám amatérům. Možná jsi opravdu chytil dobrý vůz, ale úplný blby z lidí nedělej-každý si umí spočítat kolik co tak může vydržet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 00:51, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Opět jsi mě pobavil odborníku. To co píšeš by nezvládlo ŽÁDNÉ auto na světě ne jen nejporuchovější vůz Renault. Stačí ty tlumiče- najet na 2 tlumiče 650 000 km je absolutní blbost - to vykládej možná své babičce a né nám amatérům. Možná jsi opravdu chytil dobrý vůz, ale úplný blby z lidí nedělej-každý si umí spočítat kolik co tak může vydržet.
Že je Renault nejporuchovější vůz? I ty jeden vtipálku... :o) Ale s těma tlumičema se mi to taky moc nezdá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 18:54, RE: Rendlikj
Mike napisał:
Že je Renault nejporuchovější vůz? I ty jeden vtipálku... :o) Ale s těma tlumičema se mi to taky moc nezdá.
Koukni se na statistiky TUV, R21 tam sice nenajdeš, ale jeho nástupce zaujímá krásná místa v závěru žebříčku. Nejen tlumiče, co výfuk, brzdové obložení, kotouče atd, alternátor, rozvody, spojka a spousta dalšího. Tomu se musí člověk jen smát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 19:07, RE: Rendlikj
Mike napisał:
Že je Renault nejporuchovější vůz? I ty jeden vtipálku... :o) Ale s těma tlumičema se mi to taky moc nezdá.
Koukni na http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-rok-testu-stari/2004-10-11/9, je sice z roku 2004. R21 se umístil na 64. místě s 38% závad z 66 vozů (stáří10-11 let). Za ním už je jen Seat Ibiza a Škoda Favorit. Takže se opravdu o nějaké super spolehlivosti tohoto vozu mluvit nedá. Omlouvám se je to třetí nejporuchovější vůz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 23:12, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Opět jsi mě pobavil odborníku. To co píšeš by nezvládlo ŽÁDNÉ auto na světě ne jen nejporuchovější vůz Renault. Stačí ty tlumiče- najet na 2 tlumiče 650 000 km je absolutní blbost - to vykládej možná své babičce a né nám amatérům. Možná jsi opravdu chytil dobrý vůz, ale úplný blby z lidí nedělej-každý si umí spočítat kolik co tak může vydržet.
K tomu výfuku u R 21 , poslední dva díly výfuku jsem měnil, v první zprávě mi chybí za slovy ,, poslední dva díly tlumiče" slovo výfuku, za to se omlouvám. Brzdové destičky snad psát nemusím, to je samozřejmé, ale kotouče , spojka je původní. Rozvodový řemen je po 80.000 km měněn a pro některé nevěřící doplnuji, že olejový filtr byl také mnohokrát měněn. Po přečtení toho ,kolik jsem měnil součástí si vlastně uvědomuji, že je to opravdu nekvalitní auto, jenom těch olej. filtrů, nebo vzduchových, prostě hrůza. Měl jsi pravdu ty Rendlíku i Tvůj bratr, který kvalitu poznal hned. Dávám Ti za pravdu a ustupuji z diskuse.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 08:48, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Koukni na http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-rok-testu-stari/2004-10-11/9, je sice z roku 2004. R21 se umístil na 64. místě s 38% závad z 66 vozů (stáří10-11 let). Za ním už je jen Seat Ibiza a Škoda Favorit. Takže se opravdu o nějaké super spolehlivosti tohoto vozu mluvit nedá. Omlouvám se je to třetí nejporuchovější vůz
OK, já to prvně pochopil tak, že myslíš, že Renault je nejporuchovější vůz a ty jsi to myslel tak, že R21 je nejporuchovější z vozů Renault. Tak to beru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 13:42, RE: Rendlikj
pavel napisał:
K tomu výfuku u R 21 , poslední dva díly výfuku jsem měnil, v první zprávě mi chybí za slovy ,, poslední dva díly tlumiče" slovo výfuku, za to se omlouvám. Brzdové destičky snad psát nemusím, to je samozřejmé, ale kotouče , spojka je původní. Rozvodový řemen je po 80.000 km měněn a pro některé nevěřící doplnuji, že olejový filtr byl také mnohokrát měněn. Po přečtení toho ,kolik jsem měnil součástí si vlastně uvědomuji, že je to opravdu nekvalitní auto, jenom těch olej. filtrů, nebo vzduchov...
