0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Frontera - opravy jsou problém

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 08:15,
pekne auto, ale v dnesnej dobe uz vysoko neekonomicke. Naviac, diesel motor od opla by som asi nebral. Celkovo Frontera dnes uz nestoji za nic. Skoda
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 10:27, RE: bez předmětu
anonym napisał:
pekne auto, ale v dnesnej dobe uz vysoko neekonomicke. Naviac, diesel motor od opla by som asi nebral. Celkovo Frontera dnes uz nestoji za nic. Skoda
Me se taky libi, ale povest Opla je povest Opla
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 13:09,
Co to je za kravinu ! Kdo píše takové hovadiny ! Značkový servis nechce opravovat svoje auta ? Je to asi takto ! Koupil jsi pěknou vyjetou kur... a při návštěvě servisu ti řekli 35000,- a ty začneš takhle kopat do Opla ! Není divu deset majitelů před tebou do toho nevrazilo ani korunu , pak se nedá nic dělat. Je těžké Opel neni ideál kvality ale se slušným chováním k tomuto vozu , vydrželo toto vozidlo mnoho ! Srovnávat Fronteru s Felckou napadne jen dementa !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 13:26, Opl Opl,radeji bych do nej kopl!
anonym napisał:
Co to je za kravinu ! Kdo píše takové hovadiny ! Značkový servis nechce opravovat svoje auta ? Je to asi takto ! Koupil jsi pěknou vyjetou kur... a při návštěvě servisu ti řekli 35000,- a ty začneš takhle kopat do Opla ! Není divu deset majitelů před tebou do toho nevrazilo ani korunu , pak se nedá nic dělat. Je těžké Opel neni ideál kvality ale se slušným chováním k tomuto vozu , vydrželo toto vozidlo mnoho ! Srovnávat Fronteru s Felckou napadne jen dementa !
Opl Opl,radeji bych do nej kopl!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 14:21, RE: Opl Opl,radeji bych do nej kopl!
anonym napisał:
Opl Opl,radeji bych do nej kopl!
Aá básník je znalec ! Nebo majitel scauta !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 15:16, Přimlouvám se...
...za jazykovou korekturu podobných příspěvků
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 16:18, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Co to je za kravinu ! Kdo píše takové hovadiny ! Značkový servis nechce opravovat svoje auta ? Je to asi takto ! Koupil jsi pěknou vyjetou kur... a při návštěvě servisu ti řekli 35000,- a ty začneš takhle kopat do Opla ! Není divu deset majitelů před tebou do toho nevrazilo ani korunu , pak se nedá nic dělat. Je těžké Opel neni ideál kvality ale se slušným chováním k tomuto vozu , vydrželo toto vozidlo mnoho ! Srovnávat Fronteru s Felckou napadne jen dementa !
Já jsem vůbec nepochopil proč si ho dotyčný kupoval když se mu na něm nic nepozdává.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.05.2008 16:52, opel
tak právě tento diesel od Oplu byl snad ten nejpovedenější, co dělali v dané době. Jedna vačka ovládá přes vahadla 16 ventilů, přímý vstřik, turbodmychadlo, rozvod řetězem, mezichladič stlačeného vzduchu a dva vyvažovací hřídele. Jen výkon pro Fronteru byl omezen na úkor vyššího točivého momentu (Vectra s tímto motorem má 92kW, Frontera 85kW).
Auto samotné neznám, jen vim, že má tuhý rám a koncepčně je to starý.
Pokud bych chtěl auto podobné kategorie (SUV, OFFROAD), koupil bych ale určitě něco jiného.. Tento segment Opel moc nezvládl. Jinak horší pověsti Oplu bych se nebál, to platilo o starčích autech, ty novější po roce 2000 jsou v poho.
