0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat menší auto do 110 tisíc?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 10:02, RE: ...
anonym napisał:
Honda civic !
navrhuji Fabii,je to nenáročné spolehlivé autíčko
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 10:19, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Auta starší deseti let po případném prodeji už nikdy nepřihlásit do provozu. U vozů starších deseti let zvednout povinné ručení na dvojnásobek. Viděli byste, co by to udělalo s cenami ojetin...
Tohle by byla přece, ale strašná pitomost,ne? Znám auta, která mají 15 let a vypadají a jezdí skvěle, na druhou stranu znám auta, která mají 5 a jsou to vraky!!! Nicméně musím za sebe říct, že třeba Š 120, nebo Wartburgy a Trabanti na silnice už skutečně nepatří. Možná se to nebude někomu líbit, ale kdo má na to aby jezdil se 120kou, ten má i na lepší auto, jen si to nechce přiznat. Když vidím, v čem jezdí i cikáni ( z našich daní) tak proč by všichni normální lidi nemohli mít aspoň od fáva výš))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 10:41, RE: Tigra
anonym napisał:
Ne EGR ventil odchází proto, že se zalepí mastnými úsadami vzniklými při spalování oleje. Jinak 1,6 16V od Opela bych nechtěl ani zadarmo. Ta spotřeba oleje tam skutečně je. Tomáš Dusil.
Je fakt, že X16XEL není povedený motor a jeho ovalita pístů je vadná, pak dochází ke spotřebě oleje, ale znám případy lidí, co maj X16XEL v Astře G a problémy s olejem nemají. Když už 1.6 16V, tak od roku 2000 se používá nový motor Z16XE a ten už spotřebou oleje netrpí.

Jinak nefunkční EGR se dá i vyčistit a rozhýbat, pak zase funguje dál, ne ale pokaždé se to podaří!

zigi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 10:42, RE: Tigra
anonym napisał:
Ty ses asi zbláznil. Kdo ti dá otestovat ojetinu na 1000 km?
Právě proto bych to nekoupil :)

zigi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 11:25, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Tohle by byla přece, ale strašná pitomost,ne? Znám auta, která mají 15 let a vypadají a jezdí skvěle, na druhou stranu znám auta, která mají 5 a jsou to vraky!!! Nicméně musím za sebe říct, že třeba Š 120, nebo Wartburgy a Trabanti na silnice už skutečně nepatří. Možná se to nebude někomu líbit, ale kdo má na to aby jezdil se 120kou, ten má i na lepší auto, jen si to nechce přiznat. Když vidím, v čem jezdí i cikáni ( z našich daní) tak proč by všichni normální lidi nemohli mít aspoň od fáva výš))
Znát písmenka neznamená umět číst. Nepsal jsem o vyřazování starých aut z provozu, ale o nepřipuštění starších vozů do provozu PO PRODEJI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 11:43, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Auta starší deseti let po případném prodeji už nikdy nepřihlásit do provozu. U vozů starších deseti let zvednout povinné ručení na dvojnásobek. Viděli byste, co by to udělalo s cenami ojetin...
Podle mě je to naprostý nesmysl. Mylíš jako, co by to udělalo s cenami ojetin. Auto nad 10 let je bezcené, takže si ho nechám, dokud se nerozpadne, tak jsi to myslel.
A proč chceš zvedat povinné ručení u staršího auta, čím to obhájíš? Myslíš, že novou Fábií uděláš menší škodu než třeba starou Felicií?
A vůbec, v čem vám všem vlastně starší auta leží tak v žaludku? Kvůli emisím nebo kvůli designu nebo máte za to, že auto starší 10-ti let je automaticky vrak. Nebo pracujete všichni v auto-průmyslu a snižování odbytu dopadá i na vás?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 12:45, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
David V napisał:
Podle mě je to naprostý nesmysl. Mylíš jako, co by to udělalo s cenami ojetin. Auto nad 10 let je bezcené, takže si ho nechám, dokud se nerozpadne, tak jsi to myslel.
A proč chceš zvedat povinné ručení u staršího auta, čím to obhájíš? Myslíš, že novou Fábií uděláš menší škodu než třeba starou Felicií?
A vůbec, v čem vám všem vlastně starší auta leží tak v žaludku? Kvůli emisím nebo kvůli designu nebo máte za to, že auto starší 10-ti let je automaticky vrak. Nebo pracujete všichni v auto-průmys...
Omlazení vozového parku. Máš to v nadpisu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 12:49, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Omlazení vozového parku. Máš to v nadpisu.
Jestli si chceš koupit, mladší auto, tak si je kup. Jestli chceš, aby ostatní si koupili nový auta, tak jim je kup. Ale neodpověděl jsi mi na základní otázku. Proč Ti vadí, že někdo jiný má starý auto?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 13:01, RE: ...
anonym napisał:
navrhuji Fabii,je to nenáročné spolehlivé autíčko
No s tou spolehlivosti to zas tak valne neni. A v tehle cenove kategorii to bude vylitanej firemni vrak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 13:14, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Omlazení vozového parku. Máš to v nadpisu.
V ČR žije cca 80% lidí, co nedosahuje ani průměrného platu, který trapně ukazují statistiky ( přes 20 000 ) a za co si pak máme kupovat nový auta? Za tu bídu co je v našem státě? Na nový auta má málo lidí a většina z nich si je stejně kupuje na splátky, tím pak sebe a svou rodinu zadluží na pár let a to citelně!

