0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Primera P12 s dieselovým motorem

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 08:04, Tak nevím
Mám P11 combi, je to velmi dobré auto, teď jsem scháněl levné auto pro otce a P11 byla jasná volba , ale P12 se mi moc nelíbí, nevím jestli až budu kupovat něco novějšího bych do ní šel, i přes velmi pozitivní zkušenost s P11
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 08:33, zkušenost
Mám zkušenost s motorem Dci v P12 a mohu motor jen doporučit. Výhrady bych měl spíše k vozu samotnému. Ač nepatřím k nejstarší generaci, řešení středového panelu mi připadalo i po roce pořád zvláštní a méně přehledné. Podvozek byl málo čitelný a kufr i ve verzi s pátými dveřmi obtížně využitelný. Daň za design. Spíše bych volil Toyotu nebo Mazdu (jen benzín) v podobné cenové hladině.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 08:57, No nevim
Tak si nejsem jist jestli auto autor clanku alespon videl. Hovorit o kvalitnim dilenskem zpracovani u P12 je skutecne usmevne. Zpracovani interieru je naopak zdaleka nejhorsi ve stredni tride (zlati Korejci) plne lacinych plastu (vedou ty radoby kovove klicky od prednich dverich vyrobene z nekvalitniho plastu pokryteho stribrenkou) a cely interier pusobi velice chatrne.
Co je vetsim problemem je, ze i technicky je auto osizene po vzoru Renaultu. Podle statistik ADAC mate s Primerou P12 zdaleka nejvetsi sanci, ze budete volat zlute andely ze vsech vozu stredni tridy. O stejnem hovori zkusenosti uzivatelu a koneckoncu i cena, ktera je extremne nizka s ohledem na stari a aktualnost modelu. Unikatem je, ze obcas lze P12tku sehnat za nizsi cenu nez predchozi model P11, coz jsem nevidel u zadneho jineho modelu zadne automobilky.
Zatimco P11tka byl skvely drzak s perfektnimi jizdnimi vlastnostmi, P12tka je jenom osizena variace na tema Renault se vsemi radostmi z toho vyplyvajicimi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 08:58, RE: zkušenost
Martaslover napisał:
Mám zkušenost s motorem Dci v P12 a mohu motor jen doporučit. Výhrady bych měl spíše k vozu samotnému. Ač nepatřím k nejstarší generaci, řešení středového panelu mi připadalo i po roce pořád zvláštní a méně přehledné. Podvozek byl málo čitelný a kufr i ve verzi s pátými dveřmi obtížně využitelný. Daň za design. Spíše bych volil Toyotu nebo Mazdu (jen benzín) v podobné cenové hladině.
Tiež by som Vám odporúčal japonský benzínový motor,dnešné moderné dieslové motory sú veľmy citlivé na kvalitu nafty,a majú drahší servis.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 09:44, radši ne
tomu bych se radši vyhnul. jednou z mnoha alternativ na kombi s naftou v této skupině se mi jeví fiat stillo s povedeným motorem JTD
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 12:06, RE: radši ne
mari napisał:
tomu bych se radši vyhnul. jednou z mnoha alternativ na kombi s naftou v této skupině se mi jeví fiat stillo s povedeným motorem JTD
Ja jsem mel moznsot se projet ve stillu kombi, a tesil jsem se na jizdu s commonrailem, protoze vlastim TDI v toledu, ale byl sjem velice zklaman. Motor jako studeny byl hlucnejsi a drncivejsi nez TDI, pri jizde byl hlucnosti nastejno s TDI a zatah a tak srovnatelne, spotreba o neco malo vyssi. Byl jsem velice zklaman. Potom sjem se projel v C5 par minut na to. motor HDI, a to bylo uplne neco jineho. Mnohem tissi i za studena, za jizdy perfeknte odhlucneny. Posledni vec pro ne stilo byli zadni sedacky. Maji strasne zvednute operadlo. Sedel sjem tam jak na zidli, potreboval bych sklopit zadni operadlo, ale to neni mozne. Tuto moznos tma jen 5ti dverova kratka verze. Kombik to mel jen za pripaltek. Doporucuji se posadit se jen na 60 vterin an zadi sedacku a uvidite sami. Jinak stilo se me opravdu lbii, vyborna cena, kvalita taky. Toledo patri rodine, me osobni auto je Fiat punto II. generace, takze proti fiatu nic nemam, spsie nauopak, punto II. generace a stilo jsou opravdu dobra a levna auta. Ale zkalamal me ten naftak a zadni sedacky ve stilu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 15:35, RE: radši ne
Martin napisał:
Ja jsem mel moznsot se projet ve stillu kombi, a tesil jsem se na jizdu s commonrailem, protoze vlastim TDI v toledu, ale byl sjem velice zklaman. Motor jako studeny byl hlucnejsi a drncivejsi nez TDI, pri jizde byl hlucnosti nastejno s TDI a zatah a tak srovnatelne, spotreba o neco malo vyssi. Byl jsem velice zklaman. Potom sjem se projel v C5 par minut na to. motor HDI, a to bylo uplne neco jineho. Mnohem tissi i za studena, za jizdy perfeknte odhlucneny. Posledni vec pro ne stilo byli zadni s...
