0
powrót
 

diskuze k tématu: Osleplé oči radarů

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 01:21, bezpečnost občanů
Měštáci mají hlídat veřejná prostranství a dbát na bezpečnost občanů, aby cigáni či bezdomovci nenapadali naše děti při cestě do školy a ze školy, oni z nich totiž mají sami strach a né stát s radarem za bukem a dělat pak svaly na slušné občany, kteří spáchali neskutečný zločin, že překročili rychlost o 3 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 01:24,
Jo, městká policie to jsou blázni. Stjej hned za značkou a měřej a pak si tě krásně vychutnaj a ještě se blbě u toho usmívaj. Je dobře, že dostali zákaz na měření rychlosti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 07:06, Proboha
Proboha, co je tohle za propagandu - metoda represivní, tj. radar na každém kroku, se evidentně ukázala jako neúčinná - hlavně proto, že se samozřejmě neměří tam, kde by se měřit mělo, ale tam, kde to sype, což jsou dva rozdílný pojmy. Každej zná minimálně jeden případ, kde jsou značky umístěny naprosto nelogicky a spíš zhoršují bezpečnost a plynulost silničního provozu. Navíc nevím, jestli je tvůrce tohodle článku PR Městský policie, ale ano, opravdu mi vadí, když městský policajti dělaj převážně něco jinýho, než maj v popisu práce.
A měření soukromými subjekty? To si děláte prdel? Taky jsem jedinej, komu vadí, že nějakej soukromník schraňuje a operuje s datama, ke kterým by měla mít přísup jenom PČR - o možnosti korupce ani nemluvě.
Darmo mluvit, takovejhle blábol už jsem tu dlouho nečetl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 08:36, RE: Proboha
anonym napisał:
Proboha, co je tohle za propagandu - metoda represivní, tj. radar na každém kroku, se evidentně ukázala jako neúčinná - hlavně proto, že se samozřejmě neměří tam, kde by se měřit mělo, ale tam, kde to sype, což jsou dva rozdílný pojmy. Každej zná minimálně jeden případ, kde jsou značky umístěny naprosto nelogicky a spíš zhoršují bezpečnost a plynulost silničního provozu. Navíc nevím, jestli je tvůrce tohodle článku PR Městský policie, ale ano, opravdu mi vadí, když městský policajti dělaj převáž...
To je snad poprvé co musím souhlasit s reakcí na článek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 09:23, RE: Proboha
anonym napisał:
Proboha, co je tohle za propagandu - metoda represivní, tj. radar na každém kroku, se evidentně ukázala jako neúčinná - hlavně proto, že se samozřejmě neměří tam, kde by se měřit mělo, ale tam, kde to sype, což jsou dva rozdílný pojmy. Každej zná minimálně jeden případ, kde jsou značky umístěny naprosto nelogicky a spíš zhoršují bezpečnost a plynulost silničního provozu. Navíc nevím, jestli je tvůrce tohodle článku PR Městský policie, ale ano, opravdu mi vadí, když městský policajti dělaj převáž...
