0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Mégane po 100 tis. ujetých km.

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 01:41, Milý klobrchu!
klobrch napisał:
Rád si čtu Tvé příspěvky, ale teď jsi to přehnala. už to není vtipné, ale značně chlubivé. Jinak řeči, že benzín je v zahraničí lepší jsou kecy. Křtí ho tam zrovna tak jako u nás, jde přece o zisk. A šestiválecc u C 5 není žádnej extra motor, je úplně normální jako každej jinej . Super motory jsou pouze u BMW. Ale diskutuj dál, jinak jseš bezva.
Slovo "kecy" neznám, taková slova nepoužívám, na rozdíl od většiny místních "bajkařů" píši pravdu a popisuji skutečné příhody ze silnic a dálnic.
Kvalita benzínu v české republice a v západní evropě JE velmi odlišná (ostatně to na těchto stránkách vícekrát potvrdilo a rozebíralo již mnoho diskutujících, nejen já). Jestli už máš auto, zeptej se na toto téma svého sevisního technika schválně kterému z nás dá za pravdu (i když Muroňovo TD-td-tdi může jezdit na vše, snad i na benzín smíchaný s olejem z friťáku a přinejhorším se mu spotřeba zvýší z 4,5 na "děsivých" 5 litrů) - Rudlíku promiň, to já jen na "vysvětlenou". Některé značky z tohoto důvodu dokonce v čr přestaly nabízet motory náročnější na kvalitu paliva (přímovstřikové motory GDi od Mitsubishi atp.). I když se v poslední době situace zlepšila, kvalita paliv se stále standardu "západní evropy" nevyrovnala. U moderních naftových (i benzínových) motorů, které jsou na kvalitu paliva náročnější než 1.9 TDi 66 kW Rudlíka Muroňě, není "totální destrukce systému" vinou špatného paliva vyjímkou (bez ohledu na výrobce motoru).
Neříkám že všude jinde na světě žijí jen samí poctivci, nicméně ono "kdo nekrade, okrádá vlastní rodinu" je ryze české heslo. A ano, domnívám se že v takové míře jako zde, se nikde v euroatlantické části světa nekrade, netuneluje a nepodvádí. To se samozřejmě týká i benzínu a nafty. Ráda vyzkouším tvůj (tvé) tip(y) na místa, kde se dá natankovat kvalitní neředěný (nejlépe víceoktanový) benzín. Děkuji.
S bmw jsem Brumlovo pohonné ústrojí nikdy nesrovnávala, ostatně trojkové kupé považuji za výborné auto a verzi 335 bych neváhala si koupit ("d" i "i"). Super motory nedělá jen bmw, ale souhlasím, že jsou špičkové.
Máš pravdu, že třílitr v C5 je "normální" (Tvrdila jsem někdy něco jiného?), jen jsem si dovolila napsat, že v rozmezí 5 - 6000 otáček má (velmi) slušný zátah (a předjede i passat tdi) a (fakt) sexy zvuk. A na tom také trvám.
Meritum věci bylo, ne že třílitr nakonec předjede motor o objemu jednadevět, ale že konkrétně TENTO třílitr je náročnější na kvalitu paliva a spaluje-li kvalitní víceoktanové palivo (v návodu doporučují 98 oktanové - a zdůrazňují rozdíl mezi 95ti a 98 oktanovým benzínem), je (snadno) poznat rozdíl (například v elasticitě - což jsem se snažila popsat).
PS: Jen pro doplnění, ten příběh je pravda a je to událost stará sotva pár týdnů.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 01:51, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak jsem to tady pročetl celé a můžu říct, že fakt to tu je úplně zasrané od nějaké Kylie. A vy pánové, kteří onanujete při jejím příspěvku, tak vězte, že pod oblečením není ženská, ale chlap. Příjemnou zábavu. A vůbec nechápu, jestli to tu je fórum o autech ...