Ne já kvalitu hodnotit nemohu, opírám se o jediné korektní statistiky a ty mluví jasnou řečí. Kotouče opravdu 850 000 popř. 650 000 vydržet nemohou-fyzikální zákony neoblbneš tak snadno jako nějaké naivní čtenáře. Ty km by bez výměny ložisek nevydržel ani alternátor,ložiska , startér (pokud teda na jeden zátah nenajedeš 5000 km), pochybuji i o spojce atd. Opravdu veď si neofic servisku a budeš koukat co jsi všechno měnil. Paměť je někdy krátká. To, že tyto věci odejdou je naprosto normální, za to se stydět nemusíš, ale u těchto vozů velmi často něco zlobí a ani mechanik není schopen určit co. Opravdu by se hodil slogan : "R... auta s duší". Pokud máš dobrý kus, buď jen rád, ale dosti často (na můj vkus až moc často) to tak není. Toliko k naší diskusi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 14:59, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Opět jsi mě pobavil odborníku. To co píšeš by nezvládlo ŽÁDNÉ auto na světě ne jen nejporuchovější vůz Renault. Stačí ty tlumiče- najet na 2 tlumiče 650 000 km je absolutní blbost - to vykládej možná své babičce a né nám amatérům. Možná jsi opravdu chytil dobrý vůz, ale úplný blby z lidí nedělej-každý si umí spočítat kolik co tak může vydržet.
Koupil jsem Renaulta Nevadu v roce 1997.Je to 2.2 benin GTX. Jezdim denně a od té doby jsem měnil 2x koncový díl výfuku a 3x tlumiče .Rezl mi akorát zadní podběh ale to je akorát tak všechno.A ty kecy co tady vypouštíte že jsou nespolehlivý si laskavě nechte.Mám najeto 756 521 Km a šlape jako hodinky.Nežere olej a jezdí pořád 200km/h.Věřím tomu co tady psal pan Pavel.A ty Martine di radši šoupat nohama protože mi připadáš jako naprostý amatér.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 19:47, RE: Rendlikj
Petr napisał:
Koupil jsem Renaulta Nevadu v roce 1997.Je to 2.2 benin GTX. Jezdim denně a od té doby jsem měnil 2x koncový díl výfuku a 3x tlumiče .Rezl mi akorát zadní podběh ale to je akorát tak všechno.A ty kecy co tady vypouštíte že jsou nespolehlivý si laskavě nechte.Mám najeto 756 521 Km a šlape jako hodinky.Nežere olej a jezdí pořád 200km/h.Věřím tomu co tady psal pan Pavel.A ty Martine di radši šoupat nohama protože mi připadáš jako naprostý amatér.
200 km/h, to si fakt frajer-chtěl bych tě v takový rychlosti potkat ve tvém minimálně 15 let starém voze, na kterým jsi nic neměnil (takže vše musí být v bomba stavu). A 200 km/h jezdíš i v obci? Jsi borec, sice trochu afektovaný, ale borec. Jo 200 km na tachťáku v pořádným fáru, to musí baby koukat. Jdu shánět Nevadu, na statistiky kašlu, dám na "zkušenosti" dvou odborníků. I když...já 200 km/hod nejezdím, moje 14 let stará plečka by to ani neudělala, ale musí to být bomba pocit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 20:58, RE: Rendlikj
Petr napisał:
Koupil jsem Renaulta Nevadu v roce 1997.Je to 2.2 benin GTX. Jezdim denně a od té doby jsem měnil 2x koncový díl výfuku a 3x tlumiče .Rezl mi akorát zadní podběh ale to je akorát tak všechno.A ty kecy co tady vypouštíte že jsou nespolehlivý si laskavě nechte.Mám najeto 756 521 Km a šlape jako hodinky.Nežere olej a jezdí pořád 200km/h.Věřím tomu co tady psal pan Pavel.A ty Martine di radši šoupat nohama protože mi připadáš jako naprostý amatér.
