Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
http://www.tipcars.com/infiniti-g37/infiniti-g37-3935810.htmlMám, provozuji jako rodinné auto, náklady příznivé, spotřeba 8-10, ve městě úměrně více. když potřebuješ, 330koní tam je. Pohodový auto, ale i celkem jet rychle to umí
Mám verzi 4x4, takže zima pohoda, jen třeba uvážit velkou váhu. Servis Nissan, takže no problem.
Náhradní díly budou nesrovnatelně dražší než u Seatu nebo Opelu a spotřeba 8-10 je možná tak z kopce. Stačí si projít spritmonitor.de nebo některé testy a zjistíš, že okolo 13 se budeš motat bez větších problémů, obzvlášť, když tazatel je příznivce rychlejší jízdy. Jinak jedna ta G37 4x4 je v nabídce na tipcars už asi tak rok, to je třeba si uvědomit před tím, než si takové auto pořídíš, protože najít druhého takového fanouška bude docela problém.Prostě, osobně bych se do takových dobrodružství nepouštěl:)Z tvého seznamu - cokoliv co je v dobrém stavu. V áčkách budou mít měřičku laku, na místě ti přeměří, uvidíš co a jak bylo lakovaný, spravovaný, bouraný.
Reno: pokud s tím nemáš osobní zkušenost, tak nefabuluj o spotřebě. Samosebou, když se "chce", jde to za dvacet. Ale také když se chce, jde to za 8 - to mi věř. Ale chce to trošku souznít s autem a předvídat situaci před sebou. ve městě nikdy spotřebu neřeším a jen blb si koupí auto tohoto ražení na skákání po Praze, například.
Díly stojí něco víc, něco míň, ale v průměru to je levnější, než nová Oktávka či Superb, to mi taky věř. Jen nesmíš nakupovat od českých zlodějů.
Jasně, Infitini není značka pro každého, své fandy ale má a co já považují za zásadní, nepotkáš jich do hodiny dvacet. A co je podstatné, tohle auto, konkrentě G37 je velmi velmi vhodná volba pro dlouhé štreky, díky tichu a pohodlí a odhlučnění podvozku, ale dá se s tím zažít i velmi slušný požitek, když se chceš svézt. Motor i podvozek to umí. Nakonec, 370Z už tenhle pohon prověřila víc, než dostatečně.