0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Megane - stav po 240 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 07:53, I to se stává
Megané není držák, to se všeobecně ví, ale tohle byla spíše smůla na horší kousek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 08:33, Nalestena bida
Dalsim oblibenym trikem jak zamaskovat pokrocilou korozi je montazni pena,takze majitel mel docela stesti.S poruchama je to normalni,pokud majitel neni technicky zdatny,ma si koupit nejaky trvanlivy klidne i starsi drzak,na Renaulty je toho napsaneho hodne a ja bych do nej nikdy nesel.Ale kdyz se vychytaji mouchy,muze to byt prijemne auto...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 09:23, Dva válce
Autor chtěl zajisté napsat, že jel na tři válce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 09:39, rozvody
No koupit auto z bazaru a neudělat rozvody a brzdy, Ještě ke všemu uvěřit, že to auto má najeto 80t. Tak to je síla. Jestli v myčce slezl lak tak to zase někdo stříkl na zahradě. Prostě pán má rád adrenalín. Když už byl autorizovaném servisu tak se mu mohli podívat na km. To by se možná divil!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 09:57, RE: Dva válce
hide007 napisał:
Autor chtěl zajisté napsat, že jel na tři válce.
Myslím, že nechtěl. Mám dojem, že Magane má 2 cívky, každou pro 2 válce, takže když jedna odejde, auto opravdu jede na 2 válce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 10:01, RE: rozvody
Zdeno napisał:
No koupit auto z bazaru a neudělat rozvody a brzdy, Ještě ke všemu uvěřit, že to auto má najeto 80t. Tak to je síla. Jestli v myčce slezl lak tak to zase někdo stříkl na zahradě. Prostě pán má rád adrenalín. Když už byl autorizovaném servisu tak se mu mohli podívat na km. To by se možná divil!
Někdy je lepší nevědět ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 10:08, Renault
Renault Megane, ačkoliv měl na kapotě značku, kterou měl, podle mě zase tak hrůzostrašně nespolehlivý nebyl. Je pravda, že kontrola brzd a takový základní servis po nákupu ojetého vozidla je nutnost, aby člověk zjistil, co bude muset ještě vyměnit a jak moc to spěchá. Prorezlá brzdová hadička je nepříjemná věc, ale to, že se dotyčný ihned nekouknul pod kapotu, proč svítí brzdy, to je naprosté diletantství. Stačilo pak na benzínce koupit litr brzdovky a občas si dolít. Nemuselo to tehdy dopadnout takhle dobře.
A co Alhambra, taky ojetá z bazaru s 80-ti tisíci. Ta potom na Megana hezky naváže.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 10:23, místo oprav uvěr
Místo těch nesmyslných částek za opravy jste si mohl v pohodě splácet uvěr či leasing na nějakou roční předváděčku a nemusel jste se bát vzdálit se od baráku.
Přeju více štěstí s Alhabarou a snad do její koupě půjdete trošku i s fištrónem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 10:28, RE: Renault
David V napisał:
Renault Megane, ačkoliv měl na kapotě značku, kterou měl, podle mě zase tak hrůzostrašně nespolehlivý nebyl. Je pravda, že kontrola brzd a takový základní servis po nákupu ojetého vozidla je nutnost, aby člověk zjistil, co bude muset ještě vyměnit a jak moc to spěchá. Prorezlá brzdová hadička je nepříjemná věc, ale to, že se dotyčný ihned nekouknul pod kapotu, proč svítí brzdy, to je naprosté diletantství. Stačilo pak na benzínce koupit litr brzdovky a občas si dolít. Nemuselo to tehdy dopadnout...
No už se těšim na další článek....až pán dá toho Megana do bazaru a na protiúčet veme Alhambru. Megana v bazaru trochu ´´navoní´´ a příběh o hezkém, ale zlobivém Renaultu, bude pokračovat dál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 10:47, Dobré
Tahle recenze mi připomněla pána, který strčil druhý klíč do zapalování u BMV a auto najelo asi o 350t víc a on to nechápal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 10:53, Stane se
Já bych náhodou chtěl pána pochválit, nestydí se napsat že udělal hloupost, nedělá ze sebe mistra světa a ze svého auta porsche jako někteří jiní. Třeba tato recenze pomůže někomu jinému od unáhlené koupě auta a pánovi přeji více štěstí se Seatem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 10:55, RE: Dva válce
David V napisał:
Myslím, že nechtěl. Mám dojem, že Magane má 2 cívky, každou pro 2 válce, takže když jedna odejde, auto opravdu jede na 2 válce.
Je technicky možné, že čtyřdobý motor je schopen pracovat na dva válce ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 11:15, RE: Dva válce
hide007 napisał:
Je technicky možné, že čtyřdobý motor je schopen pracovat na dva válce ?
