anonym napisał:
Takže přestaneme brečet a já se na ten tvůj bazar přijdu podívat. Který to je a kde?
Fakt ale je, že zkušenosti mám jiné. Naposledy když jsem pomáhal sestře s nákupem a procházel jsem bazary, tak nebyl rozdíl malé velké město. A nabízeli hned první auto v malém městě s údajně najetými 45 000, nebourané. No, shodou okolností už jsem viděl více aut, o kterých vím skutečné km. Tohle muselo mít 245 000, ale to ber jako dolní odhad. Navíc bourané. Jak nakonec i téměř přiznal bazarník (nooo jo, jo to...
ještě se ti pokusim popsat styl mé práce:
-na prodej mám momentálně cca 70 aut. Naprostá většina je přímo v našem vlastnictví, většina z nich je dovezeno ze zemí celé Evropy. Pro auta jezdíme přímo my, a většinou přímo k majitelům aut, nebo do leas. společností, pojišťoven atd.. Nebereme vozy na komisní prodej. Neznáme je, neznáme jejich minulost, tudíž nemůžeme poskytnout veškeré informace. Téměř nevykupujeme, ze stejného důvodu. Přímo my jsme majitelé aut, žádné zprostředkování, tudíž případná reklamace se řeší přímo s námi a jednoduše. Bouračky skoro neděláme, protože nemáme vlastní servis a nechávat auta opravovat jinde, to je na dlouho a většinou to stojí jen nervy a peníze. Ale když už nějakou lehkou bouračku dovezu, tak jí před opravou nafotím, aby se na to zákazník mohl podívat, a do smlouvy napíšu přesný rozsah poškození. Vim o případu, kdy to prodejce neudělal, a dneska za to má podmínku, to už si dneska dovolí jen opravdový blázen
-mám osvětlenou prodejní halu, tudíž je auto možné prohlédnout i večer, v klidu a v teple. Nemálo jsme do tohoto vybavení investovali, právě proto, aby ta kvalita a úroveň prodeje byla vyšší než někde v nějaké dřevěné budce a ve tmě.
-na požádání, absolutně bez problémů jedu s potencielním zákazníkem do jakéhokoliv jým zvoleného (klidně i značkového) servisu na prohlídku. Pokud prohlídka odhalí nějakou ne drobnou závadu, uhradím náklady
-na prodejně je možnost v klidu si auto prohlédnout zespoda, zdiagnostikovat počítačem.
-prověření původu ať už fyzické (vintest, tloušťka laku apod...) , nebo jen papírové není problém. Znovu platí, pokud bude zkouška negativní (což se mi doposud nestalo), samozřejmě jí zaplatím, jinak si ji potencielní kupec musí zaplatit sám.
-ve většině případů dám novému majiteli i kontakt na toho předchozího, pokud auto není zrovna z leasingovky nebo pojišťovny, kde by se s ním nikdo nebavil, nebo pokud to nedovolují vzájemné obchodní vztahy.
V dnešní době, když někdo kupuje auto, tak si k tomu vezme někoho, kdo tomu dobře rozumí. Proto zastávám názor, že cokoliv zatajovat je to nejhorší co člověk může udělat, a stejně by to nebylo nic platné.Myslím, že i bourané auto se dá dobře opravit, a ještě dobře poslouží. Copak ty, když nabouráš svoje auto, budeš automaticky tvrdit jakej je to šrot, a ať to nikdo nekupuje? Asi těžko
Myslim, že poskytuju dostatečný rozsah služeb k tomu, aby moji zákazníci měli jistotu, že je nechci podvést apod..., spíše naopak. Jsem rád, když se ke mě v dobrém vrací, a zatím se mi to daří. Bohužel, lidem jako ty to asi nevysvětlím. Ty si prostě nějakou špínu asi potřebuješ najít všude, tak OK
Ještě jednou proto opakuji. Já se za podvodníka nepovažuji, a znám dost lidí, kteří se živí prodejem aut, a chovají se stejně jako já. Samozřejmě znám i dost lidí, kteří se chovají opačně, ale v kterém oboru tohle není?
Nabídka aut je dnes velká, tudíž jsem přesvědčen o tom, že když se budu snažit být korektní, tak se mi to vyplatí, v opačném případě nikoliv.