0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 SW 1,6 HDi vs 2,0 HDi

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.01.2010 09:36, Interval u 1,6 hdi
interval výměny řemene 240 000 km u 1,6 HDI? Možná je tam v servisní knížce ještě pod čarou malým písmem dodatek že je to výrobcovo zbožné přání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.01.2010 11:42, Elektronika
Ty zprávy o zlobící elektonice ve vozidlech Renault a Peugeot se objevují docela často. To je něco, co mě od těchto automobilů odrazuje i přes celkem zdařilý design. Hlídání tlaku v pneumatikách, super věc, jak vytáhnout z kapes další prachy. Kontroluju tlak tak 4x 5x do roka a při těsných kolech se mi tlak nemění. A když jsem měl netěsné ventily, tak jsem na to celkem rychle přišel i bez měření přímo v kolech. Kolo se mi zdálo více smáčklé, tak jsem ho změřil. Dát za to 10 tisíc, to bych si raděli nechal uděla generálku přední nápravy nebo brzd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.01.2010 12:01, RE: Elektronika
David V napisał:
Ty zprávy o zlobící elektonice ve vozidlech Renault a Peugeot se objevují docela často. To je něco, co mě od těchto automobilů odrazuje i přes celkem zdařilý design. Hlídání tlaku v pneumatikách, super věc, jak vytáhnout z kapes další prachy. Kontroluju tlak tak 4x 5x do roka a při těsných kolech se mi tlak nemění. A když jsem měl netěsné ventily, tak jsem na to celkem rychle přišel i bez měření přímo v kolech. Kolo se mi zdálo více smáčklé, tak jsem ho změřil. Dát za to 10 tisíc, to bych si ra...
Nezbývá, než s Vámi souhlasit. Tyto fíčury mi přijdou vhodné pro vyšší řady, kdy se předpokládá, že řidič se nehodlá ušpinit dopouštěním kol na benzínce. (Maybach, RR...)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.01.2010 13:37, poze euro 4
By mně zajímalo, proč je v hodně článcích věta typu : zatímco starší 100 kW verze plní pouze Euro IV.... Je snad v ČR nějaké daňové zvýhodnění při koupi auta s Euro 5??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.01.2010 15:55,
Meli jsme takove jedno doma, koupene jako nove.sw 1.6 hdi. Design peknej,vnitrek taky ale po strance spolehlivosti pravej opak.Jednou nas dokonce nechal na holickach v Chorvatku (po 1/2 roce uzivani).Kdosi mi rikal ze je to hodne na nahode na jaky kus zrovna narazite ale kdyz se podivam na statistiky spolehlivosti v rozmezi 2-3 let tak 407 je nekde mezi poslednimi tremi. Ze zkusenosti s par automechanikama mi bylo doporuceno peugeoty se 7mickou na konci nebrat. A mimochodem se nedivim proc jsou ty auta tak levne. Nakupka naseho byla kolem 800.000, po 3 rocich jezdeni (nebo spise nejezdeni) se ho otec rad zbavil za necelych 200
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 30.01.2010 07:00, P407? ANO!
Jakožto letitiý uživatel vozů Pežot (306,605,406,407 a 807, vše HDI mimo 306-TD) souhlasím se vším, co je v článku napsáno. Jde o velmi slušný vůz s dobrou životností a kvalitním provedením, ale má své mouchy (jako i např. Porsche, či RR či Lexus, namátkou).

jen poznámka k motoru 1,6HDI: ano, interval předepsaný výrobcem pro výměnu částí pohonu rozovodů je skutečně 240.000km. Tyto motory s tímhle problémy fakt nemají. CO je spíše problém, je někdy elektroinstalace (sám jsem řeši, když servis nevyřešil, problém se startováním - po otočení klíče do polohy start se nedělo vůbec nic - nakonec odhlaena závad ve spínací skříňce poté, co servis už měnil startér, relé, a další věcí za tisíce korun...). Za mě, je to nejlepší agregát pro běžné ježdění a to nejen kvůli svému projevu /(zátah, spotřeba), tak nižší POV, interval pro rozovody a je o dost lehčí, takže méně zatěžuje PN a navíc dává auto menší tendenci k nedotáčivosti. toto jsem si ověřil na vlastní zušenosti, 1,6 se chová jinak než 2,0.

nevýhodou proti konkurenci je málo místa vzadu. Konkurence je : Passat, Avensis, M6, OII. Ale je na tom lépe, než Volvo V70 (vzadu).
reagować
Paja75
ilość wystąpień8
data registracji15.08.2016
Niedziela 08.01.2017 17:23, závady
Popis možných závad (netýká se pouze tohoto článku) není vypovídající, protože nevíme u kolika vozů se vyskytly.U dvou?U stovky?U každého?Pak byste museli napsat např. i varování, že tento typ může překvapit vysazením motoru, protože došel benzín... :
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.