0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Vectra 2,0 di 16V

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 17:04, plyn
Zpátky bych se chtěl vrátit k tomu plynu.Tuším ,že v Japonsku dělali dest s autem,které jezdilo na plyn a ukázalo se že výkon neztrácí(možná pár koní)a ke všemu to ten motor čistí od různých sajrajdů co v motoru jsou.Myslím že plyn je nejlepší řešení proty,kteří najezdí každodenně mnoho kilometrů.O auta se zajímám už od malička,nyní mi je 15 let a 70% co o autech vím jsou recenze pana Vaculíka a tímto bych mu chtěl poděkovat a popřát mu vše nejlepší do Nového roku.Vše nejlepší přeji zamozřejmě i všem čtenářům Tipcars.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 18:16, RE: Chujovina
pravdik napisał:
Pro titulomana Ing. Marciána: z vlastní zkušenosti vím, že titulem se vždy oháněli ti, kteří vystudovali nějakou sračkaškolu nebo fofrškolu (např. "inženýři" pořadového kroku - vojáci z povolání, nebo policajti s krásným titulem JUDr., kteří si v rychlokurzu přečetli trestní zákoník a nemohou pracovat v civilu jako normální právníci). Taky mám titul, ale to neznamená, že s ním budu všude opruzovat, tipuju pana Marciána na někoho, koho soudruzi kdysi vyslali na studia, takže tomu odpovídá i jeho ...
Ahoj, je to tady spíše o autech, ale nemůžu si pomoct. Musím si přisadit. Četl jsem tady o Inženýrech, kteří mají sračka-školu a jsou na to náležitě pyšní. Byla tam i zmínka o vojácích z povolání. Je to hodně trapné, ale jsem taky voják z povolání, vys.školu nemám, jsem v praporčickém sboru, ale bohužel musím souhlasit s tím, co zde bylo zmíněno. S našimi důstojníky, kteří mají voj. vysoké školy se fakt nedá bavit a čím větší blb, tím se víc chlubí, že má vysokou. Nedá se samozřejmě říct, že jsou takoví všichni, ale většina fakt jo. Jsou to chodící předpisy, ale pro běžný život nepoužitelní. Většinou jsou to takoví zakomplexovaní klučíci, kteří si na někom potřebují spravit ego. Asi půjdu brzo pryč, už se to tam fakt nedá. Čus PS: Pokud jsem teď urazil slušné důstojníky AČR, tak se omlouvám, všichni nejsou stejní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 18:20, RE: Chujovina
Otas napisał:
Jen úchyl cpe do diskuze svůj titul, asi hodně slabé sebevědomí, když neví jak jinak tady zapůsobit!
Jasne, je to magor, neresme ho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 20:36, Plyn
Musím přidat svou zkušenost s plynem. Vlastnil jsem Almeru 1,4 a jezdil za 7,5 benzínu (cihla na plynu) Jelikož jsem v té době najezdil okolo 70.000 km ročně nechal jsem jí (Almeru) předělat na LPG. Dal jsem za přestavbu skoro 40.000 Kč - poslední typ sekvenčního vstřikování. Spotřeba stoupla na 10-11 litrů tím samým stylem jízdy, takže nakrev, bohužel ta krev už ani zdaleka nebyla tak červená... Výkonová špička která se při jízdě na benzín dostavovala okolo 5.000 otáček a motor pak krásně táhl až přes 6.000 a celkově na motor o obsahu 1,4 (64kW) vůz nádherně jel, tak při jízdě na plyn to bylo zcela mdlé a zmíněná výkonová špička se ztratila. Aby toho nebylo málo, tak zrovna v období kdy jsem nechal auto předělat tak šla cena plynu dost nahoru a cena benzínu dolu. Prostě suma sumárum LPG never more.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 22:22, RE: Plyn
Figo napisał:
Musím přidat svou zkušenost s plynem. Vlastnil jsem Almeru 1,4 a jezdil za 7,5 benzínu (cihla na plynu) Jelikož jsem v té době najezdil okolo 70.000 km ročně nechal jsem jí (Almeru) předělat na LPG. Dal jsem za přestavbu skoro 40.000 Kč - poslední typ sekvenčního vstřikování. Spotřeba stoupla na 10-11 litrů tím samým stylem jízdy, takže nakrev, bohužel ta krev už ani zdaleka nebyla tak červená... Výkonová špička která se při jízdě na benzín dostavovala okolo 5.000 otáček a motor pak krásně táhl ...
