0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 2,2 DTI a zkušenosti majitele po roce užívání

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 01:00, Plynulost tahu (turboefekt)
Erhm, tesi me ze ma autor radost z plynuleho tahu sveho noveho vozu, ale zrejme porovnaval s verzi vw treba 66kw kde promenna geometrie lopatek neni. Mozna mel zkusit treba 81kw kde tato (nekdy zatracovana, nebo oblibena) "fičura" je take a to jiz od 90. let. Takze tvrzeni ze VW plynuly tah nema a OPEL ano je zcestne, jak vyplyva z recenze. Jinak Vectru jsem mel take a byl sem velmi spokojeny, byl to 2.0 dti r.v. 2002. Jedine co mi vadilo, ze VW jede se spotrebou jeste o litr ci dva mene a to vykonove naprosto stejne, s jinym typem motoru (se stejnym obsahem 1.9) i vykonove vice a z ceho sem byl zdrcen byla rychla koroze zadniho lemu. Muj stryc rikal: Oply nebrat, rezaveji uz v katalogu. Predpokladam ze dnesni oply maji dobrou ochranu a u mne to byla jen nejaka nahoda (nestastna). Jinak muzu rict ze auto bylo velmi pohodlne a prostorne a za 1 rok uzivani (nez jsem ho pujcil a nasledne skoncilo ve svodidlech) slouzilo vyborne. Pokud clovek hleda rodinne kombi s dobrym pomerem cena vykon a vectra se mu libi, podle mych zkusenosti ji muzu doporucit.
Hodne stastne najetych KM preji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 06:39, málo rozšířená generace
Je zajímavé, že tuto generaci Vectry téměř nejde potkat. Ale "béček" je mraky. Čím to?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 07:53, Fotografie
Nejsem si jist, zda na ilustrační fotografii je právě popisovaný model Vectry. Ta zrcátka, jak je autor líčí, byla typická pro dřívější generaci, není-liž pravda?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 08:02, RE: Fotografie
Kýchal napisał:
Nejsem si jist, zda na ilustrační fotografii je právě popisovaný model Vectry. Ta zrcátka, jak je autor líčí, byla typická pro dřívější generaci, není-liž pravda?
Přesně tak, také jsem jednu vlastnil 1,8i 85Kw a opravdu zrcátka velká bída. Jinak ale za rok a půl akorát výměna prasklých svodů. Jinak maximální spokojenost.
Myslím že tento C model se dělal až od 2002 tudíž recenzovaná vectra je pravděpodobně B po faceliftu jak píšeš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 08:05, RE: Fotografie
Kýchal napisał:
Nejsem si jist, zda na ilustrační fotografii je právě popisovaný model Vectry. Ta zrcátka, jak je autor líčí, byla typická pro dřívější generaci, není-liž pravda?
Je opravdu možné, že jde ještě o VeBe, VeCe přišla až v roce 2002. Tento motor se stihl ještě montovat do posledních VeBe. Pozitivní na tomto motoru je, že má řetěz a údajně je (na chrochtu) celkem tichý.
Já jsem sháněl VeBe 3/4 roku a pak jsem to vzdal, nebyly žádné, které by neměly nějakou těžkou vadu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 08:12, Zadní náprava
Jestli odejdejdou zadní tlumiče po dvěstě tisících tak bych neřekl, že málo vydržely na našich silnicích.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 08:35, Bosh VP44
No u té Céčkové Vectry má pořád 2,2DTI radiální čerpadlo Bosh VP44, které spolehlivostí neoplývá, v případě poruchy je nutno celé čerpadlo vyměnit a snad je v něm i zabudována řídící jednotky.Byla to nějaká slepá vývojová větev,od níš výrobce ustoupil. Opět na vině poruch čerpadla je „kvalitní“ česká nafta. Bral bych 1.9CDTI/110kw,ale ta je cenově jinde. JInak 2,2 v benzínu a verzi GTS je bomba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 11:22, RE: Fotografie
Kýchal napisał:
Nejsem si jist, zda na ilustrační fotografii je právě popisovaný model Vectry. Ta zrcátka, jak je autor líčí, byla typická pro dřívější generaci, není-liž pravda?
Tak, tak, pravda. Ta fotografie je velmi zavádějící, sám jsem nejprve nabyl dojmu, že půjde o Vectru "C", nicméně následná zmínka o cenové relaci osmdesáti tisíc korun při nákupu vozu mě ujistila, že chyba není v textu, ale v obrázku. Vectra "C" v roce 2001 ještě skutečně nebyla v mání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.06.2010 14:46, Spolehlivost
Nevím, jak to je se spolehlivostí konkretně modelu z r. 2001, ale mám v blízkém okolí (pracovním) zkušenosti s Vectrou 2,2 z r. asi 2007.
Stručně: auto má najeto asi 60.000 a z toho asi tak 50.000 na cestách do servisu a to ne vždy po vlastné ose.

Paradoxem je, že s autem jezdí výhradně 100% jeden člověk, od přírody puntíčkář, takže vliv pštaného zacházení vylučuji, ale to, co slyším a vidím, mi vyráží pokaždé dech: jen namátkou- prakticky není tá´ýdne, co by si nepostavila hlavu nějaká elekroniky. Nedávno se řešilo servo - v tak nízké kilometráži!!, předtím turbo !!, xkrát ložiska v kolech, na další věci jsem určitě zapomněl. Nechápu to. Přitom vevnitře je to luxusní a pohodlné auto s celkem dobrým projevem (automat). Jen spotřeba 7,5-8l/100 nafty je na můj vkus celkem v dnešní době vysoká, čekal jsem méně.

Přeji hodně km bez potíží.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.