0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto za 40 - 50 tis. Kč s nízkými provozními náklady?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
maskul01
ilość wystąpień1
data registracji01.07.2013
Poniedziałek 01.07.2013 23:15, Auto za 40 - 50 tis. Kč s nízkými provozními náklady?
Hledám nějaké spolehlivé auto. Mé předchozí auto je Škoda Felicia Combi 1,9 D.
Podle mých odhadů s cenou okolo 45000,- cílím na střední třídu kolem roku 2000. Na naftě nebo kombíku netrvám, ale chci pětidvéřo, protože do práce i o víkendu vozím často 3 až 4 lidi.
Najedu tak 800 až 1000 km za měsíc.
Co se týká postavy mám 180cm. 28 let. Rád bych něco s měkkými nebo nastavitelnými sedačkami kvůli zádům a klimatizací (man. nebo aut.).
Jsem klidný jezdec, který vyžaduje plynulou jízdu, ale občas pořebuje předjet nějaký ten kamion. S felicií jezdím většinou do 2500otáček,to samé s escortem 1,6 nebo transitem 2,5D.
Spotřeba by měla být kolem 6,5 litru.

Moje tipy aut - případně doporučte motor
Peugeot 306 ve výbavě st.tropez
Peugeot 206 v rolland garros
Citroen Xantia, Xsara, C5
Renault Megane, Laguna II
Opel Astra, Vectra B
Škoda Octavia I, Fabia I
Ford Focus
Mazda 626
Případně Váš tip

Děkuji za odpověďi
reagować
Locky
ilość wystąpień7
data registracji24.01.2013
Wtorek 02.07.2013 16:36, Re
Dobrý den,

napsal bych Vám soukromě, ale opravdu jsem nepřišel na to jak :)

Nechci do diskuze dávat inzerát na prodej auta, to sem opravdu nepatří, ale zrovna se zbavuji Mazdy 626 r.v. 2001 / 2.0ben kombi, po technické a rozvodech atd., nechci se sem více rozepisovat, pokud byste měl zájem o další info, dejte vědět.

Díky
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 03.07.2013 12:27, Fiat Punto 1.2 44kW
Dobrej den, rád bych vám doporučil jít do Fiata Punto 1.2 44kW od roku 2001 až 2003. Motor typ FIRE je skvělý na údrž co se týká rozvodů, při prasknutí nehrozí poškození motoru ale jenom k zastavení. Do 45000Kč seženete velice krásný kousek z itálie :) Prodává se ale také i 1.2 59kW také v 5dveř provedení ale to je 16V a ten se už při prasknutí řemene potká. Obě auta jezdí do 6,5litru benzínu. Kamarád má 1,2 59kW a ten s ní jezdí za 5,2 dálky a to auto nějak nešetří :) Díly levné, údržba levná co více si přát. Akorát fiatu dopřávat kvalitní olej nejlépe origo SELENIA: Nikdo mi zatím nevysvětlil proč ale pokud měním olej na fiatech tak dávám SELENIU. Sice je dražší ale když si to spočitáte tak je to asi rozdíl max 100Kč na 4L oproti nějakému SHELL nebo tak. :) Je to jen na vás ale do práce a i tak všeobecně je to dobré auto :)
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Środa 03.07.2013 22:13, RE: Fiat Punto 1.2 44kW
matys000 napisał:
Dobrej den, rád bych vám doporučil jít do Fiata Punto 1.2 44kW od roku 2001 až 2003. Motor typ FIRE je skvělý na údrž co se týká rozvodů, při prasknutí nehrozí poškození motoru ale jenom k zastavení. Do 45000Kč seženete velice krásný kousek z itálie :) Prodává se ale také i 1.2 59kW také v 5dveř provedení ale to je 16V a ten se už při prasknutí řemene potká. Obě auta jezdí do 6,5litru benzínu. Kamarád má 1,2 59kW a ten s ní jezdí za 5,2 dálky a to auto nějak nešetří :) Díly levné, údržba levná co více si přát. Akorát fiatu dopřávat kvalitní olej nejlépe origo SELENIA: Nikdo mi zatím nevysvětlil proč ale pokud měním olej na fiatech tak dávám SELENIU. Sice je dražší ale když si to spočitáte tak je to asi rozdíl max 100Kč na 4L oproti nějakému SHELL nebo tak. :) Je to jen na vás ale do práce a i tak všeobecně je to dobré auto :)


