franco napisał:
To je sice pěkné, že vozít hasičák, ale zda-li pak jej měníte. (většina druhů projde -li mrazem tak je nepoužitelná)
Je to všechno krásný, jak tu na sebe nadáváme, ale kam ten hasičák bezpečně umístit? Myslím tedy tak, aby za a) byl pokud možno co nejlépe přístupný - v kufru je mi na 2 věci, když jedu na dovolenou, mám v autě bagáž pro 4 lidi na 14 dní a hasičák pod ní, a za b) co nejméně ohrožoval při případném ztroskotání - minimax na dveřním sloupku vedle levé nohy řidiče asi neposuzovala státní zkušebna motorových vozidel v jakémkoliv crash-testu, že? Je to přece jen tlaková nádoba, plus rozmezí teplot v interiéru auta v průběhu roku, plus výše zmíněné lhůty výměn - proto se ptám: co je lepší pro mne - nemít hasičák, riskovat, že ho budu potřebovat, ale nemít starosti s jeho umístěním, kontrolami, výměnami.. anebo mít hasičák se všemi zmíněnými starostmi a sperspektivou, že mi stejně bude na nic, protože mi v okamžiku potřeby selže nebo nebude dost velký. Co si vyberete Vy, dámy a pánové? Já mám jasno - co není povinné, a tím pádem k tomu není ani patřičné tržní a HLAVNĚ PRÁVNÍ zázemí...