Na druhou stranu se bavíme o ničem, dnes už si stejně nikdo R21 nekoupí, tak proč upozorňovat na nedostatky. Ty zasviněný Němci stejně ty statistiky zkeslují, aby se prodalo co nejvíc Japonců a hlavně koupě R je otázka srdce a ne rozumu. Přeji spoustu šťastných km bez investic, snad pouze do benzínu. Což je v pohodě, protože spotřeba je kolem 6l/100 km (to mi tvrdil jeden vlastník stejného vozu - teď už věřím, že je to pravda). Pozor na německých dálnicích-jezdí tam všichni jak ho*ada. Jen zase nevím ci koupit, designově se mi líbí nová Laguna-asi do ní půjdu, co na tom, že je dle TUV na posledním místě ve spolehlivosti-párkrát hlavou do zdi a srdce mi napoví
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.05.2006 19:32, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Na druhou stranu se bavíme o ničem, dnes už si stejně nikdo R21 nekoupí, tak proč upozorňovat na nedostatky. Ty zasviněný Němci stejně ty statistiky zkeslují, aby se prodalo co nejvíc Japonců a hlavně koupě R je otázka srdce a ne rozumu. Přeji spoustu šťastných km bez investic, snad pouze do benzínu. Což je v pohodě, protože spotřeba je kolem 6l/100 km (to mi tvrdil jeden vlastník stejného vozu - teď už věřím, že je to pravda). Pozor na německých dálnicích-jezdí tam všichni jak ho*ada. Jen zase...
Ty kevšemu ani neumíš číst anebo jsi zabedněnej.Vlastně ty si zabedněnej.Ale kvěci myslel jsem po dálnici ne v obcích.A proč jsi vživotě nejel 200km/h ty se bojíš????? Určitě každej znás jednou za čas projede svýho miláčka anebo nemam pravdu????A ty lovíš babi na auto ????To musí být kára co ???Tak to si asi moc hezkej když lovíš na auto co????(myslim to ironicky)Tak zatim a lovu zdar Martínku (:
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.05.2006 07:02, RE: Rendlikj
Petr napisał:
Ty kevšemu ani neumíš číst anebo jsi zabedněnej.Vlastně ty si zabedněnej.Ale kvěci myslel jsem po dálnici ne v obcích.A proč jsi vživotě nejel 200km/h ty se bojíš????? Určitě každej znás jednou za čas projede svýho miláčka anebo nemam pravdu????A ty lovíš babi na auto ????To musí být kára co ???Tak to si asi moc hezkej když lovíš na auto co????(myslim to ironicky)Tak zatim a lovu zdar Martínku (:
Tak už toho mám dost, chválíte tady auta starý téměř 20 let, jak jsou bezchybný a dokonalý. Normální člověk by s tím nevyjel ani na ulici a ty s tím jezdíš 200 km/h a ještě se tím chlubíš? Jestli se chceš zabít, tak si kup pistoli a neohrožuj normální lidi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.05.2006 08:53, RE: Rendlikj
Petr napisał:
Ty kevšemu ani neumíš číst anebo jsi zabedněnej.Vlastně ty si zabedněnej.Ale kvěci myslel jsem po dálnici ne v obcích.A proč jsi vživotě nejel 200km/h ty se bojíš????? Určitě každej znás jednou za čas projede svýho miláčka anebo nemam pravdu????A ty lovíš babi na auto ????To musí být kára co ???Tak to si asi moc hezkej když lovíš na auto co????(myslim to ironicky)Tak zatim a lovu zdar Martínku (:
) Postpubertální chlapeček si koupí relativně silné auto za 15 000,-Kč a pak s ním ohrožuje celé okolí, znám vás více. Taky dospěješ, pokud se teda do té doby nezabiješ ve svém fáru. Oravdu jsem nikdy 200 km/h nejel-v Německu na dálnicích nejezdím. Ani takouvouto potřebu nemám-to možná pochopíš až budeš starší. Jen si vzpomínám, když jsem před mnoha lety jel ve Favoritu 135 km/h (je to stejně starý a zhruba stejně kvalitní vůz jako R21) a opravdu jsem v něm neměl dobrý pocit-pořád jsem čekal co upadne a v té době to nebylo 15 let staré auto jako dnes.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.05.2006 15:38, RE: Rendlikj
Martin napisał:
) Postpubertální chlapeček si koupí relativně silné auto za 15 000,-Kč a pak s ním ohrožuje celé okolí, znám vás více. Taky dospěješ, pokud se teda do té doby nezabiješ ve svém fáru. Oravdu jsem nikdy 200 km/h nejel-v Německu na dálnicích nejezdím. Ani takouvouto potřebu nemám-to možná pochopíš až budeš starší. Jen si vzpomínám, když jsem před mnoha lety jel ve Favoritu 135 km/h (je to stejně starý a zhruba stejně kvalitní vůz jako R21) a opravdu jsem v něm neměl dobrý pocit-pořád jsem čekal ...
