Dave napisał:
Takze 12 l v meste je normal, da se jezdit za 10 a mimo do 100 km/h i za 8.0 l....velky objem=male otacky a pak to jde, kdyz nekdo toci 2.5 V6 do 5.000 tak at se nedivi ze to zere.....jinak omega je dobry auto, dokonce i opel, jako takovej :) - posledni dobou zacina byt dobrej, lepsi nez korea, seat nebo italia auta, ze je o neco malo poruchovejsi nez treba VW, vzhledem k cene nevadi. A co tak ctu ..... Audi, VW atd....taky nic moc, napravy, TDi...vahy, turba, PC....no neni to co to byvalo
Ach jo, kdyz si nekdo koupi omegu, kupuje si nejlevnejsi moznou verzi luxusniho auta, tak pak snad nebude hlidat kazde deci spotreby a mel by si poridit jine uspornejsi auto. Mam kombika 2,5i se sekvencnim plynem a ve meste bere v zime okolo 15 litru LPG (kratke jizdy), no a? Vim, ze by to slo o 3litry stahnout neohybanim plynu k podlaze a mozna i o 4litry jizdou na volnobezne otacky, ale proc? Auto je stare ojete porizene relativne levne, da se ocekavat, ze pri trose stesti vydrzi 100 000km stejne jako ta starsi omega, co jsem mel predtim (mimochodem byla lepsi a o dost uspornejsi).
No kdyz vezmete porizovacku okolo 100 000 + 40 000Lpg+10 000 rozvody, je to auto za 150 000 Kc
k tomu 100 000km tj1000*100km za rekneme prumernych 11l plynu (jezdim se i mimo mesto a nejen v zime) po 15Kc je za palivo 11*15*1000=165 000 Kc za palivo cili jsme na nejakych 320 000 Kc, vzdyt to je porizovacka trochu slusnejsiho noveho auta....
Auto je to samozrejme prumerne a i kdyz melo porizovacku okolo milionu, tu hodnotu nikdy nemelo (taky to prestali vyrabet), ale jako ojetina je to asi nejlepsi kup. Az dsolouzi, tak si ji klidne a rad koupim znovu...