0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Vectra A

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 00:12, Andrew
Myslím, že celkem zdařilá recenze!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 00:25, RE: Andrew
anonym napisał:
Myslím, že celkem zdařilá recenze!
taky si myslím a chválím!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 00:40, pěkný článek
Musím říct, že po delší pauzejsem si přečetl pěknou recenzi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 02:16,
Porad dokola ty stejny auta. At uz tady nebo v poradne. Akorat ta Kappa to mohla trochu ozivit, skoda ze recenzent to odflakl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 08:32, Chvála
Když jsem viděl v recenzi vectru tak jsem si říkal, že to snad ani číst nebudu.Teď nelituji. Je vidět, že autor si dal záležet. Navíc ho chálím za příkladnou péči o svůj vůz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 09:16, Brzdy
Tak jsem ještě překontroloval funkci toho samostavu v bubnech a momentálně pracuje bezchybně, i když jsem jeden se závitů uvnitř musel trochu postříkat silikonem. Po následném novém preventivním odvzdušnění jsou brzdy naprosto skvělé, takže bych jim dal lepší známku minimálně o 1 stupeň. Krok pedálu je krátký, pedál je příjemně tuhý a člověk nemá pocit, že by bržděním auto trápil. Trochu mě trápí, že jsem se v tomhle nemohl na servis spolehnout(výměna prasátek - udělal bych to sám, ale nepodařilo se mi povolit holendry na přívodním potrubíčku) a musel jsem to po nich dotáhnout do vyhovujícího stavu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 09:36, 75000km....
Špatné tlumiče, prasklá pružina a vyklepané uložení předního ramene, to vše při 75-110 tkm? No nevím, vypadá to spíš na 180-250tkm....
Jinak zarezlé odvzdušňováky na zadku to je klasika, to jsem měl taky a to bylo auto rok předtím v autoriz. servisu na výměně brzdovky....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 10:11, RE: 75000km....
Ivoss napisał:
Špatné tlumiče, prasklá pružina a vyklepané uložení předního ramene, to vše při 75-110 tkm? No nevím, vypadá to spíš na 180-250tkm....
Jinak zarezlé odvzdušňováky na zadku to je klasika, to jsem měl taky a to bylo auto rok předtím v autoriz. servisu na výměně brzdovky....
Ty věci odešly až po 3-letém provozu na našich cestách, neboť nejezdím jen po dálnicích a silnicích 1. třídy. Když jsem auto koupil, bylo neuěřitelně tiché, ale ty naše tankodromy mu hold daly zabrat. Navíc Vectry jsou známé poddimenzováním uložení předních i zadních náprav a klima ještě k tomu přidá nějakých svých 30 kilo, takže mě to zas tak nepřekvapilo. Ten můj udávaný kilometrový proběh nebude mimo mísu, protože 200 kkm to by se projevilo na více věcech než 1 silentbloku. A s těma tlumičem a pružinou by 75% řidičské populace jezdilo normálně dál, ruku na srdce, kdo u nás cpe prachy do ojetýho auta, který slouží. Protože tady je trend auto zhuntovat a pak ho prodat a nejlépe kupujícího ošidit. Nehledě k tomu, že jen trouba by stahoval u 8-mi letýho auta tacho, aby se dostal z 200 kkm na necelých 80 kkm. Ale tohle tady nevyřešíme.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 11:40, Koroze
Autor má opravdu štěstí - 99% vecter co vídám je shnilých jak perník, a to i mnohem novějších. Sám jsem měl Vectru B a hnila doslova před očima i když se o ni člověk stral jak o vlastní dítě :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 13:04, RE: 75000km....
Ivoss napisał:
Špatné tlumiče, prasklá pružina a vyklepané uložení předního ramene, to vše při 75-110 tkm? No nevím, vypadá to spíš na 180-250tkm....
Jinak zarezlé odvzdušňováky na zadku to je klasika, to jsem měl taky a to bylo auto rok předtím v autoriz. servisu na výměně brzdovky....
poznal som osobne pani,ktora na svojom favorite(1.majitelka)mala pocitvych 25.000 km a tlmice uz musela vymienat.dovod-tamkmer kazdy vikedn cesta z mesta na chalupu,poslednych 5 km po polnych cestach..takze je to treba posudzovat individualne..len tolko,vela zdaru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.06.2006 23:01,
Krásné, spolehlivé auto. Moc se mi líbí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.06.2006 10:30, RE: 75000km....
Ivoss napisał:
Špatné tlumiče, prasklá pružina a vyklepané uložení předního ramene, to vše při 75-110 tkm? No nevím, vypadá to spíš na 180-250tkm....
Jinak zarezlé odvzdušňováky na zadku to je klasika, to jsem měl taky a to bylo auto rok předtím v autoriz. servisu na výměně brzdovky....