Punto 44kW naložené čtyřmi lidmi předjíždí kamion.
Tazatel tam vypisuje asi 10 značek, ale tohle punto, to by mě nenapadlo. Myslím totiž, že takové puntíčko s minimotorem je určeno pro úplně někoho jiného - ne že by to bylo úplně špatné auto.
reagować
MisoF
ilość wystąpień6
data registracji04.07.2013
Cztwartek 04.07.2013 11:24, Xantia
Zdravím. Pri vašom nájazde a kľudnom šoférovaní by som volil benzín. Ak vozíte často 3 – 4 ľudí, vyradil by som tú 206 a asi aj Fábia bude malá. Oktávia bude myslím v tej cene dosť opotrebovaná. Podľa mňa by bola dobrou voľbou Xantia a asi benzín 1,8. Treba ale pozerať autá na hornej hranici ceny a posledné roky (2001, 2002). Asi ale bude problém zohnať auto s nájazdom pod 180 00 km. Ak nekúpite šrot mali by ste byť spokojný. Mám 2.1 td, kombík r. v. 98 a okolo 55 000 km najazdených (Momentálne má auto skoro 250 000 - minimálne ). Najepšia asi bude 6 –guľová – čiste mechanický podvozok – žiadna elektronika. Je to dosť veľké a veľmi pohodlné auto a pritom na ceste slušne sedí. Spoľahlivosť podľa TUV 2012 11. miesto medzi 10 – 11 ročnými autami (http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/19659-tuev-report-2012-kompletny-rebricek-spolahlivosti-aut/), čo môžem potvrdiť. Protikorózna ochrana je na veľmi solídnej úrovni, treba si pozrieť prednú časť zadných blatníkov po otvorení zadných dverí.
Problémy môjho auta: kontakty airbagov – konektory pod sedadlom – treba prepájkovať, ventilátor kúrenia – tranzistory, 2 – 3 vypálené žiarovky v prístrojovke, tyčka stabilizátora, čapy riadenia, zlomené tiahlo výškového korektora, vyhnuté zadné brzdiče – pískanie bŕzd. No a pretesňoval som aktuátory na vstrekovacom čerpadle (1 sobota práce, tesnenia stáli asi 200 CZK). Myslím, že ide o typické poruchy tohto auta, ktoré zvládne vyriešiť bežný človek s pomocou fóra na Xantiaclube, kde sú veľmi ochotní ľudia. Vychádza to raz za pol roka na 4 – 5 hodín práce – svojpomocne.
Motor 1,8 má brat v Peugeote 406. Jazdí s ním v lete so spotrebou okolo 7 l a v zime 8 (väčšinou krátke trasy po okolí). Problém s motorom býva zapaľovacia rampa, kde sú vodiče zaliate v nejakom plaste – zvykne popraskať a motor nejde rovnomerne, stačí to zaliať nejakým epoxidom a je pokoj. Druhá porucha je remenica – je dvojdielna, spojená gumou. Guma časom povolí a tie dva diely sa začnú pretáčať s dosť nepríjemným pískaním – treba ju vymeniť. Ak sa rozpadne remeň zvykne skončiť v rozvodovom remeni. Chybná kladka sa dá zistiť najjednoduchšie pomocou čiary kriedou cez celú kladku – ak sa čiara posunula – vymeniť.
Snáď vám to pomôže.
reagować
stanikk
ilość wystąpień61
data registracji06.05.2013
Cztwartek 04.07.2013 11:27, No nevím
zdali ty vozy co má pán v merku splňují jeho požadavky na bezproblémový a hlavně levný provoz. Pokud je pán zvyklý jezdit na olej a neřeší komfort a nepotřebuje k životu výbavu co jeho Felicie nemá, tak bych neměnil. Tedy pokud stávající vůz není totálně KO.
Každé z těch aut už bude mít ledasco za sebou a mnohé budou před smrtí, takže bych byl při výběru hodně obezřetný.
Navíc cenový strop mi přijde hodně nízký na to, aby koupil opravdu slušný vůz.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 04.07.2013 11:54, Laguna 1
Pokud nevadí Renault, je doporučitelná Laguna 1. generace po faceliftu (čirá optika) s výbornou protikorozní ochranou a motorem 1,6 16V, který na auto stačí. Je prostorná a pohodlná, za pár korun. Klimu má většina.
reagować
Hurikan
ilość wystąpień50
data registracji25.06.2013
Cztwartek 04.07.2013 15:24, jedine punto 2
Jak nekdo vyse psal ze kamion puntem nepredjede tak to asi nezkousel.Ja ho mam 3leta a jezdim Zlin -Kosice 5krat do roka a pred Puntem jsem mel Alfu 2,4jtd ale ze bych tu cestu odjel rychleji to urcite neee.Jen mne s toho predjizdeni a riskovani ve vysokych rychlostech bolela hlava.V dnesnim provozu se uz neda predjed skoro nic jelikoz porad neco jede v protismeru.Snad motorka-na te jsem nikdy problem nemel.Dnes se jezdi jako na kolejich.Bohuzel.
reagować
rojack
ilość wystąpień145
data registracji06.01.2009
Cztwartek 04.07.2013 22:24, RE: jedine punto 2
Hurikan napisał:
Jak nekdo vyse psal ze kamion puntem nepredjede tak to asi nezkousel.Ja ho mam 3leta a jezdim Zlin -Kosice 5krat do roka a pred Puntem jsem mel Alfu 2,4jtd ale ze bych tu cestu odjel rychleji to urcite neee.Jen mne s toho predjizdeni a riskovani ve vysokych rychlostech bolela hlava.V dnesnim provozu se uz neda predjed skoro nic jelikoz porad neco jede v protismeru.Snad motorka-na te jsem nikdy problem nemel.Dnes se jezdi jako na kolejich.Bohuzel.


