0
powrót
 

diskuze k tématu: Je vhodnější Focus nebo Laguna jako rodinné auto?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 09:32, poznámka k výroku o 3.0
Předpokládám, že žena, hospodiňka, neprahne po výkonech 132 - 140 kW. Laguny 3.0 vzhledem k poměru výkon/hmotnost mají velmi solidní spotřebu. Nechť si "odborník" a autor recenze ověří na zde již jednou uváděných webových stránkách. Jak V6 3.0i tak i V6 3.0 24V. Jejich úskalí je v ručení, ale hlavně k podstatně nákladnějším servisu. Navíc se těžko hledá servis, který si na ně trofně - aut s těmito motory není tolik co např 2.0 8V či 1.9 dTi, chybý zkušenosti.
Zkusit a vrátit majiteli?!? Raději nezkoušet, protože jinak už nebudete chtít nic jiného, i když to do peněz. Tedy subjektivně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 09:38, RE: poznámka k výroku o 3.0
anonym napisał:
Předpokládám, že žena, hospodiňka, neprahne po výkonech 132 - 140 kW. Laguny 3.0 vzhledem k poměru výkon/hmotnost mají velmi solidní spotřebu. Nechť si "odborník" a autor recenze ověří na zde již jednou uváděných webových stránkách. Jak V6 3.0i tak i V6 3.0 24V. Jejich úskalí je v ručení, ale hlavně k podstatně nákladnějším servisu. Navíc se těžko hledá servis, který si na ně trofně - aut s těmito motory není tolik co např 2.0 8V či 1.9 dTi, chybý zkušenosti.
Zkusit a vrátit majiteli?!? Raději ...
Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yes, Yeeesss! J
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 09:57, RE: Renault 2.0
anonym napisał:
Takže moje chyba, dokonce čtyři. Myslej jsem, že 2.0 IDE byla až v Lagunách II.
No já si teda nejsem s tím F5R úplně jistej jestli se dával opravdu i do Laguny I viděl jsem jednou nebo dvakrát v inzerátech Lagunu s tímto motorem, ale nevím jestlo to nebyla chyba. Možná se dával opravdu až do LII. Jinak ale každopádně se montoval od roku 1998 do Megane Coupe. Takže čistě teoreticky by se v LI objevit mohl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 10:35, RE: spotřeba
anonym napisał:
No za 1.6 platím cca 6000, 3.0 dáš asi 12 000. To je rozdíl, ale za ten výkon to stojí. Subjektivně samozřejmě.
6300 davam za dvoulitr, takze 1.6 za 6000 je docela solidni palka. PR na 3.0 se da se stestim sehnat za 8 tis. legalne. Ten rozdil je rozmelneny na cely rok, ale rozdil ve spotrebe i pri rozdil dvou litru bude znat druhy mesic. je treba si tohle uvedomit a neplacat ptakoviny...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 10:37, RE: laguna s 1.9 dCi a i něco navíc
anonym napisał:
Tazateli bych doporučil www.renaultclub.cz sekci Laguna I a najít si tam topic o 1.9 dCi vs. 1.9 dTi. Nebudu se tu sáhodlouze rozepisovat, nechť si pán udělá obrázek sám.
Ještě vzhledem k předešlému příspěvku: střední třída je vždy o něčem jiném něž nižší střední třída. To člověk pozná jen co usedne do auta. Focus I je jízdně skvělý, ale jinak oproti Laguně I stísněnější, nemá pozinkované plechy. Laguna I Grandtour se často vyskytuje s výklopným sklem pátých dvěří, což je pro rodinné auto pěkný ...
Myslím že až Focus I po faceliftu měl plechy pozinkované.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 10:39, RE: FIAT
anonym napisał:
...a co takhle Marea Combi...za 150tis bude jek z fabriky...
Taky bych fandil Marene, ale Laguna bude tady urcite vetsi :) Kdyz uz jsme u tech italu, tak Lancia Kappa SW 2.4 JTD bude za max. 120 tis. snad i zabalena, a tady uz je to kategorie uplne nekde jinde proti vsem Renckum, Fordum, Skodovkam i proti Marene bude Lancka uplne jiny svet. Jizdni komfort a spolehlivost bude tady bezkonkurencni... Jen ta cena nahradnich dilu bude trochu vyssi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 10:58, RE: Renault 2.0
anonym napisał:
Nevím proč pan redaktor doporučuje u Laguny 2,0 8V motor, když tazatel jasně říká že chce ročník 2001 tedy poslední rok kdy se Laguna I vyráběla. Občas se sice tento motor u facelift verze objevuje ale co jsem videl tak jen ve spojení s automatem. Navíc další hloupé zjednodušení v článku co se týká motoru 2,0 16V. Je to tisíckrát omílané klišé. Do laguny se mezi lety 1999 a 2000 začal místo toho Volva N7Q montovat čistokrevný Renault 2,0 16V F4R konstrukčně v podstatě stejný s 1,8 16V F4P. Vel...
