anonym napisał:
Klidne ti dam cislo, muzes mi zavolat a ukazu ti vsechny moje auta ...
Mel jsem kdysi 2,4 CD ze Svajcu a mela i zadni okynka v elektrice, sibr, stavitelny volant,tempomat, ABS,vytapene sedacky, dofukovaci tlumice, original imobilizer, stavitelny volant, palubni pocitac, takze ty vybavy se asi dost lisily i dle zeme urceni. A mozna ani nemela moc najeto, kdovi (dalky jezdivala okolo 7 litru/100km a dlouhodobe 180-200 tacho na nemeckych dalnicich taky nebyl problem ani v plnem obsazeni. Taky se tyto vozy relativne levne daji predelat na LPG (klasickej nasavanej-maji jeste kovove sani) a motory si na smradlavej plyn taky nestezuji.
...
Razeni je presne z principu, protoze radici paka je primo nad prevodovkou a klasicka konstrukce motor vpredu nahon vzadu je svym zpusobem zabavna, ale pozor na kluzko, chova se to jako luxusni sane. I ten relativne slusny rejd je pravdepodbne dan tim, ze predni kola nejsou hnana.
...
Jinak tuhosti karoserie opravdu nevynika krouti se (staci zaparkovat na nejakem velkem hrbolu a je to poznat-dvere se opravdu otviraji blbe, ale castecne je to i dan velkemu rozvoru. Ta moje mela puvodne i nejake vyztuhu zespod-ale tu jsem bohuzel urazil o parez.
...
Snad jen doporucit, aby clovek neblaznil, auto umi jet docela rychle, ale preci jen vetsina uz jich je dost starych a opotrebovanych, ale kola tomu jakou 120 neupadavaji. Znam kluky, co si pomuchlanou omegu za par korun spravili a zadreli ji hned pri prvni jizde (porad plnej a na olej do motoru nejak zapomneli)
...
Ne opravdu to neni pro zacatek nebo na tahani kramu na stavbu spatny auto. Mel jsem i beckovou, mista min vevnitr, ale zvenku zabirala vic a jeste to byl proti ackove strasne prouchovy kram. No sice to melo i airbagy (a jakoupak maji zivotonost ty airbagy?) a protiprokluz (pribrzdi kola v kluzkem kopci, ze se to zastavi), ale zralo to vic, o moc lip to nejelo a poruchy typu, ze ve znackovem servisu rikali, nevime co stim, ale muzeme zacit postupne menit jednotlive bloky (za desetitisice).