Ne, tak s motorem 1,2 - 44kW a ve čtyřech lidech (tak to znělo celé) jsem kamion skutečně předjet nezkoušel a pochybuji, že to jde, pokud ovšem kamion nestojí u krajnice a nefouká vítr do zad.
reagować
taky
ilość wystąpień2
data registracji04.07.2013
Cztwartek 04.07.2013 22:38, jakou třídu ?
Nejdříve bych si rozmyslel třidu aut - to co tu píšete - laguna, xantia, 406 je střední třída, ale focus, xsara, 306 je nižší střední třída, a fabia a 206 třída malé auta (stejně jako felicia). Takže bych si spíš rozmyslel kolik prostoru skutečně potřebuju, jestli je ta felicia malá nebo ne - vepředu je ho většinou dost, rozdíl je hlavně znát na zadních sedadlech - takže podle toho jestli tam někoho vozíte a jak daleko. Jet ve fabii vzadu několik hodin bych fakt nechtěl, ale po okrese se to dá naprosto v pohodě.

Na ten počet kilometrů bych vzal benzína, budou menší servisní náklady, ale ta střední třída bude jezdit v benzínu za 7-8 litrů.
Ceny náhradních dílů jsou u těchto aut přibližně stejné, japonský 626 budou dražší.

Já bych osobně zkusil nějakého itala - buď nějaký levnější Stilo (hodně podceňovaný vůz a proto laciný) anebo nějakou Alfu Romeo (ale tam je potřeba vybírat dost opatrně, nějaké kousky dost zlobí).
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Piątek 05.07.2013 09:18, RE: jakou třídu ?
taky napisał:
Nejdříve bych si rozmyslel třidu aut - to co tu píšete - laguna, xantia, 406 je střední třída, ale focus, xsara, 306 je nižší střední třída, a fabia a 206 třída malé auta (stejně jako felicia). Takže bych si spíš rozmyslel kolik prostoru skutečně potřebuju, jestli je ta felicia malá nebo ne - vepředu je ho většinou dost, rozdíl je hlavně znát na zadních sedadlech - takže podle toho jestli tam někoho vozíte a jak daleko. Jet ve fabii vzadu několik hodin bych fakt nechtěl, ale po okrese se to dá naprosto v pohodě.Na ten počet kilometrů bych vzal benzína, budou menší servisní náklady, ale ta střední třída bude jezdit v benzínu za 7-8 litrů.Ceny náhradních dílů jsou u těchto aut přibližně stejné, japonský 626 budou dražší.Já bych osobně zkusil nějakého itala - buď nějaký levnější Stilo (hodně podceňovaný vůz a proto laciný) anebo nějakou Alfu Romeo (ale tam je potřeba vybírat dost opatrně, nějaké kousky dost zlobí).


Tu alfu Romeo bych pánovi nedoporučoval. Pán chce nějaký social edition a nedokážu si představit kompatibilitu čtyřech social editionů z Vyšných Bobrovců napresovaných do jednoho social edition auta, které by navíc nemělo vyžadovat údržbu. To by pak oni víc stáli u krajnice a prosili s rukama sepnutýma k nebi, aby je někdo odttáhl do nejbližší vesnice, protože tam má sídlo švagr Emil, a to je kurev**y dobrý mechanik tzv sekyrník - opravuje vše sekyrou. Já bych koupil fakt něco extrémně jednoduchého.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 05.07.2013 21:40, RE: jakou třídu ?
gablenz napisał:
taky napisał:
Nejdříve bych si rozmyslel třidu aut - to co tu píšete - laguna, xantia, 406 je střední třída, ale focus, xsara, 306 je nižší střední třída, a fabia a 206 třída malé auta (stejně jako felicia). Takže bych si spíš rozmyslel kolik prostoru skutečně potřebuju, jestli je ta felicia malá nebo ne - vepředu je ho většinou dost, rozdíl je hlavně znát na zadních sedadlech - takže podle toho jestli tam někoho vozíte a jak daleko. Jet ve fabii vzadu několik hodin bych fakt nechtěl, ale po okrese se to dá naprosto v pohodě.Na ten počet kilometrů bych vzal benzína, budou menší servisní náklady, ale ta střední třída bude jezdit v benzínu za 7-8 litrů.Ceny náhradních dílů jsou u těchto aut přibližně stejné, japonský 626 budou dražší.Já bych osobně zkusil nějakého itala - buď nějaký levnější Stilo (hodně podceňovaný vůz a proto laciný) anebo nějakou Alfu Romeo (ale tam je potřeba vybírat dost opatrně, nějaké kousky dost zlobí).
Tu alfu Romeo bych pánovi nedoporučoval. Pán chce nějaký social edition a nedokážu si představit kompatibilitu čtyřech social editionů z Vyšných Bobrovců napresovaných do jednoho social edition auta, které by navíc nemělo vyžadovat údržbu. To by pak oni víc stáli u krajnice a prosili s rukama sepnutýma k nebi, aby je někdo odttáhl do nejbližší vesnice, protože tam má sídlo švagr Emil, a to je kurev**y dobrý mechanik tzv sekyrník - opravuje vše sekyrou. Já bych koupil fakt něco extrémně jednoduchého.


