0
powrót
 

diskuze k tématu: Průzkum: Moderní technologie v autech jsou zbytečné

kategorie zaszeregowania tematu:
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 10.09.2015 12:45, Technologie
Takhle skončí všichni, kteří pohrdají atmo doulitrem s 5-ti stupňovou převodovkou
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 10.09.2015 13:16, RE: Technologie
David V napisał:
Takhle skončí všichni, kteří pohrdají atmo doulitrem s 5-ti stupňovou převodovkou Hele, Zlatá Bula Sicilská, toto letí....


Souhlas.
Ale tak hlavně že si budu moct na displeji zobrazit graf, kde uvidím, jestli můj litrovej ekoturbomotůreček jede dneska ještě víc eko než jel včera ...
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 10.09.2015 13:51, Je to o generacích
Většina mladých lidí do 30 let věku vám dnes půjde po technologických vychytávkách, zatímco jejich rodiče to nechá zcela chladnými... Hlavně proto, že těm rodičům to připadá jak španělská vesnice a naprosto se neorientují a nechtějí to přiznat, protože pak vypadají před mladými jako blbci.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Cztwartek 10.09.2015 15:06, RE: Je to o generacích
brin napisał:
Většina mladých lidí do 30 let věku vám dnes půjde po technologických vychytávkách, zatímco jejich rodiče to nechá zcela chladnými... Hlavně proto, že těm rodičům to připadá jak španělská vesnice a naprosto se neorientují a nechtějí to přiznat, protože pak vypadají před mladými jako blbci.


Nemyslím si to, že je to tím. Já mám k tomu třeba odpor. Vadí mi různá nastavení klimatizací, radií a já nevím čeho všeho na různých aktivních displejích. Odvádí to pozornost od řízení, musíš se na to dívat, na co to přepínáš, co mačkáš atd. Je mi to proti srsti. Tak jseem poslepu chytl za čudlík otočil, či zmáčkl zpaměti a bylo to. Jinak včera jsem někde četl článek, že automobilky bečí, že mladí nemají o auta zájem, že je víc zajímá nějaký tablet, iphone atd. než auta. Navíc, že mladší generace je jinak komunikačně založená - přes sociální sítě a že nemusí tolik jezdit a k životu prostě auta nepotřebují.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 10.09.2015 15:29, Určitě
Jistě, mladí mají více možností, tak prostě řeší všechno možné, nejen svatou trojici „bydlení, auto, rodinu“ ;) Uvidíme. Podle mě když automobilky nabídnou za rozumné peníze (rozuměj do 350000 Kč) auto našlapané elektronikou až na půdu a třeba i s autopilotem, půjde na dračku.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 10.09.2015 15:50, Zbytečnosti v autě
jednak odvádějí řidiče od sledování dění kolem sebe, ale hlavně z něho dělají vovci, která v prvním městě zabloudí, pokud:
- nemá nejlépe dvě 3D navigace
- nemá tablet s on-line připojení na fejsbůk
- nemá ozrcadlený blbfoun

Mimo jiné moderní doba odnaučuje lidi čumět do zpětných zrcátek při předjíždění a odbočování, dokonce je už odnaučuje parkovat.

Jsem ze "staré" školy, kdy ještě vyrůstali dobří a schopní řidiči, kterým svěřili do ruky jak trakař, tak Tatru 813 nebo kombajn,. sedli a jeli. A jeli bez nehody, dojeli všude a dokonce se i vrátili.
Sám vlastním auto, které má dost palubní elektorniky a využiji asi 3: klimatizaci, radio a tempomat. Když tam nebude navigace, MP3/4/5/6 a vyšší audio systém, duální klimatizace s pamětí, kdy mám své dny, paměti sedaček, volantu a zracátek, adaptivní tempomat s fuinkcí zastavní, hlídání mrtvých a živých úhlů, vodotrysk, tak bych snad ani nedokázal vyjet z garáže. Díky bohu za pár posledních jedinců na této planetě, kteří připouští, že auto má mít schopné mechanické díly a základní spolehlivou elektriku bez stupidností, nad jejímž smyslem se zamýšlí i její tvůrce, nevěda po pár měsících, proč a za jakým účelem to do auta nasmolil.

