ondond napisał:
jsem majitel Laguny II 1.9 dCi (r.v. 2002) a auto pouzivam 5 let. Za tu dobu oprava turba za nove (20 tis) jinak nic nic nic... Xenony puvodni (chtelo by vymenit ale porad vidim
) Baterka take porad puvodni ale pristi zimu si to asi uz neda (prece jen 8let je v nasich podminkach dost). Ale jinak jen provozni naklady (olej, desticky atd.). Takze vsem co pomlouvaji toto auto muzu jen rict ze jste dreva co to neumi s auty a kupte si traktor nebo kolo
Mohu potvrdit-podobne. Laguna II. 2004, 1.9dci, 88kw. Po vychytani much do cca 40 000km /vymena kabelaze ESP,ABS, vymena spojkoveho valce v ramci svolavacky a 3 motorku centralu-dvere/ provoz bez zavad, nyni 220 000km. Mirne prosakuje olej u turba /uz cca 100 000 km/, ale turbo stale puvodni a dokud nebude vyrazna ztrata oleje, tak na to nebudu sahat. Dodrzuji 30 000 km servisni interval a v prubehu dolevam 1 L. Pouzivam plnou syntetiku. Kritizovane vstrikovace bez problemu, staruje na dva zaskuby. Jinak prubezna vymena podvozkovych dilu po cca 80 000km /tycky, klouby/ coz je na nasich silnicich naprosto normalni.Brzdove desky 2x, kotouce 1x, jezdim delsi streky po dalnici.Spojka puvodni. Baterka take.Po 240 000 planovana vymena rozvodu.Interier celkem drzi, jen bezne opotrebeni. Odesla 1 startovaci karta, ale opet jen opotrebenim. Dalnice jezdim do 6,5 L i mene, mesto dle obdobi 7Lv zime 8L. Motor povazuji za povedeny, i kdyz dnes jsou kw u diesselu bezne nad 100kw. Pohodove auto hlavne na delsi cestovani. Spousta mista na zadnich sedadlech, vhodne pro detske autosedacky.Pls. dejte vedet Vase zkusenosti s problemy s turbem a vstrikovaci, event. trvanlivost prevodovky? Auto hodlam drzet.Uz vzhledem k tomu, ze se nekrade tak jak jine, koncernovejsi, znacky. Pristi auto by klidne mohla byt zase Laguna, mekke sedacky jsou otazkou zvyku.A cena naprosto ferova.Zdravim drivery Laguny.