TOM napisał:
Jen abych nebyl špatně pochopen - já vím,že vůz střední třídy bude "větší porce auta", jde ale o to,že ani za 650tis ( o 80víc než testovaný vůz) to není plnohodnotná střední třída,ale taková tříčtvrteční.
Já vím, že při trše skromnosti se dá za 400t. koupit i tento Pažout. Proto já nevidím jediný důvod, proč kupovat to samé se serepatičkama za +-600t.
Co nabídne vyšší komfort? Když budu mít větší, pohodlnější a hodnotnější interiér, nebo když se budu krčit v malém prostoru na horších sedadlech s horší akustickou pohodou, ale budu mít kožené vyhřívané štokrle s deseti paměťmi, elektrická zrcátka, vyhřívání tlačítek na autorádiu a já nevím co ještě? Samozřejmě přeháním, ale jde o myšlenku. Já dávám sám za sebe přednost první variantě.
Příklad: Prostě k čemu je mi supervybavená Fábie s kdečím, když je to stále Fábie, kde je málo místa, skáče jako koza atd. Ani bych se nedivil, kdyby za cenu plně vybavené Fábie šel koupit Superb v základu.
K i-Dirive a podobným systémům. Ano plně souhlasím, že to za chvíli bude všude, ale nelíbí se mi to. Vím, že je jen otázka času, kdy přijde někdo s Vistami Driver edition. Nicméně na dobu, kdy mi auto bude ukazovat blue screen se opravdu netěším...
K bezpečnosti. Ani kolenní airbag a podobné supervýmysly nepomohou, když karoserie nepohltí více energie a nenechá více prostoru pro přežití. A v těchto kritériích na tom bude (obecně) menší vůz vždy hůř, i kdyby měl třeba spešl érbeg na uši nebo řasy.
Nikomu bych volbu Pežotu nezazlíval (aspoň si pak můžu říkat jak je to škaredé oproti našemu :)) Jen za mě říkám Pežotům jasné ne! Poslední pěkný Pežot byl 406, pak ještě 206...