Takze dalsi znacka se v ramci uspor rozhodla misto zdokonaleni vrhnout na trh jen parodii starsiho modelu? Vzdyt koneckoncu v bodovem systemu neni zapotrebi mit auta, co jezdi bezpecne rychle i v zatackach a vydrzi radu let, Houpavy komfortni a pro fabriku levny vuz s vydrzi 5 let je pravdepodbne dnesni ideal a bodla by i nejaka vychytavka, treba obtizna vymena zarovek vyzadujici pul dne v servisu. A jen ne proboha ne sportovni benzin, kdyz si zakaznici zadaji naftu a aby nefrflali, ze se v aute nudi, tak vymyslime nejake zajimave ovladani topeni a neprehledne budiky. Neni ten svet divnej?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 16:45, RE: radši ne
anonym napisał:
Takze dalsi znacka se v ramci uspor rozhodla misto zdokonaleni vrhnout na trh jen parodii starsiho modelu? Vzdyt koneckoncu v bodovem systemu neni zapotrebi mit auta, co jezdi bezpecne rychle i v zatackach a vydrzi radu let, Houpavy komfortni a pro fabriku levny vuz s vydrzi 5 let je pravdepodbne dnesni ideal a bodla by i nejaka vychytavka, treba obtizna vymena zarovek vyzadujici pul dne v servisu. A jen ne proboha ne sportovni benzin, kdyz si zakaznici zadaji naftu a aby nefrflali, ze se v aute...
Suhlasim s anonymom ... nove modely su este vacsie spotrebaky ako predchodcovia. Vsetci vedia o vahe vzduchu u VW, ale zmenit to ani po 5 rokoch nechceli. Dnes vsade plati, ako sa rychlo nabalit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 19:25, RE: Prečo nie????
Mickey napisał:
Suhlasim s anonymom ... nove modely su este vacsie spotrebaky ako predchodcovia. Vsetci vedia o vahe vzduchu u VW, ale zmenit to ani po 5 rokoch nechceli. Dnes vsade plati, ako sa rychlo nabalit.
Ja odporúčam prečítať si ešte článok, ktorý je prevzatý práve z Tipcarsu, a vôbec to v ňom nevyzera, že Primera P12 je zlé a nekvalitné auto, práve naopak. Tu je odkaz: http://auto2.zpravy.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=307
Všetkým kritikom ešte odporúčam previezť sa, a až potom hodnotiť. Taktiež si všimnite výbavu, veď ktoré auto má štandartne obrovský farebný display, a mnoho ďalších zaujímavých prvkov výbavy a popritom je na trhu ojazdených vozidiel prístupný vo veľmi priaznivých cenách. Ešte k spoľahlivosti. Podľa TUV je na 21 mieste napríklad pred Passatom, Avensisom, Mondeom, Octaviou...takže! Ja by som si ju určite kúpil. A to 2.0 103KW s CVT prevodovkou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 19:33, RE: Prečo nie????
Martin napisał:
Ja odporúčam prečítať si ešte článok, ktorý je prevzatý práve z Tipcarsu, a vôbec to v ňom nevyzera, že Primera P12 je zlé a nekvalitné auto, práve naopak. Tu je odkaz: http://auto2.zpravy.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=307
Všetkým kritikom ešte odporúčam previezť sa, a až potom hodnotiť. Taktiež si všimnite výbavu, veď ktoré auto má štandartne obrovský farebný display, a mnoho ďalších zaujímavých prvkov výbavy a popritom je na trhu ojazdených vozidiel prístupný vo veľmi priaznivých cenách. Eš...
Koukam, ze zaklinadlo TUV stale funguje. Asi po stopadesateseste opakuji, ze vysledek TUV je pro kupujiciho ojetiny zcela irelevantni informace.
Kdyz jsme u tech cen. Zkuste si polozit otazku proc tri roky stary vuz stredni tridy v plne vybave s pomerne silnym dieselem a aktualni model se prodava jako neprilis jeta ojetina jiz nekde kolem 250.000Kc, kdyz srovnatelna konkurence stoji minimalne o padesat a vice tisic penez vice.
