0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 4007 - oslní jeden z trojlístku?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 08:06, ja
Pane Šikle, nejvíc mě na Vašem hodnocení překvapilo, že je většina Vašich závěůy diametríáně odlišná od testů renomovaných německých posuzovatelů: AutoFocus, Auto-Moto-Sport aj. Ti všichni - ačkoli v jejich testech vždy vyhrávají výhradně německá auta - hodnotí P 4007 po všech stránkách JEDNOZNAČNĚ kladně. Facit: buď chcete být za každou cenu originální a odlišovat se, anebu prostě značku Peugeot nemáte z nějakých důvodů rád. Oba případy Vás ovšem jako objektivního poduzovatele.dekvalifikují. Jen v jednom lze souhlasit : Peugeot 4007 se lidem buď na 100% líbí, anebo na 100% nelíbí a mezi tím není nic. Hezký den přeje Ja
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 08:17, RE: ja
anonym napisał:
Pane Šikle, nejvíc mě na Vašem hodnocení překvapilo, že je většina Vašich závěůy diametríáně odlišná od testů renomovaných německých posuzovatelů: AutoFocus, Auto-Moto-Sport aj. Ti všichni - ačkoli v jejich testech vždy vyhrávají výhradně německá auta - hodnotí P 4007 po všech stránkách JEDNOZNAČNĚ kladně. Facit: buď chcete být za každou cenu originální a odlišovat se, anebu prostě značku Peugeot nemáte z nějakých důvodů rád. Oba případy Vás ovšem jako objektivního poduzovatele.dekvalifikují. J...
Souhlasím....tato trojice SUV je všude ve světě kladně hodnocena, i u nás jsou recenze kladné. Tohle je první negativní,řekl bych dost subjektivně zaměřená. Měl jsem možnost vyzkoušet Outlandera a s největší pravděpodobností ho i zakoupíme,protože nabízí množství výbavy, vyspělý pohon 4x4(ne jako Subaru,ale oproti Haldexu od VW je to pokrok) a i prostornost je dobrá. Ceny bych se nebál, protože když se člověk podívá do ceníku,tak za ty peníze dostane určitě více výbavy a větší auto v porovnání s např. VW Tiguan
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 08:56, Citroen je hezčí
Dobrý den, já se svezl jak C-Cr., tak i s 4007. Musím říct, že se mně zdá, že ten podvozek v P4007 opravdu není nic extra. Jinak stran vzhledu, asi vede citroen. Ale jako u koho...

Jinak auto jsou to skutečně dobrá, a velmi příjemně se vedou. Škoda, že jsem zatím neměl tu šanci projet toho myšáka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 09:06, RE: ja
anonym napisał:
Pane Šikle, nejvíc mě na Vašem hodnocení překvapilo, že je většina Vašich závěůy diametríáně odlišná od testů renomovaných německých posuzovatelů: AutoFocus, Auto-Moto-Sport aj. Ti všichni - ačkoli v jejich testech vždy vyhrávají výhradně německá auta - hodnotí P 4007 po všech stránkách JEDNOZNAČNĚ kladně. Facit: buď chcete být za každou cenu originální a odlišovat se, anebu prostě značku Peugeot nemáte z nějakých důvodů rád. Oba případy Vás ovšem jako objektivního poduzovatele.dekvalifikují. J...
