Martin Vaculík napisał:
Svoje názory mám podložené technicky, v případě značky Opel i historicky. Nemám rád, když si někdo hraje na něco, co není.
U Vectry jsem ještě zapomněl zmínit, že rozhodně nebrat DTI z prvního roku, konkrétně 1997. Tam se vyskytovala verze čerpadla Bosch VP44 s řídicí jednotkou PSG2, která neumožňuje nahrání kompenzace po opravě, anžto nejde o přemazatelnou E-PROM. Jakákoliv porucha ta znamená výměnu za 50 tisíc Kč. Ve všech ostatních autech se VP 44 opravovat dá. Opět Opel, ale Omega 2,2 DTI, d...
Slogany, stejne jako vetsinu diskusi zde, beru s patricnou davkou nadsazky, nicmene tady se musim Opelu zastat. Od roku 1991 jezdim jenom s Omegami Caravan - a pominu-li, ze auto za 1,6 M mi tedy v nasich pomerech nepripada zrovna jako "ekonomicke", nemel jsem nikdy zadny zasadni technicky problem (i kdyz jsem ochoten uznat, ze mam proste stesti na auta a recenzent se mnou nebude souhlasit). Samozrejme mluvim, resp. pisu o benzinovem sestivalci pravidelne udrzovanem ve znackovem servisu. Nikdy jsem totiz nedocenil typicky ceskou "honbu za dieselem", kdyz u vetsiny cerpacek je dneska nafta stejne drazsi nez natural a s takhle velkym autem proste nikdy nebudu jezdit za tech "pohadkovych" ctyri a pul litru. Ono totiz velmi zalezi na stylu jizdy, ja mam s trilitrem dlouhodobou nekde na sedmi a pul a jsem spokojen, ostatne sluzebni "nakupni taska" Fabia si vezme v pohode o nejake 2-3 litry vice...