0
powrót
 

diskuze k tématu: Vůz vhodný pro tři autosedačky

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 16:59, spotreba c8 3.8 v6
sam jsem si c8 koupil asi pred rokem nabittou elektronikou motorem 3.0v6 zatim vse ok tuk tuk tuk automat spotreba 10-12l nijak to nesetrim au tohoto motoru je celkem jedno jesttli jezdite 90 nebo 140 ve spotrebe se to moc neprojevi .akoratna spotrebu neni vhodny pro mestsky provoz zatim max. spokojenost sory za preklepy specham
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 19:56, tři děti
Mám tři děti a problém jsem řešil už před rokem (nová octávie byla v tomto směru prakticky nepoužitelná). Kdosi psal o problému prostředních sedadel s pouze dvoubodovým pásem uprostřed - například právě starší a cenově příznivý P 806/Evasion/Ulysse nabízí jednoduché řešení - prostě prostřední sedačku přehodit do třetí řady, kde jsou tříbodové pásy. Jinak k C8/P807: mám peugeota a nesouhlasím s lacinými materiály. Myslím, že v porovnání s mnoha jinými velkými MPV vychází skvěle (vyzkoušel jsem opravdu snad všechno co se tady nabízí) a s 2,2 HDi je to velmi příjemné auto na dlouhé cesty. Není to na zíávodění, ale to by ostatně od otce tří malých dětí byl jen a jen hazard, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 20:14, autoBild
POdívejte se na tohle - mylsím, že by si každý měl dobře rozmyslet tři děti, protože výběr aut, kam se tři sedačky vejdou je opravdu tristní )
Všimněte si prosím takzvaných korábů silnic, SUV apod....

hodlate-li mit tri deti, smirte se s tim, ze vyber aut se vam silne redukuje - to je fakt docela tristni, ze se nevejdou treba do Pajera, Q7 nebo LandCruiseru co?? )

