0
powrót
 

diskuze k tématu: Opel Astra F GSI - nenápadné auto s velkým potenciálem

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 00:20, Hlavně se nezabij
Vidím, že seš zaritej opelista. V tvých letech jsme po těhle autech jen slintali, kámoš měl tehdy calibru 2,5 v6 rok starou, pořídil mu ji otec, další měl kadetta gsi myslym 2 nebo 3 roky starýho, na tu dobu fakt pěkný auta. A opatrně, na takovýho mladocha je to dost silný auto. V tvým věku jsem začínal se stovárnou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 00:34, GSi
anonym napisał:
Vidím, že seš zaritej opelista. V tvých letech jsme po těhle autech jen slintali, kámoš měl tehdy calibru 2,5 v6 rok starou, pořídil mu ji otec, další měl kadetta gsi myslym 2 nebo 3 roky starýho, na tu dobu fakt pěkný auta. A opatrně, na takovýho mladocha je to dost silný auto. V tvým věku jsem začínal se stovárnou
všechny maj popraskaný hlavy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 04:03, Kadett-Astra GSI
Skoro totéž-nekonečná zánbava. Podepisuji všecho shora napsané. Mám tenhle motor ted v Combu 92 i se zadní nápravou a všichni si můžou hlavy ukroutit co se to děje.Hezký den windobona
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 08:47, RE: GSi
anonym napisał:
všechny maj popraskaný hlavy
JE videt ze o techto motrech nic nevite. Opravdu jim praskaly hlavy, ale pouze urcite serii, kterou lze relativne jednoduse poznat.
Tento motor je jeden z nejlpeších co Ople udelal, jeho potencialu vyuzivaji mnoho fandu rally a podobnych zavodu. 300 kobylek z nej dostat neni zadny problem.
kdysi jsem videl i Oplea Corsu ktery mel jeden tento motor vepredu a druhy vzadu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 09:07, Vida, technik
Chlapče, ta věc se jmenuje radiátor topení (výměník). Stačí koupit nový, a je po starostech - zvlášť s dvoulitrem, ten má odpadního tepla ažaž.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 10:51, RE: Vida, technik
Pepe napisał:
Chlapče, ta věc se jmenuje radiátor topení (výměník). Stačí koupit nový, a je po starostech - zvlášť s dvoulitrem, ten má odpadního tepla ažaž.
pravej vesnickej týpek, co si uvedomi vsechno az ve 30, kdyz zacne susit hubu s 2 letym deckem ps: byl jsem stejnej, bohužel jen s tim rozdilem, ze ja jsem byl fanda bmw. ted mam avensisa 98 a liju jen benal,olej,rozvody a mam to na plechacich
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 11:39, autor članku - JA
Oplikama se bavim už od 17 to jsem si sam udělal a nastřikal to černy GSi ale urval jsem levy rameno. V 18 jsem dospěl a koupil jsem si Astru ,kterou občas protahnu po nějakejch těch vrchařskejch zavodech v okoli. Omlouvam se že jsem si nevzpoměl že se to jmenuje radiator topeni a o praskani hlavy na C20XE jsem sice slyšel ,ale nikdy jsem to na vlastni oči neviděl (znam v okoli hodně aut s C20XE) tak mi připadlo zbytečny stim strašit budouci majitele téhle parády Astru mam ted rozebranou a stavim novou karoserii bez koroze a s krasnym červenym lakem To bude teprv KRASAVICE
MARTIN 19 SPŠ Prostějov
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:13, RE: autor članku - JA
anonym napisał:
Oplikama se bavim už od 17 to jsem si sam udělal a nastřikal to černy GSi ale urval jsem levy rameno. V 18 jsem dospěl a koupil jsem si Astru ,kterou občas protahnu po nějakejch těch vrchařskejch zavodech v okoli. Omlouvam se že jsem si nevzpoměl že se to jmenuje radiator topeni a o praskani hlavy na C20XE jsem sice slyšel ,ale nikdy jsem to na vlastni oči neviděl (znam v okoli hodně aut s C20XE) tak mi připadlo zbytečny stim strašit budouci majitele téhle parády Astru mam ted rozebranou a ...
Fandim ti, jenim nezapomen ze zijes jenom jednou!!! (neryskuj)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:17, Astra F
Jo to se to jezdilo ! Spousta legrace za málo peněz ! Vše se sehnalo za hubana . Když se šel podivat airbag ven, tak se tam dala jiná palubka,volant a zase hezké auto . Vystřídal jsem v Astře všechny motory ! Něco dobré neco méně !! Jinak super !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 13:56, RE: autor članku - JA
anonym napisał:
Oplikama se bavim už od 17 to jsem si sam udělal a nastřikal to černy GSi ale urval jsem levy rameno. V 18 jsem dospěl a koupil jsem si Astru ,kterou občas protahnu po nějakejch těch vrchařskejch zavodech v okoli. Omlouvam se že jsem si nevzpoměl že se to jmenuje radiator topeni a o praskani hlavy na C20XE jsem sice slyšel ,ale nikdy jsem to na vlastni oči neviděl (znam v okoli hodně aut s C20XE) tak mi připadlo zbytečny stim strašit budouci majitele téhle parády Astru mam ted rozebranou a ...
