0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 nebo Mercedes C - co koupit?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 06:22, automatická převodovka
Tazatel se ptal na automatickou převodovku spíše z důvodu spolehlivosti u tak starého vozu. Myslím, že má spíše strach z velice drahé generálky skříně než z vlastností tohoto ústrojí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 08:01, sklápění sedaček
i mercedes C má v některých výbavách sklopné zadní sedačky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 08:11, kup volvo
kup si volvo S70 z tych rokov, bezpecnost spicka, spolahlivost na urovni... Diesely pouzivali osvedcene 2.5 R5 z audi 100/a6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 09:25, To bude mit tak najeto kolem 400 tkm,ne?
Teda ne ze to by to byl u Medveda problem. Svagr ma najeto 650 Tkm, ale bal bych se co se kde vysere.
Nevite co je potrebu udelat hned po koupi, abych se s tim nebal jet na dovolenou? Vymenit rozvody, svicky, kontrola brzd - co jeste?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 09:26, RE: automatická převodovka
Tomáš napisał:
Tazatel se ptal na automatickou převodovku spíše z důvodu spolehlivosti u tak starého vozu. Myslím, že má spíše strach z velice drahé generálky skříně než z vlastností tohoto ústrojí.
Automatu jsem se taky bál, ale pak jsem měl dlouhodobě zapůjčený F Focus s AT poslední generace a bylo to v pohodě. Řazení hladký, ale zde klady končí, protože musím říct, že jízda s AT byla neskutečná nuda. To že si AT bere část výkonu, je jasný, ale mě to bralo kontrolu nad utem. Víc sradny jsem si užil i v haněné Fabii HTP .
Od té doby automat nechci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 10:03, MB C I
Mám už asi rok céčko 220 CDI elegance r.v. 1998 a má sklopné zadní sedačky. Sice otvor do kabiny je poměrně malý (menší než třeba u Volva S 40), lyže atd. se tím pádem v autě dají převést velmi dobře. Má také poměrně velký zavazadelník, ale mělký (Volvo S 40 je na tom opět o něco lépe. Jinak medvěd úplně v pohodě, trošku zlobí palivoměr (někdy svítí rezerva fakt dost pozdě a už jsem na proseckém kopci nasál vzduch), s tím výfukovým potrubím je to pravda, ale dá se to svařit a navíc u toho auta výfuk nerezaví (je tam pořád ještě originál). Jinak všechno v pohodě. Možná by stálo pána upozornit i na trošku pomalejší nástup brzd u automatu. Jinak podvozek - naprostá paráda, jak žehlí nerovnosti (to Volvo S 40 neumí). Volvo má také lepší sedačky. Jinak - spotřeba kolem 7 l při běžné jízdě, kolem 9 l na dálnici (když jedu tak 160 - 180 km/h). Taky rády praskají žárovky v předních světlech, i když se světla jinak nerosí. Mercedes má velmi specifický způsob rozmístění ovladačů po vzoru amerických aut (třeba jenom jedna páčka na volantu, parkovací brzda ovládaná nohou), musí se na to zvyknout. Ne každému může vyhovot jeden stěrač, i když kmitá dost rychle a trošku "za roh", takže utře skoro celé sklo. Ale dost to rozčiluje. Jinak jsem se obával dešťového senzoru a je to docela fajn věc. S Peugeotem jsou moc často nejel, jenom vím, že zvenku vypadá lépe než uvnitř. Ta palubka a plasty jsou docela katastrofa, sedačky hrozné (měkké, vůbec nevedou, mnohem horší než Renault).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 10:10, RE: To bude mit tak najeto kolem 400 tkm,ne?
anonym napisał:
Teda ne ze to by to byl u Medveda problem. Svagr ma najeto 650 Tkm, ale bal bych se co se kde vysere.