Tak tak. Ale myslím, že motor IDE se dával až do laguny II a samozřejmě do prvního méganu. Alespoň v autodatech o něm není ani zmíňka. F4R by měl být pod kapotrou od roku 1999 až do konce. Podle autodat se však dělali dva motory N7Q s tím, že jeden byl v nabídce do roku 98, druhý až do konce. Čím se liší nevím. V každém případě doporučuji se při koupi laguny s 2,0 16V zaměřit na kód motoru, který najdete při troše štěstí i ve velkém technickém průkaze. Podle mne je ale nejlepší 2,0i 8V F3R, který se taktéž vyráběl až do konce produkce první generace. Dobrou volbou je i 1,6 16V K4M, kterou jsem nedávno testoval ve Scénicu I a svými vlastnostmi mě doslova nadchla. Navíc je až na zapalovací cívky docela spolehlivá. Ze zkušenosti vím, že těch 110 koní dokáže překvapivě dobře rozhýbat i lagunu II (má ji můj kamarád), takže v první generaci to bud jistě ještě lepší. Laguna I je dodnes dobré auto, přičemž auta po modernizaci v roce 1998 jsou velmi doporučitelné. Co více si může rodina přát? Tomáš Dusil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 11:07, mařena!!!
Prosím vás, všichni co zde doporučejete fiaty, lancie a podobný sračky, už to sem nepište. To opravdu není fér, někomu doporučovat auto, který stálo za hovno už jako nový.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 11:20, RE: spotřeba
anonym napisał:
"A o 3,0 šestiválci se v době, kdy benzin atakuje 31 korunovou hranici za litr benzinu a výše nedá ani mluvit. Zajímavých 140kW doporučuji vyzkoušet, svézt se, ale potom vrátit majiteli."
No vidíte a já mám BMW 540i, 210kW a jsem za to rád. Radost z jízdy je důležitější, než spotřeba, která ale není nijak obludná. 12l/100km se dá tolerovat a myslím že 3.0 v Renaultu bude brát tak 10l.
12l/100km může tolerovat opravdu jen bohatý člověk, nebo někdo kdo má dané auto jako koníček...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 11:25, RE: Renault 2.0
anonym napisał:
Tak tak. Ale myslím, že motor IDE se dával až do laguny II a samozřejmě do prvního méganu. Alespoň v autodatech o něm není ani zmíňka. F4R by měl být pod kapotrou od roku 1999 až do konce. Podle autodat se však dělali dva motory N7Q s tím, že jeden byl v nabídce do roku 98, druhý až do konce. Čím se liší nevím. V každém případě doporučuji se při koupi laguny s 2,0 16V zaměřit na kód motoru, který najdete při troše štěstí i ve velkém technickém průkaze. Podle mne je ale nejlepší 2,0i 8V F3R, kter...
Ano asi máte pravdu s tím F5R to jsem se asi trochu ukvapil. Jinak můžu také celkem doporučit K4M. Sám ho mám v L2 (verze 79kw) a jede to překvapivě dobře. Problém je když se to auto naloží tak pak mu dochází v kopcích rychle dech. No ale co taky chtít od 1,6 ve střední třídě. Spotřeba cca 7,5l při normálním ježdění je také ok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 11:44, N7Q
Boze ja nechapu proc vsichni zchazuji motor 2.0 16V N7Q, mam na nem najeto 200 000 km a je to bez problemovy motor. Spotrebu mam 7,8 L na 100 km. T
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:02, RE: FIAT
Miky napisał:
Taky bych fandil Marene, ale Laguna bude tady urcite vetsi :) Kdyz uz jsme u tech italu, tak Lancia Kappa SW 2.4 JTD bude za max. 120 tis. snad i zabalena, a tady uz je to kategorie uplne nekde jinde proti vsem Renckum, Fordum, Skodovkam i proti Marene bude Lancka uplne jiny svet. Jizdni komfort a spolehlivost bude tady bezkonkurencni... Jen ta cena nahradnich dilu bude trochu vyssi...
si upad ne? starého taliana? nikdo skoro nechce nové natož si zavšivit garáž starým mordem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:03, RE: mařena!!!
anonym napisał:
Prosím vás, všichni co zde doporučejete fiaty, lancie a podobný sračky, už to sem nepište. To opravdu není fér, někomu doporučovat auto, který stálo za hovno už jako nový.
naprostý souhlas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:04, RE: Renault 2.0
anonym napisał:
Ano asi máte pravdu s tím F5R to jsem se asi trochu ukvapil. Jinak můžu také celkem doporučit K4M. Sám ho mám v L2 (verze 79kw) a jede to překvapivě dobře. Problém je když se to auto naloží tak pak mu dochází v kopcích rychle dech. No ale co taky chtít od 1,6 ve střední třídě. Spotřeba cca 7,5l při normálním ježdění je také ok.