Ano........ Možná by motor běžel i s jedním válcem, ale auto by už asi nerozjel a kultura chodu bude obdobná jako u ždímající Tatramatky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 11:34, RE: Dva válce
hide007 napisał:
Je technicky možné, že čtyřdobý motor je schopen pracovat na dva válce ?
Ano, je to technicky možné a už jsem takové auto i v pohybu viděl a po té, co mi na staré Vectře odešlo čidlo teploty a uchlastával se mi motor, tak jsem s takovým motorem i 2-3 km jel. Motor nemá žádnou sílu a citelně se chvěje. Naštěstí to bylo za studena v zimě, takže jsem neodpálil kat. Mimochodem počet taktů nehraje roli. Rozhodující je, jestli motor je schopen vyprodukovat větší výkon, než jsou jeho ztráty, aby se udržel v chodu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 12:11, RE: I to se stává
Rubal napisał:
Megané není držák, to se všeobecně ví, ale tohle byla spíše smůla na horší kousek.
Ale neni, ségra ho měla taky a ... stejnej vrak a závady. Jinak jsi čeče nepoučitelnej. Renault, Seat ..... to je stejná hrachovina. Doba záruky, doba životnosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 12:19, RE: Dva válce
hide007 napisał:
Je technicky možné, že čtyřdobý motor je schopen pracovat na dva válce ?
Pocet valcu nema s poctem taktu souvislost. Muze byt jak jednovalec tak i trivalec...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 19:32, Alhambra se Vám prodraží ještě víc
Teda pokud budete uvažovat stejně jako při koupi Megana. Ty auta mají totiž strašně nalítáno, takže starší kousek bude téměř jistě stočenej. Opravy jistě dražší než u Megana. Jestli ten narozenej klučík je Váš první, tak bych se na to vykašlal. A je to proti Meganu žebřiňák, to si buďte jistej.
(mám Sharana, což je s Alhambrou identický vůz a jízda po českých silnicích = stěhující se železářství. Ovšem na dobrý silnici jede hezky)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 20:03, z louže do bláta
Milý Michi z Chebu, pokud po takto nešťastném Meganovi uvažujete o Seatu Alhambra, tak si o takovéto problémy vyloženě koledujete! Alhambra je co se týče poruchovosti jedna s nejhorších ojetin, kupte si radši něco spolehlivějšího jinak budete v servisu pořád. Výběr je myslím dost velký
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.09.2009 21:58, RE: z louže do bláta
Kepo napisał:
Milý Michi z Chebu, pokud po takto nešťastném Meganovi uvažujete o Seatu Alhambra, tak si o takovéto problémy vyloženě koledujete! Alhambra je co se týče poruchovosti jedna s nejhorších ojetin, kupte si radši něco spolehlivějšího jinak budete v servisu pořád. Výběr je myslím dost velký
Alhambru nemohu hodnotit, ale vlastním Seat Altea 1.6 (2008) a s tím jsem velmi spokojen. Předchozí vozidlo byl také R. Mégane 1.4 16v (2000) a vcelku dobrý, ale náhradní díly rozhodně dražší než u Seatu. Osobně si myslím, že Seat se v posledních letech hodně zlepšil (koncern VW je znát). Kamarád má Seat Toledo II. 1.9 TDI (2000), najeto 210000 km. a je po devíti letech každodenního provozu stále velmi spokojen. Tak přeji šťastnou ruku při výběru dalšího vozidla......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.09.2009 14:23, RE: z louže do bláta
Paffel napisał:
Alhambru nemohu hodnotit, ale vlastním Seat Altea 1.6 (2008) a s tím jsem velmi spokojen. Předchozí vozidlo byl také R. Mégane 1.4 16v (2000) a vcelku dobrý, ale náhradní díly rozhodně dražší než u Seatu. Osobně si myslím, že Seat se v posledních letech hodně zlepšil (koncern VW je znát). Kamarád má Seat Toledo II. 1.9 TDI (2000), najeto 210000 km. a je po devíti letech každodenního provozu stále velmi spokojen. Tak přeji šťastnou ruku při výběru dalšího vozidla......
Ještě aby jste nebyl spokojen, když to máte uplně nové Alhambra patří do kategorie MPV, která už obecně je mnohem více poruchovější, než ostatní, menší kategorie (dalo by se říct čím větší a těžší auto tím více se všechno kazí) plus Alhambra v této už tak poměrně kazivé kategorii patří spíše k těm podprůměrným, proto ta výstraha. Záleží jaký bude Michi kupovat ročník, jestli to bude nějaká voňavka tak budiž, ale s přibývajícími roky by bylo možná lepší zvážit jiné znašky (osobně bych v případě MPV volil Mazdu Premacy nebo Toyotu Avensis Verso, která už je ale trošku dražší)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.