Pokud v této cenové kategorii porovnám současná SUVéčka, nedopadá trojlístek příliš dobře. Samozřejmě se nejedná o špatná auta, ale u vozů s cenovkou téměř 1 milionu korun bych očekával více. Sportovně Užitkový Vůz má podle mého nabízet dobré jízdní vlastnosti při běžných cestách i při ostřejším tempu. Podívejte se na dříve testovanou Mazdu CX7. Ta poskytuje v interiéru styl, neotřelý design a naprosto přesvědčivé jízdní vlastnosti. Na druhou stranu ji chybí takový motor, jaký má P4007. Proti značce Peugeot nic nemám, ale 4007 nabízí v tomto ostře sledovaném segmentu málo a zvláštní nastavení podvozku ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 09:08, RE: ja
anonym napisał:
Souhlasím....tato trojice SUV je všude ve světě kladně hodnocena, i u nás jsou recenze kladné. Tohle je první negativní,řekl bych dost subjektivně zaměřená. Měl jsem možnost vyzkoušet Outlandera a s největší pravděpodobností ho i zakoupíme,protože nabízí množství výbavy, vyspělý pohon 4x4(ne jako Subaru,ale oproti Haldexu od VW je to pokrok) a i prostornost je dobrá. Ceny bych se nebál, protože když se člověk podívá do ceníku,tak za ty peníze dostane určitě více výbavy a větší auto v porovnání s např. VW Tiguan
Outlander i C-Crosser jsou trochu jinak nastaveny. Peugeot 4007 má lehce pozměněné nastavení podvozku, včemž může spočívat kámen úrazu. Pro pohodlnou běžnou jízdu je to velmi dobrý vůz, pro ostřejší styl jízdy však nevyhovuje svou nepřesvědčivostí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 09:09, RE: Citroen je hezčí
anonym napisał:
Dobrý den, já se svezl jak C-Cr., tak i s 4007. Musím říct, že se mně zdá, že ten podvozek v P4007 opravdu není nic extra. Jinak stran vzhledu, asi vede citroen. Ale jako u koho...

Jinak auto jsou to skutečně dobrá, a velmi příjemně se vedou. Škoda, že jsem zatím neměl tu šanci projet toho myšáka.
Osobně považuji také za povedenější C-Crosser, popř. Outlander. Je to však subjektivní věc názoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 10:17, RE: ja
Petr - TipCars.com napisał:
Pokud v této cenové kategorii porovnám současná SUVéčka, nedopadá trojlístek příliš dobře. Samozřejmě se nejedná o špatná auta, ale u vozů s cenovkou téměř 1 milionu korun bych očekával více. Sportovně Užitkový Vůz má podle mého nabízet dobré jízdní vlastnosti při běžných cestách i při ostřejším tempu. Podívejte se na dříve testovanou Mazdu CX7. Ta poskytuje v interiéru styl, neotřelý design a naprosto přesvědčivé jízdní vlastnosti. Na druhou stranu ji chybí takový motor, jaký má P4007. Proti zn...
Ano, podíval jsem se na řadu testů Mazdy CX7. Cituji pouze z nadpisů, anebo se souhrnu testů:
Focus: Žíznivé terénní kupé
Autobild: Vzhledem k celkové známce 3+ asi zůstane pouze raritou
FAZ: Sugar Daddy aus Japan, v minimálních zatáčkách hrozí, že řidič spadne ze sedačky, bestselerem se rozhodně nestane.
Můj facit: Napříště bych doporučoval Vaše testy výrazně označovat jako subjektivní. Anebo, že by všichni ostatní neměli pravdu ?
Ja.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 11:18, RE: ja
anonym napisał:
Ano, podíval jsem se na řadu testů Mazdy CX7. Cituji pouze z nadpisů, anebo se souhrnu testů:
Focus: Žíznivé terénní kupé
Autobild: Vzhledem k celkové známce 3+ asi zůstane pouze raritou
FAZ: Sugar Daddy aus Japan, v minimálních zatáčkách hrozí, že řidič spadne ze sedačky, bestselerem se rozhodně nestane.
Můj facit: Napříště bych doporučoval Vaše testy výrazně označovat jako subjektivní. Anebo, že by všichni ostatní neměli pravdu ?
Ja.
Myslím, že nestačí číst nadpisy. Čtete dál a zajisté se dozvíte, že CX7 vyniká příkladnými jízdními vlastnostmi atd.... Také je nutné odlišovat USA verzi od evropské. Fakt, že s benzínovým motorem 2,3 DISI TURBO patří k žíznivějším je logické (oproti dieselu 2.2 HDI). Sedačky testové CX7 měly solidní boční vedení atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 12:47, RE: Citroen je hezčí
Petr - TipCars.com napisał:
Osobně považuji také za povedenější C-Crosser, popř. Outlander. Je to však subjektivní věc názoru.
