Poniedziałek 19.11.2012 18:40,
rada
Pavlik > Právě, že u tak malých aut je takový rozdíl (doslova rozdíl třídy) znatelný nejvíce. Jak objektivně, tak subjektivně. Aspoň u mě. Na opačném konci automobilového spektra už nijak dramaticky nerozlišuji, jestli vystupuji z Lexusu LS nebo nového GS (pravda, v novém GS má řidič více místa a není tak obložen jako v LS). Naopak když jsem dnes zkoušel novinku Fiat 500L, tak byť oproti mému bývalému fusionu je ten fiat jen ani ne o 15 cm delší, tak subjektivně bych ho řadil o 2 kategorie výše (hlavně kvůli prostoru uvnitř), přesto se s autem skvěle manévrovalo a parkovalo (bohaté prosklení s rovnými liniemi oken a minimálními převisy karoserie v předu i vzadu).
Ad motor - stačí pohledat třeba rezenzi ojetin na Fiat Punto II od Martina Vaculíka či nějakou navázanou poradnu - je to konstrukční vlastnost motorů FIRE 1.1 i 1.2, které jsou v pandě - s ohledem na dynamiku jízdy bych proto doporučoval ten silnější, co do spotřeby tam rozdíl není.
Ad Fiat Idea - ony by i byly, ale spíše v naftě. Otec prodával asi před 2 měsíci tu svou (s motorem 1.4, který byl pro ni základní), neohřála se na ploše bazaru ani týden. Co mi na ni akorát vadilo, byly budíky uprostřed, ale kompenzovala to 2 velkými schránkami po bocích. Aspoň ty budíky byly klasické, na ten kombinovaný displej v modusu bych si asi nezvyknul nikdy. Podle mě tak praktické auto nikdy předtím ani nikdy potom Fiat nevyrobil (nejen kvůli nekonečnému množství odkládacích prostor a variabilitě interiéru, ale hlavně tím mixem vlastností velkého malého auta s dobrými jízdními vlastnostmi).
Ad Renault Modus - v diskuzi jsme tak trochu zapomněli na jeden podstatným parametr - cenu. Tazatel chce auto do 75 tisíc, a za tuto cenu jsou na TipCarsu modusy 2, idey 3 (všechny na naftu) a pand 25.
reagować