0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Modus - vyplatí se diesel?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.05.2011 09:24, rada
Jak dobrý je to známý a v jakém stavu je jeho Modus? Pokud je to dobrý známý a Modus je v dobrém stavu a důvod prodeje není přitažený za vlasy, tak bych do toho šel, i když chrochtům v osobních autech zas tolik nefandím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.05.2011 09:57, rada
Moduse s motorem 1,2 benzín používám 4 roky, za tu dobu by uvedl zkušenosti:
1) je to velice dobře vymyšlené a velmi praktické malé auto na pojíždění
2) spolehlivost je, alespoň u mého kusu, dobrá - nebyla žádná porucha
3) auto je i v základu velmi dobře vybaveno
4) modus má nepraktickou (až bych řekl pitomou) techniku výměny žárovek v předních světlometech - musí se sundat přední nárazník.
Motor 1,5 dci je vynikající, ve variantě 50 kw (pro modus) nemá FAP ani nastavovací turbo a je úsporný i spolehlivý. Nevýhodou je Váš způsob použití na krátké jízdy - motor se v zimě zahřívá cca 10 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.05.2011 11:27, rada
No u nás ve firmě jednoho Moduse bohužel máme a musím říct, že s ním skoro nikdo nechce jezdit. uznávám, že to není relevantní, zvlášť pokud to má sloužit manželce do města, ale já osobně na tom autě nevidím žádné pozitivní stránky - štve mě posez, řazení a řízení, některé ovládací prvky, nedostatek výkonu, povrzávání plastů atd. Co je ale nejhorší, je nespolehlivost toho auta - služebáky máme od různých značek a pokud porovnám to, co má auto nalítáno s tím, jak často je v servisu, tak Modus je na to s přehledem nejhůř.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.05.2011 12:01, rada
Renault nebrat!!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.05.2011 14:17, rada
Pokud budeš jezdit hlavně Prahu a krátký vzdálenosti...je jakýkoliv diesel nesmysl..hodně neobjektivní rada ode mne....Umím si představit i lepší auta v cenové kategorii moduse..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.05.2011 20:09, rada
NEBRAT JE TO RENAULT
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.05.2011 14:56, rada
Místní hlášky typu "Renault nebrat" považuji za zastydlost v druhé polovině devadesátých let. Ano, Renault si nadělal do... vlastních řad:) pověstnou nespolehlivostí některých modelů, zejména první řady Méganů či druhé řady Laguny. Nicméně to už dávno není pravda, tuplem ne u nových vozů.
Ale k věci: Modus je velmi praktický vůz, prostorný, do města skvělý. Je stavěn na platformě Clia, ale místa tam je dost. Posez a palubní deska jsou atypické, ale je to jen o zvyku. Motor 1.5 dCi je poměrně spolehlivý, s dostatečným výkonem. Do města a na krátké popojíždění bych spíš ale doporučoval benzínovou verzi 1.2 16V, a to z důvodu spotřeby i životnosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.05.2011 16:18, rada
P zkušeností největší sračka co existuje. Horší i než italové.Ty mají alespoň charisma.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.05.2011 16:22, rada
Renault je dle mých zkušeností (naštěstí jsem ho nevlastnil, byly jen ve firmě kde jsem pracoval) největší sračka co existuje. Horší i než italové, ty mají alespoň charisma. Renault nemá nic. Jízdní vlastnosti strašný. Interiér neergonomickej. Sedadla nepohodlný. Topení netopí. Klimatizace nechladí. Poruchovost neskutečná. Auto s p.čou na kapotě si rozhodně nikdy nekoupím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.05.2011 19:16, rada
Toto info, jako z vlastních zkušeností a nikdy jsem ho naštěstí nevlastnil může napsat jen člověk, který nikdy nebyl majitelem Renaultu, ale bude ho kritizovat v závislosti na tom, kdo mu co řekne, čili bez vlastních zkušeností a vlastního názoru. Jak se s autem zacházelo, kdo s ním jezdil atd. Znám např. Lagunu roku výroby 2004 1.9dci, která najela jen se spotřebními věcmi 800 000km s původním turbem, vstřiky atd. Takže u těchto aut velice zavísí na předchozím majiteli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.05.2011 19:27, rada
800 tis. km Lagunou???? Večerníček dnes už byl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.05.2011 20:20, rada
---------------
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.05.2011 21:56, Jak to vidím jako majitel
Motorizace 1,2 je dle mého názoru nejvhodnější, protože motory 1,4 i 1,6 mají stejnou převodovku s krátkým zpřevodováním - máte sice více výkonu, ale také podstatně vyšší spotřebu paliva. S 1,2 55kw mám průměr 6,1 litru při použití 60% přískoky po městě, 40% příměstská doprava. Osobně bych si 1,2 turbo nekoupil - je to složitý motor a případná oprava se vyrovná opravě dieselu. Jízdně je modus velmi podařené autíčko, skvěle se s ním ve městě manévruje. Navíc je opravdu velmi variabilní a praktický s dobrou výbavou už v základu. Potvrzuji pitomou technologii výměny žárovek u předních světlometů - servis to řeší za 200,-Kč. Zadní posuvná lavice je dělena v poměru 60/40 a nikoli 50/50 - u některých verzí se navíc posuvné provedení nevyskytuje. Některé verze nabízejí ještě dvojité víko kufru - osobně to nemám. Spolehlivost je dobrá - za 60 tisíc km jsem neměl poruchu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 10:33, RE: Jak to vidím jako majitel
Pavlik napisał:
Motorizace 1,2 je dle mého názoru nejvhodnější, protože motory 1,4 i 1,6 mají stejnou převodovku s krátkým zpřevodováním - máte sice více výkonu, ale také podstatně vyšší spotřebu paliva. S 1,2 55kw mám průměr 6,1 litru při použití 60% přískoky po městě, 40% příměstská doprava. Osobně bych si 1,2 turbo nekoupil - je to složitý motor a případná oprava se vyrovná opravě dieselu. Jízdně je modus velmi podařené autíčko, skvěle se s ním ve městě manévruje. Navíc je opravdu velmi variabilní a praktic...
