gld napisał:
Dobré jazdné vlastnosti môže znamenať aj komfort na rozbitých cestách..čomu sa dá uveriť. S prihliadnutím na vek vozidla to samozrejme treba vnímať inou optikou ako keď motoristický novinár napíše to isté o novom aute.
Motor "tahoun" si asi tiež vysvetľuješ nesprávne. Mám skúsenosti s týmito archaickými ropákmi a chápem, čo tým recenzent myslí.
btw tento motor by mal byť od isuzu pokiaľ sa nemýlim.
Uz jsem to tu jednou psal, tak pridam pokracovani.
Mam stejne auto s ISUZU 60kW, (50kW je opel motor),
podvozek slabe, brzdy slabe, vyrazne mlzemi skel, nachylnost na korozi, motor ma spatny prubeh - jen malo vyuzitelnych otacek
typicke zavady alternator, elektroinstalace, zarovicky v palubce.
Ted ke kladum: auto je pomerne spolehlive (kdyz opomenu drobnosti typu zatuhla klicka okynka), mam na svoji astre najeto aktualne 330tkm, a vymeneno bylo: 1x tlumice, 2x alternator, 1x starter, 1x chladic (zaneseny, nechladil), 1x zadni dil vyfuku, 1x vlnovec, spojka + spojkove lanko, 1 kus zhavici svicky, 2x dookola brzdy a nejake drobnosti do 1000kc (cepy podvozku, kostky na stinitka a tak ...)
V podstate je to auto ve stylu "co tam neni se nepokazi". Motor zatim zdycky ihned naskocil, turbo vodou chlazene, zatim mne nikdy auto nenechalo nepojizdneho...
Spotreba - dlouhodobe ~ 5 l / 100km
Nabizi velky kufr, skvely rejd a paradni vyhled. Parkovani je radost.
Pro nekoho, kdo chce co nejuspornejsi provoz a dopravit A->B, je tohle varianta.