0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Omega 2.5 V6 CD

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.01.2006 10:29, RE: Spotřeba
aleš napisał:
Píše se opel analfabete - ale stejně asi nevíš co to znamená analfabet, tak nic...
tak sorac:kazdy trotel vlastni opel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.01.2006 23:09, pro změnu ... k recenzi
Diskuse na téma spotřeba paliva je jak vidno opravdu velmi nosným tématem ... nedivím se ... i mě trochu šokovala hodnota okamžité spotřeby palubního počítače u benzínového čtyřlitrového šestiválce, která dosahovala někdy hodnot kolem 90 litrů/100 km. Zakázat by je byla škoda a objem opravdu ničním nenahradíš ... ale k recenzi ... přiznám se, že mě nejvíc zaujal rozkošný hanlivý výraz "předohrab" ... osobně nemám nic proti "zadohrabům" ... na suchém asfaltu jistě nemají chybičku ... ale v zimě bych se raději hrabal předkem ... protiprokluz neprotiprokluz ... samozřejmě ideálně "all wheel hrab"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.01.2006 16:07, RE: pro změnu ... k recenzi
petr napisał:
Diskuse na téma spotřeba paliva je jak vidno opravdu velmi nosným tématem ... nedivím se ... i mě trochu šokovala hodnota okamžité spotřeby palubního počítače u benzínového čtyřlitrového šestiválce, která dosahovala někdy hodnot kolem 90 litrů/100 km. Zakázat by je byla škoda a objem opravdu ničním nenahradíš ... ale k recenzi ... přiznám se, že mě nejvíc zaujal rozkošný hanlivý výraz "předohrab" ... osobně nemám nic proti "zadohrabům" ... na suchém asfaltu jistě nemají chybičku ... ale v zimě b...
Mas pravdu! Zadny nahon na snehu-nic moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.01.2006 21:47, RE: Spotřeba
Mates napisał:
Spotřeba 9,1 litrů? Tak pán asi nejezdí, ale loudá se, ale to si mohl pořídit "oktáfku" 1,4, a nebo mu proměřuje pal. počítač - doporučuji kontrolu. Já to mám vyzkoušené, u mě je rozdíl tak 1 dcl. Mám to samé auto, ale v automatu a nedostanu se po městě pod 12 litrů, ani kdybych to tlačil. Jinak na Omegu nedám dopustit, je to velké a pohodlné auto, 2,5 V6 ano, ale příště radši 3,0 MV6.
proc ne? ja s tim jezdim za 10,7 a to na to slapu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 15.01.2006 22:45, RE: pro změnu ... k recenzi
petr napisał:
Diskuse na téma spotřeba paliva je jak vidno opravdu velmi nosným tématem ... nedivím se ... i mě trochu šokovala hodnota okamžité spotřeby palubního počítače u benzínového čtyřlitrového šestiválce, která dosahovala někdy hodnot kolem 90 litrů/100 km. Zakázat by je byla škoda a objem opravdu ničním nenahradíš ... ale k recenzi ... přiznám se, že mě nejvíc zaujal rozkošný hanlivý výraz "předohrab" ... osobně nemám nic proti "zadohrabům" ... na suchém asfaltu jistě nemají chybičku ... ale v zimě b...
tak tak čtyřkolka je super,ale člověk musí umět s tím co má. Zadní nebo přední? toť otázka,ale na sněhu a v provozu se moc frajeřit nedá. Život máme jen jeden,tak buďme opatrní. A zimní gumy k něčemu jsou!!! Hodně km bez nehod přeje Kaccerr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.01.2006 18:33, OMEGA
kaccerr napisał:
tak tak čtyřkolka je super,ale člověk musí umět s tím co má. Zadní nebo přední? toť otázka,ale na sněhu a v provozu se moc frajeřit nedá. Život máme jen jeden,tak buďme opatrní. A zimní gumy k něčemu jsou!!! Hodně km bez nehod přeje Kaccerr
Takze 12 l v meste je normal, da se jezdit za 10 a mimo do 100 km/h i za 8.0 l....velky objem=male otacky a pak to jde, kdyz nekdo toci 2.5 V6 do 5.000 tak at se nedivi ze to zere.....jinak omega je dobry auto, dokonce i opel, jako takovej :) - posledni dobou zacina byt dobrej, lepsi nez korea, seat nebo italia auta, ze je o neco malo poruchovejsi nez treba VW, vzhledem k cene nevadi. A co tak ctu ..... Audi, VW atd....taky nic moc, napravy, TDi...vahy, turba, PC....no neni to co to byvalo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 11:01, RE: OMEGA
Dave napisał:
Takze 12 l v meste je normal, da se jezdit za 10 a mimo do 100 km/h i za 8.0 l....velky objem=male otacky a pak to jde, kdyz nekdo toci 2.5 V6 do 5.000 tak at se nedivi ze to zere.....jinak omega je dobry auto, dokonce i opel, jako takovej :) - posledni dobou zacina byt dobrej, lepsi nez korea, seat nebo italia auta, ze je o neco malo poruchovejsi nez treba VW, vzhledem k cene nevadi. A co tak ctu ..... Audi, VW atd....taky nic moc, napravy, TDi...vahy, turba, PC....no neni to co to byvalo
Ach jo, kdyz si nekdo koupi omegu, kupuje si nejlevnejsi moznou verzi luxusniho auta, tak pak snad nebude hlidat kazde deci spotreby a mel by si poridit jine uspornejsi auto. Mam kombika 2,5i se sekvencnim plynem a ve meste bere v zime okolo 15 litru LPG (kratke jizdy), no a? Vim, ze by to slo o 3litry stahnout neohybanim plynu k podlaze a mozna i o 4litry jizdou na volnobezne otacky, ale proc? Auto je stare ojete porizene relativne levne, da se ocekavat, ze pri trose stesti vydrzi 100 000km stejne jako ta starsi omega, co jsem mel predtim (mimochodem byla lepsi a o dost uspornejsi).