Myslím si, že srovnání složitosti 1.2 TCE a 1.5 dCI je špatné. Ano, oba jsou to turbomotory, ale to je asi tak vše. Vstřikování paliva u 1.2 TCE je, pokud vím, nepřímé a pracuje s nižšími tlaky, takže je také méně choulostivé a obecně nepůsobí problémy. Vstřikování u dieslu je naopak tou nejvíce problematicou částí. Také bych tipoval, že malé turbo u 1.2 TCE bude méně zatěžované.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 11:12, RE: Jak to vidím jako majitel
Koloss napisał:
Myslím si, že srovnání složitosti 1.2 TCE a 1.5 dCI je špatné. Ano, oba jsou to turbomotory, ale to je asi tak vše. Vstřikování paliva u 1.2 TCE je, pokud vím, nepřímé a pracuje s nižšími tlaky, takže je také méně choulostivé a obecně nepůsobí problémy. Vstřikování u dieslu je naopak tou nejvíce problematicou částí. Také bych tipoval, že malé turbo u 1.2 TCE bude méně zatěžované.
Zda je vstřik přímý či nikoli hraje roli hlavně při tankování českého (rozuměj nekvalitního) paliva. Jinak je složitost motoru skutečně podobná - a to jak po stránce mechaniky tak po stránce řídící elektroniky. Turbo u benzínu je úplně stejně namáhané jako u dieselu a stojí také stejně. Ale je to věcí názoru - osobně bych si to nekoupil a to jsem také napsal. Jinak modus hodnotím (až na ta přední světla - žárovky) jako výborné malé autíčko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 12:07, RE: Jak to vidím jako majitel
Pavlik napisał:
Zda je vstřik přímý či nikoli hraje roli hlavně při tankování českého (rozuměj nekvalitního) paliva. Jinak je složitost motoru skutečně podobná - a to jak po stránce mechaniky tak po stránce řídící elektroniky. Turbo u benzínu je úplně stejně namáhané jako u dieselu a stojí také stejně. Ale je to věcí názoru - osobně bych si to nekoupil a to jsem také napsal. Jinak modus hodnotím (až na ta přední světla - žárovky) jako výborné malé autíčko.
I kdyby oba motory byly na chlup stejný co se týče součástek a poruchovosti (to se mi ale nezdá), tak pořád nemá benzín filtr pevných částic. A pokud je to auto do města, tak je lepší se DPF asi vyhnout. Ale jinak taky s koupí turbo benzínu počkám než se ukáže jejich spolehlivost, zvlášť pokud bych kupoval ojeté auto bez záruky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 14:34, RE: Jak to vidím jako majitel
Pavlik napisał:
Zda je vstřik přímý či nikoli hraje roli hlavně při tankování českého (rozuměj nekvalitního) paliva. Jinak je složitost motoru skutečně podobná - a to jak po stránce mechaniky tak po stránce řídící elektroniky. Turbo u benzínu je úplně stejně namáhané jako u dieselu a stojí také stejně. Ale je to věcí názoru - osobně bych si to nekoupil a to jsem také napsal. Jinak modus hodnotím (až na ta přední světla - žárovky) jako výborné malé autíčko.
Vstřik přímý nebo nepřímý je právě ten zásadní rozdíl. Pracuje se s jinými tlaky, tepelné namáhání je naprosto odlišné, nepřímý vstřik taky v jednom cyklu stříká jen jednou, kdežto commonrail klidně 5x. Jiná jsou také čerpadla. To jsou všechno součásti, jejichž životnost se u těchto dvou typů motorů diametrálně liší. Jakmile má benzín přímý vstřik, jsou vstřikovače podobně namáhané a trpí na podobné problémy. 1.8 SCi od Fordu má mizerné hodnocení právě kvůli vstřikům, jsem zvědavej, jak to zvládli u nových motorů SCTi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.05.2011 22:12, RE: Jak to vidím jako majitel
Petr S napisał:
I kdyby oba motory byly na chlup stejný co se týče součástek a poruchovosti (to se mi ale nezdá), tak pořád nemá benzín filtr pevných částic. A pokud je to auto do města, tak je lepší se DPF asi vyhnout. Ale jinak taky s koupí turbo benzínu počkám než se ukáže jejich spolehlivost, zvlášť pokud bych kupoval ojeté auto bez záruky.
Modus 1,5 dci nemá DPF - je to mimo jiné napsáno i v tomto článku.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.