Někdo je rád že si vůbec koupí nějaký auto!
S tím omlazováním vozovýho parku si kapánek přestřelil, ale až bude průměrnej plat jako v Rakousku ( cca 80-90 000 ), tak potom bude vozovej park na jiný urovni, ale toho se nikdy v našem bordelstátě nedočkáme!

zigi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 13:41, Almera
V článku se píše, že i japonská auta která se vyrábějí v Evropě si drží svou pověstnou kvalitu, ale nevíte jak je to s Almerami vyráběnými ve Francii(od r.2003)? Konkrétně mi jde o přesnost řazení. Japonci by ji měli mít, zatímco Francouzi jsou podle všech recenzí známí spíš kulisou alá "kvedlačka". Mám zkušenosti s Almerou r.v. 2007 a tam by kulisa řazení odpovídala spíš francouzskému modelu:( Je to na reklamaci nebo je to normál?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 14:25, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Auta starší deseti let po případném prodeji už nikdy nepřihlásit do provozu. U vozů starších deseti let zvednout povinné ručení na dvojnásobek. Viděli byste, co by to udělalo s cenami ojetin...
Auta by byla skoro zadarmo a jezdilo by se bez pojištění ((((-:
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 17:23, RE: Almera
anonym napisał:
V článku se píše, že i japonská auta která se vyrábějí v Evropě si drží svou pověstnou kvalitu, ale nevíte jak je to s Almerami vyráběnými ve Francii(od r.2003)? Konkrétně mi jde o přesnost řazení. Japonci by ji měli mít, zatímco Francouzi jsou podle všech recenzí známí spíš kulisou alá "kvedlačka". Mám zkušenosti s Almerou r.v. 2007 a tam by kulisa řazení odpovídala spíš francouzskému modelu:( Je to na reklamaci nebo je to normál?
Tušim, že Nissan se spojil s Renaultem, od tý doby už to není co tobývalo, jak kvalitou, tak spolehlivostí. Starý dobrý Nissany. Například Mazda pokud vim vyrábí veškerý modely v Japonsku. To, co vyráběla kdysi v Evropě (např M2) si Japonci vzali zpátky domů, což byl dobrej krok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 17:24, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Auta starší deseti let po případném prodeji už nikdy nepřihlásit do provozu. U vozů starších deseti let zvednout povinné ručení na dvojnásobek. Viděli byste, co by to udělalo s cenami ojetin...
jasně a všichni si pak koupíme fábii htp
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 17:24, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Auta starší deseti let po případném prodeji už nikdy nepřihlásit do provozu. U vozů starších deseti let zvednout povinné ručení na dvojnásobek. Viděli byste, co by to udělalo s cenami ojetin...
jasně a všichni si pak koupíme fábii htp
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 19:44, RE: Tigra
anonym napisał:
Právě proto bych to nekoupil :)

zigi
Jenom mi připadá úsměvná scéna v bazaru: já si půjčím auto na 1000 km, za týden ho možná koupím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 20:12, RE: Almera
anonym napisał:
V článku se píše, že i japonská auta která se vyrábějí v Evropě si drží svou pověstnou kvalitu, ale nevíte jak je to s Almerami vyráběnými ve Francii(od r.2003)? Konkrétně mi jde o přesnost řazení. Japonci by ji měli mít, zatímco Francouzi jsou podle všech recenzí známí spíš kulisou alá "kvedlačka". Mám zkušenosti s Almerou r.v. 2007 a tam by kulisa řazení odpovídala spíš francouzskému modelu:( Je to na reklamaci nebo je to normál?
Neexistuje francouzská Almera, ani Holandská. Jsou jen japonský a Anglický (co se týká Evropy). Ale to řazení u N16 je fakt "francouzský" až hanba....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.04.2008 21:51, Tigra - motor 1.4 16 V (66 kW)
Jestli auto tvrdí, že výše uvedený motor je bezproblémový, tak NEVÍ, O ČEM MLUVÍ.
Vlatstní zkušenost- astra G s tímto motorem, koupena jako nová a servisovaná jen v autorizovaném servisu. Během 6 let /60 000 km provedeny 2 poměrně nákladné opravy (á 20tKč) z důvodu chodu na 3 válce. Plus na důrazné doporučení servisu předčasná výměna rozvodů při kontrole při 30.000 km(samosebou po záruce).
Kamarádka má tento motor v Tigře, havárie motoru (ne rozvody), také se dost prohnula ...

Tento motor je totální jrebka - tudíž následoval návrat do koncernových vod. A´t si říká kdo chce co chce, jsou to kvalitativně nadprůměrná auta ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.04.2008 01:08, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
V ČR žije cca 80% lidí, co nedosahuje ani průměrného platu, který trapně ukazují statistiky ( přes 20 000 ) a za co si pak máme kupovat nový auta? Za tu bídu co je v našem státě? Na nový auta má málo lidí a většina z nich si je stejně kupuje na splátky, tím pak sebe a svou rodinu zadluží na pár let a to citelně!

Někdo je rád že si vůbec koupí nějaký auto!
S tím omlazováním vozovýho parku si kapánek přestřelil, ale až bude průměrnej plat jako v Rakousku ( cca 80-90 000 ), tak potom bude vozovej ...
Choď pěšky, když na nové auto nemáš. Někdo tady radil, že je dobrý i bicykl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 19.04.2008 09:50, RE: Pro omlazení vozového parku ideální řešení:
anonym napisał:
Choď pěšky, když na nové auto nemáš. Někdo tady radil, že je dobrý i bicykl.
Co ty jsi za vola ...
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.