Máte pravdu,že Mazda CX-7 je nádherná a asi i dobře jede, nicméně se dělá pouze s výkonným benzínem, což jí dost znevýhodnuje u poklidných řidičů toužících po rozumné spotřebě...U tzv. "fotříků". Já tátovi pomáhám s výběrem auta a nejspíše se rozhodneme pro Outlander,jelikož představuje velmi rozumný kompromis. Ještě s vámi souhlasím,že 4007 je jednoznačně nejošklivější...Na druhou stranu neouhlasím,že by interiér byl nějaké zvláštní minus, je strohý,ale přehledný, má sice tvrdší plasty(to se už dost zlepšilo),ale zase je kvalitně zpracovaný, obzvláště v Outlanderu v černé kůži to už vypadá obstojně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 13:19, RE: Citroen je hezčí
anonym napisał:
Máte pravdu,že Mazda CX-7 je nádherná a asi i dobře jede, nicméně se dělá pouze s výkonným benzínem, což jí dost znevýhodnuje u poklidných řidičů toužících po rozumné spotřebě...U tzv. "fotříků". Já tátovi pomáhám s výběrem auta a nejspíše se rozhodneme pro Outlander,jelikož představuje velmi rozumný kompromis. Ještě s vámi souhlasím,že 4007 je jednoznačně nejošklivější...Na druhou stranu neouhlasím,že by interiér byl nějaké zvláštní minus, je strohý,ale přehledný, má sice tvrdší plasty(to se už...
Outlander je zajisté dobrá volba. O tom není pochyb. Přesto v současné době je laťka mezi vozy SUV nastavena poměrně vysoko ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 14:23, RE: Citroen je hezčí
anonym napisał:
Máte pravdu,že Mazda CX-7 je nádherná a asi i dobře jede, nicméně se dělá pouze s výkonným benzínem, což jí dost znevýhodnuje u poklidných řidičů toužících po rozumné spotřebě...U tzv. "fotříků". Já tátovi pomáhám s výběrem auta a nejspíše se rozhodneme pro Outlander,jelikož představuje velmi rozumný kompromis. Ještě s vámi souhlasím,že 4007 je jednoznačně nejošklivější...Na druhou stranu neouhlasím,že by interiér byl nějaké zvláštní minus, je strohý,ale přehledný, má sice tvrdší plasty(to se už...
mám c-crossera, Jeden z důvodů proč ne Outlandera je fakt, že pod kapotou má 2,0TDI od VW, která se jeví jako absolutně nepovedený kousek. Kdo má ví ( hlava, setrvák, turbo....)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.05.2008 16:14, RE: Citroen je hezčí
anonym napisał:
mám c-crossera, Jeden z důvodů proč ne Outlandera je fakt, že pod kapotou má 2,0TDI od VW, která se jeví jako absolutně nepovedený kousek. Kdo má ví ( hlava, setrvák, turbo....)
Souhlas,ale není problém objednat Outlandera s 2.2 DI-D Také tak budeme činit, s 2.0 TDI máme jen špatné zkušenosti ze služební Octavie-spotřeba litr oleje na 4000km,prý je to normální..Ale jel jsem zkušebku s tímto motorem v Outlanderu a musím uznat,že je o hodně líp odhlučněný...ale to nesmazává jeho ostatní zápory
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 06:45, RE: Citroen je hezčí
anonym napisał:
Souhlas,ale není problém objednat Outlandera s 2.2 DI-D Také tak budeme činit, s 2.0 TDI máme jen špatné zkušenosti ze služební Octavie-spotřeba litr oleje na 4000km,prý je to normální..Ale jel jsem zkušebku s tímto motorem v Outlanderu a musím uznat,že je o hodně líp odhlučněný...ale to nesmazává jeho ostatní zápory
TDíčko žere olej? tak to je nevídaný jev.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 09:15, RE: Citroen je hezčí
anonym napisał:
Souhlas,ale není problém objednat Outlandera s 2.2 DI-D Také tak budeme činit, s 2.0 TDI máme jen špatné zkušenosti ze služební Octavie-spotřeba litr oleje na 4000km,prý je to normální..Ale jel jsem zkušebku s tímto motorem v Outlanderu a musím uznat,že je o hodně líp odhlučněný...ale to nesmazává jeho ostatní zápory
Problém to bol donedávna. Outlander začal ponúkať motor 2,2HDi (2.2 DI-D) až teraz. Takže kto nechcel čakať, musel brať C-crossera alebo 4007.