http://www.autobild.de/heftarchiv/vorschau.php?oid=SfCwPz49DkHKY6BVdrKW0spTiQWkBQuIkMqlE3wzk1TjHgNWJav6F9Vvt0XjOAfA1thMTMGRPlcIHSYH8Jd3bQ%3D%3D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 22:10, Auto pro tři děti
A co Mazda MPV se sedmi sedadly? Na tomto serveru najdete i recenzi. Jen si myslím, že ve druhé řadě má prostřední sedadlo také jen dvoubodový pás.
Honza
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 22:59, RE: Ten problém znám
anonym napisał:
Pan Hrdlička je expert... Pane Hrdlička, pokud znáte jen C8, pak chápu, že tam pleskáte něco o levných materiálech a nedobrém dílenském spracování.. i když Zafira má furt o fous horší.... ale vemete-li Lancii, pak nemůže být ani řeč...o nekvalitě a laciných materiálecha ani Ulysse na tom enní tak pšatně... Hierarchie těch aut je od nejlevnějšího po nejdražší C8, Ulysse, 807 a Lančka... Já osobně bcyh volil kompromis Ulysse.
Souhlasím - interiér Lancie skutenčně působí lepším dojmem a jsou použity kvalitnější materiály. Také je ale třeba připomenout, že nabídka ojetých Lancií je naprosto zanedbatelná a pokud se objeví, tak za cenu vyšší, než u zbylé trojice. Navíc dotaz směřoval na Peugeot a Citroën. Vozy se například lišily i sériovou výbavou.... Domnívám se, že typické nedostatky této čtveřice vozů se mi podařilo vystihnout a kupující bude vědět, na co si dát pozor - a to byl hlavní účel článku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.08.2007 23:39, Kupte si Logana nebo Logana MCV
Sice je to ošklivé auto, ale místa tam je dost. Do Logana by se tři autosedačky měli vejít. A Logan MCV jde koupit i v sedmimístné verzi, takže je rezerva i na další děti. Jen to nemá tu správnou image.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.08.2007 07:12, RE: Kupte si Logana nebo Logana MCV
anonym napisał:
Sice je to ošklivé auto, ale místa tam je dost. Do Logana by se tři autosedačky měli vejít. A Logan MCV jde koupit i v sedmimístné verzi, takže je rezerva i na další děti. Jen to nemá tu správnou image.
...a ani pozinkovanou karoserii. :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.08.2007 11:47, RE: Kupte si Logana nebo Logana MCV
anonym napisał:
Sice je to ošklivé auto, ale místa tam je dost. Do Logana by se tři autosedačky měli vejít. A Logan MCV jde koupit i v sedmimístné verzi, takže je rezerva i na další děti. Jen to nemá tu správnou image.
Do Logana se vejdou úplně v pohodě! A navíc je to nové a bezproblémové, narozdíl od většiny ojetin!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.08.2007 11:52, Sedačky
Právě řeším přechod z Fábie. Mám 1 dítě 2,5 roku a pak 2 novorozce. Sedačka staršího má 42 cm na šířku, vajíčka mají každé 47cm. Protože jsou vajíčka zacvakávací do podvozku kočárku, není možnost tyto rozměry upravit. Ve výběru osciluji od kombíků (Ford Mondeo, Berlingo) po MPV (espace,..). Limit jsou ale peníze:( Dost mě zarazilo, že do 406 nejde nacpat tři sedačky. Zkoušel jsem Citroen Xsara Picasso. Mám 2 metry, a ve předu jsem nebyl schopný poskládat nohy, a vzadu jsem se nevešel s hlavou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.08.2007 12:10, Honda FR-V a Fiat Multipla
Zatim nikdo neupozornil na dve auta s koncepci 3+3 - Honda FR-V a Fiat Multipla. Obe auta jsou dostatecne siroka a maji 6 samostatnych sedadel. Osobni zkusenost mam pouze s FR-V a tam je isofix na zadnich krajnich sedadlech a prednim prostrednim. Prostredni v zadu isofix sice nema, ale sedacka (STM Starlight SP) se tam mezi dve krajni s prehledem vejde.
Navic ojeta Multipla se da poridit za velice dobrou cenu, FR-V asi zatim ne, prodava se od konce roku 2004.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.08.2007 19:48, RE: Tři sedačky
anonym napisał:
mít hodně peněz tak jdu do MB vito.
Reaguji sice se zpožděním, ale diskuse mě zaujala. Maje sám 3 děti a rozhodujíce se o 4. pochopitelně je otázka auta velikosti auta pro nás relevantní.
Na druhou stranu mi diskuse k velikosti auta připadá mírně úsměvná, protože sami jsme zatím plně spokojeni s oktávkou liftback 1. generace (pravda, značkové sedačky nemáme, ale vejdou se a děti - 5, 3, 1 - jsou v autě spokojené i na dlouhé cesty – a nevadí i 4kkm za týden). Známí (3 děti: 10, 8, 5) se naskládají i do felicie kombi a jestli něco obdivuji, tak je to, kolik věcí jsou do toho kufru schopni nacpat. Asi máme skromnější kritéria, předtím jsme měli ladu kombi ještě s bombou v kugru... Jediný, kdo si, stěžuje, je známý (192cm), že ho z felicie bolí záda a to se mu nedivím. Z oktávky by ho ale bolely taky.
Asi málokterého z autorů příspěvků napadne, že se 4člená rodina do oktávky vejde i na spaní. Přitom jsme to nedělali ze šetrnosti, ale proto, že na vrcholech alpských pasů ubytovny prostě nejsou. Pro mě (190cm) tam sice už s dětmi moc místa nezbylo (nejmenší spal v korbě od kočáru v předu), ale když pršelo, taky jsem se vešel. A děti - ty se po tom dodnes shání, ignorujíce, že v 5ti to fakt nejde... Proč to píšu? Osobně si považuji solidní širší kombík (Subaru legacy, VW passat, Mondeo, V70) za praktičtější auto pro 5ti člennou rodinu, než velká MPV. Na dlouhé cesty obzvlášť.

Proč reaguji na MB Viano? S uvažovaným upgradem na 4 děti mě hodně lákalo (vzhledem k výše uvedené zkušenosti a nomádím sklonům asi nepřekvapí, že zaměřeno bylo na MB Viano FUN se zvedací střechou a lůžkovou úpravou). Asi půl roku to byl favorit ve výběru, ale opakující se velmi negativní komentáře k němu od toho dokonale odradily – BTW, co na to místní experti na ojetiny??? I soukromě provedený průzkum mezi majiteli nebyl zrovna pozitivní. VW Multivan je strašně drahý a ani zde není zrovna bez negativních komentářů i když na tom je asi podstatně lépe. A nakonec spotřeba – oba vozy se pohybují v číslech, na které v současnosti (TDI – v reálu 5l/100km, fakt) nejsem zvyklý. Odpůrci těchhle „traktorových“ motorů asi nadskakují, ale motor rozhodně není tím, na co si u oktávky stěžuji.