něco jednoduchého asi jako jsi ty to fakt nehrozí, i škoda 100 je složitější
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Piątek 05.07.2013 22:07, Škoda 100
A Krťáku, Škoda 100 je relativně složité auto. Má hliníkový blok motoru, má to nějaký ten karburátor, vpředu lichoběžníkovou nápravu, vzadu kyvnou...atd. Takže je to všechno složeno z relativně více atomů než tvoje přirození.
reagować
Hurikan
ilość wystąpień50
data registracji25.06.2013
Sobota 06.07.2013 15:01, Pro ROJACK
NA JEDNOM SE ZHODNEME VSICHNI-POKUD NEMAM FERARI TAK SE MUZU NA NEJAKE PREDJIZDENI VYS... JELIKOZ CAS TIM NEZISKAM JEN VYR V NADRZI.TOT VSE.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 07.07.2013 10:06, RE: Pro ROJACK
Hurikan napisał:
NA JEDNOM SE ZHODNEME VSICHNI-POKUD NEMAM FERARI TAK SE MUZU NA NEJAKE PREDJIZDENI VYS... JELIKOZ CAS TIM NEZISKAM JEN VYR V NADRZI.TOT VSE.


Tak výra v nádrži jsem nikdy neměl. A troufnu si tvrdit, že ani nikdo jinej . Možná tak v Rusku, nebo USA, to jsou země a)neomezených možností b) s vyskokým výskytem nočního ptactva. Takže tam by to asi možné bylo
reagować
Hurikan
ilość wystąpień50
data registracji25.06.2013
Niedziela 07.07.2013 13:16, ach jo pepe
Tak pardon,ja to s tim ptakem nemyslel vazne:) to ze je v nadrzi je jen metafora.On totiz sedi v kufru a saje ten benzin dirkou s hora nadrze pres brcko:)Ale kdyz se moc nejezdi rychle tak si jen tak sem tam srkne.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 07.07.2013 14:41, RE: ach jo, říkal si hurikán
Hurikan napisał:
Tak pardon,ja to s tim ptakem nemyslel vazne:) to ze je v nadrzi je jen metafora.On totiz sedi v kufru a saje ten benzin dirkou s hora nadrze pres brcko:)Ale kdyz se moc nejezdi rychle tak si jen tak sem tam srkne.


Víš, proč se nám Plzeňákům ostatní smějou, že říkáme "ze z Plzně" (ve skutečnosti to neříkáme, to je výmysl)? Protože když neumíme česky, tak si pomůžeme "ze zhora". Takže máš ptáka v kufru (což ti teda nezávidím), a ještě neví, odkaď ho kdo saje Ale hlavně, že je venku hezky, viď?
reagować
Hurikan
ilość wystąpień50
data registracji25.06.2013
Niedziela 07.07.2013 20:46, pro pepe
uz jsem si myslel ze na to neprijdes ale jo nebudu te dal zkouset je lepsi se bavit o autech a neprobirat S-Z. A jeste neco-ja mam vse na svem miste Ale ty mas asi i neco navic.Ze by v prevodovce?
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 07.07.2013 21:03, RE: pro pepe
Hurikan napisał:
uz jsem si myslel ze na to neprijdes ale jo nebudu te dal zkouset je lepsi se bavit o autech a neprobirat S-Z. A jeste neco-ja mam vse na svem miste Ale ty mas asi i neco navic.Ze by v prevodovce?


Navíc nemám nic. Mně stačí umět česky, auta jsou bonus . Ale chápu, že pro někoho je mateřština hroznej oříšek
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Niedziela 07.07.2013 21:22, To je ale pěkný smajlík.
To je smajlíku jak neuronů v Tomaskrtkově mozku.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.