Ps: Můj příští příspěvek bude fakt o autě
Milý anonyme! Sice se snažíte ostatní přesvědčit, že se známe ... To ale není vůbec pravda!
Pokud já vím, i v maličké zemičce česko zvané, je dokonce několik novinářek-profesionálek píšících o automobilech. A je docela možné, dokonce značně pravděpodobné, neřkuli žádoucí, že jejich znalosti jednoznačně předčí ty mé. Muži kluci a chlapi, zvykejte si, je nás víc (myslím více než jedna jediná žena-dívka, která má "jakés-takés" znalosti o autech).
PS: Jakým vozem jezdíte a jakými vozy jste jezdil vy - ať naše příští příspěvky mohou být opět o autech
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 02:12, i!
i napisał:
No, už jsem to psal do jiné recenze, ale jen tak pro pořádek. Závodit na veřejné silnici je nebezpečné, navíc to nedokazuje nic o kvalitě C5. C5 s automatem je možná příjemné cestovní auto (věřím že ano), ale že by to bylo nějaké "žihadlo"?? To snad ne. Jeďte na první tuningový sraz kde se jezdí sprinty nebo slalom, případně okruh a zjistíte, že Brumla brzy dobrumlá. Po dvou, třech sprintech se začne klenot pod kapotou přehřívat a než bys řekl uvařené brzdy (a Pradou prošláplá podlaha) prožene s...
Milý "i"! Kterak jste přišel k tomu že můj Brumla závodí na veřejné silnici? Napsala jsem, že při stoupání zvládne levým dálničním pruhem předjet automobily vybavené (zde v česku velmi populárním) čtyřválcovým motorem 1.9 TDi (zda měly uvedené vozy červené "i", nebo i "D" - vskutku nevím). Myslím, že by bylo dost špatné, kdyby to nezvládl, neníliž pravda? To z Brumly nedělá žihadlo, je to auto vybavené třílitříkem s 211 koníky a novou povedenou šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin. Co to je v praxi "sprint na tuningovém srazu" netuším (Ale nenadáváte mi, že ne?), že můj třílitřík zvládne mnohaset- a občas i více než tisícikilometrové trasy z praxe vím (Mimochodem, znám to sice i ze svých dřívějších vozů, ale nikde to snad nebylo tak znát jako u Brumly. Po nějakých pěti- šesti stech kilometrech, když je motor už náležitě "prohřátý" najednou se "probudí" a jakoby získal novou energii či pár koníků navíc, prostě jede ještě lépe zabírá ještě samozřejměji.). Ale to že je Citroën C5 3.0 V6 24V vůz schopný se pohybovat vyššími rychlostmi na delší vzdálenosti by překvapovat, ani nemělo, přávě dálnice je jeho hlavní teritorium, tam je nejlepší, to je jeho nejsilnější zbraň, na tento provoz byl konstruován!
Brzdy nejsou špatné (do verzí 2.2 HDi a 3.0V6 se dávají lepší/větší kotouče než do nižších základních verzí) a v testech jsou hodnoceny i při opakovaném brždění naprosto bezproblémově (myslím že německý Auto moto und sport můžeme považovat za seriozní zdroj - všechny výsledky v zeleném poli). Konkrétně ty Brumlovy přežily i Glossglockner, a pro běžnou jízdu jsou v kombinaci s brzdovým asistentem zcela postačující
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 02:18, RE: Rudlíku!
anonym napisał:
Ak máš také problémy s kvalitou benzínu skús prísadu Castrol TBE. Používam to v Duratec-u 2,0 l s BA95 od OMW a pri prvom použití som bol príjemne prekvapený, aký vplyv to má na zvuk a záťah motora.
jonel
Díky za tip, postupně jsem při tankováních na českém území také zkusila všechna možná aditiva, a i když (trochu) pomohou, stále si stojím na svém, že natankovat (čistý, kvatlitní, neředěný) benzín někde v západní evropě je prostě lepší (než česká směska dokonce i doplněná aditivem).
