Pepe napisał:
Měl jsem možnost si zařádit v P306 XS 1,6 - dost koní na tak malé auto, sportovní podvozek atd. Výborně padlo do ruky, hned jsem našel optimální polohu za volantem. Esteticky taky nebylo co vytknout, být svobodný a bezdětný, tak je to ideální auto do města. Takhle to vyhrála 307 bk.
No vidíte a já jezdil nějaký čas s verzí GTI, která má 2,0 16v a 135 koní.A až na detaily je to bomba a dnes už za dobrou cenu.Je fakt, že posaz za volantem není optimální(není ani v Cliu 2. generace-řídil jsem pro změnu verzi sport s 2,0l a 172 ks
))..)řazení není tak nepřesné, jen má páka vůli a dlouhý krok, ale jede o zvyk(řídil jsem všechny 206, ale GTI jsem měl jediné doma) K těm jízdním vlastnostem.Každý pořád papouškuje, že má 206 špatné jízdní vlastnosti, avšak to je názor Světa Motorů, který je nesmyslný.206, jelikož má zadní nápravu s torzními tyčemi, tak se na limitu na rozdíl třeba od Fabie cchová, při prudkém ubrání plynu přetáčivě, což možná není bezpečné pro řidiče neznabohy.Díky této charakteristice jde 206 mnohem lépe a snadněji do zatáček, než zmíněná fabie.Kdo řídí BMW, nebo mercedes, tak tomu bude 206 určitě více vyhovovat, neřž třeba fabie.