Nevite co je potrebu udelat hned po koupi, abych se s tim nebal jet na dovolenou? Vymenit rozvody, svicky, kontrola brzd - co jeste?
já mám zatím teprve 192 tisíc, začínají se kazit žárovky, na tachometru vlevo teplota a vpravo hodiny ukazují někdy bez segmentů, které nemají spolehlivý kontakt. Pro zamrzlou vodu mi shořela pojistka pumpy ostřikovače. Zadní destičky momentálně zadrhávají, je třeba je vyjmout, vyčistit jejich vedení a dát zpátky, pozná se to na asi o 20% rozdílných brzdných účincích na TK. Doporučuji především zkontrolovat plochý řemen, který pohání alternátor a pumpy, bývá po 7 letech už porézní. Stejně tak je dobře, prohlédnout si všechny hadičky a gumové součástky, časem ztrácí pružnost. Jinak je pro váš klid také dobře, nechat si v Mercedesově servisu vyčíst obsah paměti palubního počítače, tam jsou zejména dokumentovány všechny krátkodobé chyby na motoru a jeho řízení.
Jinak mezi Mercedesem a Francouzi jsou světy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 10:58, automatická převodovka
pán se bojí automatu asi že s ním nikdy nejel. kdo chce řadit, ať si třeba zkusí plně naloženej kamion s 16 kvaltama v manualu a hned ho to přejde, zlatej automat. p.s. mercedes najede v automatu vic než manual
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 11:25, RE: automatická převodovka
anonym napisał:
pán se bojí automatu asi že s ním nikdy nejel. kdo chce řadit, ať si třeba zkusí plně naloženej kamion s 16 kvaltama v manualu a hned ho to přejde, zlatej automat. p.s. mercedes najede v automatu vic než manual
Ty magore, co tady srovnáváš kamion, Samozřejmě, u kamionu dneska ty automaty, to je bomba, ale já osobně do osobáku automat ani náhodou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 11:52,
Jednu přednost Peugeot oproti Mercedesu má - nerezaví pokud nebyl těžce bourán. Mám dva známé z DE, ktří mají C-čka a oba slušně rezaví (1x.r.v.1996, 1x r.v.1998), koroze je na zadních lemech a spodcích dveří, což mě u garážovaných aut po prvním majiteli a nehavarovaných celkem překvapuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 11:55, RE: automatická převodovka
anonym napisał:
Ty magore, co tady srovnáváš kamion, Samozřejmě, u kamionu dneska ty automaty, to je bomba, ale já osobně do osobáku automat ani náhodou.
Automaty jsou možná dneska v kamionech bomba (ale ne zas tak velká), ale kupodivu ještě před dvěma roky z nich majitelé kamionů (nemluvím o řidicích) zas tak nadšení nebyli. U některý značek to byl vysloveně průšvih. Až teprve u poslední generace se to začíná otáčet, když ekonomika provozu začíná dokonce v některých případech mluvit ve prospěch automatu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 14:37, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Jednu přednost Peugeot oproti Mercedesu má - nerezaví pokud nebyl těžce bourán. Mám dva známé z DE, ktří mají C-čka a oba slušně rezaví (1x.r.v.1996, 1x r.v.1998), koroze je na zadních lemech a spodcích dveří, což mě u garážovaných aut po prvním majiteli a nehavarovaných celkem překvapuje.
