gablenz napisał:
Hned si půjdu taky koupit jeden Ranault... Jinak je snad ale jasné, že kombi s takovým dieselem opravdu nebude mít najeto jenom 150 000. A Cebia mi může vylízat prrrrdel. Evropská Veleunie by konečně měla tu naši zesmrádlou keltskou kotlinu vyčistit nějakým pořádným Savem, aby kdejaký buran se zlatým řetězem nemohl podnikat, kdy se mu zachce a v čem se mu zachce. Kšeft s vraky je tady sázka na jistotu. Hloupý kupující, grázl pordejce, ten je ale chráněn systémem. Soudit se? Další peníze, které b...
Je super,že máme demokracii, takže i něco takovýho, jako tenhle názor, máme možnost číst. Ke stavu naší země se nebudu vyjadřovat, je to jedna velká deziluze, když to řeknu slušně.. Teď zpátky k autům: je super, že máme mezi sebou takový "odborníky", jako je tento pán. Takže zpět do reality: Laguna do roku 2000 dobrý, Laguna 2000-2005 (benzin nic moc/ nafta průšvih), Laguna 2005 - 2007 dobrý, Laguna 2007 - 2011 nadprůměr....tohle je hodnocení spolehlivosti modelu převedený z tabulek, od řidičů a ze servisů, do srozumitelných parametrů. Pán, který napsal recenzi, trefil to nejhorší, co mohl, ale to se může stát i u jiné značky. Renault to jako jeden z mála výrobců uznal, což ho šlechtí. A že je Renault jednoduchý? No nevím,
pokud vím, tak startování tlačítkem francouzi dávají do aut už 10 let, VW a jemu podobní začali před 3 lety...4control je v sériovce už 5 let, v Německu neví, co to vůbec je dodnes.... takže srovnávat něco s Felicií, to vyžaduje opravdu vysoký stupeň blbosti a neznalosti....
Na závěr: nejsem fanda Renaultu, ale ani Škodovky, jen mám prostě rád auta.. a dobrá auta. Takže snahu některých zoufalců, kteří jsou naočkováni nesmyslnou a ničím nepodloženou filosofií, že vše od WV je super, potom dlouho nic, a potom ten zbytek, trochu nechápu...spíše se tomu musím smát. Fakt mě to dost baví.