0
powrót
 

diskuze k tématu: Sporťáky za 100.000,-

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.11.2005 19:43, RE: Riccardo
BohumilB napisał:
Jo, taky nic z toho nepovazuji za sportak, sportak neni jen o vykonu motoru .... kdyz uz neco v tehle cene, tak uz Porsche 944, nebo treba 924 (podvozkem slavne) treba ve verzi S 2,5 litr, nebo 924 2-litr. Sice starsi, ale zato od zakladu sportovni.
Ano, super, ale najděte si kolik na to stojí spojka nebo hliníková ramena podvozku. Oboje bude u ojetiny dnes zaručeně volat po výměně, budou to ty pravé důvody, proč to nědko prodal. Vystřízlivíte.
Obyč 924 vyjde levně i na díly, ale to není ono. Verze "S" je úplně jiná, vlastně stejná jako 944 základ.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.11.2005 02:10, RE: A co takhle Hyundai Coupe
Assassin napisał:
Auto je to pěkné i interiér se mi líbí a bývá i ve výbavě,ale jediná věc, které mi moc nesedí, je ta zakulacená prdel, ale to bych překousl.Nevím ale, jak je to s kvalitou motoru, protože dost často slyším od kámošů, že do Hyundaia by nešli,tak nevím.
Já osobně Hyundai mám,sice 2.0 16v Sonátu . Když jsem jí kupoval měla najeto cca 180 tis. teď tam mám 249 tis a o motoru do teď nic nevím. Měním olej, řemeny a to je tak asi vše. Mimochodem, původem je tento motor z Galanta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.11.2005 13:08, RE: A co takhle Hyundai Coupe
anonym napisał:
Já osobně Hyundai mám,sice 2.0 16v Sonátu . Když jsem jí kupoval měla najeto cca 180 tis. teď tam mám 249 tis a o motoru do teď nic nevím. Měním olej, řemeny a to je tak asi vše. Mimochodem, původem je tento motor z Galanta
Celá sonata je původně Galant
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.11.2005 20:16, RE: A co Ford ?
anonym napisał:
Dobrý den,
zajímal by mě názor na Ford Puma. Jaké máte zkušenosti v porovnání s výše uvedenými auty ? Díky
pumu ne. pokud chces sportaka, tak si najdi fakt sportaka. pokud ti staci puma, tak si vem fiestu a usetris. puma i tigra jsou "totozne" (totozne male) auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.11.2005 20:34, ford probe
ja netvrdim, ze je to ryze specialne vyrobeny sportak, ale aspon tak vypada - ford probe. mam I, najeto 200tis. sam jsem behem mych 100 zadne funkcni problemy s motorem 2,2 nepozoroval. navic at si myslite cokoliv, tak jezdim v prumeru za 8. jde jet i pod 7, jen se to musi umet.
ale jo, to auto ma i slabinu - vaha. 82kw na na 1300kg nic moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 05.11.2005 06:07, Fiat Coupé
Mám Coupé 16VT - spolehlivost je stoprocentní a trvanlivost okolo 200.000 bez GO, jen to chce dodržovat pár velmi důležitých věcí.

1. Dobře vybrat, nekoupit auto po dobytkovi (pozná to každý dobrý mechanik kterému to dáte prohlédnout - na to určitě nezapomeňte).
2. Hned po koupi vyměnit náplně, rozvodový řemen (dále každých 60.000 km) a olejové čerpadlo (Achillova pata 16V/16VT). - dohromady sranda za 15.000,- , ale pokud je motor v dobré kondici, zaručí to spolehlivost na dlouho dopředu.
3. Pravidelně měnit olej, maximálně po 10.000 km a pořád stejný. Musí být kvalitní a mít specifikaci 10W40 nebo 10W60 (vhodné pro Turbo), ne lepší ani horší, jinak se z auta stane kasička na peníze.
4. Nevytáčet motor za studena nad 2.500 rpm (velmi důležité zejména pro turbomotory).
5. Nechat po ostřejší jízdě alespoň pár minut vydýchat turbo (platí jen pro turboverze)

Pokud tyto pravidla dodržíte, za spolehlivost Coupé se zaručuji.

Z těch tří aut bych ale Coupé rozhodně nevybral, pokud chcete auto za 100.000,-. Nenechte se zmást cenami, které nyní u některých kusů pod tuto hranici padají. Koupíte sice levně, ale hned po koupi se do toho nechutně vysypete (a pokud ne, za pár tisíc kilometrů se do toho vysypete ještě daleko nechutněji:)). Vezměte radši "horší" auto v lepším stavu, než umírající Coupé. Možná si stejně jako kdysi já nenecháte poradit a pak budete nějaký čas o chlebu a vodě nebo o mastné tyči. Na dobré Coupé 16V potřebujete nejméně 150.000,- (když do toho započítám pořizovací cenu + nezbytné náklady po koupi), na 16V Turbo buď hodně trpělivosti a 170.000,-, nebo málo trpělivosti a 200.000,- (všechno se dá opravit, je to jen otázka peněz). Samozřejmě nejlepší je skočit hned do 20VT, ale to je zase jiná cenová kategorie.