Ale i tak ještě jednou díky
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 08:15, RE: i!
anonym napisał:
Milý "i"! Kterak jste přišel k tomu že můj Brumla závodí na veřejné silnici? Napsala jsem, že při stoupání zvládne levým dálničním pruhem předjet automobily vybavené (zde v česku velmi populárním) čtyřválcovým motorem 1.9 TDi (zda měly uvedené vozy červené "i", nebo i "D" - vskutku nevím). Myslím, že by bylo dost špatné, kdyby to nezvládl, neníliž pravda? To z Brumly nedělá žihadlo, je to auto vybavené třílitříkem s 211 koníky a novou povedenou šestistupňovou automatickou převodo...
Kylie,už dvakrát si tu zmínila jak tvoje auto zvládlo Glossglockner.Ale neměla bys právě ty,původem z Německa, vědět,že je to Grossglockner? Alespoň já byl až do ted přesvědčen,že to je Gross jako velký.
Třeba mě opravíš a vysvětlíš jak to s tím názvem je, ale jinak ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 08:17, Ty seš kráva
anonym napisał:
Ne nepiji, jsem vpodstatě abstinentka. Znáte nějaké bezpečnější auto, které tu jezdí po silnicích?
Crash testy Hummeru (mluvím o H3) nejsou až tak nepřekonatelné, jak se domníváte (řekněme 4 hvězdičky z pěti - přirovnáme-li k evropskému EuroNCAP). Ostatně i v aktivní bezpečnosti je C5 malinko napřed.
Je to k nevíře, já vím, ale je to tak. Ošklivý nárazový test v reálném životě byl před nedávnem i na tv Prima (a na Novinky.cz, či kde). Na dálnici poblíž Dobříše přejel Renault Me...
U Dobříše šlo hlavně o štěstí.... bych chtěl vidět tu tvuji nepřekonatelnou C5 po nárazu do zdi ve 240 km/h.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 09:29, RE: Ty seš kráva - a vy jste?
anonym napisał:
U Dobříše šlo hlavně o štěstí.... bych chtěl vidět tu tvuji nepřekonatelnou C5 po nárazu do zdi ve 240 km/h.
Pochopitelně že šlo o hrozné neštěstí! Co se vám na mém příspěvku nezdá? C5 rozhodně NENÍ nepřekonatelný vůz! Co to plácáte? Ano, jde o nadpůrměrně bezpečný vůz, jeden z nejbezpečnějších (Nebo máte jiný "názor"?), které můžete na silnicích potkat. To jsem napsala potvrzují nezávislé testy a nechápu co se vám na tom nelíbí.
Snažila jsem se jen osvětlit, že nová C5 je plnohodnotným soupeřem všem ostatním variantám vozů střední třídy, v některých konkrétnostech patří dokonce mezi ty nejlepší! Máte-li problém se zpracováním informací, doporučuji např. psychowalkman, kromě toho že se vám bude lépe spát, je tam mimo jiné i prográmek na trénování mozku, procvičíte si levou, procvičíte si pravou hemisfréru (což má za následek lepší a snazší zpracování informací/dat).... POTÉ si přečtěte ještě jednou můj příspěvek a uvidíte, bude to již lepší a rudá před očima se změní na fialovou - což je niterné blaho.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 09:40, RE: i!
TOM napisał:
Kylie,už dvakrát si tu zmínila jak tvoje auto zvládlo Glossglockner.Ale neměla bys právě ty,původem z Německa, vědět,že je to Grossglockner? Alespoň já byl až do ted přesvědčen,že to je Gross jako velký.
Třeba mě opravíš a vysvětlíš jak to s tím názvem je, ale jinak ...
Jawohl, ich muss zugeben, dass Herr Gross wirklich GROSS ist. Kompliment zu deine Kenntnisse.
..bin froh, dass mindestens jemand weisst worüber man spricht..