A měl bych odborný doatz na místní odborníky: může mi někdo polopaticky vysvětlit, k čemu slouží možnost ozrcadlit si údaje z PP do smarfounu? Skutečně neznám odpově´d na tuto otázku a špatně se mi kvůli tomu usíná. Děkuji předem za jasné vysvětlení.

Zapomněl jsem dodat, že ročně stále najíždím asi 45.000km a zatím jsem neměl ani jednu nehodu mnou zaviněnou, to vše od roku 1978 při najetáýchj cca 2500000km. Mohu se tedy označit za dobrého řidiče navzdory tomu, že nevyužívám stupidnosti v současné automobilové produkci?
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 10.09.2015 16:02, Mirror link
Nedávno jsem překládal pro Seat pár reklamních hovadin, co se týče tohoto systému a většinou je tomu přesně naopak. Zrcadlí se smartphone na obrazovku vozidla. K čemu je to dobré si myslím domyslíte sám (navigace typu Google, handsfree bez nutnosti koupě dalších zařízení, možnost využívání aplikací v telefonu pomocí hlasového ovládání). Naopak to nedává moc smysl, kromě zrcadlení na dálku (přes Internet), kdy můžete třeba zapnout topení na dálku u elektromobilů připojených na kabel apod. Ale to jsou spíš výjimky a moc aut to nenabízí.

Že to odvádí pozornost, to je 100%. Ovšem je lepší, když to odvádí pozornost minimálně, na rozdíl od případu, kdy se týpek pokouší smolit sms na moderním smartphonu za jízdy... To je podstatně horší. Směr je samozřejmě k autonomnímu řízení. Být to dnes v nabídce, neváhám. Ušetřený čas věnovaný řízení je velmi cenný.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Cztwartek 10.09.2015 16:54, RE: Mirror link
brin napisał:
Nedávno jsem překládal pro Seat pár reklamních hovadin, co se týče tohoto systému a většinou je tomu přesně naopak. Zrcadlí se smartphone na obrazovku vozidla. K čemu je to dobré si myslím domyslíte sám (navigace typu Google, handsfree bez nutnosti koupě dalších zařízení, možnost využívání aplikací v telefonu pomocí hlasového ovládání). Naopak to nedává moc smysl, kromě zrcadlení na dálku (přes Internet), kdy můžete třeba zapnout topení na dálku u elektromobilů připojených na kabel apod. Ale to jsou spíš výjimky a moc aut to nenabízí.Že to odvádí pozornost, to je 100%. Ovšem je lepší, když to odvádí pozornost minimálně, na rozdíl od případu, kdy se týpek pokouší smolit sms na moderním smartphonu za jízdy... To je podstatně horší. Směr je samozřejmě k autonomnímu řízení. Být to dnes v nabídce, neváhám. Ušetřený čas věnovaný řízení je velmi cenný.


Jaký je rozdíl mezi psaním zprávy na telefonu nebo na nějakém superaudiovideodispleji? Obojí je na přesdržku ( dám si zrovna taky jednu) Přesně jak píše Zdeny60, neznalý věci si sednou do aut a myslí si, že to za ně všechno vyřeší, vždyť mám ASR, ESP,ABS, CCS,RDS a hlídání úhlů, čidla i na střeše a v gumách a já nevím co ještě, tak se mi přece nic nemůže stát a můžu jet plný knedlík, šak auto si to nějak pohlídá... To je cesta do pekel. Mě už sere třeba jen elektronická ruční brzda, za to bych vraždil a to je jen začátek. Klasická ručka mě už kolikrát vytáhla ze šlamastiky a bez ní jsem jak bez ruk...
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Cztwartek 10.09.2015 17:22, reklama
Zrovna v této době dávají v televizi reklamu, kde řidička v jedoucím autě zjevně nedává pozor na řízení a jede do jiného stojícího auta. Samozřejmě ji zachrání brzdový asistent, takže se nic nestane. Ale ono se podle té reklamy nestane nic ani v hlavě řidičky, jako že by si třeba uvědomila, že se má věnovat řízení. To je prostě správně, asistent vás ochrání a vy se řízení věnovat nemusíte. Děsím se toho, jaké řidiče nám ti výrobci vychovávají.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 10.09.2015 18:06, ...
Mám GPS v mobilu. Expiroval mi teď program na sledování provozu a ještě jsem se nedokopal to zaplatit na další rok. Od té doby jsem prostál v zácpách tak 6 hodin za měsíc. Předtím mně to automaticky navigovalo na objížďku. Tohle je naprosto dokonalá věc a opravdu stojí za to ji mít.
takže si to jdu zas zaplatit na rok...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 10.09.2015 18:07, RE: Technologie
David V napisał:
Takhle skončí všichni, kteří pohrdají atmo doulitrem s 5-ti stupňovou převodovkou Hele, Zlatá Bula Sicilská, toto letí....