Jinak Fiat Coupé je z té trojice rozhodně výrazně nejrychlejší, nejsportovnější a nejexotičtější (za Renaultem ani Tigrou se nikdo neotočí, za Coupé ano), ale také nejdražší. A bez problémů říkám, že při splnění všech mnou popsaných bodů i nejspolehlivější.

A jedna zpráva nakonec: Spotřeba 16VT při ostřejší (nikoliv vyloženě sebevražedné, tam to bez legrace vynásobte dvěma) jízdě překročí 20l/100km jako nic:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 12:31, Honda
Jesetli chceš vůz do 100 000Kč tak si kup Hondu crx II.generace lehký malí vůz velký výkon vysoká spolehlivost (pozor na bouračky a na spotřebu oleje - auta honěné na studeno a nepravidelná výměna) malá spotřeba. Já osobně jsem to v ní napálil ve stovce do skáli a pak jsem se převrátil na střechu a vylezl jsem bez jediného škrábnutí. pokud chceš něco vetšího tak civic cupé 1,5 16V je dobrý 1.6 16V esi je super a 1.6 16V VTI je žrádlo. novejší 1,6 16V bez V-Tec jsou srovnatelné s 1.5 16V
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 12:35, RE: ford probe
lukas napisał:
ja netvrdim, ze je to ryze specialne vyrobeny sportak, ale aspon tak vypada - ford probe. mam I, najeto 200tis. sam jsem behem mych 100 zadne funkcni problemy s motorem 2,2 nepozoroval. navic at si myslite cokoliv, tak jezdim v prumeru za 8. jde jet i pod 7, jen se to musi umet.
ale jo, to auto ma i slabinu - vaha. 82kw na na 1300kg nic moc.
do aut už nějaký ten pátek dělám jediný dobrý ford je mustang a capri probe je hezké ale to je všechno. Koroduje , nejede , žere , karoserie se kroutí a podvozek taky žádný zázrak. A navíc sportˇák ma letět né se plazit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 12:37, RE: Ford Capri
Jří Truc napisał:
Dobrý den, moc by mě zajímalo jak se jako ojetina pohybuje Ford Capri porovnáním z jinýma sporťákama z té doby a dnešníma autama. Klady a zápory a vlastrní názor.
Děkuji
Capri je jediný dobrý evropský ford ceny kolem 65tis. v hezkém stavu. motor 2.3GT V6 je nejlepší poměr spotřeba výkon. Ale je to spíše klasika než nadupaný sporťák.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 12:41, RE: Riccardo
Kybergreg napisał:
Jo, v podstatě máš pravdu, žádný z těchto tří vozů není v podstatě sporťák, jen tak vypadají. Vyjímkou je samozřejmě Fiat Coupé 20V Turbo, to je sporťák každým coulem.
No jen proto že jeho vzhled má na triku navrhář ferari a ledniček gorenje ještě neznamená že je to něco extra pokud nesundáš kapotu tak motor odpálíš po prvním rychle jetém kilometru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 12:42, RE: Riccardo
BohumilB napisał:
Jo, taky nic z toho nepovazuji za sportak, sportak neni jen o vykonu motoru .... kdyz uz neco v tehle cene, tak uz Porsche 944, nebo treba 924 (podvozkem slavne) treba ve verzi S 2,5 litr, nebo 924 2-litr. Sice starsi, ale zato od zakladu sportovni.
porsche je super volba 2.0i je dobrý a to stráci na výkonu nažene na jízdních vlastnostech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 12:45, RE: Riccardo
Lukáš napisał:
Myslíš že fiat coupe 20V Turbo není sporták? A jel jsi v něm vůbec. Já teda ano a byl to nezapomenutelný zážitek. To jsem jel v hodně aut i v cosworth atd. ale v coupe turbo 20V byla asi nejlepší jízda.
ja s tím jel a ani výkon motoru mne neohromil více srandy jsem si užil s Hondou Integrou Type_R 1.8 16V bez turba pouze V-tec 190HP mazec. P/roti tomuhle je ten Fiat dětská hračka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 12:49, RE: A co takhle Hyundai Coupe
Assassin napisał:
Auto je to pěkné i interiér se mi líbí a bývá i ve výbavě,ale jediná věc, které mi moc nesedí, je ta zakulacená prdel, ale to bych překousl.Nevím ale, jak je to s kvalitou motoru, protože dost často slyším od kámošů, že do Hyundaia by nešli,tak nevím.
Hyundaie jsou levné ale opravdu dobré je to čistokrevný sportěk podvozek od porsche dvoulitr némá příliš koní (100KW - 136HP) ale jede dost dobře a spolehlivost je opravdu na vysoké ůrovni srovnal bych je s Opelem..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 06.11.2005 16:33, to mykki
Mykki napisał:
Hyundaie jsou levné ale opravdu dobré je to čistokrevný sportěk podvozek od porsche dvoulitr némá příliš koní (100KW - 136HP) ale jede dost dobře a spolehlivost je opravdu na vysoké ůrovni srovnal bych je s Opelem..
hele vic takovych na silnici jako si ty a mame plny hrbitovy je mi nanic z tech tvych reci tady ( to se jako vychvalujes ze si to napalil do skaly ve 100???????? ) te tipuju na takovej typ machirka ala ruka na volantu v poloze 12.05 audio na plny pecky aby vsichni vedeli ze jedes a zkus si taky precist co napises je to trapny
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.11.2005 13:05, RE: Jednoznačně Mazdu MX-3
Assassin napisał:
Záleží,jaký tam je motor.Do 94 se dělali s obsahem 1,6 a ty měli jen 65kW a pak se začali dělat s DOHC a ty měli 79 kW a to je už lepší jízda! Ale pokud se chceš opravdu vyřádit,tak to chce 1,8 šesti válec a ten má 98 kW a to je teprve zátah.
A jak je to se spolehlivostí MX-3 1,8 V6? Kolik si vezme? Dík
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.11.2005 13:22, auto
Levočska 13
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.11.2005 17:03, Tohle maj bejt sporťáky? :-D
Když opomenu Fiat Coupe, tak nevim nevim. A co třeba Nissan 200sx či Toyota Supra Mk3? To jsou podle mě sporťáky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.11.2005 19:25, RE: Tohle maj bejt sporťáky? :-D
Madchick napisał:
Když opomenu Fiat Coupe, tak nevim nevim. A co třeba Nissan 200sx či Toyota Supra Mk3? To jsou podle mě sporťáky
Supra je zastaralá a její provoz přijde na nesmyslné peníze (pokud má být udržována v rozumném stavu) a 200SX je něco tak neskutečně nespolehlivého, že bych raději jezdil autobusem (tedy pokud se bavíme o S13, která je v této ceně. S14 bych bral všema deseti:)). Ono najít v této ceně něco sportovního, co vám časem nesežere peněženku, bankovní účet a trezor je opravdu těžké.