Tři známé rodiny mají auta z rodiny C8, zde zmiňované (806, Fiata). Nikdo z nich si na ně nestěžuje a to ani na 10 let staré modely. Jedni nedávno vyměnili za Scénic (děti odrůstají a už tak často nejezdí) a – byť nový - komfortem to je krok zpět. Bohužel, zatímco starší modely trojčat byly plnohodnotně 8místné, nové se zakulatily a už jsou komfortně spíš 7místné. Holt daň za hvězdičky.

Takže náš současný tip – ford galaxy, nová varianta. Ročníky 2006 z dovozu už začínají být přijatelné. S trojčaty je stejně velký a je to auto podstatně modernější a jezdí se s ním o dost lépe. S tím někdo zkušenosti máte?

P.P.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.02.2008 15:19, RE: Ten problém znám
David Hrdlička napisał:
Souhlasím - interiér Lancie skutenčně působí lepším dojmem a jsou použity kvalitnější materiály. Také je ale třeba připomenout, že nabídka ojetých Lancií je naprosto zanedbatelná a pokud se objeví, tak za cenu vyšší, než u zbylé trojice. Navíc dotaz směřoval na Peugeot a Citroën. Vozy se například lišily i sériovou výbavou.... Domnívám se, že typické nedostatky této čtveřice vozů se mi podařilo vystihnout a kupující bude vědět, na co si dát pozor - a to byl hlavní účel článku.
Jak je to s motory u Ulysse? Jsou to francouzské HDi nebo italské JTD?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.04.2008 22:04, P307 SW bych nezatracoval
ono totiž P307 SW je jediné z malých MPV které mají isofix na prostředních i zadních sedadlech, stejně jako velká MPV typu P807, Sharan a pod. o tom si můžou Zafiry, Mazdy 5 a pod. jen zdát, a do 307 nacpu 3 sedačky vedle sebe bez problému, sine není žádný kufr, ale 5 dětí se sedačkami a v pohodě a bezpečně, a cenově, to co psali ve článku je nesmysl, že není rozdíl v ceně mezi 307 a 807- 807 pod 850 t. novou nekoupím, zato 307 SW novou za 450 T. anom, a jestli pro někoho není 400t rozdíl ???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.07.2008 22:56, Peugeot 807 2,0HDI
Zdravim ked je tu rec o Peugeotoch tak by som sa chcel opytat co poviete na Peugeot 807 2,0Hadi Rv.2004 79Kw chcem sa opytat ci staci utahnut take auto ten motor ci je dost zivy :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.09.2010 07:37, RE: Honda FR-V a Fiat Multipla
Konrad napisał:
Zatim nikdo neupozornil na dve auta s koncepci 3+3 - Honda FR-V a Fiat Multipla. Obe auta jsou dostatecne siroka a maji 6 samostatnych sedadel. Osobni zkusenost mam pouze s FR-V a tam je isofix na zadnich krajnich sedadlech a prednim prostrednim. Prostredni v zadu isofix sice nema, ale sedacka (STM Starlight SP) se tam mezi dve krajni s prehledem vejde.
Navic ojeta Multipla se da poridit za velice dobrou cenu, FR-V asi zatim ne, prodava se od konce roku 2004.

...no konečně si někdo vzpoměl. Varianta cenově na naprostém dnu, technickými a hlavně užitnými vlastnostmi na vrcholu...(motory JTD Fiat dává již od 1998 - a heleme se opěvovaný TDI už je taky CR) - Opravdu IDEÁLNÍ VARIANTA - vyzkoušeno !!
reagować
DisDenis
ilość wystąpień1
data registracji05.02.2014
Środa 05.02.2014 12:15, druhý rad sedadiel
3 autosedačky vedla seba by som nedával už len z dôvodu, že pri bočnom náraze to môže byť celkom masaker. Asi by som skôr šiel do áut, ktoré ponúkajú ešte jeden rad sedadiel v zadu, napr.alhambra a podobne
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.