zed napisał:
Máš shruba ve všem pravdu, ještě bych přidal šílenou zadní nápravu, která potřebuje čas od času komplet výměnu silentbloků. Jinak bych auto stejně nedoporučoval, dělám v servisu opel, takže vím o čem je řeč. Na kterou koliv věc na autě ukážu - určitě jsem jí vyděl poškozenou
No, když do servisu se převážně jezdí s požkozenými věcmi. Myslím, že jde o to odhalit typické závady, jako jsou třeba praské svody. To je bohužel také častý jev, ale dají se údajně svařit a pak dlouho služí. Nevím jak moc se liší zadní náprava V A a V B (V B jsem neviděl rozkreslenou), ale na V A jsou 2 hlavní silentbloky přímo na jednotlivých kyvnách a stabilizátor je přichycen 2 silentbloky k V profilu spojujícím obě kyvny a 2 silentbloky jsou pro uchycení do kyvny. Jestli to má V B podobně, tak mi to zas tak bolavý místo nepřijde. To si myslím, že může být horší rychle se opotřebovávající se tlumiče, ale to taky není žádná finanční darda. Další bolestí je třeba nečitelný display, ale to se dá taky zvládnout - jsou různé návody a odkazy, jak na to buď svépomocí za hubičku nebo za pár korun u někoho šikovného.
Mimochodem, všechny ty poškozené věci byly na jednom exempláři? Velmi často je na vině sám uživatel, protože šidí péči o auto - někdy mám pocit, že jsou to právě Ti lidé, co říkají - liju do toho jen benzín a vodu do ostřikovače. Já třeba čas od času pod kapotu kouknu, na stav oleje chladiva, brzdovky, tlaky v gumách. Někdy banální závada může při zanedbání může napáchat škodu.
Nicméně si klidně nechám poradit, do kterého 6-8-mi letého auta nebudu tutově muste po zakoupení investovat prakticky žádné peníze.