Ta CRX II. generace je docela rozumná volba, ona je to totiž taková motokára, na které se toho nemá tolik co rozbít a když se to rozbije, není to tak drahé. Samozřejmě ale má i své nevýhody - hnije, není vůbec bezpečná (ten člověk co tady psal o nárazu ve 100km/h do skály nejspíš ještě žádné auto neřídil, ale omlouvá ho puberta. Takový náraz by těžko rozdýchával člověk v jakémkoliv současném autě), má zastaralý design (ale ne zase tak špatný) a výbavu srovnatelnou s Trabantem. Ale když bude v dobrém stavu, budete se těšit na každou jízdu s ní a na její slabé stránky rychle zapomenete. Nejsem sice "Hondař", ale Civic Coupé 1.5 Lsi jede na svůj obsah opravdu velmi dobře. Problém je, že v dobrém stavu nebude stát 100.000,-.

MX3 je asi nejlepší volba. Je nezvykle spolehlivá, s největším motorem dostatečně rychlá, podvozek je slušný, nevypadá špatně a za ty peníze se dobrá sehnat dá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.11.2005 12:20, RE: Riccardo
A co Honda ? napisał:
Mimochodem, ani jeden ze tří výše uvedených vozů podle mého názoru není sporťák. Možná ho tak nazývá výrobce nebo někteří lidé, ale rozhodně to nejsou auta navrhované od základu jako sportovní. Jsou postaveny na platformě "nesportovních" aut.
Se nezlob, ale Fiat Coupe 20 V Turbo je sporťák ať si říká kdo chce co chce, chápu že jestli máš na účtě 10 milionů a v garáži Gallardo, nebo F430 tak ti coupé nepřipadá jako sporťák, ale ukaž mi auto který jede 250 a v zatáčkách se nenaklání jako autobus....a není prošpikovaný elektronikou jako většina supersportů....to jen ubíjí pocit z jízdy....jo a seženeš ho do kolem 150-200 tisíc a neni to 15 let stará rezatá šunka...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.11.2005 12:27, Výběr auta
Lubik20VT napisał:
Se nezlob, ale Fiat Coupe 20 V Turbo je sporťák ať si říká kdo chce co chce, chápu že jestli máš na účtě 10 milionů a v garáži Gallardo, nebo F430 tak ti coupé nepřipadá jako sporťák, ale ukaž mi auto který jede 250 a v zatáčkách se nenaklání jako autobus....a není prošpikovaný elektronikou jako většina supersportů....to jen ubíjí pocit z jízdy....jo a seženeš ho do kolem 150-200 tisíc a neni to 15 let stará rezatá šunka...
Do 100 tisíc je opravdu těžký něco vybrat, ale co třeba BMW E30 coupe s 2.5l V6?
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.