Tonny napisał:
Tož to je bomba,jestli dobře počítám,tak když jste ho koupil tak byl starý 17 let a měl najeto 131tis, .jestli umím počítat tak to najel měsíčně jen 642km a jestli byl dovezený z německa tak jste se pěkně napálil.To auto má ve skutečnosti tak 300tis a výš a za tu cenu !!!! No další bomba !!!
Ikdyž uznávám,že po přesednutí z Oltcitu jste se musel cítit jak v kosmické lodi.Jinak 205 bylo na svou dobu průměrné auto a teď už v bazarech leží protože jsou všechny po smrti,jen je poptávka po GTI na tu...
O počtu kilometrů netřeba polemizovat. Další věcí je specifičnost slovenského trhu s ojetinami, díky značným restrikcím tam byl (možná ještě je) poměrně velký problém dovézt i 5 let starý vůz, jeho dovoz se ohromě prodraží(l), proto ta cena. Autor píše o velkém skoku z předcházejícího vozidla - nedivím se.
Berte prosím v úvahu, že je to auto, které se začalo prodávat v době, kdy naše škoda chrlila výborné užovky typu 105 a 120 (tedy 1983).
Sám jsem tu čest měl, bylo to mé první vysněné (již za totáče jsem doufal, že se mi ji někdy podaří získat) zahraniční auto na ranném počátku 90 let, byť v benzínu, s "jasným počtem kilometrů a zaručeně nehavarované". Najezdil jsem s ním desítky tisíc km doma i venku a i přes strohost interiéru (byl už ale lepší - po faceliftu 1989) se to auto nedalo srovnat s tehdy předraženými Favority po stránce jízdních vlastností, výkonu motoru a pohodlným měkkým svezením. Mluví zde o autě, které mělo v době koupě najeto bezpečně do 100 tis km.
Já na 205-tku vzpomínám jako na jedno z nejlepších a nejmilejších aut, které jsem kdy měl (vzhledem k dané době). Určitě měla i řadu nectností, ale těch bylo minimum.