Taky se pridavam se stejnym nazorem. Je to davno probrane tema a za podobny demagogicky clanek by meli autora ze serveru iHNED povesit za koule do pruvanu a nechat ho tam. Dluzno jeste podotknout, ze se nasly i takove obce, kde vice nez polovinu cinnosti MP tvori prave mereni rychlosti. Pomer ostatnich cinnosti je pak mnohem mensi - proc asi? Dale bych rad autora upozornil, ze co byl zaveden bodovy system soucasne s pravomoci MP merit rychlost v obcich, tak nehodovost a umrtnost na silnicich stoupla, nikoliv klesla, jak je uvedeno v clanku. Howgh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 10:20, Státní vs. měsští
Nevím jak vy pánové, ale já s měřením rychlosti obecně souhlasím. Přecijen jsme banda a potřebujeme krotit. Ovšem dávám všem za pravdu, že MP si z toho udělala "kšeft". Známe to každý, republiková policie měří vždy na nebezpečných úsecích, u přechodů, na nepřehledných okreskách a dalších nebezpečných místech. Ano, s tím souhlasím. Já osobně na těchto úsecích rychlost víceméně dodržuji. Jo, když mě změří na dálnici, mam holt smůlu, jsem vůl když jedu 150 - 160km/h. Moje blbost, musim platit. Ale co MP? Klasický případ je na pražském Barrandově. Výpadovka směrem z města ven. Laser si rozbalí přímo 100m před začátkem 70-ky. Pro mimopražské uvedu, že chodci jsou zde odděleni betonovou zdí, silnice je 4-proudá a v daném místě bez přechodů. Nikdo mi nevymluví, že to je prostě na "kšeft". Ano, mám tam jet 50, ale když nic jiného, tak na přechodu u základní školy je to jistě nebezpečnější a také tam většina z nás 50 opravdu jede !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 10:46, RE: Státní vs. měsští
Tomáš napisał:
Nevím jak vy pánové, ale já s měřením rychlosti obecně souhlasím. Přecijen jsme banda a potřebujeme krotit. Ovšem dávám všem za pravdu, že MP si z toho udělala "kšeft". Známe to každý, republiková policie měří vždy na nebezpečných úsecích, u přechodů, na nepřehledných okreskách a dalších nebezpečných místech. Ano, s tím souhlasím. Já osobně na těchto úsecích rychlost víceméně dodržuji. Jo, když mě změří na dálnici, mam holt smůlu, jsem vůl když jedu 150 - 160km/h. Moje blbost, musim platit. Ale ...
Hlavni rozdil je v tom, ze penize z pokut, ktere vybere statni policie, jde do statni kasy, kde se prerozdeluji "standardnim zpusobem". Potiz je v tom, ze "vejvar" vybrany MP jde do kapsy primo samotnym obcim, ktere si tak v mnoha pripadech proste prilepsuji na ukor obcanu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.06.2008 12:48, RE: Státní vs. měsští
anonym napisał:
Hlavni rozdil je v tom, ze penize z pokut, ktere vybere statni policie, jde do statni kasy, kde se prerozdeluji "standardnim zpusobem". Potiz je v tom, ze "vejvar" vybrany MP jde do kapsy primo samotnym obcim, ktere si tak v mnoha pripadech proste prilepsuji na ukor obcanu.
Tak si na pokutách vybraných MP "přilepší" stát a co s penězma udělá??? Přerozdělí je mezi socky, nemakačenka, kikány a feťáky, Ti přece musí mít sterilní jehly a prezervativy zdarma... Co je lepší, když s těma penězma hospodaří město, od státu se totiž ničeho nedočká, nebo když je stát prošustruje??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 01:04, parchanti
... před několika dny jsem dostal pokutu, protože sem jel 42 na třicítce, jenomže bylo to v ulici kterou jezdim domu každej den, třicet let tam byla čtyřicítka teť tam prdli třicítku a zvesela chytaj, fakt sem si toho ani nevšim, že to změnili parchanti ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 03:41, Vtip?
Tohle má být vtip? Nějaká recese? Nechápu.
Jsem rád, že konečně to naší vládě došlo, že z měření rychlosti si všichni udělali pěkný kšeft.
Kdyby ty radary nebyly umístěny jen k buzeraci, kdyby na tom nerejžovalo město a zároveň poskytovatel radarů (Czech Radar), který si bere i procentuálnhí podíl z vybraných pokut (řádově 40 - 70 %) a kdyby ty radary byly postavěny opravdu tam, kde je to nebezpečné a měření je potřeba (ne ve volném prostoru, kde lišky dávaj dobrou noc) a kdyby a kdyby .. tak by se to dalo možná nějak snést. Ale takhle určitě ne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 08:15, RE: Vtip?
