0
powrót
 

diskuze k tématu: Renault Koleos - Z Korey až do Evropy

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 12:37, Já nevím ...
...prý to sice všechno (dohromady) funguje "bez problémů", ale mne to nějak "neoslovuje" (prostě NENí to "průšvih", ale jsou tu asi/určitě lepší a ... tak nějak to na mne působí jako trochu "zbytečný" model a "tipuji" že tentokráte se "shodnu" s "masovým" vkusem a prodeje nebudou "nic/moc" - prostě NE - katastrofa, ale TAKÉ ne - žádný zázrak - prostě trochu "zbytečnost") - řekla bych (cítím to tak) já
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 13:56, RE: Já nevím ...
Kylie napisał:
...prý to sice všechno (dohromady) funguje "bez problémů", ale mne to nějak "neoslovuje" (prostě NENí to "průšvih", ale jsou tu asi/určitě lepší a ... tak nějak to na mne působí jako trochu "zbytečný" model a "tipuji" že tentokráte se "shodnu" s "masovým" vkusem a prodeje nebudou "nic/moc" - prostě NE - katastrofa, ale TAKÉ ne - žádný zázrak - prostě trochu "zbytečnost") - řekla bych (cítím to tak) já
Současná móda nařizuje, že každá automobilka musí mít aspoň jedno nahovno auto, tedy SUV. A toto je auto "nahovno" nadruhou. I škodovka bude mít svého Yettiho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 14:50, RE: Já nevím ...
Reno napisał:
Současná móda nařizuje, že každá automobilka musí mít aspoň jedno nahovno auto, tedy SUV. A toto je auto "nahovno" nadruhou. I škodovka bude mít svého Yettiho.
A jak je poslední dobou dobrým zvykem vozů z AZNP, bude ten Yetti bude ještě víc "nahovno" než ostatní "nahovno" auta jiných výrobců. Jen cena bude na výši...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.01.2009 18:34, Průměr
Očekával jsem od Renaultu leoší výtvor,ale zaředil se mezi průměr a to je celkem škoda.Kvalitní podvozek i motory nejsou zárukou bestceleru či prodeje.Určitě není špatný,ale desing se moc nepovedl,možná někdy udělají face a bude zajímavější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.01.2009 00:55, úvaha - opravdu SUV??
Když tak čtu články o vozech SUV typu Renault Koleos, vede mě to k zamyšlení, do jaké skupiny tyto typy OPRAVDU zařadit.

Pokud vím a opravte mě, pokud se mýlím, vozy SUV jsou původně svou stavbou velmi blízké
off-roadům. Jen jsou o něco více orientovaná na silnici. V terénu však mohou jezdit bez větších problémů a BEZ ÚJMY. Oproti off-roadům jsou SUVčka v terénu mírně omezena např. nájezdovými úhly, mírně nižším podvozkem apod., ale zachovávají si svou robustnost.

To se však Renaultu Koleos a ŘADĚ JEMU PODOBNÝCH rozhodně NEtýká.
Jak tak sleduji různé testy těchto modelů, většinou se do terénu (vyjma nějaké té polní cesty) NEdoporučují. Kromě horších vlastností v terénu by to většinou NEvydržel bez úhony zejména jejich podvozek a nejen ten.

Lze pochopit, že tento typ „rádobySUV“ vznikl díky poptávce po vozech SUV,
ale úsporných! Jenže koncepce pravého SUV jaksi nejde příliš skloubit právě s tou úsporností.Vzhledem k tomu, že většina majitelů těchto vozů do terénu stejně nikdy nejede, mohla vzniknout právě taková auta, kde má řidič (i posádka) pocit téměř jako v pravém SUV, ale přitom jede vlastně v jakém-si „nafouknutém osobáku“ , kde si posádka užije „vyššího posazu“ a v (povětšinou) zimních měsících pohonu 4x4 (i když je to třeba jen „Haldex“).

Rozhodně proti těmto autům nic nemám!! Je dobře, že jsou k mání, neboť vytvořila (z mého pohledu) svébytnou kategorii, která vyplnila volné místo na trhu a vyhoví mnoha motoristům.

Jen si nejsem zcela jistý, jestli by se tato auta měla označovat jako SUV. Spíše bych řekl, že NE.
Toť vše
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.01.2009 08:14, RE: úvaha - opravdu SUV??
Expi napisał:
Když tak čtu články o vozech SUV typu Renault Koleos, vede mě to k zamyšlení, do jaké skupiny tyto typy OPRAVDU zařadit.

Pokud vím a opravte mě, pokud se mýlím, vozy SUV jsou původně svou stavbou velmi blízké
off-roadům. Jen jsou o něco více orientovaná na silnici. V terénu však mohou jezdit bez větších problémů a BEZ ÚJMY. Oproti off-roadům jsou SUVčka v terénu mírně omezena např. nájezdovými úhly, mírně nižším podvozkem apod., ale zachovávají si svou robustnost.

To se však Renaultu Koleos a...
To se pleteš. První SUV bylo BMW X5, které je v terénu úplně jalové.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.01.2009 09:30, RE: úvaha - opravdu SUV??
Expi napisał:
Když tak čtu články o vozech SUV typu Renault Koleos, vede mě to k zamyšlení, do jaké skupiny tyto typy OPRAVDU zařadit.

Pokud vím a opravte mě, pokud se mýlím, vozy SUV jsou původně svou stavbou velmi blízké
off-roadům. Jen jsou o něco více orientovaná na silnici. V terénu však mohou jezdit bez větších problémů a BEZ ÚJMY. Oproti off-roadům jsou SUVčka v terénu mírně omezena např. nájezdovými úhly, mírně nižším podvozkem apod., ale zachovávají si svou robustnost.

To se však Renaultu Koleos a...
Je to SUV jak vyšité záleží co pro Tebe znamená jízda v terénu ale normální smrtelník v kamenolomu ani po tankodromu nejezdí všude jinde to stačí. Do terénu jsou jiná auta Aro a podobně. První SUV byla Rav 4.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.01.2009 10:38, RE: úvaha - opravdu SUV??
Zdeno napisał:
Je to SUV jak vyšité záleží co pro Tebe znamená jízda v terénu ale normální smrtelník v kamenolomu ani po tankodromu nejezdí všude jinde to stačí. Do terénu jsou jiná auta Aro a podobně. První SUV byla Rav 4.
Naprosto souhlasím, první byla skutečně RAV4, pokud pomineme Suzuki Vitara, což je ale spíš offroad díky rámu. Jinak vše kritikům Koleose silně doporučuji tento vůz vyzkoušet, díky technice z Nissanu X-trail II a (teď se mi křiví huba) špičkovému naftovému motoru je to skutečně velice povedený kousek.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.