Co se týče koroze Céček to je známá věc,nejlépe asi dovoz Francie nebo Itálie,jsou absolutně bez koroze,jen je třeba vybrat,aby to nebyl vylítaný šuplík.Jinak aut,převodovka repase cca 40000kč.Oproti P 406 má Céčko robustnější konstrukci,jízda je klidnější,není třeba řešit rozvod.řemen neb má řetěz.Ovladače u MB jsou takové archaické,ale fungují.Většina majitelů je na to zvyklá.Mám také jeden kus,te´d má 270000km,a žádný problém.Vyzkoušejte oba modely a uvidíte co Vám sedne.Já jsem pro MB.Zdary
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 16:21,
Hele jedině mergl, já jsem na něm nalítal přes 800 tisic a měnil jsem jenom prosezené sedačky (mám 150 kg)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 18:31, rozdíl
Ještě tady nebylo zmíněno , ani v článku , že Peugeot se stejným rokem výroby bude dost levnější .Tady na tipcarsu se tak pohybují 120 000 Kč a výš , Mercedes od 170 000 Kč .Spíš bych šel do 406 .Měli jsme doma Mercedes i Peugeota ,ale jiné modely .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 19:21, RE: rozdíl
pipi napisał:
Ještě tady nebylo zmíněno , ani v článku , že Peugeot se stejným rokem výroby bude dost levnější .Tady na tipcarsu se tak pohybují 120 000 Kč a výš , Mercedes od 170 000 Kč .Spíš bych šel do 406 .Měli jsme doma Mercedes i Peugeota ,ale jiné modely .
Mergly moc neznám, ale asi je to kvalitka. Chci se jen podělit se zážitkem z P406 v automatu. Nedávno si kámoš koupil P406 v automatu a tak jsem ho jel vyzkoušet. Musím říct, že mi to absolutně nesedlo!!! Automat řadil zbytečně brzy, ačkoliv se jednalo taky o HDI 80KW, tak stejně bych řadil trochu později. Automat nedává motoru moc šanci se trochu rozběhnout a hned tam šoupne vyšší rychlost. Moc nadšený jsem z toho nebyl. Když se zvolí režim "S" tak to zase na diesel řadí moc pozdě a dost se to vytáčí. Nepodařilo se mi za 50km najít optimální režim, který by mi vyhovoval. Nevím, jak je na tom s automatem Mergl, ale věřím, že podstatně lépe. Na závěr musím říct, že co se týče automatu, tak nejlepší automat jsem zažil v Nissanu Primera. Jednalo se o syst. CVT a to byla bomba, prakticky nebylo cítit nic, jen tah, nebo, jak auto ubírá, když jsem sundal nohu z plynu. Takhle si představuji moderní automat))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.01.2008 22:13, dobry
Jo jako, ja tedka jezdim na bavoru ze jo, fabka ma prdly rozvody jo, to jiz sem tady psal ze jo, ja mam ten 525i tak nejak se to jmenuje, jo, to je s tim trilitrovym sestivalcem jako, to je uplnej dabel jako. Jo, mel sem i tohodlenc medvede C jako, ale byl to benzin, jo to bylo taki dobri jako, mel sem tam ten avtomat jo, spolahlivej povoz to byl ty vole, pak sem to prasknul do nakiho vola, jako se musim priznat, sem mel trocha promyle v krve tehdy ze jo, skoda toho auti jako, ale hlavne se mi nic nestalo a ten vul co sem ho v protismeru jako sejmul, mnel tezka zraneni, jako, ale ja sem za to nemoh jako. Jsem tehdi predbihal nakej kamion ze jo a sem to kapanek neodhad jako. Pak sem i prisel o vodicak, pac mi namerili nakej alkohol, jo a dali mi podminku za ublizeni na zdravi jako, ale to bylo davno, uz sem cistej ze jo.. Ja jen ze ten medak je docela bezpecnej jako.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.02.2008 08:44, RE: dobry
anonym napisał:
Jo jako, ja tedka jezdim na bavoru ze jo, fabka ma prdly rozvody jo, to jiz sem tady psal ze jo, ja mam ten 525i tak nejak se to jmenuje, jo, to je s tim trilitrovym sestivalcem jako, to je uplnej dabel jako. Jo, mel sem i tohodlenc medvede C jako, ale byl to benzin, jo to bylo taki dobri jako, mel sem tam ten avtomat jo, spolahlivej povoz to byl ty vole, pak sem to prasknul do nakiho vola, jako se musim priznat, sem mel trocha promyle v krve tehdy ze jo, skoda toho auti jako, ale hlavne se mi n...