RadekJ napisał:
Tohle má být vtip? Nějaká recese? Nechápu.
Jsem rád, že konečně to naší vládě došlo, že z měření rychlosti si všichni udělali pěkný kšeft.
Kdyby ty radary nebyly umístěny jen k buzeraci, kdyby na tom nerejžovalo město a zároveň poskytovatel radarů (Czech Radar), který si bere i procentuálnhí podíl z vybraných pokut (řádově 40 - 70 %) a kdyby ty radary byly postavěny opravdu tam, kde je to nebezpečné a měření je potřeba (ne ve volném prostoru, kde lišky dávaj dobrou noc) a kdyby a kdyby .. tak ...
Mám projetou celou Evropu a je zajímavé, že čeští řidiči třeba v Německu, Rakousku, Francii, Švédsku, Norsku... umí jezdit a dodržovat rychlostní limity, ale v Česku jim to nejde a nejde..... Zajímavé. Že by kouzlo Eura, když v Česku zvíře na silnici zaplatí na místě max. 2500,- kč a jinde to je v přepočtu na desítky tisíc korun???? Nikdy jsem neměl s policii ať už státní nebo městskou problémy. Dodržuji co mám a na silnici se chovám jako účastník silničního provozu, ne jako King of The Road s obrácenou kšiltovkou a cigárem v koutku huby.... Nejvíce tady řvou Ti, co by chtěli anarchii na cestách, ale až Vám nedejbože někdo takový jako jste Vy sejme někoho z rodiny, tak budete mluvit jinak. A na české "řidiče" neplatí nic jiného než tvrdé represe. A teď do mě....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 14:41, RE: Vtip?
anonym napisał:
Mám projetou celou Evropu a je zajímavé, že čeští řidiči třeba v Německu, Rakousku, Francii, Švédsku, Norsku... umí jezdit a dodržovat rychlostní limity, ale v Česku jim to nejde a nejde..... Zajímavé. Že by kouzlo Eura, když v Česku zvíře na silnici zaplatí na místě max. 2500,- kč a jinde to je v přepočtu na desítky tisíc korun???? Nikdy jsem neměl s policii ať už státní nebo městskou problémy. Dodržuji co mám a na silnici se chovám jako účastník silničního provozu, ne jako King of The Road s o...
Vřele souhlasím. Najezdím cca 50-70tisíc km ročně u nás i po Evropě a pokutu platím tak 1x za 2 roky nejčřastěji za nějaké blbé parkování atd. Přesně tak. Naše rádiovky jsou např.v Německu a Rakousku připosr.strachem z pokuty, ale doma mají milion důvodů proč předpisy nedodržovat.
Za stav na našich cestách může největší měrou právě neschopnost státní policie a to se jen tak nezmění. Léta slýcháme jak je jich málo, nemají techniku, pravomoce, peníze atp. Až se tohle změní, pak nechejte měšťáky hlídat v noci parkoviště a pejskaře. V současné době je JAKÁKOLIV represe přínosná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 14:48, RE: parchanti
anonym napisał:
... před několika dny jsem dostal pokutu, protože sem jel 42 na třicítce, jenomže bylo to v ulici kterou jezdim domu každej den, třicet let tam byla čtyřicítka teť tam prdli třicítku a zvesela chytaj, fakt sem si toho ani nevšim, že to změnili parchanti ...
Pokud jsi jel na třicítce 42, je to jako by´s jel po dálnici přes 180, nemluvě o tom, kolik asi jezdíš tam, kde je 50 atp. Ne všechny třicítky jsou zbytečné, tvá pokuta mi jako šikana nepřipadá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 14:49, RE: parchanti
anonym napisał:
Pokud jsi jel na třicítce 42, je to jako by´s jel po dálnici přes 180, nemluvě o tom, kolik asi jezdíš tam, kde je 50 atp. Ne všechny třicítky jsou zbytečné, tvá pokuta mi jako šikana nepřipadá.