Guten Tag fůr Dich
Kylie

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 10:17, 14. a 15tý plat
anonym napisał:
já sice na Kylie taky věřím a myslím si, že opravdu existuje, ale přesto, Kylie je něco jako 14-tý a 15-tý plat. Hodně lidí věří, že existuje, ale skoro nikdo ho nikdy neviděl... Co beru jako přínos je to, že jsem začal uvažovat o C5. Když jsem hledal motorizaci s 2.2HDi, zjistil jsem, že ceny za opravdu zachovalé kusy jsou hodně vysoké. Oproti tomu s benzínovým trojlitrem jsou ceny o poznání nižší. Chtěl bych někdy vyzkoušet jak se chová ten podvozek s Hydraktive III+, Jel jsem nedávno se zánov...
Čtrnácté či patnácté platy rozhodně nejsou masovou záležitostí (a většina se jich vskutku nikdy nedočká), ale to neznamená, že neexistují a nikdy nidko neměl to štěstí...
Tak je to i s árijskou holčičkou jménem Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 20:38, RE: Ty seš kráva - a vy jste?
anonym napisał:
Pochopitelně že šlo o hrozné neštěstí! Co se vám na mém příspěvku nezdá? C5 rozhodně NENÍ nepřekonatelný vůz! Co to plácáte? Ano, jde o nadpůrměrně bezpečný vůz, jeden z nejbezpečnějších (Nebo máte jiný "názor"?), které můžete na silnicích potkat. To jsem napsala potvrzují nezávislé testy a nechápu co se vám na tom nelíbí.
Snažila jsem se jen osvětlit, že nová C5 je plnohodnotným soupeřem všem ostatním variantám vozů střední třídy, v některých konkrétnostech patří dokonce mezi ty nejl...
Jedinej kdo tady něco plácáš seš ty a zase ty tvoje příspěvky s neutrálním chválením Citroena C5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 21:48, RE: Už to ku.va smažte
Muroň napisał:
Jsi blbý?
je
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 21:55, Nešlo by to bez vulgárních urážek?
anonym napisał:
Jedinej kdo tady něco plácáš seš ty a zase ty tvoje příspěvky s neutrálním chválením Citroena C5.
To byla HODNĚ ubohá odpověď. Píši fakta a vy evidentně nevíte co s tím. Něco konkrétnějšího (k věci) by jste napsat nemohl? CO se vám nelíbí? CO konkrétně jsem napsala špatně či nepravdivě?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 22:01, Bez urážek, bitte!
anonym napisał:
U Dobříše šlo hlavně o štěstí.... bych chtěl vidět tu tvuji nepřekonatelnou C5 po nárazu do zdi ve 240 km/h.
Já bych ti náraz v takové (v žádné) rychlosti nepřála, ale když už, je C5 velmi dobrou volbou co mít při bouračce okolo sebe. V čem by jsi chtěl (raději) bourat ty?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 22:50, RE: Pic kozu do vazu
anonym napisał:
Ne nepiji, jsem vpodstatě abstinentka. Znáte nějaké bezpečnější auto, které tu jezdí po silnicích?
Crash testy Hummeru (mluvím o H3) nejsou až tak nepřekonatelné, jak se domníváte (řekněme 4 hvězdičky z pěti - přirovnáme-li k evropskému EuroNCAP). Ostatně i v aktivní bezpečnosti je C5 malinko napřed.
Je to k nevíře, já vím, ale je to tak. Ošklivý nárazový test v reálném životě byl před nedávnem i na tv Prima (a na Novinky.cz, či kde). Na dálnici poblíž Dobříše přejel Renault Me...
Zkuste se nad tim jeste jednou zamyslet. Naraz dvou aut ve 120 proste "neni" a nikdy nebude totez jako naraz jednoho auta ve 240 do zdi. Lidi si to casto a radi pletou.