Jinak ten test je dobre PRrko. Prohlasit o Primere, ze je to prakticky kombik, ackoliv ma mensi prostor na zavazadla nez hatchback, to je opravdu bomba! Mimochodem i dealer u Nissanu mi sam tvrdil, ze kupovat kombik je nesmysl, protoze se do nej nic nevejde a lidi je berou jen jako N1.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 20:04, RE: Prečo nie????
Dusan napisał:
Koukam, ze zaklinadlo TUV stale funguje. Asi po stopadesateseste opakuji, ze vysledek TUV je pro kupujiciho ojetiny zcela irelevantni informace.
Kdyz jsme u tech cen. Zkuste si polozit otazku proc tri roky stary vuz stredni tridy v plne vybave s pomerne silnym dieselem a aktualni model se prodava jako neprilis jeta ojetina jiz nekde kolem 250.000Kc, kdyz srovnatelna konkurence stoji minimalne o padesat a vice tisic penez vice.
Jinak ten test je dobre PRrko. Prohlasit o Primere, ze je to praktick...
Já bych tu P 12ctku neviděl zas tak špatně. Ceny jsou u všech Nissanů docela nízké, na to o jakou jde značku. Je to dáno výchovou ve společnosti. Léta tady byla jen Škodivka VAZ. Spousta lidí se o auta nezajímá a když jim Franta z vesnice řekne, že je nejlepší Golf III., tak do něj půjdou, protože to žekl Fanda a ten se vyzná. Japonské vozy ještě pořád nemají tolik příznivců, což je asi dobře pro lidi, kteří se trochu vyznají. Tito si pak mohou koupit kvalitní auto za málo peněz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 20:15, RE: Prečo nie????
Dusan napisał:
Koukam, ze zaklinadlo TUV stale funguje. Asi po stopadesateseste opakuji, ze vysledek TUV je pro kupujiciho ojetiny zcela irelevantni informace.
Kdyz jsme u tech cen. Zkuste si polozit otazku proc tri roky stary vuz stredni tridy v plne vybave s pomerne silnym dieselem a aktualni model se prodava jako neprilis jeta ojetina jiz nekde kolem 250.000Kc, kdyz srovnatelna konkurence stoji minimalne o padesat a vice tisic penez vice.
Jinak ten test je dobre PRrko. Prohlasit o Primere, ze je to praktick...
Cena môže vychádzať aj kvôli dizajnu ktorý nie každému vyhovuje. A ešte k cene, aj Primera P11, ktorú všade vychvaľujú, stojí menej ako napríklad Octavia, a Primera P11 je asi 2x lepšie auto. Takže to že je nižšia cena neznamená že je to zlé auto. Aj Volvo V40 nieje praktické, a kvôli čomu?? Pretože dizajn, bol uprednostňovaný pred prakticou stránkou. A to platí aj pre Primeru, ktorá ma fakt na kombi veľmi podarený zadok a patrí k tzv Lifestyle kombi. A PRrko si platí prevažne Škoda takže...
Inak Dušan aj toto je Placená reklama, prečítajte: http://www.auto.cz/testy/nissan-primera-wagon-2-2-di-stoparova-zavist-07-2002.html
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 20:16, RE: Prečo nie????
Šakal napisał:
Já bych tu P 12ctku neviděl zas tak špatně. Ceny jsou u všech Nissanů docela nízké, na to o jakou jde značku. Je to dáno výchovou ve společnosti. Léta tady byla jen Škodivka VAZ. Spousta lidí se o auta nezajímá a když jim Franta z vesnice řekne, že je nejlepší Golf III., tak do něj půjdou, protože to žekl Fanda a ten se vyzná. Japonské vozy ještě pořád nemají tolik příznivců, což je asi dobře pro lidi, kteří se trochu vyznají. Tito si pak mohou koupit kvalitní auto za málo peněz.
Šakal naprostý súhlas, pekne si to vystihol.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 21:39, RE: Prečo nie????
Šakal napisał:
Já bych tu P 12ctku neviděl zas tak špatně. Ceny jsou u všech Nissanů docela nízké, na to o jakou jde značku. Je to dáno výchovou ve společnosti. Léta tady byla jen Škodivka VAZ. Spousta lidí se o auta nezajímá a když jim Franta z vesnice řekne, že je nejlepší Golf III., tak do něj půjdou, protože to žekl Fanda a ten se vyzná. Japonské vozy ještě pořád nemají tolik příznivců, což je asi dobře pro lidi, kteří se trochu vyznají. Tito si pak mohou koupit kvalitní auto za málo peněz.
