anonym napisał:
Nafta byla je a bude. akustická stránka věci je kokotina, kabiny jsou zatlumené, výfuky mají tlumiče. I benzín je hlučný žes to neviděl, u některých aut. Navíc, diesely v mercedesech se rozšířily právě proto, že měly drsný zvuk což se líbilo chlapům oproti bzučivým tónům benzínu, což zase ocenily ženy.
To je kravinááá jak mraky !!! Kabiny zatlumené? Aha to jsi nejel v Superbu 2.5tdi nebo Oct 1gen 1.9tdi. Já jsem se v tom styděl ve městě i řadit, neboť jsem měl strach že se budou chodci z chodníků otáčet !!! (kupodivu neotáčeli) . Možná tak zatlumená konstruktérova mysl, ale kabina ani kapota ne. Tlumič má na výfuku každé auto už od pradávna, si udělej do výfuku dírku a uvidíš
Hlučný benzín je kravina, nesmíš to porovnávat s Wartburgem 353 nebo čistokrevným sporťákem typu Ferrari. Běžný benzín je potichu !!! S Mercedesy jsis teď naběh. Ano původní klasické 200D v modelové řadě W114/115 mělo příjemný zvuk, takový dřevěný ojedinělý, asi nej ze všech. Ve W123 pak klasické kadle-kadle-kadle, taky ještě šlo. Ale takový W124/140 nic moc. A moderní CDI teda drnčí i v novém W221
...Tak si udělej dírku do výfuku ať máš pořádný randál a cítíš se dostatečně chlap a příště něco chytřejšího ju?