Kolik jsi tam jel dneska?:))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 16:24, Výdělek
Jestliže někdo začne provozovat radar s úmyslem vytvořit zisk, pak se při umísťování radaru nezabývá bezpečností provozu, ale pavděpodobností výběru peněz. Tedy třeba dva metry za cedulí "začátek obce" nebo dva metry před cedulí "konec obce". Zatím jsem nezaznamenal případ, že by někdo umístil radar u školy nebo nemocnice.

Průser je taky v tom, že třeba 60% výdělku jde do kapsy společnosti, která radar instalovala. Ta má pak zájem na tom, aby uniklo co nejméně provinilců, tedy - je-li tolerance radaru +-3km/h, je potřeba aby to bylo seřízené na +3km/h, tedy řidiči jedoucímu 50 naměří 53km/h. To je v toleranci, ale tomu, kdo jede 51 naměří 54 a honem, otvírej šrajtofli.

Takže budu rád, když páni "podnikatelé" z Czechradar přijdou o chlebíček.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 19:51, RE: Vtip?
anonym napisał:
Vřele souhlasím. Najezdím cca 50-70tisíc km ročně u nás i po Evropě a pokutu platím tak 1x za 2 roky nejčřastěji za nějaké blbé parkování atd. Přesně tak. Naše rádiovky jsou např.v Německu a Rakousku připosr.strachem z pokuty, ale doma mají milion důvodů proč předpisy nedodržovat.
Za stav na našich cestách může největší měrou právě neschopnost státní policie a to se jen tak nezmění. Léta slýcháme jak je jich málo, nemají techniku, pravomoce, peníze atp. Až se tohle změní, pak nechejte měšťáky h...
Vážení pánové, nežvaňte kraviny a navíc OT - otázka totiž není, jestli měřit nebo neměřit, ale kdo má to právo měřit a proč. Obecně lze říci, že se nová 411 včetně bodového systému a Vámi propagovanými represemi ukázala jako krok vedle. Počet smrťáků vzrostl, u nehod bych si troufal tvrdit to samé, bohužel vzhledem ke změně finanční hranice, od které se musej švestky zavolat, je poměrně těžký jakýkoliv data objektivně hodnotit. A to prosím po tendenci před 411, kdy se oba ukazatele prokazatelně snižovaly. Síť radarů evidentně nepomůže tomu, aby se jezdilo bezpečněji, protože by se musely radary dávat na krizový místa - což se neděje, dávaj se na místa, kde to sype. (viz. můj příspěvek z pondělí v 7:06).
Článek sám o sobě je neobjektivní a silně propagandistický, to byste mohli poznat i vy. Neberu autorovi jeho právo vyjádřit, jakej na to má názor, ale mohl to udělat formou, která by tak jasně nenaznačovala, kdo ho platí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 20:51, RE: Vtip?
anonym napisał:
Vážení pánové, nežvaňte kraviny a navíc OT - otázka totiž není, jestli měřit nebo neměřit, ale kdo má to právo měřit a proč. Obecně lze říci, že se nová 411 včetně bodového systému a Vámi propagovanými represemi ukázala jako krok vedle. Počet smrťáků vzrostl, u nehod bych si troufal tvrdit to samé, bohužel vzhledem ke změně finanční hranice, od které se musej švestky zavolat, je poměrně těžký jakýkoliv data objektivně hodnotit. A to prosím po tendenci před 411, kdy se oba ukazatele prokazatelně ...