Jak je ten svět krásnej, v 19 letech! Co se týče aut, tak většina chlapů nedospěje nikdy. Naopak, kupujeme si pořád dražší hračky. Zdraví STS Chvojkovice-Brod!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 18:35, RZ
Pche...soudím, že tenhle týpek si zažije svou chvilku slávy v TV NOVA,
až to při noční RZ opře o strom...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 20:11, ZIGI???????????????????????????????????????????
Kde je zigi ten by nám tady tu sračku popsal .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.03.2008 22:09, RE: GSi
MaClaud napisał:
JE videt ze o techto motrech nic nevite. Opravdu jim praskaly hlavy, ale pouze urcite serii, kterou lze relativne jednoduse poznat.
Tento motor je jeden z nejlpeších co Ople udelal, jeho potencialu vyuzivaji mnoho fandu rally a podobnych zavodu. 300 kobylek z nej dostat neni zadny problem.
kdysi jsem videl i Oplea Corsu ktery mel jeden tento motor vepredu a druhy vzadu...
no ta tvoje corsa je vidět každej rok na tuningu v Hradci Královém, celkem už dost známá věc....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 09:57, RE: ZIGI???????????????????????????????????????????
anonym napisał:
Kde je zigi ten by nám tady tu sračku popsal .
A co ti mám na ti popsat?

Navíc Astra F je dobré auto, se solidním podvozkem a mnohdy i slušnou výbavou, za ty prachy co se prodává, tak být majitelama Felicií, beru radši Astru F.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 11:01, RE: ZIGI???????????????????????????????????????????
zigi napisał:
A co ti mám na ti popsat?

Navíc Astra F je dobré auto, se solidním podvozkem a mnohdy i slušnou výbavou, za ty prachy co se prodává, tak být majitelama Felicií, beru radši Astru F.
mladej týpek,kterej zakusil Opla a ted o něm jen básní!!Zkus se povozit taky v něčem jiným,pak budeš objektivnější...No snad s toho blbnutí vyrosteš a dostaneš rozum,Opel není nic extra,je pravda že starý dobrý osmiventily se jim sakra povedly,ale to je asi všechno!Kvalitní diesel motory nemely nikdy,musely si je kupovat od jiných(BMW,Isuzu,Fiat),jízdní vlastosti o ničem,karoserie a koroze,o tom víme všichni,design ext.i int.ubohej!Chvilku jsem v autoriz.Opelu makal,sype se to jako jiný káry,možná o trochu víc,náhradní díly předražený,ty auta nemají duši!Beru to že takovej přemotorizovanej Kadet Gsi,nebo Calibra jsou fakt trhači asfaltu,ale to je všechno,ten zbytek okolo motoru je na zabití,tak se opatruj chlapče,at někde těch 150 kobyl neopřeš o strom a snad z toho vyrosteš!!Mííra
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 11:21, RE: ZIGI???????????????????????????????????????????
anonym napisał:
mladej týpek,kterej zakusil Opla a ted o něm jen básní!!Zkus se povozit taky v něčem jiným,pak budeš objektivnější...No snad s toho blbnutí vyrosteš a dostaneš rozum,Opel není nic extra,je pravda že starý dobrý osmiventily se jim sakra povedly,ale to je asi všechno!Kvalitní diesel motory nemely nikdy,musely si je kupovat od jiných(BMW,Isuzu,Fiat),jízdní vlastosti o ničem,karoserie a koroze,o tom víme všichni,design ext.i int.ubohej!Chvilku jsem v autoriz.Opelu makal,sype se to jako jiný káry,mož...
Každý si své první auto jen chválí, ale je to uplně normální, já když si v 19ti koupil první Tipo 1.6, tak jsem si myslel, že mám taky nej auto na světě, po čase jsem zjistil, že žádnej BEST to není, ale špatný povození to nebylo, až na ten motor, žíznivej a děsně nepružnej, potom jsem koupil 1.9TD v Tipu a bo už bylo dobrý auto, dobrej pružnej motor, dobrá spotřeba kolem 6l, jen ta koroze ho sežrala....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 15:10, příspěvek byl vymazán
anonym napisał:
mladej týpek,kterej zakusil Opla a ted o něm jen básní!!Zkus se povozit taky v něčem jiným,pak budeš objektivnější...No snad s toho blbnutí vyrosteš a dostaneš rozum,Opel není nic extra,je pravda že starý dobrý osmiventily se jim sakra povedly,ale to je asi všechno!Kvalitní diesel motory nemely nikdy,musely si je kupovat od jiných(BMW,Isuzu,Fiat),jízdní vlastosti o ničem,karoserie a koroze,o tom víme všichni,design ext.i int.ubohej!Chvilku jsem v autoriz.Opelu makal,sype se to jako jiný káry,mož...