Ještě že se ti nic NESTALO. Pozdravuj Chocholouška, je dobry, že máte na psychině internet.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.02.2008 11:11, RE: dobry
anonym napisał:
Ještě že se ti nic NESTALO. Pozdravuj Chocholouška, je dobry, že máte na psychině internet.
Tahle země blbců vyrostlých na škodovkách bude potřebovat ještě pár let,než pochopí,co je automat.Franta v hospodě říkal,že automat stojí za kulový a že by ho nechtěl.On to musí vědět,svojí Š 120 si opravuje sám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.02.2008 13:45, RE: rozdíl
anonym napisał:
Mergly moc neznám, ale asi je to kvalitka. Chci se jen podělit se zážitkem z P406 v automatu. Nedávno si kámoš koupil P406 v automatu a tak jsem ho jel vyzkoušet. Musím říct, že mi to absolutně nesedlo!!! Automat řadil zbytečně brzy, ačkoliv se jednalo taky o HDI 80KW, tak stejně bych řadil trochu později. Automat nedává motoru moc šanci se trochu rozběhnout a hned tam šoupne vyšší rychlost. Moc nadšený jsem z toho nebyl. Když se zvolí režim "S" tak to zase na diesel řadí moc pozdě a dost se to...
Cenový rozdíl mezi těmito auty je cca 50 - 100 tKč. Stejnou atomatickou převodovku jsem měl v C. Xsara r. 2000, 1,6i 65 Kw. Koupil jsem ji jako ojetou s 80 t km a najel jsem s ní cca 60 t km, než mi ji jeden trouba rozstřelil. Převodovka patří mezi automaty k těm lepším, ideální na pohodovou jízdu a na popojíždění do města. Řadí hladce, celkem rychle a bez škubání. Při jízdě přizpůsobuje řazení jízdnímu stylu, tak že při razantní jízdě řadí ve vyšších otáčkách a při jízdě na 1/4 plynu řadí o hodně dřív. Je tam režim sport (skoro zbytečný) a sníh (výborný na zimu, v podstatě zvýší svornost diferenciálu, při předloňské zimě jsem neměl problém při sněhových kalamitách na zimních kolech vyjet jakýkoliv zasněžený kopec). Škoda že chyběla možnost manuálního řazení, u novějších už tuším bylo. Za celou dobu jsem měl na převodovce jednu závadu - tekl olej přez gufero na poloose, gufero u Citroenu levnější než na manuální převodovku, výměna v garáži. Tenhle automat můžu doporučit, je důležité kontrolovat, aby někde netekl olej a převodovka vydrží stovky t. km. Karel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.02.2008 16:39, RE: automatická převodovka
Tomáš napisał:
Tazatel se ptal na automatickou převodovku spíše z důvodu spolehlivosti u tak starého vozu. Myslím, že má spíše strach z velice drahé generálky skříně než z vlastností tohoto ústrojí.
Tomáš: Spolehlivost automatu u TAK starého vozu? čeče dobře se bavím. 202 je úplný dědula jj )) já bych strach o automat neměl ani u předchůdce tj 190ky natož tohoto. Zajedu na kopec a zkusím si v něm rozjezd a jak to řadí za jízdy a pohoda ne. Dokud se tam jednou za čas vyměnil Dexron (=olej) a nekvedlal s tím nějaký čecháček na každé křižovatce aby tomu "ulehčil", tak ten automat přežije věky. Tady jsou tak zažité bludy to je strašné. Zas půjdu na exkurzi a servismani se budou naparovat jak je Octavia kvalitní že jim drží 300tkm. Ale že kamarád má na céčku skoro 700tkm bez mrknutí oka už se neřekne. Ale klidně si nekupuj TAK staré auta Spíše bych měl strach aby nenarazil na kousek, kde bude třeba za chvíli vyměnit to CDI, ty vstřiky. Naštěstí to pouze 4 válce, ale i tak mno.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.