anonym napisał:
Taky nedám na opely dopustit, mám samé dobré zkušenosti. Ale u tvýho auta opět oblíbený počet km. při koupi 150 tis. km? No to je fakt zajímavé, vynásobil bych to minimálně třemi, takže tvé auto dost možná má nalítaných 400-500 tis. km.
Tak já třeba najetdim pod 10tis km ročně. Nevim co je na tom pro některý tak neuvěřitelný, že by někdo jezdil takhle málo. Prostě neni třeba, jestliže mám práci v místě bydliště chodim pěšky. Auto pak sloluží na cesty do města, návštěvy, adt. Holt každej nebrázdí denně tisíce km po republice, nebo po Evropě. Smiřte se s tim. Je celkem dost aut u kterých nízkej stav km odpovídá, jestli to někerý z vás nepoznaj při prohlídce vozu, pak je to váš problém. Příklad: strejda koupil od dědka ve vesnici Escorta, naprosto v super stavu novýho auta, fakt že jo, najeto necelejch 30tis km, a rok výroby? 1994. Je to tak, původně ho chtěl dát do bazaru. Známej má například Hondu civic, r.v. 1995, věřte nevěřte najeto jen 35tis km. Ajak si můžu bejt jistej? auto stálo celkem 5 let v garáži, protože s nim nikdo nejezdil, v rodině byli firemní auta a tohle pak bylo k ničemu. Po5ti letech ho vytáhli a jezdili. Na technický ho ani naprohlížel, když to viděl. Tehdy ho kupovali jako nový, po dvou letech užívání šlo do garáže. Upřímně, chudák auto.
Prostě nechápu co je neuvěřitelnýho na tom, že některý auta můžou mít tak málo km. A je každýho věc, jestli to umí rozpoznat na autě kolik má fakt najeto, a jako že mezi 50 000 a 400 000 km je kurva rozdíl. Žádnej prodejce nebude měnit všecko - rozdrbaný sedačky, prošoupanej tapecírunk na podlaze, podvozkový části obouchaný od šutrů (od spodků prahů počínaje, po stav podlah, ramen...) atd..... není to jen o sešlapanejch pedálech a volantu sakra.