0
powrót
 

diskuze k tématu: Peugeot 306 1.9TD

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 15:18, spolehlivost Peugeota
Mam už 15 či 16 Peugeota a nejak si na nej nastěžuji.Počinaje modelem 205 až po novej model 406. Všechny jsem měl v naftě a vždy dojely tam kam jsem potřeboval.Ročně jezdim tak kolem 30 tis.Samozřejmě,že potřebují běžnou udržbu,jako každé jiné auto,ale nic horentního.Když jsem je kdysi vozil z Holandska,tak na tacho měly průměrně 350 tis a motory šlapaly jak hodinky.Měl jsem čest jezdit i s jinými značkami,od němců přes američany až po japonce,ale posere se všechno,to mi věřte.Snad špatným kusem,nebo jen údržbou.A to mam za sebou par desítek aut.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 17:16, RE: spolehlivost Peugeota
mira napisał:
Mam už 15 či 16 Peugeota a nejak si na nej nastěžuji.Počinaje modelem 205 až po novej model 406. Všechny jsem měl v naftě a vždy dojely tam kam jsem potřeboval.Ročně jezdim tak kolem 30 tis.Samozřejmě,že potřebují běžnou udržbu,jako každé jiné auto,ale nic horentního.Když jsem je kdysi vozil z Holandska,tak na tacho měly průměrně 350 tis a motory šlapaly jak hodinky.Měl jsem čest jezdit i s jinými značkami,od němců přes američany až po japonce,ale posere se všechno,to mi věřte.Snad špatným kusem...
Kdyz jste vozil naftovy peugeoty s 350 tis km, byly to HDI? Meli puvodni vstriky nebo uz nove? Ja osobne si mylsim, z epokud ma auto opravdu obry servis, tak se clvoek nemusi bat kupvoat auto co ma original tak 200 nebo 250 tis, jen by me zajimaly ty vstriky popripadne turbo, jestli po 350 jsou uz nove, nebo repasovnae, nebo zrale na vymenu, nebo jestli jsou puvodni a stale funguji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.03.2007 14:56, RE: spolehlivost Peugeota
mufik.martin napisał:
Kdyz jste vozil naftovy peugeoty s 350 tis km, byly to HDI? Meli puvodni vstriky nebo uz nove? Ja osobne si mylsim, z epokud ma auto opravdu obry servis, tak se clvoek nemusi bat kupvoat auto co ma original tak 200 nebo 250 tis, jen by me zajimaly ty vstriky popripadne turbo, jestli po 350 jsou uz nove, nebo repasovnae, nebo zrale na vymenu, nebo jestli jsou puvodni a stale funguji
hdi,cdi nebo dci a jiné podobné systémy jsou hodně choulostivé na kvalitu nafty,takže vstřiky můžete měnit i po sto tisících.Tedy se nedá nějak jednoznačně určit,kdy by se měli měnit.To poznáte až při chodu motoru jak se chová.Jo',výdrž a spolehlivost starých dieselů je asi už pryč.Spousta elektroniky co ovláda naše plechovky dokáže dělat divy.Hlavně v peněžence.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.06.2007 20:47, RE: spolehlivost Peugeota
mufik.martin napisał:
Kdyz jste vozil naftovy peugeoty s 350 tis km, byly to HDI? Meli puvodni vstriky nebo uz nove? Ja osobne si mylsim, z epokud ma auto opravdu obry servis, tak se clvoek nemusi bat kupvoat auto co ma original tak 200 nebo 250 tis, jen by me zajimaly ty vstriky popripadne turbo, jestli po 350 jsou uz nove, nebo repasovnae, nebo zrale na vymenu, nebo jestli jsou puvodni a stale funguji
Mam berlingo HDI, najeto 300tkm ( puv. vstriky ) a spokojenost, jedna vec je jasna, motory s common rail systemem nejsou pro "soudkare" a je jedno jestli to je mercedes, bmw nebo PSA, pokud tankujete kvalitni naftu, neni problem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.06.2007 10:59, RE: Stary dobry Peugeot
mufik.martin napisał:
Jinak 607 by se me hodne moc libila a take bych ji chtel, jen se proste bojim, stejne jak jako budem kupvoat mondeo, chtel bych naftu ale TDCI se proste obavam, muze to vyjit a mit stesti, ale kdyz budu mit smulu tak se nedopaltim, takze volba padla na jistotu, 2.0 benzin 107 kw a bud to necham na benzin nebo tma dam primovstrik LPG a bude klid
U fordovych dieselov pozor na totalny SHIT 1.8 turbo. Ten je z vlastnej dielne a nestoji vobec za nic. To diesle 2.0, 2.2 a 2.7 su super, su to totiz pezotacke HDI s napisom TDCI na plastovom kryte. Ford diesle nikdy nevedel !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.08.2008 23:05, odvzdušnění mzdy 323f r.v.95 1,5l benzín
sháním návod na odvz. chladící s. a topení

reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.