Koloss napisał:
Zaprvé - nejsem příznivcem tuningu, zejména čipování motorů.
Nicméně pokud někdo používá nesprávné argumenty, musím se ozvat. Co se týká udržení zvýšeného výkonu na silnici, neměl by s tím být problém. Základní díly každého vozidla jsou totiž dimenzovány na nejvyšší výkon, s jakým bude vozdlo prodáváno. Jestliže do vozidla vyberu motor s nižším výkonem, jeho zvýšením většinu dílů neohrozím. Konkrétně zrovna díly náprav a brzd jsou shodné jak u motorizace 1.5 dCi tak i u 1.9 dCi, což je rozpět...
plne souhlasim, ze spojka moc trpet nebude, pokud je to pako spalil by ji uz ted rychlimi rozjezdy a pokud to chce na bezne jezdeni tak spojka rozdil ani nepozna. Podvozek nevim jestli je shodny s 1.9dci, ale v tom bych problem taky nevidel, preci jen nebavime se o nejakem brutalnim zvysovani vykonu...prevodovka si myslim, ze tech cca 25 koni taky uz snese. Ja taky premyslel o cipovani a to ne z duvodu sprintu z krizovatky nebo zvseni max. rychlosti, ale proste a jednodusse pro snazsi predjizdeni a tah v kopci atd...proste ten vykon vyuzit jen obcas, kdyz je opravdu potreba...majitel treba nevyyuzije 2.0 dci, je spokojeny s tim co ma a 90% casu mu vykon dostacuje, ale obcas se hodi par koniku navic...a nebo proste nechce prodavat sve auto kdyz ho ma v dobrem stavu...a prodat a koupit ho vyjde hodne draho, nemluvne o servisu, ktery bude muset po koupi provest u koupeneho auta...ale u stareho ma uz jistotu, co vymenil.