Tak já nevím, z těch postřehů na LPG začínám mít dojem, že jsem asi jedinej, komu to v tom autě seká latinu. Nejsem tip, který by se rád dobře nesvez, mám asi 8mé auto, vesměs Japonce, 2x Fiat a jednou Rencek. Mám LPG a fakt mi to jede suprově. Nikdy jsem o plynu nechtěl slyšet, kdysi jsme to měli ve služ. voze a bylo to strašný!!! Musím, ale říct, že dneska je to už někde jinde. Systém má vlastní řídící jednotku a fakt maká dobře.Kdybych někoho z vás do toho posadil, tak myslím, ,že nepoznáte jestli jedete na plyn, nebo benzín. Možná, že to každý typ auta snáší jinak, nebo to dělaj nějaký ignoranti, ale v mém Mitsubishi bez problému. Teď to bude známej dávat do Mazdy 6, tak jsem zvědav,ale věřím, že bude spokojen. ahoj
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 23:34, RE: Chujovina
Ing. Doc. Bc. mgr. PaedDr. PhDr. Prof. Mudr. MvDr. napisał:
Sice se nechci na nic zeptat ani sem psát nějaké svoje poznatky ani informace, ale v nicku jsem uvedl všechny moje tituly, což je myslím úplně to nejdůležitější pro diskuzi tohoto tipu....
Máš je blbě.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 23:38, RE: VTIP
Martin napisał:
Ten titul mi připomíná jeden vtip. JSte u doktora v čerákně....
Sestřička: tak pane Novák pojdte
Novák: ale já jsem ING
Sestřička: To nevadí, ale Novák jste taky ne?

Hlavně k čemu vám třeba u doktora i jinde je titul? tam jsme si všichni rovni. Až se ozve při pohřbu.....a loučíme se s panem Novákem tak se ozve z rakve.....Ale já jsem ING......Farář: to nevadí, ale Novák jste taky ne? A hlavně ted už vám to může být jedno :) To je celý můj názor na užívání titulu mimo oblast kde se to hodí. Hl...
Pokud nechceš používat titulů, neměl bys říkat ani "u doktora v čekárně..." to je vlastně taky titul -:))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 23:47, Pro Inženýrka
Inženýrku, no ty jsi tady chyběl. Co nám ještě povíš? V čem pak jsi ještě inženýr?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.01.2007 07:20, RE: Pro Inženýrka
Inženýr Onanie napisał:
Inženýrku, no ty jsi tady chyběl. Co nám ještě povíš? V čem pak jsi ještě inženýr?
Pánové, pánové.... jenom blbě kecáte..... přečtěte si můj první příspěvek a pak suďte..... vyjádřil jsem v něm pouze svůj názor na článek. Protože však byl negativní a shodou okolnostní jsem se zároveň podepsal jako Ing..... spustil jsem tím lavinu odporu. Proč? Kombinace negativního názoru a zjištění že jsem inženýr ve vás vzbudilo takovou nenávist s jakou jsem se ještě nesetkal.
Mám také školu technického směru a rozhodně jsem nestudoval v minulém režimu, nebo některou z rychlokvašných škol.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.01.2007 07:25, RE: Pro Inženýrka
Inženýr Onanie napisał:
Inženýrku, no ty jsi tady chyběl. Co nám ještě povíš? V čem pak jsi ještě inženýr?
A ještě něco: to, že jsem posléze obhajoval užití titulu, je druhořadé..... primární problém je ve vás!!! To že odsoudíte někoho za to, že nesdílí stejný názor na článek jako vy a ještě si dovolí užít titul v nicku..... ptám se není lepší zde vystupovat jako anonym? Nevím.... už jsem byl mnohokrát svědkem toho, jak dotyčného "anonyma" stíráte za to, že se stydí podepsat pod svůj názor, ale v čem jste jiní???? Když použijete vymyšlený nick?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.01.2007 08:34, RE: Pro Inženýrka
Ing. Marcián napisał:
A ještě něco: to, že jsem posléze obhajoval užití titulu, je druhořadé..... primární problém je ve vás!!! To že odsoudíte někoho za to, že nesdílí stejný názor na článek jako vy a ještě si dovolí užít titul v nicku..... ptám se není lepší zde vystupovat jako anonym? Nevím.... už jsem byl mnohokrát svědkem toho, jak dotyčného "anonyma" stíráte za to, že se stydí podepsat pod svůj názor, ale v čem jste jiní???? Když použijete vymyšlený nick?
