0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaká je ojetá Alfa Romeo Brera 2.4 JTDM?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 07:14, rada
P 407 s motory HDI není o ic horší, než JTD od AR. Je ale výrazně lepší, než řada TDI od VW Group.
Moje zkušenosti se 7 vozy Pežot s motory HDI sjou jen ty nejlepší a dovolím si tvrdit, že právě motor je to, proč to mohu tvrdit. Nějaké vstřik,y turba či EGR ventily nebo FAPy, to jsou jen hrůzné sny vlastníků VW, Mazdy a dalších, ale když vzpomenu na svoji P406 HDI 80kW, že v 360.000km jezdilas původním turbem, vstřiky a vším kolem a nežrala vůbec olej a to vše za 6l nafty, tak jen smekám. Taktéž následná P407SW s 1,6HDI 80kW FAP jezdí a jezdí a jezdí....

A podovzek? Netuším, zdali má vůbec najké čepy či tlumiče))))) U pežota bych byl zcela v klidu a pokud se staně něco na elektrice (jako že mě se stalo u 407, že jsem otočil klíčem a nic), pak to řeší servis - ovšem nutno vybírat. Ten můj chtěl měnit vše včetně baterky, staréru a pod, nakonec jsem auto od nich vzal a po půl hodině zábadu opravil doma - spoj ve spínací skříňce pod volantem. To byla jediná závada, která mě stála 2 litry za odtah. Jinak nic od roku 1995 - 2008, kdy jsem Pežoty jezdil jako služebáky (306,605,406,407,807)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 08:24, rada
Brera to je promarněná šance AR. Nádherné auto, žel bohu velmi těžké. Diesel je jediná vhodná motorizace, šestiválcový benzín si bere i 14-15 litrů, dieselový pětiválec "jen" deset. Prodávají se za dobré ceny, ale o spolehlivosti toho moc nevím, majitelů těch aut je jako šafránu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 08:32, rada
Pan tazatel je asi snilek,ale proc ne.Ja mel alfy tri a ta s motorem 2,4jtd byla nejhorsi!Sypalo se tam uplne vse.Jestli chcete nejspolehlivejsi motor od alfy,tak 1,9jtd.Ale stejne se kazi vse kolem.S laskou vzpominam na 155RS1,8tvinspark.To jsem jen delal UDRZBU a lil benzin.Bohuzel mnoho lidi si dnes nepripousti,ze alfy potrebuji vetsi pozornost nez na co jsme zvykli s dob komunismu:)Je to jako s zenami.Venujte se jim a ony vam daji pokoj...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 08:41, rada
Alfa ač krásná designově, vyhnul bych se jí obloukem. Pežó mi přijde tuctovej, ale to je věc názorů. Osobně (nečekaně) bych na tvém místě neváhal a skočil do 330Ci e46. Za dnes už málo peněz dokáže při dobrém výběru zahrát hodně muziky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 11:36, rada
.... nejlépe v dieselu. No jo, klasika.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 11:52, rada
v tomto konkrétním případě je diesel nejlepší možné řešení, do Brery se dával ještě 3,2 šestiválec a benzínový dvoulitr,který s autem moc nejel... a to říkám jako příznivce benzínu. doporučil bych nevidět to tak černobíle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 11:53, rada
viz http://www.tipcars.com/magazin-alfa-brera-32-v6-jts-4x4-test-spotreby-1876.html
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 12:36, rada
Brera je vlastně coupé-verze 159-ky, takže bych prostudoval i dostupné informace k A-R 159, spousta věcí tam bude relavantích i pro Breu, jen nabídka motorů bude asi omezenější.