Opět naprostý souhlas. V L1 Grandtour ho mám taky. Snaloženým autem je již potřeba při předjíždění více místa a předvídavosti. Spotřebu mám do 7 l/100 km, včetně chyby palubního počítače.
Ještě si neodpustím poznámku. Madame chtěla radu, kreté ze dvou né špatně zvolených aut, zvolit. Autor si přečetl recenze zavěšené na www.auto.cz a napsal další. Opravdu mu nechci zkazit páteční odpoledne, ale příště lépe, prosím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:10, RE: N7Q
anonym napisał:
Boze ja nechapu proc vsichni zchazuji motor 2.0 16V N7Q, mam na nem najeto 200 000 km a je to bez problemovy motor. Spotrebu mam 7,8 L na 100 km. T
Gratuluji a přeji Vám ať to tak pokračuje, ale to jste asi výjjimka potvrzující pravidlo. S tímto motorem nemám vlastní zkušenost, ale přečetl jsem kde co a zkušenost shodná s Vaší je, řekl bych skoro raritní. Ono taky záleží jak kdo s danou technikou jezdí a pečuje o ní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:19, RE: spotřeba
Miky napisał:
6300 davam za dvoulitr, takze 1.6 za 6000 je docela solidni palka. PR na 3.0 se da se stestim sehnat za 8 tis. legalne. Ten rozdil je rozmelneny na cely rok, ale rozdil ve spotrebe i pri rozdil dvou litru bude znat druhy mesic. je treba si tohle uvedomit a neplacat ptakoviny...
Je to necelých 6 tis. Kč a je v tom pojištění čelního skla. Ale taky tříletý bonus bez pojistného plnění, takže...., ale co. Osm za 3.0, a u koho? To by mne vážně zajímalo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:20, RE: spotřeba
anonym napisał:
12l/100km může tolerovat opravdu jen bohatý člověk, nebo někdo kdo má dané auto jako koníček...
I na tomto tvrzení je něco pravdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:21, RE: spotřeba
anonym napisał:
12l/100km může tolerovat opravdu jen bohatý člověk, nebo někdo kdo má dané auto jako koníček...
Kolik najezdi soukrome bezny zamestnanec? (Podnikatel ma love, takze to nepocitam).
Zamestnanec, tak max 12000 rocne (moje matka 3000 rocne - Nove Clio, muj otec 8000 rocne - OII TDI - proste sem mu to nerozmluvil).
Takze to mame rozdil dejme tomu 4litry na 100 km. Tj pri cene 33 CZK je to za rok 12 000 / 100 * 4 * 33 = 15 840 CZK.
Takze to neni tolik. Je to na kazdym jestli si priplati cca 13 stovek mesicna za povozeni prdelky kocarem.
Samozrejme je to na tech 12000 km. Mnoho lidi nenajede ani to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:39, RE: poznámka k výroku o 3.0
anonym napisał:
Předpokládám, že žena, hospodiňka, neprahne po výkonech 132 - 140 kW. Laguny 3.0 vzhledem k poměru výkon/hmotnost mají velmi solidní spotřebu. Nechť si "odborník" a autor recenze ověří na zde již jednou uváděných webových stránkách. Jak V6 3.0i tak i V6 3.0 24V. Jejich úskalí je v ručení, ale hlavně k podstatně nákladnějším servisu. Navíc se těžko hledá servis, který si na ně trofně - aut s těmito motory není tolik co např 2.0 8V či 1.9 dTi, chybý zkušenosti.
Zkusit a vrátit majiteli?!? Raději ...
Drobný handicap
Dáma by v případě L1 mohla mít při parkování (ze začátku, samozřejmě) trochu problém s nemalými rozměry auta. Jak vepředu tak vzadu. Když parkuja ta moje tak......8--)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:49, RE: FIAT
anonym napisał:
si upad ne? starého taliana? nikdo skoro nechce nové natož si zavšivit garáž starým mordem...
No, evidentne si zadnou kappou nikdy nejel a zadnou nemel, takze az trosicku naberes zkusenosti stav se a pobavime se o tom v klidu a vecne, takoveto vykriky zoufalstvi si do te doby nech laskave od cesty ;)
reagować
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.