Dvoulitr s pětikvaltem může být naprosto v pohodě v hot-hatchi. Ale motor do SUV to opravdu není...

reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Cztwartek 10.09.2015 18:49, RE: Technologie
David V napisał:
Takhle skončí všichni, kteří pohrdají atmo doulitrem s 5-ti stupňovou převodovkou Hele, Zlatá Bula Sicilská, toto letí....


Já dvoulitr s pětikvaltem mám a uvažuju o výměně, nebylo to teda mířeno na mne?
reagować
Projectigi
ilość wystąpień32
data registracji17.12.2008
Cztwartek 10.09.2015 18:59, RE: Zbytečnosti v autě
Zdeny60 napisał:
jednak odvádějí řidiče od sledování dění kolem sebe, ale hlavně z něho dělají vovci, která v prvním městě zabloudí, pokud:- nemá nejlépe dvě 3D navigace- nemá tablet s on-line připojení na fejsbůk- nemá ozrcadlený blbfounMimo jiné moderní doba odnaučuje lidi čumět do zpětných zrcátek při předjíždění a odbočování, dokonce je už odnaučuje parkovat.Jsem ze "staré" školy, kdy ještě vyrůstali dobří a schopní řidiči, kterým svěřili do ruky jak trakař, tak Tatru 813 nebo kombajn,. sedli a jeli. A jeli bez nehody, dojeli všude a dokonce se i vrátili. Sám vlastním auto, které má dost palubní elektorniky a využiji asi 3: klimatizaci, radio a tempomat. Když tam nebude navigace, MP3/4/5/6 a vyšší audio systém, duální klimatizace s pamětí, kdy mám své dny, paměti sedaček, volantu a zracátek, adaptivní tempomat s fuinkcí zastavní, hlídání mrtvých a živých úhlů, vodotrysk, tak bych snad ani nedokázal vyjet z garáže. Díky bohu za pár posledních jedinců na této planetě, kteří připouští, že auto má mít schopné mechanické díly a základní spolehlivou elektriku bez stupidností, nad jejímž smyslem se zamýšlí i její tvůrce, nevěda po pár měsících, proč a za jakým účelem to do auta nasmolil.A měl bych odborný doatz na místní odborníky: může mi někdo polopaticky vysvětlit, k čemu slouží možnost ozrcadlit si údaje z PP do smarfounu? Skutečně neznám odpově´d na tuto otázku a špatně se mi kvůli tomu usíná. Děkuji předem za jasné vysvětlení.Zapomněl jsem dodat, že ročně stále najíždím asi 45.000km a zatím jsem neměl ani jednu nehodu mnou zaviněnou, to vše od roku 1978 při najetáýchj cca 2500000km. Mohu se tedy označit za dobrého řidiče navzdory tomu, že nevyužívám stupidnosti v současné automobilové produkci?