Naraz ve 240 by to byl pokud by proti me nejelo auto (priblizne stejne hmotnosti a navic deformovatelne), ale absolutne tvrda zed, ktera je navic proti me nesrovnatelne tezsi. Pak ano, pak by se jednalo o ekvivalent narazu do stojici zdi ve 240. Myslim ze to neni tak tezke pochopit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 23:03, RE: Pic kozu do vazu
anonym napisał:
Zkuste se nad tim jeste jednou zamyslet. Naraz dvou aut ve 120 proste "neni" a nikdy nebude totez jako naraz jednoho auta ve 240 do zdi. Lidi si to casto a radi pletou.

Naraz ve 240 by to byl pokud by proti me nejelo auto (priblizne stejne hmotnosti a navic deformovatelne), ale absolutne tvrda zed, ktera je navic proti me nesrovnatelne tezsi. Pak ano, pak by se jednalo o ekvivalent narazu do stojici zdi ve 240. Myslim ze to neni tak tezke pochopit.
Ale to já přece vím. Proto jsem také napsala "NĚCO JAKO náraz ve 240ti" (ona ta mrška zeď co se do cesty postaví, žádné deformační zóny nemá, že).
Nic to ale nemění na tom podstatném, o čem byl příspěvek, že C5 patří k nejbezpečnějším vozům na trhu.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 23:08, RE: Pic kozu do vazu
anonym napisał:
Ale to já přece vím. Proto jsem také napsala "NĚCO JAKO náraz ve 240ti" (ona ta mrška zeď co se do cesty postaví, žádné deformační zóny nemá, že).
Nic to ale nemění na tom podstatném, o čem byl příspěvek, že C5 patří k nejbezpečnějším vozům na trhu.
Kylie
Málem jsem zapomněla na ten Hummer. Ještě se domníváte, že můj pocit bezpečnosti C5/Hummer je neopodstatněný.
Prošla jsem si crash testy a snad možná je ta C5 ještě bezpečnější.
PS: Stále ještě nepiji, a co pijete vy?
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 12:01, RE: Pic kozu do vazu
anonym napisał:
Málem jsem zapomněla na ten Hummer. Ještě se domníváte, že můj pocit bezpečnosti C5/Hummer je neopodstatněný.
Prošla jsem si crash testy a snad možná je ta C5 ještě bezpečnější.
PS: Stále ještě nepiji, a co pijete vy?
Kylie
Já piju martini, vetšinou s vodkou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:52, RE: Pic kozu do vazu
anonym napisał:
Ale to já přece vím. Proto jsem také napsala "NĚCO JAKO náraz ve 240ti" (ona ta mrška zeď co se do cesty postaví, žádné deformační zóny nemá, že).
Nic to ale nemění na tom podstatném, o čem byl příspěvek, že C5 patří k nejbezpečnějším vozům na trhu.
Kylie
Prave, ze to neni ani "neco jako ve 240 do zdi" ale "jen" ve 120 do zdi. A to je tedy sakra rozdil 120 a 240. A lidi si to furt s oblibou pletou.

Krom toho pokud jedno auto vazi 1000 kg a druhy 1500 kg, tak to je zase neco jineho. Pro to vazici 1500 kg to muze byt neco jako jen v 70-80 km/h do zdi. Ale ted jen strilim od boku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:59, RE: Pic kozu do vazu
anonym napisał:
Prave, ze to neni ani "neco jako ve 240 do zdi" ale "jen" ve 120 do zdi. A to je tedy sakra rozdil 120 a 240. A lidi si to furt s oblibou pletou.

Krom toho pokud jedno auto vazi 1000 kg a druhy 1500 kg, tak to je zase neco jineho. Pro to vazici 1500 kg to muze byt neco jako jen v 70-80 km/h do zdi. Ale ted jen strilim od boku.
Jinak netreba stale dokola opakovat ze C5 je bezpecne auto. Urcite je, ale vse je relativni. Naraz ve 120 do Avie, bych to tak optimisticky nevidel.
reagować
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.