příspěvek byl vymazán
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 15:12, příspěvek byl vymazán
anonym napisał:
mladej týpek,kterej zakusil Opla a ted o něm jen básní!!Zkus se povozit taky v něčem jiným,pak budeš objektivnější...No snad s toho blbnutí vyrosteš a dostaneš rozum,Opel není nic extra,je pravda že starý dobrý osmiventily se jim sakra povedly,ale to je asi všechno!Kvalitní diesel motory nemely nikdy,musely si je kupovat od jiných(BMW,Isuzu,Fiat),jízdní vlastosti o ničem,karoserie a koroze,o tom víme všichni,design ext.i int.ubohej!Chvilku jsem v autoriz.Opelu makal,sype se to jako jiný káry,mož...
příspěvek byl vymazán
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 15:25, RE: ZIGI???????????????????????????????????????????
anonym napisał:
mladej týpek,kterej zakusil Opla a ted o něm jen básní!!Zkus se povozit taky v něčem jiným,pak budeš objektivnější...No snad s toho blbnutí vyrosteš a dostaneš rozum,Opel není nic extra,je pravda že starý dobrý osmiventily se jim sakra povedly,ale to je asi všechno!Kvalitní diesel motory nemely nikdy,musely si je kupovat od jiných(BMW,Isuzu,Fiat),jízdní vlastosti o ničem,karoserie a koroze,o tom víme všichni,design ext.i int.ubohej!Chvilku jsem v autoriz.Opelu makal,sype se to jako jiný káry,mož...
Myslím, že Opel je celkem solidní auto, když člověk přihlédne za jakou pořizovací cenu se dá sehnat (myslím ojetý) a za jakou cenu jsou údržbové ND. To že jsou drahé ND u autorizovaného prodejce je celkem běžně viditelný jev a nemyslím si, že by jiné automobilky byly výrazně lépe. Co se týče "sypání" Opelů: ve kterém autorizovaném servisu jsi ještě pracoval, abychom věděli, s čím to srovnáváš. Protože jinak ta vypovídací hodnota má váhu 0. To že mají mizerný diesely je pravda, ale pokud člověk naftu v autě nechce a vyhne se původní 1.6 16V, tak má Opel co nabídnout. Jízdní vlastnosti jsou poplatné tehdejší době, ale jsou spíše lepší průměr než, že by byly vyloženě špatné. Není to BMW nebo Primera, ale zase se s tím dá jezdit na vodě a sněhu, což se o BMW bez určitých zkušeností a dovedností říci úplně nedá. Řekl bych, že jediným závažným problémem je koroze karoserie, ale je potřeba mít na mysli, že si Opel nehrál na prémiovou značku, takže aby mohl nabídnout rozumnou cenu, někde holt musel ušetřit. Staré 8V motory jsou velmi zdařilé, ale je to taky tím, že jsou výkonově poddimenzované. Má to 4 efekty:
1. jsou na svůj objem líné (mám 1.8i a není to úplně ono)
2. mají stejný tah v celém spektru otáček ( cca od 1500 do 5000)
3. hodně toho vydrží
4. mají celkem příznivou spotřebu
O sportovních autech typu pořádnej motor a o něco silnější brzdy si myslím své, a to se týká jak Oplea tak kohokoliv jiného. A v otázkách designu je těžké se vyjadřovat, protože každému sedí něco jiného. Já jsem konzervativní a klasické tvary se mi líbí více než hlavonožci typu Peugeot 407 (například). A k duši se vyjadřovat nebudu, stroje mám rád, ale že by měli duši ?!? A zejména některé ano a některé ne, to je divné, buď všechny nebo žádné. Naše první škodovka ta měla duší 5, ale pak se začaly vyrábět bezdušovky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.03.2008 16:34, RE: ZIGI???????????????????????????????????????????
anonym napisał:
mladej týpek,kterej zakusil Opla a ted o něm jen básní!!Zkus se povozit taky v něčem jiným,pak budeš objektivnější...No snad s toho blbnutí vyrosteš a dostaneš rozum,Opel není nic extra,je pravda že starý dobrý osmiventily se jim sakra povedly,ale to je asi všechno!Kvalitní diesel motory nemely nikdy,musely si je kupovat od jiných(BMW,Isuzu,Fiat),jízdní vlastosti o ničem,karoserie a koroze,o tom víme všichni,design ext.i int.ubohej!Chvilku jsem v autoriz.Opelu makal,sype se to jako jiný káry,mož...
Dnes jsem si na salonu škoda prohlédl Fobii II, zda li je něco na zvracení, tak ASTRA F třeba z roku 1998 určitě né !!!
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.