Určitě sis nepopletl číslíčka? znamenalo by to, že jsi průměrně ujel za rok cca 70tis km, sám píšeš, že v posledních letech najíždíš cca 45tis, nedovedu si představit, že si za komančů lítat ročně 100tis km, vždyť ta zadrátovaná republika byla na to malá a dálnic bylo nemnoho...
Jinak co se dotykových hejblat týká, tak v tom nevidím zatím žádný přínos, snad až v době, kdy bude plně schopný autopilot a z řidiče se stane cestující, který bude mít čas si užívat multimediální systém na plno, ne jen poslouchat hudbu...
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 10.09.2015 19:49, RE: Zbytečnosti v autě
Zdeny60 napisał:
jednak odvádějí řidiče od sledování dění kolem sebe, ale hlavně z něho dělají vovci, která v prvním městě zabloudí, pokud:- nemá nejlépe dvě 3D navigace- nemá tablet s on-line připojení na fejsbůk- nemá ozrcadlený blbfounMimo jiné moderní doba odnaučuje lidi čumět do zpětných zrcátek při předjíždění a odbočování, dokonce je už odnaučuje parkovat.Jsem ze "staré" školy, kdy ještě vyrůstali dobří a schopní řidiči, kterým svěřili do ruky jak trakař, tak Tatru 813 nebo kombajn,. sedli a jeli. A jeli bez nehody, dojeli všude a dokonce se i vrátili. Sám vlastním auto, které má dost palubní elektorniky a využiji asi 3: klimatizaci, radio a tempomat. Když tam nebude navigace, MP3/4/5/6 a vyšší audio systém, duální klimatizace s pamětí, kdy mám své dny, paměti sedaček, volantu a zracátek, adaptivní tempomat s fuinkcí zastavní, hlídání mrtvých a živých úhlů, vodotrysk, tak bych snad ani nedokázal vyjet z garáže. Díky bohu za pár posledních jedinců na této planetě, kteří připouští, že auto má mít schopné mechanické díly a základní spolehlivou elektriku bez stupidností, nad jejímž smyslem se zamýšlí i její tvůrce, nevěda po pár měsících, proč a za jakým účelem to do auta nasmolil.A měl bych odborný doatz na místní odborníky: může mi někdo polopaticky vysvětlit, k čemu slouží možnost ozrcadlit si údaje z PP do smarfounu? Skutečně neznám odpově´d na tuto otázku a špatně se mi kvůli tomu usíná. Děkuji předem za jasné vysvětlení.Zapomněl jsem dodat, že ročně stále najíždím asi 45.000km a zatím jsem neměl ani jednu nehodu mnou zaviněnou, to vše od roku 1978 při najetáýchj cca 2500000km. Mohu se tedy označit za dobrého řidiče navzdory tomu, že nevyužívám stupidnosti v současné automobilové produkci?


Souhlasím. V autě neberu telefon, protože jsem ten typ, který dělá na 100% jednu věc, takže bych musel dělit pozornost mezi přemýšlení o tématu hovoru a řešit dopravní situaci. Čili nechápu, proč by se mi měl telefon zrcadlit do auta. Když vidím, co dělají lidi s telefonem v autě, tak mám chuť je proplesknout. Když jsem si kupoval nové rádio, tak jsem se nakonec rozhodl bez blue tooth, protože jsem nechtěl telefon z rádia. A v autě fakt ocením tlačítka, který po nějaké době už poznám po hmatu.
Multimediální systémy jsou tak do zácpy na ukrácení dlouhé chvíle a vestavěná navi pro cesťáky, co hodně jezdí. Já mám navi v mobilu a používám ji vyjímečně, protože jezdím trasy, které znám.
Jediný, co já bych uvítal, je zobrazování provozních hodnot, co jdou do ecu, ale já su magor.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Cztwartek 10.09.2015 19:59, RE: Zbytečnosti v autě
David V napisał:
V autě neberu telefon, protože jsem ten typ, který dělá na 100% jednu věc, takže bych musel dělit pozornost mezi přemýšlení o tématu hovoru a řešit dopravní situaci.


Na to se hodí jedno zjištění, v čem se liší ženský a mužský mozek. Mužský je schopen řešit současně jen jednu věc, ale dost dobře. Ženský je schopen řešit více věcí naráz, ale ne tak dokonale. Takže když chlap ten telefon zvedne (je jedno jestli přes handsfree nebo jinak) a pokud nebude ta cesta úplná zívačka (třeba prázdná dálnice), tak bude stát za hovn* buď to řízení, nebo ten hovor. A u ženy je to asi jedno.