Brera, stejně jako A-R 159 je opravdu nádherné auto, ale naftový motor a karoserie coupé, obzvášť u Alfy,asi moc dohromady nejde, osobně bych volil 2,2 JTS, 185PS
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 13:51, rada
Já bych zrovna řekl, že Brera je odvozená od Spydera stejně jako je Cayman od Boxstera
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.11.2012 19:46, rada
Dobrý den,

čtyři roky jsem provozoval AR 156 2.4 JTDm sportwagon. Pokud chce mít pán pocit, že musí být pořád ve střehu, jak se jeho auto "vyspí" a kolikpak ho to zase bude stát, tak vřele doporučuji.Nadruhou stranu cuore sportivo opravdu funguje a je to jediné auto na které dodnes zasněně vzpomínám a říkám si proč? Brera je snad technicky lépe řešená, ale je to opravdu váhově tank a pověstná hbytost se vytratila. Motor 2.4 byl fantastický v oné 156 ce, jeho evoluce ve 159ce a Breře již tak povedená není a myslím, že přibyl DPF a ten výkon na tu váhu již není ideální. Marně čekám, že Alfa snad udělá za pár let něco, co by stálo za koupi - snad AR 4C...uvidíme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.11.2012 10:19, rada
Těžká volba! Nádherné,solidně postavené,leč velmi těžké a tudíž i nehospodárné auto. Příslib pověstného sportovního srdce je zde zaručen pouze částečně a to jen díky perfektně vyladěnému podvozku. Kamarád má Breru 1750Tbi,nedávno dovezenou z it,najeto cca 50 tis.km,auto je jako nové,nikde nic nevrže,neskřípe,podvozek je skutečně perfektní-kamarád měl před tím bmw 320d a hodnotí jízdní vlastnosti na vyšší urovni než bmw-vypružení a utlum jsou absolutní,výbava velmi bohatá,jen ta spotřeba je skutečně vysoká. Na 1750ccm pruměr 11,5l je hodně moc,200k má s tímto těžkým autem hodně práce. Diesel JTD se dle mého k tomuto autu nehodí a pokud vím nějak hospodárný právě není,ale to je jen muj názor. 2.2JTS bych vypustil zcela,pseudo motor 3.2jts od holdenu,ano je to holden,je snad dostatečný,ovšem těch 15-16l je vzhledem k psaným výkonum zcela neadekvátních. Taky ze servisem to nebude nej,kamarád má výhodu že ar je v místě našeho bydliště. Takže je to těžké. Jedno z nejkrásnějších aut na světě je jako schizofrenik,a je jen a pouze pro velkého nadšence AR,nebo pro metrosexuála jako café racer. Na druhou stranu vás nikdo nepřehlédne,pže jich je jako šafránu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.11.2012 14:25, rada
Dobry den, vlastnil jsem Breru 2.4JTD, 147kW, najeto pri proverene koupi z D 44tis. km ... nebylo mesice, abych neresil nejakou zavadu. Byl jsem trpelivy 10 mesicu, pote jsem auto prodal. Zasadne nedoporucuji, prestoze jsem mozna narazil na spatny kus, ale tolik trapeni jsem s zadnym autem nezazil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.11.2012 16:37, rada
Markusi,můžeš mi prosím napsat seznam závad? Zajímá mě motor 2.4 jtd-slyšel jsem na něho spíš chválu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.11.2012 17:30, rada
- chcipani motoru za jizdy, pote nesel tak hodinu nastartovat, vymena 2 cidel
- cukani pri vysoke zatezi, vymena pumpy + vycisteni turba
- vaha vzduchu
- vstrikovaci tryska
- rele ve sloupku rizeni
- vadnuti brzd pri zatezi, nove sportovni kotouce ATE + sportovni oblozeni pote lepsi
- problikavajici kontrola airbagu
- cidlo ABS
- neco s palivovym cerpadlem
- obcas vypnul a zapnul stredovy panel, nejake zalisove rele, nepodarilo se dohledat
- praskani zarovek
- netesnici predni naprava
- po 6 mesicich provozu vytekle zadni tlumice

Po koupi jsem udelal standardni veci - vymena oleje Selenia WR, filtry komplet, manzeta na predku, klima, revize celeho vezu... auto melo servisni knihu, podle cebie skutecny stav km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.11.2012 18:14, rada
ty bláho... no tak tady máme reálné zkušenosti s alficí, kdysi jsem nad ní rozvažoval, tak jsem rád, že jsem do ní nespadl... i když je to silný OT dneska jsem viděl vystavenou novou Astru OPC a ta se myslím designově Breře hodně podobá a to je špičková koupě za super prachy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.11.2012 20:36, rada
