0
powrót
 

diskuze k tématu: Jakého všestranného pracanta do rodiny?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.12.2007 15:01, RE: Caddy
anonym napisał:
Já teda VW nemusím, ale Caddy je od VW dle mého názoru jediné slušné auto s rozumným poměrem cena/užitná hodnota (v práci jezdím kromě Touarega se vším od VW - od Foxe po Phaetona)
Pokud uvažujete o ojetině doporučuji Seata Inku nenápadný spolehlivý automobil ,který hodně uveze a ceny ojetin jsou nižžší než u konkurence . Jediná nevýhoda je že nemá zadní šoupačky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.12.2007 22:22, Chválím
Recenze vozů se mi líbila a navrhuji autorovi prémii.
Přesně to jsem potřeboval o uvedených užitkových vozech vědět.
Děkuji i autorům komentářů v diskuzi, že mi odhalili existenci Oplu Combo Tour.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.12.2007 22:24, RE: Kangoo
anonym napisał:
Promiň, došlo mi, že jste je museli vézt na střeše, když jste jeli čtyři. Ale stejně by mě zajímalo, kolik je bez druhé řady sedadel vzadu na délku místa. Dík.
Lyze vozim uvnitr pod strechou. Kangoo ma nade dverma montazni otvory pro skrinky v nejvyssi vybave, maji zavity M5. Tam se zasroubuji hacky a na kurtech s racnou se ty lyze priplacnou zespoda na strechu a chyti ke strane gumickukama. Me jsem tam uz sestery a pohoda. Nejdelsi cca 195 cm, zacinaji na ty policce nad prednim sklem. Se svoji vyskou 195 pod tim klidne sedim a netluce me to do hlavy, jak za volantem, tak vzadu. Ze to neni zrovna optimalni v pripade nehody jsem si vedom.

Jinak, kdyz vzadu sklopim sedadla, vjde se na vysku bez problemu europaleta a jeste zbyva, takze ta rovna plocha je cca 140 cm. Sklopene sedaldo zabere dalsich asi 30, takze pokud to jde naklopit, tak 170 cm vpohode a uz jsem dovnitr nacpal i rakev na strchu dlouhou 220 cm, ale ta je totalne nastorc a sedadlo spolujezdce je posunute co nejvic dopredu a naklopene dopredu.

Porad jsme presvedcenej, ze Kangoo jako osobak je za cenu, za kterou se da koupit, je celkem dobra volba. Ja jsem aspon spokojenej.

Honza
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.12.2007 22:28, RE: Kangoo
anonym napisał:
Ach jo. Chci si koupit právě jedno z této trojice jako osobní auto (finance na dražší nemám). Donedávna zde nebyl žádný článek o těchto autech Jednou trochu o Berlingu). Musím se přiznat, že mé gusto je právě Kangoo asi benzín 1,2 (denně do práce 20km s nájezdem také cca 15000km/rok a dovolená), takže mě článek zrovna nepotěšil. Seděl jsem v něm 190cm - no žádná sláva to nebyla a vzadu za mnou se vejde snad jen dítě. Pohodlí na sedačkách bylo ovšem větší než v audině A3 combi, kterou jsem měl pů...
Zkusil sis za sebe sednout? Uvedom si, ze sedcky v Kangoo jsou celkem vysoke, sedis jak na zidli. Vzadu ta lavice sice neni extremne pohodlna, ale ja si za sebe sednu (vyska 195 cm) a jde to, V Passatu B3 to pravda bylo lepsi, ale i v Kangoo to jde. To auto je vysoky.

Jinak, pokud ho koupis za dobrou cenu, nebal bych se toho jako osobak, motor 1.2 nedokazu soudit, nejel jsem s tim.

Jinak pozor, vzhledem k celnimu profuilu auta bude spotreba trochu jinde, nez u jineho se stejnym motorem. Ja mam 1.5 dCi a kamos se stejnym motorem v Thalii jezdi o cca 1.5 litru levneji

Honza
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 00:27, RE: Kangoo
anonym napisał:
A ještě k těm motorům, určitě bych radši než benzínovou 1,2 doporučil naftový 1,9D. Myslim že tento motor je opravdový držák, závodit s nim sice nemůžete, ale co se týče životnosti, úspornosti, je to opravdu povedený motor(Mluvím z vlastní zkušenosti). Co bych naopak nedoporučoval vůbec, je nafotvý 1,5 dci. Tyto motory od Renaultu jsou krajně nespolehlivé.Už po 100 000 jim praskají hlavy, odchází common rail apod. Doufám, že jsem byl aspoň trochu nápomocen a přeju šťastný výběr...