Tiež sa bude na 90% o chvíľu kupovať, ale skôr Oultander. C-crosser je oveľa designovo krajší, ale keď sa pozriete do cenníkov, v rovnakej výbave je medzi nimi rozdiel 50-100tis v prospech outlanderu. Na to že to nieje "originál" citroen, tak si citroen nahodili dosť vysokú cenu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 09:21, RE: ja
anonym napisał:
Souhlasím....tato trojice SUV je všude ve světě kladně hodnocena, i u nás jsou recenze kladné. Tohle je první negativní,řekl bych dost subjektivně zaměřená. Měl jsem možnost vyzkoušet Outlandera a s největší pravděpodobností ho i zakoupíme,protože nabízí množství výbavy, vyspělý pohon 4x4(ne jako Subaru,ale oproti Haldexu od VW je to pokrok) a i prostornost je dobrá. Ceny bych se nebál, protože když se člověk podívá do ceníku,tak za ty peníze dostane určitě více výbavy a větší auto v porovnání s např. VW Tiguan
A v cem je ten pokrok? Vzdyt je tam taky lamelova spojka, jen ma v software program na pripojovani tlacitkem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 09:29, RE: ja
anonym napisał:
A v cem je ten pokrok? Vzdyt je tam taky lamelova spojka, jen ma v software program na pripojovani tlacitkem.
pokrok je v tom, ze medzinapravova spojka je riadena plno elektronicky a pripaja sa nielen pri preklze prednych kolies, ale distribucia momentu je trvalo pomerovo davkovana na zaklade rychlosti, natocenia volantu a stlacenie plynoveho pedalu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 10:49, RE: ja
anonym napisał:
pokrok je v tom, ze medzinapravova spojka je riadena plno elektronicky a pripaja sa nielen pri preklze prednych kolies, ale distribucia momentu je trvalo pomerovo davkovana na zaklade rychlosti, natocenia volantu a stlacenie plynoveho pedalu.
A také je tam volba "Lock",pomocí které mohu na kluzkém povrchu připojit trvale všechna kola..výborná věc třeba na výjezd prudkých svahů na louce-s Imprezou prostě "jedu", kdežto půjčený Scout se zbytečně hrabal, protože zadní kola se neustále připojovala/odpojovala.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 12:06, RE: Citroen je hezčí
anonym napisał:
Problém to bol donedávna. Outlander začal ponúkať motor 2,2HDi (2.2 DI-D) až teraz. Takže kto nechcel čakať, musel brať C-crossera alebo 4007.
Tiež sa bude na 90% o chvíľu kupovať, ale skôr Oultander. C-crosser je oveľa designovo krajší, ale keď sa pozriete do cenníkov, v rovnakej výbave je medzi nimi rozdiel 50-100tis v prospech outlanderu. Na to že to nieje "originál" citroen, tak si citroen nahodili dosť vysokú cenu
Levně nakoupit, draho prodat, pozdě platit faktury. Nechápu, co tě na tom překvapuje
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 21:30, Hmm
Kam se ten svět řítí? Bavorák dělá malý auta, Peugeot dělá SUV, teď už jenom zbývá, aby Ferrari přišlo s pickupem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.05.2008 23:28, RE: ja
anonym napisał:
A také je tam volba "Lock",pomocí které mohu na kluzkém povrchu připojit trvale všechna kola..výborná věc třeba na výjezd prudkých svahů na louce-s Imprezou prostě "jedu", kdežto půjčený Scout se zbytečně hrabal, protože zadní kola se neustále připojovala/odpojovala.
Kterazto volba funguje jen do 30ti km/h!!!, pak se prepne na rezim 4wd.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.