Jsou samozřejmě vyjímky , ale je jich málo.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 10.09.2015 22:47, RE: Zbytečnosti v autě
David V napisał:
Souhlasím. V autě neberu telefon, protože jsem ten typ, který dělá na 100% jednu věc, takže bych musel dělit pozornost mezi přemýšlení o tématu hovoru a řešit dopravní situaci. Čili nechápu, proč by se mi měl telefon zrcadlit do auta. Když vidím, co dělají lidi s telefonem v autě, tak mám chuť je proplesknout. Když jsem si kupoval nové rádio, tak jsem se nakonec rozhodl bez blue tooth, protože jsem nechtěl telefon z rádia. A v autě fakt ocením tlačítka, který po nějaké době už poznám po hmatu.Multimediální systémy jsou tak do zácpy na ukrácení dlouhé chvíle a vestavěná navi pro cesťáky, co hodně jezdí. Já mám navi v mobilu a používám ji vyjímečně, protože jezdím trasy, které znám.Jediný, co já bych uvítal, je zobrazování provozních hodnot, co jdou do ecu, ale já su magor.


Pokud máš na volantu tlačítko pro přijmutí hovoru, tak je telefonování poměrně bezpečné. Telefonický hovor je pak srovnatelný jako mluvit se spolujezdcem. Když přijde hovor a hraje rádio, tak se rádio automaticky vypne a přes tlačítka na volantu buď přijmeš nebo odmítneš hovor. Kdo volá poznáš z displeje auta na středovém panelu. Je to naprosto intuitivní

poprzez klik pojawi się oryginalne zdjęcie


Jinak pokud používáš navigaci v mobilu, tak auta mají mít v budoucnu možnost zobrazovat navigaci z mobilu na větší obrazovce na středovém panelu v autě. Tzn. mobil nemusíš připínat někam na sklo nebo palubku, ale položíš ho kamkoli a navigaci máš na např. 7" displeji, vs. na 4" u mobilu.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Piątek 11.09.2015 11:23, RE: Zbytečnosti v autě
Petr S napisał:
David V napisał:
Souhlasím. V autě neberu telefon, protože jsem ten typ, který dělá na 100% jednu věc, takže bych musel dělit pozornost mezi přemýšlení o tématu hovoru a řešit dopravní situaci. Čili nechápu, proč by se mi měl telefon zrcadlit do auta. Když vidím, co dělají lidi s telefonem v autě, tak mám chuť je proplesknout. Když jsem si kupoval nové rádio, tak jsem se nakonec rozhodl bez blue tooth, protože jsem nechtěl telefon z rádia. A v autě fakt ocením tlačítka, který po nějaké době už poznám po hmatu.Multimediální systémy jsou tak do zácpy na ukrácení dlouhé chvíle a vestavěná navi pro cesťáky, co hodně jezdí. Já mám navi v mobilu a používám ji vyjímečně, protože jezdím trasy, které znám.Jediný, co já bych uvítal, je zobrazování provozních hodnot, co jdou do ecu, ale já su magor.
Pokud máš na volantu tlačítko pro přijmutí hovoru, tak je telefonování poměrně bezpečné. Telefonický hovor je pak srovnatelný jako mluvit se spolujezdcem. Když přijde hovor a hraje rádio, tak se rádio automaticky vypne a přes tlačítka na volantu buď přijmeš nebo odmítneš hovor. Kdo volá poznáš z displeje auta na středovém panelu. Je to naprosto intuitivní

poprzez klik pojawi się oryginalne zdjęcie
Jinak pokud používáš navigaci v mobilu, tak auta mají mít v budoucnu možnost zobrazovat navigaci z mobilu na větší obrazovce na středovém panelu v autě. Tzn. mobil nemusíš připínat někam na sklo nebo palubku, ale položíš ho kamkoli a navigaci máš na např. 7" displeji, vs. na 4" u mobilu.