Počet nehod se po zavedení bodového systému první půl rok naopak dramaticky snížil. Řidiči začali sami ze strachu před represí předpisy dodržovat. To, že se situace vrátila k původnímu stavu znamená tristní selhání policie ČR a souhlasím s názorem, že při současném stavu této instituce by se o bezpečnost na silnicích měl pokusit postarat i někdo jiný, byť by při tom generoval zisk. Až to u nás bude vypadat jako ve výše zmiňovaném Německu, potom diskutujme o tom, kdo má právo vybírat pokuty atd. Do té doby prosím nežvaňte kraviny o krocích vedle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 20:52, RE: Výdělek
Kolodмj napisał:
Jestliže někdo začne provozovat radar s úmyslem vytvořit zisk, pak se při umísťování radaru nezabývá bezpečností provozu, ale pavděpodobností výběru peněz. Tedy třeba dva metry za cedulí "začátek obce" nebo dva metry před cedulí "konec obce". Zatím jsem nezaznamenal případ, že by někdo umístil radar u školy nebo nemocnice.

Průser je taky v tom, že třeba 60% výdělku jde do kapsy společnosti, která radar instalovala. Ta má pak zájem na tom, aby uniklo co nejméně provinilců, tedy - je-li tolerance...
Já mám zájem na tom, aby u nás žádní provinilci nebyli, ne aby unikali.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 22:08, RE: Vtip?
anonym napisał:
Počet nehod se po zavedení bodového systému první půl rok naopak dramaticky snížil. Řidiči začali sami ze strachu před represí předpisy dodržovat. To, že se situace vrátila k původnímu stavu znamená tristní selhání policie ČR a souhlasím s názorem, že při současném stavu této instituce by se o bezpečnost na silnicích měl pokusit postarat i někdo jiný, byť by při tom generoval zisk. Až to u nás bude vypadat jako ve výše zmiňovaném Německu, potom diskutujme o tom, kdo má právo vybírat pokuty atd. ...
Ano, prvního půl roku - významné snížení, s tím vystačíme opravdu nadlouho. A trend snižování tady byl už před zavedením 411, tak mi laskavě vysvětlete, proč je nyní trend opačný. Co se změnilo? No přibyl tady nový zákon - čili ano, můj předpoklad je, že za to může 411. Dokažte mi opak, respektive napište, co to způsobilo. Aby bylo jasno - já nemám obecně nic proti bodovému systému, co se mi ale nelíbí, je bodový systém zavedený u nás a obecně jeho prosazování.
A k onomu zavedení bezpečnosti na silnicích - z evropských států máme pomalu nejvíc policajtů na hlavu - takže co ty policajti dělaj, když v ostatních zemích to stačí a tady ne.
A právo vybírat pokuty a vůbec metodika vybírání Vám vyhovuje - naprosto souhlasím s tím, když mě policajti změřej a o 100m dál mě chytnou - no problem with that. Ale nechat se změřit kamerou, za 8 měsíců dostat obsílku a jít vysvětlovat, kdo kdy kolik jel, je mi už z principu proti srsti a to si piště, že se budu bránit všemi dostupnými prostředky.
Dál říkáte, že když to nezvládá Policie, tak by to měly dělat soukromé firmy (dedukce na základě fráze "generovat zisk") - hmmm, zákon na ochranu osobních údajů Vám nic neříká, co? Žádnej soukromej subjekt nemá právo takový informace zjišťovat, ani k nim mít přístup, k tomu má mít přístup jenom PČR (tam je to aspoň do jistý míry kontrolovatelný). Nemluvě o tom, že když na tom bude někdo generovat zisk, tak se ztrácí hlavní princip celý záležitost a to je zvýšení bezpečnosti dopravy - viz. dřívě zmíněnej rozdíl mezi měřením na rizikových místech a měřením na místech, kde to sype.
A poslední záležitost - jestli si někdo myslí, že zvýšením represí dosáhne zvýšení bezpečnosti na silnicích, tak ho čeká obrovský, opakuju obrovský zklamání. Nástup 411 a následný statistiky to prokázaly poměrně jasně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.07.2008 22:13, RE: parchanti
anonym napisał:
Kolik jsi tam jel dneska?:))))
29,9 a krásně jsem při tom onanoval a myslel při tom jen a jen na tebe.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.