Tatík jezdí ve Vectře 2,0 DTI 16V facelift rok 99 , najeto to má přes 150tis a zatím vše funguje jak má. Spotřební matroš jako brzdové obložení a čepy nepočítám za poruchy. otázkou je, co řekne vstřikovací čerpadlo po 180tis km....Sám jsem zvědav
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 19:06, Di se bodnout
Pokud na to nemáš ,abys udržel takové hezké auto,tak ho alespoň nehaň. Di k zrcadlu a pak pomlouvej. Neříkám že je dokonalá,ale to cos napsal jsou pomluvy a lži. Kuchař
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.05.2008 09:29, RE: Di se bodnout
anonym napisał:
Pokud na to nemáš ,abys udržel takové hezké auto,tak ho alespoň nehaň. Di k zrcadlu a pak pomlouvej. Neříkám že je dokonalá,ale to cos napsal jsou pomluvy a lži. Kuchař
to byla reakce na koho?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 09:10, recenzia
pekne napísané skúsenosti, celkom výstižné
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 10:41, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Co to je za kravinu ! Kdo píše takové hovadiny ! Značkový servis nechce opravovat svoje auta ? Je to asi takto ! Koupil jsi pěknou vyjetou kur... a při návštěvě servisu ti řekli 35000,- a ty začneš takhle kopat do Opla ! Není divu deset majitelů před tebou do toho nevrazilo ani korunu , pak se nedá nic dělat. Je těžké Opel neni ideál kvality ale se slušným chováním k tomuto vozu , vydrželo toto vozidlo mnoho ! Srovnávat Fronteru s Felckou napadne jen dementa !
Pravidelne menime ve firme Corsy po 3 letech, to je cca 120 000 km a jsou totalne na odpis, z motoru tece olej, problemy s elektroinstalaci atd.Jen upresnim, ze po celou dobu provozu na voze jezdi pouze jeden zamestnanec, takze zadne stridani jak na bezicim pasu.
Nikdy....opakuju nikdy bych si Opela nekoupil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.06.2012 10:07, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pravidelne menime ve firme Corsy po 3 letech, to je cca 120 000 km a jsou totalne na odpis, z motoru tece olej, problemy s elektroinstalaci atd.Jen upresnim, ze po celou dobu provozu na voze jezdi pouze jeden zamestnanec, takze zadne stridani jak na bezicim pasu.
Nikdy....opakuju nikdy bych si Opela nekoupil.
Zdravím, čtu tady příspěvky Vás všech, a je mi zle. Není Opel jako Opel. Kolik z Vás, koupilo Fronteru ve slušném stavu? Kolik z Vás s ní najelo přes 300tis KM na silnici a přes 50tis km v terénu jako je Jihlavský tankodrom atd? Pak tady vykládejte o kvalitách. Nebudu zde zmiňovat vzhledovou stránku, to je věc estetiky a každého ale: co se týče Frontery A Rv. 97, 2.2i se kterou sem najel 150tis KM - motor na tu váhu slabý, nic méně je to Off-Road ne závoďák! a v terénu s redukcí pohoda - i kamion z příkopu lze bez většíh problémů vytáhnout! V terénu perfektní, zvedl sem na 5cm podložky pod pružiny (5000,- celé auto) koupil sem 31" gumy, světlá výška 30cm, průjezdnost skvělá, brodivost d doby potopení elektriky v motoru slušná, takže cca 50cm se dalo s přehledem. Co se týče oprav - Opel rád opraví, originální díly drahé jak prase a v servisu zprasí co můžou, uznavám, nic méně! Neoriginál díly levnější než na osobáky! Celá sada brzd včetně kotoučů na celé auto 7000,-Kč!!! (4x kotouč, 4x desky, 4x třmeny). Spotřeba se slušnou jízdou adekvátní k Off-Roadu 13l/100km