Vazne? Tak mi pak tedy vysvetlete, proc je aktualni model Avensisu nejdrazsim vozem stredni tridy na trhu ojetin vubec. Asi je z nejakeho jineho vice oblibeneho Japonska nez Nissany.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 21:46, RE: Prečo nie????
Dusan napisał:
Koukam, ze zaklinadlo TUV stale funguje. Asi po stopadesateseste opakuji, ze vysledek TUV je pro kupujiciho ojetiny zcela irelevantni informace.
Kdyz jsme u tech cen. Zkuste si polozit otazku proc tri roky stary vuz stredni tridy v plne vybave s pomerne silnym dieselem a aktualni model se prodava jako neprilis jeta ojetina jiz nekde kolem 250.000Kc, kdyz srovnatelna konkurence stoji minimalne o padesat a vice tisic penez vice.
Jinak ten test je dobre PRrko. Prohlasit o Primere, ze je to praktick...
a kolik si myslis dusanku ze stoji tatvoje konkurence? C5 , mondeo combi atd.... stejne malo jako Primera, nevim kde beres ty ceny....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 22:37, RE: Prečo nie????
krakatit napisał:
a kolik si myslis dusanku ze stoji tatvoje konkurence? C5 , mondeo combi atd.... stejne malo jako Primera, nevim kde beres ty ceny....
Treba nizke ceny Lagununy, C5 a tka chapu, ze jsou nizke, ale nechapu proc mondeo je tak levne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 24.01.2007 22:39, RE: Prečo nie????
Dusan napisał:
Koukam, ze zaklinadlo TUV stale funguje. Asi po stopadesateseste opakuji, ze vysledek TUV je pro kupujiciho ojetiny zcela irelevantni informace.
Kdyz jsme u tech cen. Zkuste si polozit otazku proc tri roky stary vuz stredni tridy v plne vybave s pomerne silnym dieselem a aktualni model se prodava jako neprilis jeta ojetina jiz nekde kolem 250.000Kc, kdyz srovnatelna konkurence stoji minimalne o padesat a vice tisic penez vice.
Jinak ten test je dobre PRrko. Prohlasit o Primere, ze je to praktick...
Dušane, ukaž mi nějakou primeru P12 s dieselovým motorem z roku 2003/4 za 250tis Kč, buď konkrétní. Mluvím o slušném autě, ne o nějaké utahané polozbořené firemní lundře. To si asi trošku ustřelil, ne ? Musíš si připravit cca o 100tis víc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 06:55, RE: Prečo nie????
Martin napisał:
Treba nizke ceny Lagununy, C5 a tka chapu, ze jsou nizke, ale nechapu proc mondeo je tak levne?
Mondeo podle me neni spatne auto, az na nejaky ty problemy s TDCi.... ale proste prodava se levne protoze je jich na trhu ojetin nadbytek.... velky vyber nizka cena, jinak si to nedovedu vysvetlit... A podle me je Mondeo kvalitnejsi nez Laguna.... mluvim o modelech 2001+
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 09:05, RE: Prečo nie????
krakatit napisał:
Mondeo podle me neni spatne auto, az na nejaky ty problemy s TDCi.... ale proste prodava se levne protoze je jich na trhu ojetin nadbytek.... velky vyber nizka cena, jinak si to nedovedu vysvetlit... A podle me je Mondeo kvalitnejsi nez Laguna.... mluvim o modelech 2001+
Mondeo j na tom urcite lepe nez laguna, uz jenom proto, ze nema problemy s elektrikou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.01.2007 09:25, Primera
Zklamání z designu nového modelu P12 bude mít určitě část konzervativních lidí, nicméně se tímto modelem může majitel konečně odlišit od záplavy koncernů, jejichž majitelé si značku vybrali podle souseda, který dělá ředitele a má Octavii, tak ji musí mít také. Rozhodně bych Nissanu nevyčítal umístění budíků doprostřed, jde jen o zvyk a po krátké době si člověk na to s přehledem zvykne a ovládání je rozhodně snažší než např. u Opel Vectra C, tam si totiž za jízdy ani nanastavíte směr proudění vzduchu. V současné době jezdím P12 s motorem 2,2 Di, automobil má najeto 90000km a zatím jsem neshledal žádné problémy, na rozdíl od různé konkurence je zde rozvodový řetěz, na který ani není předpis, kdy se má měnit - až začne být hlučný tak se vymění. Jediné co pro mne bylo zklamáním, je dílenské zpracování a použití plastů v interieru, rohodně bych je ale nesrovnával s Korejci a nižší úroveň dílenského zpracování je bohužel trend posledních let, kdy automobilky šetří co se dá. Věřím, že pokud chce člověk trochu něco jiného je to víc vhodná alternativa.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.