Markusi markusi, to zes koupil vuz z deutschlandu nezarucuje kvalitni servis a uzivatelovu peci o vuz. Nemci jak znamo jsou prasata a dneska jeste navice vysockovana prasata. Takze dojizdeji auta do exitusu a servis je sproste Slovo. Ze svycarska auto taky nebrat, popr. pocitat s repasem hlavy, jak to ta usslanderacka verbez podtaci, 5ku nad 60 km a 4 na padesaku? Nevim jestli ja mel to stesti, ale s italskym servisem mam jen nadmiru pozitivni zkusenosti, treba ja bych volil alfu direkt z italie, pokud mozno vraceny Leasing. At uz bude cesta k Alfe jakakoliv, vezte ze Alfa neni spatne Auto jen si priplatit a nekupovat hned prvni vonavku s nejnizsi cenou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.11.2012 23:05, rada
Sám jezdím v Audi A6 2.0 tdi 16v. Říká se,že tenhle typ motoru je zadarmo drahý,ale mám najeto skutečných 260 tisíc a problémy zatím žádné. Líbí se mi Alfa 159 s 2.4 jtd. Tak jsem nad tím uvažoval něco okolo roku 2010,ale to si radši nechám svoje. Markusi,s nájezdem 44 tisíc se pořád jedná o nové auto. Já mám taky dovoz Itálie při 97000 km a nemůžu si stěžovat. Servis každých 15 tisíc,longlife jsem ihned zavrhl. A že se alfa zlepšila,no nevím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.11.2012 11:52, rada
Soucasne jezdim skoro rok A8 3.0Tdi 4wd a bez zapeklitych problemu. Vystridal jsem spoustu aut a vzdy mi nejlepe slouzili nemecke znacky a Volvo. Problemy jsem mel s Francouzi vetsinou vymena mechanickych casti, ktere moc nevydrzeli, Italie katastrofa, Land Rover bestialne drahe nahradni dily... Doporucil bych ti BMW, Audi, Benz... nebo nejakeho japonskeho sportaka... tak stastnou ruku pri koupi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.11.2012 19:46, rada
Alfa Romeo? Proč ne! Ale kdybych to řešil osobně, jako že jsem to před x roky řešil, šel bych místo 159 s uřezaným koncem (Brera mně fakt designově nijak nenadchla) do nádherné a lehké GT. Dá se u ní vybírat dokonce z několika povedených motorů: 1,8 140k - vzhledem k hmotnosti stačí a při nešizeném olejovém servisu s ním nebývají problémy, navíc nezatěžuje ne zrovna odolnou přední nápravu a řidič to pozná na řízení. Kdyby to musel být diesel, tak jedině celkem povedený 1,9 JTD, u kterého se při vyšším nájezdu řeší obvyklé problémy moderního dieselu, ale u verzí bez DPF je o velkou starost míň. Nebo klenot v podobě 3,2 V6 od Alfy, žádný naroubovaný paskvil GM jako v Breře! Při pohledu si čů**eš a při protůrování ká**eš. A při projetí? To už raději nebudu psát. Sice jsem se tehdy rozhodl pro BMW a nelituji, ale pořád mi GT 3,2 V6 leží v hlavě a hned tak se té myšlenky nezbavím. Být to zadokolka, tak není co řešit. Navíc ceny jsou v současnosti hodně nízko. Re: zdenyx - spousta problémů 2,0 TDI 16V souvisí právě se špatným olejovým servisem (Longlife), už po nějakých 20 000 km začne být v oleji příliš mnoho úsad + zhoršující se vlastnosti oleje samotného + materiály nižší kvality + konstruktér s kocovinou = spousta drahých prů*erů, které pak dokáží pohřbít i jinak dobře myšlenou konstrukci. Podobný případ byl s 2,5 TDI V6 - než se plošně zavedly longlife intervaly, tak ty motory jezdily bez větších problémů. Škoda, ve výkonové variantě 132 kW jezdil fakt moc hezky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.11.2012 20:16, rada
Já jsem s Audi fakt spokojenej,ale blížím se k hranici 300 tisíc s původním turbem,čerpadly,vstřiky. Ale bohužel vím,že mě bude časem očekávat spojka a později pravděpodobně i nějaký vstřik,tak jsem koukal po něčem jiném. A kdybych dal investici do koupě nového(ojetého) auta tak 300 tisíc,tak Alfa vychází skvěle. Dají se sehnat 159 posledních roků. Zajímal mě právě motor 2.4 jtd. Kdysi jsem začínal na Audi na 5 válcích- 2.5 tdi a od té doby mě to víceméně drží,jednou jsem zkusil Volvo. Tak s takovou počkám do jara a pak kouknu na A6 v faceliftu. Jinak lidi,nebojte se 2.0 tdi motorů. Jedná se o celkem odolný motor při normální údržbě.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.