benzínu. !!! Přitom, že auto ma 2tuny, je to adekvátní spotřeba. Vemu-li blbou octavii 2, se kterou sem jezdil a žrala 8, je k zamyšlení kritika spotřeby. Nyní mám Fronteru B Rv. 2003, 3.2i. najeto 200tis, bohužel, už je to SUV, takže zapomeňte na větši gumy než 245/70 R16, od toho je pak daná světlá výška 20cm, brodivost max 25cm. Takže terén je trošku horší už. Nic méně, díly platí to samé co u předchozí, jízní vlastnosti nesrovnatelné ESP, ABS atd... A kecalové - některé frontery, neměly motory OPEL ale ISUZU!!! Motor má najeto 300tis, předemnou auto vlastnilo prase a až nyní se začíná projevovat "žravost oleje" nic méně přetěsnění překroužkování vyšlo na 10.000,-Kč (je to 6ti válec) kamoš to samé, v tom samém servisu dělal na oktávce I a vyšlo ho to na 18tis takže opravy jsou drahé? co to kecáte? Interier vpadá již obstojně, sice mam také výhrady, nic méně je už přijatelný. Takže pánové, než tu někdo začnete z hladu kecat, prvně si o těch autech něco zjistěte,, a nejlépe z praxe! Oply nemam dvakrát v lásce (astra, vectra) nic méně Frontera je a) okopírované Isuzu Rodeo, vychází z tohoto modelu, a to do posledního detailu. b) některé verze nemaji ani oplacký motory nýbrž ISUZU které vydrží nesčetněkrát více. V podstatě Frontera s Oplem nemá moc společného, ale to je nevzdělanost nĚkterých jedinců, co zde jen pomlouvají...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.06.2012 10:18, RE: Di se bodnout
anonym napisał:
Pokud na to nemáš ,abys udržel takové hezké auto,tak ho alespoň nehaň. Di k zrcadlu a pak pomlouvej. Neříkám že je dokonalá,ale to cos napsal jsou pomluvy a lži. Kuchař
Souhlasím s tvým názorem. Jsou to kecalové, co Fronteru viděly na fotce, nebo kopily jednou verzi a hážou vše do jednoho pytle. Po technické stránce, byly pro fronteru 4 zásadní změny!!! vyráběla se 1992 - 2003. 1 - Rok 1996, přelomový rok pro tlumiče, zmizely listy, oběvily se vinuté pružiny - naprosto jiné, lepší vlastnossti odpružení, pohody ve vozidle, jizni vlastnosti atd... 2 - Rok 1997, velký přelom v interieru, částečně v kastli - pŘedělaná kompletně celý interier, přibylo ABS, Elektrická okna, Airbagy, na kastli se zaČal dávat dopředu jiný ochranný rám, dveře od kufru se otevíraly nově do boku a nesklápěly dolů. 3 - Rok 11/1998 - Z Off-Roadu se stalo SUV, kompletní změna kastle i interieru, vznikla verze B (něco jak u Octavii rozdil mezi I a II), předělaná opět celá palubka, zmizel robustní ocelový trubkový ochraný rám v předu, nahradilo ho obrácené U z pásoviny, pokryté ohromným mnoŽstvým pěny. Plno kovových dílů se změnilo na plastové, zrcátka se začala dělat v barvě vozu ve standardní verzi a ne za příplatek. 4 - Rok 2002 - faelift exterieri, drobné změny v interieru, myslím 2001 přibylo ESP, 2002 se začaly oběvovat motory ISUZU 3.2i. Jinak perlička - 3.2i ISUZU má shodnou spotřebu s 2.2i OPEL ECO TEC !!! 13l/100 při slušné jízdě. Takže pánové kecalové, než začnete kecat, ZJISTĚTE SI NĚCO O TĚCH AUTECH!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.09.2012 09:23, RE: bez predmetu
anonym napisał:
pekne auto, ale v dnesnej dobe uz vysoko neekonomicke. Naviac, diesel motor od opla by som asi nebral. Celkovo Frontera dnes uz nestoji za nic. Skoda
Nevím čemu říkáš neekonomické ???
Je to auto který s naftou jezdí za 8,5 litrů ukaž mi jiný teréní který tohle dokáže.
Je to dáno poměrně nízkou hmotností 1,8 tuny