No kdyz vezmete porizovacku okolo 100 000 + 40 000Lpg+10 000 rozvody, je to auto za 150 000 Kc
k tomu 100 000km tj1000*100km za rekneme prumernych 11l plynu (jezdim se i mimo mesto a nejen v zime) po 15Kc je za palivo 11*15*1000=165 000 Kc za palivo cili jsme na nejakych 320 000 Kc, vzdyt to je porizovacka trochu slusnejsiho noveho auta....

Auto je to samozrejme prumerne a i kdyz melo porizovacku okolo milionu, tu hodnotu nikdy nemelo (taky to prestali vyrabet), ale jako ojetina je to asi nejlepsi kup. Az dsolouzi, tak si ji klidne a rad koupim znovu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.03.2006 15:14, RE: OMEGA
Dave napisał:
Takze 12 l v meste je normal, da se jezdit za 10 a mimo do 100 km/h i za 8.0 l....velky objem=male otacky a pak to jde, kdyz nekdo toci 2.5 V6 do 5.000 tak at se nedivi ze to zere.....jinak omega je dobry auto, dokonce i opel, jako takovej :) - posledni dobou zacina byt dobrej, lepsi nez korea, seat nebo italia auta, ze je o neco malo poruchovejsi nez treba VW, vzhledem k cene nevadi. A co tak ctu ..... Audi, VW atd....taky nic moc, napravy, TDi...vahy, turba, PC....no neni to co to byvalo
Mám Opel Omega CAr. 2,5V6. Myslím, že jezdím svižně. Dlouhodobý průměr při nejčastější délce jízdy mezi 20 a 50 km mám 9,5 l. Na delší trasy klidně pod 9.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.04.2006 15:47, RE: OMEGA
Vít napisał:
Mám Opel Omega CAr. 2,5V6. Myslím, že jezdím svižně. Dlouhodobý průměr při nejčastější délce jízdy mezi 20 a 50 km mám 9,5 l. Na delší trasy klidně pod 9.
Mám toto auto a můžu souhlasit s autorem řecenze že je to auto u nás nedoceněné.I zde kritizovaná kvalita spracování se mi zdá srovnatelná s vozy VW atd.měl jsem možnost srovnat svoji omegu caravan a pasat při zhruba stejně 200tis. najetých kilometrech a u omegy v interiéru ještě nic nějak moc nechrastí ,to se o pasatu říct ovšem kvůli tvrdšímu odpružení říct nedá.má motor 2.5TD chip na 1505PS ale příště bych koupil 2.5 V6 protože mám raději benzín.jinak spokojenost a poze běžné opravy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.10.2006 18:13, RE: Světové zásoby ropy
Marek napisał:
No tak treba SAABy jsou znamy predevsim diky turbu, s trochou nadsazky mu daly jmeno. Takovej 2.3t (samozrejme v benzinu) je opravdu lahoda, vykon z fabriky az 260 koniku, po upravach klidne 500. a spotreba? s mym (puvodne 200k) asi 300 konovym motorem pri klidne jizde 9 litru/100! samozrejme 4x4 je trochu o necem jinym, ale pro strelce je SAAB idealni
turbo benzínů jezí taky dost a turbo vždy neznamená zvýšení spotřeby. Proto třeba zrovna SAAB nabízí několik úrovní přetlaku. Díky rychlejšímu nástupu výkonu je možné jet v nižších otáčkách a tím vlastně snížit spotřebu. Když jsem si pořídil Renault 25 V6 Turbo, tak jsem z toho měl taky trochu strach, ale za tu radost z jízdy jsem to risknul. Spotřeba LPG od 10L do 14L/100km je u takového draka přijatelné. Výkon 133kW@5500 z motoru 2.4 V6 se dá dostat i bez turba, ale při lineárním nárůstu výkonu motoru bez turba není možné vystřelit z 0 na 100km/h za 7.5s
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.01.2007 20:23, RE: Spotřeba
Mates napisał:
Jééé...to jsem to tu hezky rozvířil! "Dlouhodobá" 9,1 l já prostě neberu a hotovo. Dálnice - 150km/h, tempomat a jen tehdy jsem se dostal do 9 litrů. Už hodně lidí mi tvrdilo, že jejich 3,0 žere 8,5, pak jsme to změřili tankováním u stejného stojanu a skutečnost byla úplně jinde. I palubák se může mýlit. Jinak se vším souhlasím, mám Omegu přes rok a znám hodně lidí, co ji mají taky a spokojenost. A jak tu někdo psal, že kvůli nám, co máme motory nad 2,0 vzrostla cena ropy...to snad neee!
Já mu zu spotřebu věřim.Vlastnil jsem Renault Nevada 2.0 benzin a jezdil jsem s ní v průměru 6,5l.A to jsem jí dával kotel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 09.02.2007 09:15, RE: Světové zásoby ropy
Yeti napisał:
Díky vám pánové se ropa zdražuje. Maximální objem nad 2.0 bych u osobáků zakázal. Turbo musí na vyšší požadavky výkoů dostačovat...
Tak jsi debil!!! To TURBO žere víc než 2.5 .. moje 2.5 V6 7.6l/100km ..... kamarád to samí auto 2.0 16V Turbo - 13l/100km ... klidnou jízdou ....
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.