Wtorek 13.04.2021 20:22,
Hodně štěstí
Ten motor zase takový vzorňák není. V Holdenu jej stavěli primárně pro podélnou zástavbu, takže jak ve Vectra C, tak i v Insignii je tam ke všemu velmi špatný přístup. Řetězy se na Insigniich měnily i po 60k km, praskají výfukové svody, praskajicí vlnovec stojí, jak celý výfuk na Lexus. Spotřeba 9l je dosažitelná když s tím budete jezdit jak s 1.8 ecotecem. Realita je s manuálem kolem 10-12litrů a manuální převodovka má na tomto motoru spojku s životností pylového filtru. K tomu IDS podvozek, poddimenzovaná hliníková ramena na hmotnost V6, kolabujicí panely klimatizace, BSI jednotka, natáčecí xenony, alternátor, klimakompresor. Toto všechno čekejte v rozmezí 150-300tkm. Už víte proč se prodávají tak levně ? Když 6V, tak raději něco staršího od MB, BMW, Lexus.
reagować