Navíc ceny jaký jsou za tyhle auta jsou naprosto skvělý. ale chce to holt naftu no, je jasný že benzín 2,2 i 3,2 budou žrát kolem 12ti, navíc 2,2 je na tohle auto v benzínu bez kroutáku fakt slabý
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.09.2012 09:52, Osobní 10ti leté zkušenosti s Fronterou
Rescuer napisał:
Souhlasím s tvým názorem. Jsou to kecalové, co Fronteru viděly na fotce, nebo kopily jednou verzi a hážou vše do jednoho pytle. Po technické stránce, byly pro fronteru 4 zásadní změny!!! vyráběla se 1992 - 2003. 1 - Rok 1996, přelomový rok pro tlumiče, zmizely listy, oběvily se vinuté pružiny - naprosto jiné, lepší vlastnossti odpružení, pohody ve vozidle, jizni vlastnosti atd... 2 - Rok 1997, velký přelom v interieru, částečně v kastli - pŘedělaná kompletně celý interier, přibylo ABS, Elektrick...
Pro info mám již 4tou Fronteru.

1. 94, 2,4 starý benzín byl jsem spokojen
2. 97 2,2 benzin Ecotec Facelift, Dobrý ale naběhl jsem si koupil jsem extra levnou, a strávil nad ní opravama hodně času. a nacpal do ní tak 40 tisíc za 5 let
3. 2000 2,2 benzin Bčko, výborná, jen motor je na tohle auto slabej, když jsem naloženej do kopce zapnul klimu sotva to jelo. Spotřeba 10-12 litrů, ale měl jsme jí jako jeden z prvních a lidi se ohlíželi :) za 3 roky co jsme jí měl jsem do ní nacpal max 10tisíc

4. 2003 2,2 nafta ale pozor 88 KW !! Což byla jediná nafta, která měla nový typ vstřikovacího čerpadla, ty co byly předtím 85 KW se docela rozbíjely a cena opravy byla kolem 40tisíc ty 88 už jsou v pohodě a jede to jako ďábel za 8-9 litrů (v zimě na krátký úseky max 10 L) Navíc už tyhle auta měly pořádný výbavy. výhřev sedaček, počítač, tempomat, alarm, kombinovaná kůže.
taky bych řekl, že disain, je docela nadčasový nato že tyhle auta stojí kolem 130.tisíc.
Co se týče dílů jsou takřka zadarmo, nebo je jich hodně po vrakovištích, určitě je lepší jezdit, do menších servisů, v Opelu jsou blázni.
jen pro info:
Světlo přední i zadní do 1000 Kč, přední rám 3.000 Kč, nárazníky 5.000, dveře 3.000,
pneu s AL orig. koly 10.000 Kč.
Co to určitě chce, hned po koupy výměnu všech olejů (i s dify) + filtry hl. filtr paliva to jest investice 3.000

Pořádně zkontrolovat při nákupu a zaposlouchat se do různých hučení, často hučel (vůle) zadní diferenciál (seřízení podložkama 5000), hodně byli špinavý sání u naft (kolísání otáček) vyšistění 3000,
Vyjet si Cebii stojí to 500 a vím co to má opravdu najeto. Kolikrát je vidět auto co má 150.000 a totálně sedřený volant, všude koroze a řadička má vůle že ani není poznat jaká je zařazená rychlost. Automat, jen u extrémě skvělých aut, jinak je to sebevražda oprava = cena auta. ale to platí u všech aut.

Osobně:
určitě bych šel do modelu Bnad 98, nešel bych do utahaných 2,2 benzin (pokud by nebyly v super stavu za super cenu žerou stejně jak 3,2)
Určitě bych nešel do motoru 2,2 85 KW fakt se se.. Je to motor co se dával i do nejsilnějších aster, koukněte se na fóra, 70 % lidí museli něchat klidně i 2x po sobě měnit vstřik. čerpadlo.
Do naft, lejte jen kavalitní naftu, ta kačka navíc se vyplatí, v zimě určitě aditiva, a kontrolovat baterku, jinak taky v zimě nemusíte nastartovat.

Pokud chci draka a nekoukám na spotřebu tak rozhodně 3,2 156 KW
(tohle auto při hmotnosti 1,8 tuny, předjede takřka všechno :)
Pokud chci ekonomický auto tak 2,2 nafta 88 KW

Taky bych to auto doporučil všem kutilům :) Neb výbavy jsou na vrakáči za pár kaček a Frontera má kompletně připravené kabeláže, takže si můžete vše dodělat, Diag, program s káblem 2000, a nádherné servisní manuály a schémata v Češtině. Též podpora určitého fóra, je vynikající.
reagować
frontera2,2
ilość wystąpień1
data registracji16.05.2013
Cztwartek 16.05.2013 20:58, ...
Vlastním Fronteru 2,2 v benzinu. Už ji mam nějaký pátek a známej ma svou dílnu, takže je oni pečováno. jednou pri poruše nikdo neveděl co se děje. Nakonec jsme vůz odvezli do oplackeho servisu. Auto tam stálo půl roku. Závada byla v katalizátoru, mezi tim stihli porvat plno plastovich dilu v motoru, stále neco drnči v palubovce, nemluvě o špatne smontovanem vyfuku a blbe upevnenem že se vydřeli a urvaly drzaky, par dilu zapomeli vrátit úplne a nejlepsi na konec ZADŘELI MOTOR
toto je ma zkušenost takze bacha na to.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.