Ivoss napisał:
To bubu: U nového motoru nemůžou mít písty ovalitu (to ehm jaksi na soustruhu nejde udělat...), mají pouze kuželovitost a ta mohla být z výroby špatně navržená. Ovalita vzniká až opotřebením a to především u válců.
Jinak Astra hnije jako přezrálý hrušky. Nikdy jsem v takové sračce neseděl, zato jsem seděl a jel v Puntu a bylo uvnitř až nečekaně prostorné. Tady pan recenzent při svých 6000km které ročně ujede naštěstí nepozná jakou sračku si koupil.
Dovodem špatných pístů je to, že Opel v té době zaměstnával jistého člověka , který měl na starosti nákup komponentů. Bohužel je nakupoval za levno a byly to šmejdy, proto ty problémy se spotřebou oleje, která je u tohoto motoru dle výrobce až 1,5L na 1000 km, což je šílený.Nevím jek tady někdo přišel na to, že se písty dělaj na soustruhu, to je nesmysl, aspon ve velkoseriové výrobě to tak není, písty se odlévají do kokil a u výkonných motorů se kovají, takže žádný soustruh.Mimochodem ten člověk pak, když to Opel zjistil a vyhodil ho, tak šel údajně pracovat pro VW, ale to nevím jistě. To výše uvedené je však pravda.Jak někdo píše, že kdo maže ten jede, je sice fakt, ale spalováním oleje se značně zanáší katalyzátor, takže pozor na požár!!!!, to se ppozná podle toho, že motor vůbec netáhne a nejed jak má.což je tady klidně už po 100000 km.