Kua, kde jsou ty časy, kdy jsem jezdil s mapou na klíně a počítal třeba ve městech semafory, kde mám odbočit, ono jsem to kolikrát měl dobře spočítané, ale narazil jsem na rozkopanou silnici, objížďku atd. a jezdilo se po evropě a vždy jsme dojeli, To bylo aspoň dobrodružství . Ti mladí tomu už dnes asi neuvěří a podle mapy by se uplně ztratili
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 11.09.2015 12:33, RE: Zbytečnosti v autě
David V napisał:
Zdeny60 napisał:
jednak odvádějí řidiče od sledování dění kolem sebe, ale hlavně z něho dělají vovci, která v prvním městě zabloudí, pokud:- nemá nejlépe dvě 3D navigace- nemá tablet s on-line připojení na fejsbůk- nemá ozrcadlený blbfounMimo jiné moderní doba odnaučuje lidi čumět do zpětných zrcátek při předjíždění a odbočování, dokonce je už odnaučuje parkovat.Jsem ze "staré" školy, kdy ještě vyrůstali dobří a schopní řidiči, kterým svěřili do ruky jak trakař, tak Tatru 813 nebo kombajn,. sedli a jeli. A jeli bez nehody, dojeli všude a dokonce se i vrátili. Sám vlastním auto, které má dost palubní elektorniky a využiji asi 3: klimatizaci, radio a tempomat. Když tam nebude navigace, MP3/4/5/6 a vyšší audio systém, duální klimatizace s pamětí, kdy mám své dny, paměti sedaček, volantu a zracátek, adaptivní tempomat s fuinkcí zastavní, hlídání mrtvých a živých úhlů, vodotrysk, tak bych snad ani nedokázal vyjet z garáže. Díky bohu za pár posledních jedinců na této planetě, kteří připouští, že auto má mít schopné mechanické díly a základní spolehlivou elektriku bez stupidností, nad jejímž smyslem se zamýšlí i její tvůrce, nevěda po pár měsících, proč a za jakým účelem to do auta nasmolil.A měl bych odborný doatz na místní odborníky: může mi někdo polopaticky vysvětlit, k čemu slouží možnost ozrcadlit si údaje z PP do smarfounu? Skutečně neznám odpově´d na tuto otázku a špatně se mi kvůli tomu usíná. Děkuji předem za jasné vysvětlení.Zapomněl jsem dodat, že ročně stále najíždím asi 45.000km a zatím jsem neměl ani jednu nehodu mnou zaviněnou, to vše od roku 1978 při najetáýchj cca 2500000km. Mohu se tedy označit za dobrého řidiče navzdory tomu, že nevyužívám stupidnosti v současné automobilové produkci?
Souhlasím. V autě neberu telefon, protože jsem ten typ, který dělá na 100% jednu věc, takže bych musel dělit pozornost mezi přemýšlení o tématu hovoru a řešit dopravní situaci. Čili nechápu, proč by se mi měl telefon zrcadlit do auta. Když vidím, co dělají lidi s telefonem v autě, tak mám chuť je proplesknout. Když jsem si kupoval nové rádio, tak jsem se nakonec rozhodl bez blue tooth, protože jsem nechtěl telefon z rádia. A v autě fakt ocením tlačítka, který po nějaké době už poznám po hmatu. Multimediální systémy jsou tak do zácpy na ukrácení dlouhé chvíle a vestavěná navi pro cesťáky, co hodně jezdí. Já mám navi v mobilu a používám ji vyjímečně, protože jezdím trasy, které znám. Jediný, co já bych uvítal, je zobrazování provozních hodnot, co jdou do ecu, ale já su magor.

existuje BT adaptér který připojíš na servisní konektor diagnostiky a do mobilu (bohužel jen s tím zeleným blbem) se ti online přenášejí provozní data. celkem fajn a funkční vychytávka.

reagować
ivan2
ilość wystąpień118
data registracji11.11.2010
Piątek 11.09.2015 12:50, bezp. vzdálenost
Výrobci by mohli dát do aut systém, který by hlídal bezpečnou vzdálenost. Pokud by jí řidič delší dobu nedodržoval, tak by třeba pípal. Ušetřilo by se hodně plechů a zbytečnejch nehod. Hodně řidičů nedokáže udržovat alespoň minimální vzdálenost, což třeba při 90km/h 5 metrů opravdu neni.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Piątek 11.09.2015 13:04, RE: bezp. vzdálenost
ivan2 napisał:
Výrobci by mohli dát do aut systém, který by hlídal bezpečnou vzdálenost. Pokud by jí řidič delší dobu nedodržoval, tak by třeba pípal. Ušetřilo by se hodně plechů a zbytečnejch nehod. Hodně řidičů nedokáže udržovat alespoň minimální vzdálenost, což třeba při 90km/h 5 metrů opravdu neni.


Takže by zase všichni jeli tak, dokud to nezačne pípat? To je blbost. Pokud se všichni budou spoléhat na to, že to auto bude vše za ně řešit, tak je to cesta do pekel. Jednou systém přestane pípat a stejně narazí - protože to mělo přece pípat, ne?
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.