Dobře, dejme tomu, že se tady nacházejí lidé, kteří se podepisují, jako anonym a nejsou přínosem, proti tomu nejsem, ale nemohu souhlasit s názorem, že tato recenze je špatná. Myslím, že by se dala tato recenze zařadit k těm lepším tady. Ale nejlepším způsobem, jak svoje kritické tvrzení podložit, je napsat vlastní vzorovou recenzi. Neříkám, že člověk nemůže kritizovat, když danou věc neumí, když mi brusič nabrousí brusle, až mi nůž zmodrá, tak je to bezesporu debil, ale neříkám, že sám bych to napoprvé zvládl.
A k tomu titulu: Většina lidí, co použití titulu komentuje, tak se podepsali. Prostě titul v internetové diskuzi nemá opodstatnění a o kvalitách diskutéra mluví obsah jeho slov a nikoliv nick, ať je s titulem nebo bez. Možná, že Tobě to příijde správné, ale bohužel většině to přijde spíše trapné a mají svobodu se s Tebou o tom přít a jediná věc, kterou by jsi to mohl obhájit, jsou opravdu kvalitní příspěvky v diskuzi a klidně i kritické. Nechci se Tě nějak dotknout, ale ty příspěvky, ačkoli mají hlavu a patu, použití titulu v nicku, nepodtrhují. A nakonec si nemyslím, že by Ti tady někdo titul záviděl, podle některých příspěvků soudím, že je zde vzdělaných lidí více, ale říká se: "Mlčeti zlato."
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.01.2007 13:31, RE: Pro Inženýrka
David V napisał:
Dobře, dejme tomu, že se tady nacházejí lidé, kteří se podepisují, jako anonym a nejsou přínosem, proti tomu nejsem, ale nemohu souhlasit s názorem, že tato recenze je špatná. Myslím, že by se dala tato recenze zařadit k těm lepším tady. Ale nejlepším způsobem, jak svoje kritické tvrzení podložit, je napsat vlastní vzorovou recenzi. Neříkám, že člověk nemůže kritizovat, když danou věc neumí, když mi brusič nabrousí brusle, až mi nůž zmodrá, tak je to bezesporu debil, ale neříkám, že sám bych to ...
Souhlasím, ale já se s titulem nikde neoháněl.... oni se toho chytli! Vyjadřoval jsem se k recenzi, vytkl jsem technické nedostatky, pozastavil jsem se nad tekoucím servem a názorem majitele, že to je (dle jeho slov) "v poho" Jako technicky vzdělanému a problému znalému mně to moc v poho nepřijde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.01.2007 22:41, TO: Marcián
Ing. Marcián napisał:
Souhlasím, ale já se s titulem nikde neoháněl.... oni se toho chytli! Vyjadřoval jsem se k recenzi, vytkl jsem technické nedostatky, pozastavil jsem se nad tekoucím servem a názorem majitele, že to je (dle jeho slov) "v poho" Jako technicky vzdělanému a problému znalému mně to moc v poho nepřijde.
Z mého serva olej jen prolýná a nechápu proč bych ho měl hned měnit. Jediné co se může stát je, že přestane fungovat. Takže až budou finance, tak ho vyměním. Určitě to není problém bránící bezpečnosti provozu, zvlášť když do něj nebylo třeba zatím vůbec třeba olej dolévat.
A jestli něco udivuje mě, tak to jak z psané recenze okamžitě poznáte míru, závažnost a rozsah problému. Zamyslete se nad sebou a odpovězte. Kde jste byl když tu byly recenze typu auto jede každýho předjedu a je bez závad. Nebo se Vám snad zdály lepší a zdělnější?
S auty určité zkušenosti rozhodně mám a jsem jedním z těch co nikdy na autě nic neošidí. Kdo ovšem čte článek s cílem najít nedostatek, najde ho. Jestli je pro Vás důležitá maximální technická přesnost, ztrácíte čas čtením těchto recenzí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.01.2007 09:49, RE: Chujovina
Ing. Marcián napisał:
A ještě něco: co se týče jméne a titulu..... neschovávám se za nějakou více či méně trapnou přezdívkou, nebojím se uveřejnit své jméno. Dále pak co se týče titulu, tak ti co absolvovali nějaké akademické vzdělání jistě vědí, že titul patří k jménu a okamžikem promoce by se měl všude uvádět!
kromne rakouska, na zapade ing. magister a pod., neplati jako titul ale diplom, ktery se nikde neuvadi. Titul je Profesor, Doktor, Von, Prinz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 21.05.2007 09:29, napsal jsi
Pozitivem je menší zájem zlodějů a dobrá cena ve srovnání například s octávií podobného data a proběhu km, i když to není samozřejmě stejná třída." To máš pravdu, že je to jiná třída. Vectru bych rozhodne s Octavkou nesrovnával. Možná tak Astru s Octavkou a nebo Vectru s Pasatem.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.