Rescuer napisał:
Souhlasím s tvým názorem. Jsou to kecalové, co Fronteru viděly na fotce, nebo kopily jednou verzi a hážou vše do jednoho pytle. Po technické stránce, byly pro fronteru 4 zásadní změny!!! vyráběla se 1992 - 2003. 1 - Rok 1996, přelomový rok pro tlumiče, zmizely listy, oběvily se vinuté pružiny - naprosto jiné, lepší vlastnossti odpružení, pohody ve vozidle, jizni vlastnosti atd... 2 - Rok 1997, velký přelom v interieru, částečně v kastli - pŘedělaná kompletně celý interier, přibylo ABS, Elektrick...
Pro info mám již 4tou Fronteru.
1. 94, 2,4 starý benzín byl jsem spokojen
2. 97 2,2 benzin Ecotec Facelift, Dobrý ale naběhl jsem si koupil jsem extra levnou, a strávil nad ní opravama hodně času. a nacpal do ní tak 40 tisíc za 5 let
3. 2000 2,2 benzin Bčko, výborná, jen motor je na tohle auto slabej, když jsem naloženej do kopce zapnul klimu sotva to jelo. Spotřeba 10-12 litrů, ale měl jsme jí jako jeden z prvních a lidi se ohlíželi :) za 3 roky co jsme jí měl jsem do ní nacpal max 10tisíc
4. 2003 2,2 nafta ale pozor 88 KW !! Což byla jediná nafta, která měla nový typ vstřikovacího čerpadla, ty co byly předtím 85 KW se docela rozbíjely a cena opravy byla kolem 40tisíc ty 88 už jsou v pohodě a jede to jako ďábel za 8-9 litrů (v zimě na krátký úseky max 10 L) Navíc už tyhle auta měly pořádný výbavy. výhřev sedaček, počítač, tempomat, alarm, kombinovaná kůže.
taky bych řekl, že disain, je docela nadčasový nato že tyhle auta stojí kolem 130.tisíc.
Co se týče dílů jsou takřka zadarmo, nebo je jich hodně po vrakovištích, určitě je lepší jezdit, do menších servisů, v Opelu jsou blázni.
jen pro info:
Světlo přední i zadní do 1000 Kč, přední rám 3.000 Kč, nárazníky 5.000, dveře 3.000,
pneu s AL orig. koly 10.000 Kč.
Co to určitě chce, hned po koupy výměnu všech olejů (i s dify) + filtry hl. filtr paliva to jest investice 3.000
Pořádně zkontrolovat při nákupu a zaposlouchat se do různých hučení, často hučel (vůle) zadní diferenciál (seřízení podložkama 5000), hodně byli špinavý sání u naft (kolísání otáček) vyšistění 3000,
Vyjet si Cebii stojí to 500 a vím co to má opravdu najeto. Kolikrát je vidět auto co má 150.000 a totálně sedřený volant, všude koroze a řadička má vůle že ani není poznat jaká je zařazená rychlost. Automat, jen u extrémě skvělých aut, jinak je to sebevražda oprava = cena auta. ale to platí u všech aut.
Osobně:
určitě bych šel do modelu Bnad 98, nešel bych do utahaných 2,2 benzin (pokud by nebyly v super stavu za super cenu žerou stejně jak 3,2)
Určitě bych nešel do motoru 2,2 85 KW fakt se se.. Je to motor co se dával i do nejsilnějších aster, koukněte se na fóra, 70 % lidí museli něchat klidně i 2x po sobě měnit vstřik. čerpadlo.
Do naft, lejte jen kavalitní naftu, ta kačka navíc se vyplatí, v zimě určitě aditiva, a kontrolovat baterku, jinak taky v zimě nemusíte nastartovat.
Pokud chci draka a nekoukám na spotřebu tak rozhodně 3,2 156 KW
(tohle auto při hmotnosti 1,8 tuny, předjede takřka všechno :)
Pokud chci ekonomický auto tak 2,2 nafta 88 KW
Taky bych to auto doporučil všem kutilům :) Neb výbavy jsou na vrakáči za pár kaček a Frontera má kompletně připravené kabeláže, takže si můžete vše dodělat, Diag, program s káblem 2000, a nádherné servisní manuály a schémata v Češtině. Též podpora určitého fóra, je vynikající.