Nedavno jsem cetl v radach pana Vaculika, ze tlumice jsou slabym mistem i u novejsich modelu Vecter a 100tis. km je obvykle jejich cas na vymenu. Musim taky souhlasit s autorem, ze vetsina ridicu tlumice resi az jim auto plave a odskakuje od silnice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.06.2006 10:05, RE: 75000km....
Autor napisał:
Ty věci odešly až po 3-letém provozu na našich cestách, neboť nejezdím jen po dálnicích a silnicích 1. třídy. Když jsem auto koupil, bylo neuěřitelně tiché, ale ty naše tankodromy mu hold daly zabrat. Navíc Vectry jsou známé poddimenzováním uložení předních i zadních náprav a klima ještě k tomu přidá nějakých svých 30 kilo, takže mě to zas tak nepřekvapilo. Ten můj udávaný kilometrový proběh nebude mimo mísu, protože 200 kkm to by se projevilo na více věcech než 1 silentbloku. A s těma tlumičem ...
Plně souhlasím s autorem - viz moje dřívější recenze na Vectru A z roku 1990. Velké pohodlné auto poplatné době svého vzniku, s dnešními auty v mnoha ohledech neobstojí, ale leckomu má pořád mnoho co nabídnout. Originál tlumiče jsem měnil cca ve 170 tisících, kdy se jejich kvalita skokově zhoršila, až do té doby to bylo tak pozvolné, že jsem to v podstatě nezaznamenal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.06.2006 06:11, posilovač....?
"...toto drobné negativum se projeví jako pozitivum ....?
Podle mého názoru je to spíše naopak, drobné pozitivum se projeví jako negativum při vyšších rychlostech, právě bez proporciálního posilovače řízení.
Ale skutečně velmi povedená recenze, díky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 25.06.2006 09:27, RE: 75000km....
Jan Baránek napisał:
Nedavno jsem cetl v radach pana Vaculika, ze tlumice jsou slabym mistem i u novejsich modelu Vecter a 100tis. km je obvykle jejich cas na vymenu. Musim taky souhlasit s autorem, ze vetsina ridicu tlumice resi az jim auto plave a odskakuje od silnice.
a ti nejlepsi ridici to resi, az jim auto po prejeti nerovnosti skrtne taznou kouli o zem, nedavno jsem jel za takovým kadettem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.07.2006 16:11, Výfuk
Po detekování charakteristického zvuku, vyměněna zadní část výfuku. Cena 1600,- a podle datumu výroby předchozího dílu jsem zjistil, že tam byl 6 let. Považuju to za solidní. Chystám se k výměně hydraulické kapaliny do servo-řízení. Jen tak, aby se čerpadlu lépe čerpalo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.09.2006 08:48, Hydraulická kapalina
Tak je vyměněný olej do serva za nový červený Dexron III. Náklad 470,- a výměnu jsem hravě provedl sám. Stará byla černá jak bota. Výrobce sice udává celoživotní náplň, ale celoživotní je široký pojem. Žádnou výraznou změnu jsem nezaznamenal. Další moje chystaná akce je výměna olejové vany s těsněním. Je dost rezavá, protože není zespod ničím chráněná a ještě pod ní nešťastně vede výfuk. Letos už se k tomu neodhodlám, ale na jaře je to jasný. Už ji mám doma a i s těsněním mě stála z druhovýroby 1750,- , neboť je plechová a jednoduchá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 15:20, Stále OK
Stále jen jezdím (vana nevyměněna - až na jaře). Investoval jsem do 2 zimních pneumatik, protože zadní už dosluhují. Novinkou je, že jsem autu koupil střechu nad kapotou a už mě netrápí plná parkovací místa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 15:26, Stále stejné
Od minule žádná změna, jen jezdím. V zimě mi trochu poskočila spotřeba na 7,8 l/100 km. Garáž si jen pochvaluju, neškrábu, neometám a v autě po vyjetí nemrznu (i když letos to zrovna moc relevantní není). Abych jen nechválil, tak už na zadních lemech se jeví známky reakce vody, soli a uhlíkové oceli. Prostě jsou tam bublinky pod lakem. O výměně za jiný stroj zatím neuvažuji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.05.2007 14:22, autor
Dnes jsem úspěšně absolvoval STK. Veškerá příprava spočívala ve výměně oleje a palivového filtru (ani jedno s STK nesouvisí) a výměně lanka ruční brzdy, které jsem po seřízení utrhl. Celkové náklady: olej a filtr cca 800, lanko 820 a STK 860. Palivový filtr si nepamatuju, kupoval jsem jej před rokem. Do lehkých závad mi uvedli netěsnost motoru, protože mi visela kapka na olejovém filtru, což mi chvilku po výměně dělá pokaždé, jen jsem to zapomněl utřít.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.