anonym napisał:
Tak poporade.
Auto natuty dotazene z venku. Pocitam s tim, ze auta tridy Peugot 40x, Mondeo, Laguna maji behem 3-4 let nabeh 150 tKm. To neni zadna strasna vec, ale je s tim treba pocitat. Z toho plyne dalsi.
Je treba si auto vzit na zkusebni jizdu, ktera je dostatecne dlouha, poradne zahrat motor, pak vyzkouset motor vyturovat (kdyz se bazarista boji ze mu to znicite, ma asi patricny duvod). Jestli chcete videt jak dobre jet na zkusebni jizde, zajdete do AAAcek, ze jim chcete prodat auto a sled...
No vážení,
já koupil před 8lety 405 druhé generace (r.95), 1,8 benzin 74kW, výbava na tu dobu slušná - klima, ABS, centrál+DÓ (už tehdy v klíči!!!), el.okna, atd. Měla najeto poctivých 100tkm (doloženo serviskou), a stála mně neuvěřitelných 120 tisíc. Tehdy se takvé auto dalo sehnat kolem 150-180 a to až se mně zdálo hodně zničené. Nicméně to budoucí moje bylo opravdu zachovalé. Momentálně mám najeto 240 a nějaké drobné, a auto je naprosto vpohodě. Motor je pravda trochu hlučnější, ale to už byl i při koupy, a údajně tyto motory byly hlučné už jako nové. Takže rozvody tehdy byly nové, takže sem do auto prakticky nesahal. Za celou tu doby (a kilometry) si 405 neřekla o žádnou investici. Krom rozvodů, které jsem po ujetých 100tkm nechal udělat, pravideln´á výměna oleje, 2x - 3x filtr. 1x jeden čep (380,-), 1x jedna stabilizační tyčka (110,-kč) a možná že jsem na něco zapoměl, ale opravdu toho bylo velmi velmi málo. Sám se tomu do pořád nestačím divit. Auto je naprsto spolehlivé, startuje naprosto bezchybně, za jekékoli teploty, je prostorné a velmi pohodlné i na delší cestování. Já osobně sem absolvoval několikrát FR, E, D, HR, NL a já nevím co ještě a pořád nemám strach se s tímto pustit na nějakou cestu. A to nejzajímavější je, že 1,8 má naprosto pohodvou spotřebu kolem 7L!!! A to nejezdím zdaleka nějak opatně. Opravdu supr kára, a obávám se, že až jednou doslouží, už se mně nikdy nepodaří koupit takové auto. Ale pravděpodoně je to kus od kusu...