Michal
Díky za názory. Chci nové auto (konečně) nebo maximálně rok staré a málo jeté. Asi vyhraje benzíňák a jelikož nejsem závodník nejslabší verze u obouch aut mi bude stačit, ale stejně to bude chtít zkušební jízdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 12:50, RE: dvakrát měř
anonym napisał:
O VW Caddy jste neslyšeli? To je z těhle aut asi jediný který neudělá doma ostudu.
Tady je opet otazka ceny a roku vyroby.. ted nevim,ale snad do roku 03 delali Caddy jako tu osklivou bouli prilepenou ke kabine ( tim se nechci nikoho dotknout, ale pripada mi to tak) jinak dnesni Caddy je uz mnohem hezci, nicmene tady zas musis vzit v potaz cenu, tj. za Caddy s 2l SDi a 55Kw bez vybavy mas Doblo v plny vybave co nabizeji a motor je moderni multijet 1,3 se stejnym vykonem. takze usetris i na POVku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 12:52, RE: Kvalitní recenze
anonym napisał:
A ty double kretén, takže si kup doblo', to se k tobě bude hodit.
Co mas proti doblu? :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 13:07, RE: dvakrát měř
anonym napisał:
Další člověk, který si myslí, že značka automobilu hraje nějakou důležitou roli. Vlastně hraje, mezi stejně postiženou menšinou...
Když vedle sebe uvidím Fiat Doblo a VW Caddy, tak uvidím dvě užitková auta. Nic víc, nic míň.
Jestli značka auta nehraje žádnou roli tak navrhuji jejich zrušení. Akcionářům sebereme akcie, rozpustíme správní rady, propustíme managementy, vývojová oddělení, konstruktéry a celosvětová produkce může být řízena třeba z budovy OSN. Nic víc, nic míň.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.12.2007 12:06, No jo,
tak z popsaných aut mám bližší zkušenosti pouze s Berlingem, tou starší verzí a upřímně, domů bych si to nepořídila. Není to ani osobní ani užitkové auto, ale jakýsi paskvil, který si vzal to nejhorší z obou. Uvnitř to rachtá jak v Avii, když v tom seděli 4 normálně rostlé dospělé osoby ta věc dřela o podběhy, nic moc do toho nenaložíte....děs běs.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 14:25, ...
Mám Berlingo, krásy sice moc nepobralo, ale je fakt pohodlné a kromě prorezlého výfuku, disků a destiček a čepů jsem ještě neměl jinou poruchu (110000 km za 5 let, 1,9D). Naopak zkušenosti Doblem, které máme cca rok v práci (původně jsem si ho chtěl koupit protože se mi líbilo) jsou neustálé problémy (při opravě převodovky kvůli nám jaksi zapomněli dát na hadice od chladiče svěrný kroužky - takže ihned po příjezdu z opravy vychlístlo veškerou chladicí kapalinu na parkovišti, teď tluče ložisko v kole (bylo v opravě, ale mechanici seznali že je vše v pořádku a vrátili jej bez toho aby na něco šáhli), mechanismus otevírání dveří zavazadlového prostoru se opravoval již 2x a to jsem určitě na spoustu věcí zapomněl. Navíc je strašně hlučné, jízdní vlastnosti řekl bych až podprůměrné a z rozvrzaných plastů v kabině zaručeně zešílíte. Takže moje rada zní: Cokoliv jen ne Doblo...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 27.02.2008 14:38, RE: No jo,
anonym napisał:
tak z popsaných aut mám bližší zkušenosti pouze s Berlingem, tou starší verzí a upřímně, domů bych si to nepořídila. Není to ani osobní ani užitkové auto, ale jakýsi paskvil, který si vzal to nejhorší z obou. Uvnitř to rachtá jak v Avii, když v tom seděli 4 normálně rostlé dospělé osoby ta věc dřela o podběhy, nic moc do toho nenaložíte....děs běs.
No nezlobte se, ale vzhledem k tomu že Berlingo vlastním (a nijak ho co se týče zatížení nešetřím) a pár aut už jsem vystřídal, nabývám dojmu, že jste halucinovala a jela v jiném vozidle....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.04.2008 12:20, to jo
MARTIN VACULÍK, šéftechnik AUTOOJETIN ten určitě tak ví podle toho jak špiní Passat B5 a Superb, asi jako koza petržely tomu rozumí. Holt co je dobré musí být malým čecháčkem vždycky napadáno :
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.04.2008 12:20, to jo
MARTIN VACULÍK, šéftechnik AUTOOJETIN ten určitě tak ví podle toho jak špiní Passat B5 a Superb, asi jako koza petržely tomu rozumí. Holt co je dobré musí být malým čecháčkem vždycky napadáno :
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 28.04.2008 12:20, to jo
MARTIN VACULÍK, šéftechnik AUTOOJETIN ten určitě tak ví podle toho jak špiní Passat B5 a Superb, asi jako koza petržely tomu rozumí. Holt co je dobré musí být malým čecháčkem vždycky napadáno :
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.