TOM napisał:
Velmi pěkný a zachovalý kousek - alespoň podle fotografií. Gratuluji majiteli. Můžu se zeptat na cenu?
Jen bych chtěl doplnit,že první MI-16 byly opravdu jen 1,9 ( 1905ccm) a zároveň byly o 75kg lehčí než ty po faceliftu z roku 92/93 2,0 Mi-16( 1998 ccm),takže ty starší měli lepší jízdní výkony.
A ta cena se taky tak srovnávat nedá - byl to ve své době špičkový model. A špičkovou 407 dnes koupíte za více než 1000 000 Kč - cca 50prům. platů a jak už někdo psal - dnes jde větší část příjmu na každ...
Tak cenu se možná od majitele nedozvíme...Nezbývá, než se domnívat jestli to bylo 30, 40 nebo padesát. Čirou náhodou mám doma ,kromě jiných Citroënů ,také charakterem podobné, níže zmiňované BX, a to právě v provedení GTI 16v se 108kW. A tam se ceny za pěkný kousek pohybují do 30 klacků, víc by dal asi jen skalní fanda za velmi krásný kousek. Peugeot má historicky o něco lepší renomé (zaslouží si ho?) tak by Mi16 mohlo být o chlup dražší, ale těch 50 považuji stejně za strop. Jináč to BX i přes hendikep 4kW oproti Mi16 dovede taky pěkné věci a co teprve od 4 tis otáček...pořád jsou to svým způsobem zábavná auta, zejména díky tomu, že nejsou tak těžká jako auta současná, po kterých požadujeme bezpečnostní i komfortní výbavu. Jediné mínus je, že po přesednutí z generačně mladších aut (C5, C8, Jumper) , vždycky marně hledám 6. kvalt, který by trochu ponížil otáčky. Krátkodobě to nevadí, na okreskách je to dokonce to pravé, ale 4500-5000 ot. na dálnici není dlouhodobě nic příjemného. Pár lidí tam šouplo převodovku z S16 a mají to pořešené, ale kolik z nás by se do toho pustilo, že...