nechápu proč staré auto automaticky nesmí jezdit rychle...si myslíte že se ten renault v té rychlosti rozpadne, nebo co?? Ste blázni? Je to stejně bezpečné jako v každém jiném autě (myslím tím že se nerozpadne, ne při havárce)...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.05.2006 17:23, RE: Rendlikj
Charger napisał:
nechápu proč staré auto automaticky nesmí jezdit rychle...si myslíte že se ten renault v té rychlosti rozpadne, nebo co?? Ste blázni? Je to stejně bezpečné jako v každém jiném autě (myslím tím že se nerozpadne, ne při havárce)...
Protože to nedovolují předpisy. Opravdu si myslíš, že velmi rychlá jízda je stejně bezpečná ve všech autech? Vidím, že u fanatických, nekritických zastánců R zůstal rozum jinde. Oni Němci asi moc dobře vědí proč jsou u nich součástí autoškoly i psychotesty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.05.2006 16:05, RE: Rendlikj
Martin napisał:
Protože to nedovolují předpisy. Opravdu si myslíš, že velmi rychlá jízda je stejně bezpečná ve všech autech? Vidím, že u fanatických, nekritických zastánců R zůstal rozum jinde. Oni Němci asi moc dobře vědí proč jsou u nich součástí autoškoly i psychotesty.
R21 jsem mel rovnou dve - Nevadu 2,1TurboD r.v.93 (luxusni motor) a 2,0 12V TXI (znalejsi asi budou vedet co to bylo zac ) r.v.91. Dodneska nedam na tahle auta dopustit. Spolehlivost u obou byla vyborna (pouze 2x zamrla nafta - redeni ala OMV Kladno) a nenechaly me nikdy nikde viset (4 roky jezdeni, 100tkm). Na udrzbu byly lehce narocnejsi (podvozek), za coz se da ale z velke casti vdecit predevsim krasne rozmlacenym ceskym silnicim a taky jsem ty auta nijak nesetril. Prostor a predevsim pohodli poskytovaly mnohem vetsi nez spousta jinych aut v tehle tride, takze za rozumny peniz nabizely hodne muziky.
Rezly na tom pouze zadni podbehy (diky konstrukci) a trochu ram pod motorem, jinak to byl velmi solidni pozink (treba Ford mohl tise zavidet), zalezelo nato, jak se kdo o auto staral. A co se tyce vyse diskutovane rychlosti, tak verte ze zrovna v tech 200km/h (prazdna dalnice) se Renault (TXI) choval nersovnatelne kultivovaneji nez o 10 let mladsi Octavie.
Rad bych tedy zkazal vsem zdejsim "rejpalum" - nehodnotte Renaulta negativne pokud jste se v tom poradne nepovozili (nebo jste diky vlastni "neduvtipnosti" koupili stary ojety suplik s 2x stocenym tachometrem) Tahle auta totiz byla ve sve dobe (a pomerne i dost dlouho po ni) velmi slusna zalezitost.
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.